Kesinambungan Aadc 2 Milly Dan Mahmet Tampil Dengan Kisah Cinta Komedi Buat Ramai Tak Sabar Menonton



Mahu hati dimiliki dan disayangi sepanjang masa adalah dambaan setiap manusia. Tiada sesiapa pun yang mahu hidup sendirian, tidak berteman dan tidak berkeluarga kan? Perasaan mahu di dampingi oleh orang tersayang adalah lumrah bagi sesiapa sahaja, apatah lagi ‘Mr or Mrs Right’ itu sudah menjadi pujaan hati buat sekian lama.

Setiap kali terdengar kisah romantis pasangan hidup yang lain, sama ada di media sosial ataupun di layar perak, pasti bisa membuat anda tersenyum sendirian. Tambah-tambah bila naratifnya hampir sama dengan kisah yang dilalui anda bersama-sama pasangan. Mulalah nak ‘berfeeling-feeling’ kan?

Bila sebut mengenai kisah cinta penuh babak-babak romantis, tak sah kalau tidak berbicara mengenai dua filem romantik daripada tanah seberang, iaitu Ada Apa Dengan Cinta dan Ada Apa Dengan Cinta 2. Kisah cinta antara dua pasangan, Cinta lakonan Dian Sastrowardoyo dan Rangga lakonan Nicholas Saputra pernah mencetuskan fenomena di Malaysia.


Jika Ada Apa Dengan Cinta memberi tumpuan kepada ‘love story’ remaja di alam persekolahan antara Cinta dan Rangga serta dikelilingi dengan rakan-rakan yang punya pelbagai ragam, Ada Apa Dengan Cinta 2 pula memberi nafas baru apabila kesemua watak sudah dewasa dan semakin matang dalam hubungan.

Hampir serupa dengan kisah cinta yang dilalui oleh anda juga kan. Ada yang bercinta daripada bangku sekolah, semakin hangat ketika menuntut di pengajian tinggi dan mendirikan rumah tangga sebaik sahaja bergraduasi ataupun setelah mendapat pengajian pertama.

Jika anda merasakan kisah cinta terhenti di situ sahaja, ternyata anda silap. Cinta sejati tidak akan pernah terputus di tengah jalan. Maka dengan itulah, ‘love story’ Ada Apa Dengan Cinta sekali akan ke layar perak, tetapi dengan sedikit kelainan melalui karya berjudul Milly & Mamet (Ini Bukan Cinta & Rangga).


Siapa Milly dan Mamet? Apakah kaitannya dengan dua buah filem Ada Apa Dengan Cinta? Nah, itulah kelainanan yang kami maksudkan. Sebenarnya ada tiga perkara yang boleh kami kongsikan dengan anda berkenaan dengan filem ini.

1. Bukan Kisah Cinta Dan Rangga

Dua filem pertama menjadi medan untuk pasangan kekasih ini ‘membuktikan’ kisah cinta mereka paling romantik. Biarpun kedua-dua watak mempunyai ramai teman-teman yang saling turut mempunyai kisah cinta tersendiri, namun tidak banyak ruang yang diberikan kepada watak-watak ini.

Milly dan Mamet antaranya adalah watak pembantu dalam dua filem pertama. Rakan baik kepada Cinta dan juga Rangga. Melalu filem terbaru ini, fokus utama yang diberikan adalah kepada Milly dan Mamet untuk berkongsi kisah cinta mereka berdua pula.


Seperti yang diketahui, kedua-duanya sudah pun mendirikan rumah tangga dalam filem Ada Apa Dengan Cinta 2, jadi filem ini akan memaparkan kehidupan pasangan ini setelah mendirikan rumah tangga dan mempunyai anak.

2. Romantis Komedi

Romantik dan sarat komedi adalah rencah sempurna untuk menghidupkan jalan cerita dua watak utama filem sambungan ini.

Jika dua buah filem pertama banyak bermain dengan emosi dan disajikan dengan pahit getir hubungan cinta antara Rangga dan Cinta, Milly dan Mamet pula berkongsi kisah mereka daripada sudut yang berbeza.


Tak kering gusi melihat keletah pasangan muda ini, ditambah pula dengan kehadiran cahaya mata serta keberadaan orang tua di sekeliling, anda mungkin tertanya-tanya kan bagaimana mereka menjalani kehidupan sebagai suami isteri.

3. Potret Keluarga Muda Masa Kini

Berkahwin di usia muda punya cabaran yang tersendiri. Milly dan Mamet juga tidak mampu lari daripada kenyataan ini. Ditambah lagi usia mereka yang masih hijau, masing-masing mempunyai cita-cita dan ego yang hendak dicapai dan dipertahankan.

Siapakah yang bakal menang dan siapa pula yang kecundang? Bahagiakah Milly dan berdayakah Mamet mengepalai keluarganya? Apakah cinta sejati dua pasangan ini bisa dipertahankan saat ujian datang silih berganti?


Semua persoalan di atas antara lakaran-lakaran potret kisah cinta, keluarga dan kerjaya yang perlu dilalui oleh Milly dan Mamet.

Semua jawapannya anda boleh perolehi dengan mengunjungi pawagam di seluruh negara bermula 7 Mac 2019.

Beli tiket lebih kerana anda wajib membawa pasangan anda untuk kenang semula kisah cinta dan pahit manis dalam perhubungan bersama-sama Milly dan Mamet. Saksikan trailer filem Milly & Mamet (Ini Bukan Cinta & Rangga) di bawah.



Milly & Mamet (Ini Bukan Cinta & Rangga) dispersembahkan oleh TGV Pictures, SG Entertainment & Advertising dan Horizon Film Entertainment.

lagi info di : Gosip Artis TerkiniBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://1malaynews.blogspot.com/2019/02/kesinambungan-aadc-2-milly-dan-mahmet.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
8 Pasangan Selebriti Ini Miliki Kisah Cinta Bak Film Drama Romantis

8 Pasangan Selebriti Ini Miliki Kisah Cinta Bak Film Drama Romantis

papar berkaitan - pada 14/2/2019 - jumlah : 326 hits
8 Pasangan selebriti ini miliki kisah cinta bak film drama romantis Mulai dari Pangeran Harry dan Meghan Markle David dan Victoria Beckham hingga Priyanka Chopra dan Nick Jonas
Lirik Lagu Hafiz Suip Kisah Cinta Kita Ost Dia Menantu Rahsia

Lirik Lagu Hafiz Suip Kisah Cinta Kita Ost Dia Menantu Rahsia

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 1338 hits
Lirik Lagu Hafiz Suip Kisah Cinta Kita terbaru di Lirik Lagu Malaysia Update Yuk kita baca lirik lagunya berikut ini Lirik Lagu Hafiz Suip Kisah Cinta Kita OST Dia Menantu Rahsia Lirik Lagu Kisah Cinta Kita oleh Hafiz Suip Kan ku cerita pad...
Kisah Cinta Reino Barack Sampai Akhirnya Berlabuh Ke Syahrini

Kisah Cinta Reino Barack Sampai Akhirnya Berlabuh Ke Syahrini

papar berkaitan - pada 22/2/2019 - jumlah : 203 hits
Reino Barack sebentar lagi dikabarkan akan melepas masa lajang bersama penyanyi cantik Syahrini Tak butuh waktu lama untuk Reino mampu membuat wanita yang akrab disapa Princess itu jatuh cinta
Ost Dia Menantu Rahsia Kisah Cinta Kita Hafiz Suib

Ost Dia Menantu Rahsia Kisah Cinta Kita Hafiz Suib

papar berkaitan - pada 23/2/2019 - jumlah : 1314 hits
OST Dia Menantu Rahsia Kisah Cinta Kita Hafiz Suib Slot Akasia Oh sudah drama terbaru lagi Drama adaptasi naskhah novel karya Indah Hairani Novel ini bakal didrama dan akan ditayangkan sebaik sahaja drama Pujaan Hati Kanda melabuhkan tirain...
Panass Pasangan Gay Melayu Faliqh Kaal Kongsi Kisah Cinta Sejenis Mereka Dalam Sebuah Video Secara Terbuka

Panass Pasangan Gay Melayu Faliqh Kaal Kongsi Kisah Cinta Sejenis Mereka Dalam Sebuah Video Secara Terbuka

papar berkaitan - pada 14/2/2019 - jumlah : 2399 hits
Panass apabila tular di media sosial sebuah video di facebook page dearstraightpeople mengisahkan tentang pasangan gay melayu Faliqh Kaal yang berkongsikan kisah percintaan sejenis mereka secara terbuka menerusi paparan video Same Love Epis...
Kisah Cinta Prabowo Pada Seorang Perawat Pupus Karena Dikirim Ke Daerah Operasi

Kisah Cinta Prabowo Pada Seorang Perawat Pupus Karena Dikirim Ke Daerah Operasi

papar berkaitan - pada 28/2/2019 - jumlah : 223 hits
Profesi perawat kata Prabowo punya kesan tersendiri buatnya Bukan sekadar karena mengagumi seorang perawat tapi pertemuan ayah dan ibunya juga bermula dari rumah sakit Saat itu ayah Prabowo sedang sakit dirawat ibundanya yang kala itu seora...
4 Pelajaran Cinta Dari Kisah Luna Maya Ini Jadi Sorotan Hotman Paris

4 Pelajaran Cinta Dari Kisah Luna Maya Ini Jadi Sorotan Hotman Paris

papar berkaitan - pada 3/3/2019 - jumlah : 242 hits
Pada laman instagram pribadinya Hotman Paris mengunggah sebuah gambar perihal Luna Maya Bukan sosok mantan kekasih reino Barack itu yang terlihat namun tulisan perihal kisah cinta Luna
3 Fakta Menarik Filem Milly Dan Mamet Sambungan Filem Aadc 2

3 Fakta Menarik Filem Milly Dan Mamet Sambungan Filem Aadc 2

papar berkaitan - pada 27/2/2019 - jumlah : 282 hits
Jika suatu masa dahulu filem Ada Apa Dengan Cinta 2 mendapat sambutan hangat dikalangan insan yang sedang dilamun cinta Namun kini The post appeared first on
Dah Ketentuan Takdir Untuk Beristeri Dua Lelaki Ini Kongsi Kisah Berpoligami Di Facebook Dan Tak Sangka Menjadi Viral

Dah Ketentuan Takdir Untuk Beristeri Dua Lelaki Ini Kongsi Kisah Berpoligami Di Facebook Dan Tak Sangka Menjadi Viral

papar berkaitan - pada 15/2/2019 - jumlah : 403 hits
Alhamdulillah telah berlangsung ijab kabul saya yang kedua pada 2 Nov 2018 Sudilah membaca coretan ini untuk manfaat semua Hari ini cukup seminggu selepas majlis berlalu Pelbagai reaksi dan respon yang kami terima maka hari ini kami akan be...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Family Camping Journey Kami Repeat Lagi Camping 3h2m Di Dusun Pak Abu Campsite



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Drama Bercakap Dengan Jun Lakonan Nadiya Nisaa Dini Schatzmann

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang

Yuecheng Yanyuan Entrepreneurial Space By Jin Design In Hebei China

15 Delightful Dried Flowers Spring Wreath Designs

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar