Kerja Kosong Part Time Caltex Seluruh Malaysia Tahun 2023


Part Time Caltex adalah jawatan yang sangat diminati oleh ramai individu yang masih belum dapat pekerjaan tetap. Ambilan caltex adalah peluang baru bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi sebahagian daripada tenaga pekerja bagi setiap cawangan di Caltex. Perkongsian kami pada kali ini adalah proses permohonan kerja Part Time Caltex untuk kemasukan terbaru, langkah-langkah yang perlu diambil, dan perkara-perkara penting yang perlu diperhatikan.
Sehubungan itu, kami mengharapkan kepada anda semua yang berminat boleh cuba memohon dan jangan lepas peluang keemasan ini terhampar didepan anda.
Kepada anda yang sedang giat mencari pekerjaan dan inginkan informasi kerja, anda disarankan untuk sertai telegram rasmi kami yang menghubungkan info semasa kerja kosong:
Telegram Jawatan Terkini Maklumat Penuh Part Time Caltex Maklumat Ringkas Jawatan Secara umumnya pekerja sambilan di stesen minyak, tugas yang biasa adalah mengisi minyak, menyediakan barangan runcit kepada pelanggan, menjaga kebersihan stesen, dan memberi layanan pelanggan yang berkualiti.
Berikut adalah senarai jawatan kosong yang dibuka oleh beberapa cawangan Caltex beserta penerangan ringkas:
JawatanTugasanJuruwangMenerima bayaran daripada pelanggan, mengira jumlah bayaran, dan individu akan menjaga duit masuk bagi cawangan stesen minyak Caltex.JurupamMengisi minyak kepada pelanggan yang memerlukan serta menjaga kebersihan stesen minyak, termasuk mencuci tingkap, menguruskan sampah, dan memastikan kawasan sekitar stesen sentiasa bersih.Pembantu Stesen MinyakBagi stesen minyak yang dilengkapi dengan kedai runcit, pembantu stesen minyak juga akan bertanggungjawab menyediakan stok barangan runcit penjualan produk runcit seperti makanan ringan, minuman, dan barangan keperluan harian.CleanerBertanggungjawab menjaga kebersihan di keseluruhan stesen minyak termasuk tandas. Bayaran Gaji Kerja Part Time Caltex Untuk pengetahuan anda, gaji pekerja separuh masa di stesen minyak bergantung kepada faktor lokasi dan jenis tugas yang dilaksanakan sahaja. Secara amnya, gaji minimum bagi pekerja separuh masa biasanya berkisar antara RM7 hingga RM10 sejam dan sebulan minimun sebanyak RM1500. Anda boleh menganggarkan pendapatan dengan jumlah jam kerja anda dengan kadar gaji sejam yang ditetapkan di tempat anda akan bekerja.
Patuhi Tarikh Tutup Permohonan Adalah penting untuk menghantar permohonan anda sebelum tarikh tutup yang telah ditetapkan. Permohonan lewat mungkin tidak akan dipertimbangkan dan tidak akan dilayan. Setiap permohonan mestilah rujuk pada syarat yang ditetapkan pada setiap cawangan Caltex yang anda ingin memohon.
Lokasi Jawatan yang ditawarkan 783, K5, Hutan Kampung, 05350 Alor Setar, Kedah Lokasi Cawangan Caltex Seluruh Malaysia Kebiasaan Jadual Shift Kerja Part Time Caltex Pembahagian jadual kerja berbeza-beza mengikut tempat. Anda boleh rujuk kepada majikan untuk maklumat berkenaan dan menyatakan kesediaan anda untuk bekerja mengikut jadual shift yang diperlukan. Secara umumnya, pekerjaan separuh masa di Caltex dan dimana-mana biasanya melibatkan tiga jenis shift seperti yang berikut:
Shift Pagi Shift Petang Shift Malam Prosedur Permohonan Kerja Part Time Caltex di Lokasi Berhampiran Anda Cara Memohon Kerja Untuk memohon kerja part time caltex anda boleh mengisi borang permohonan disetiap cawangan berdekatan. Anda hanya perlu menjawab dan mengisi butiran yang diperlukan sahaja. anda perlu mengikuti langkah-langkah yang ditetapkan.
1. Rujuk Pada Setiap Cawangan Caltex Berhampiran Anda Langkah pertama anda haruslah melawati laman setiap cawangan untuk bertanyakan kekosongan jawatan di setiap cawangan caltex berdekatan dengan anda. Anda boleh mencari maklumat lanjut mengenai permohonan ini di website Caltex Nota : Untuk memohon sila ketahui terlebih jawatan yang dibuka dan cawangan caltex yang memerlukan tenaga kerja.
2. Penuhkan Borang Permohonan Sila lengkapkan borang dengan maklumat yang betul dan pastikan anda memenuhi syarat kelayakan yang diberikan sebelum menghantar permohonan Pastikan anda telah melengkapkan borang permohonan dengan maklumat yang betul dan juga mengikuti syarat yang diberikan sebelum menghantar permohonan 3. Hantar Permohonan Mengikut arahan yang diberikan, hantar borang permohonan dan dokumen sokongan melalui saluran yang telah ditetapkan. Pastikan tempoh permohonan tidak lewat. Permohonan hendaklah sampai kepada pihak mereka sebelum/pada tarikh tutup. Selepas dari tarikh tersebut permohonan anda tidak akan diterima. Sekiranya anda tidak menerima sebarang maklum balas dari pihak majikan dalam tempoh 3 hingga 6 bulan. Permohonan bolehlah dianggap tidak berjaya. Latar Belakang Syarikat Caltex Caltex ialah nama jenama petroleum Chevron Corporation yang digunakan di lebih daripada 60 buah negara di rantau Asia Pasifik, Timur Tengah, dan Afrika Selatan. Caltex bermula pada tahun 1936 sebagai hasil usaha sama antara Syarikat Minyak Texas California, yang merupakan gabungan antara Syarikat Texas (kemudian dikenali sebagai Texaco) dan Standard Oil of California (yang kemudian dinamakan Chevron Corp.).
Usaha sama ini bertujuan untuk memasarkan minyak dari konsesi yang baru diperoleh di Arab Saudi. Pada tahun 1968, nama syarikat ini diubah kepada Caltex Petroleum Corp. Kemudian pada tahun 2001, kedua-dua syarikat induk bergabung untuk membentuk ChevronTexaco (yang kemudian dikenali sebagai Chevron pada tahun 2005), tetapi Caltex terus kekal sebagai salah satu daripada jenama utama yang dikenali oleh masyarakat.
Jumlah Cawangan Caltex Terdapat kira-kira 420 stesen Caltex di seluruh Semenanjung Malaysia dan tiga 3 terminal di Pulau Indah, Prai dan usaha sama di Pasir Gudang.
Dimana perlu saya dapatkan borang permohonan kerja Caltex? Bagi anda yang berminat untuk kerja part time caltex anda haruslah dapatkan borang permohonan di cawangan caltex yang berdekatan dengan anda.
Apakah kelebihan yang disediakan selaku pekerja part time caltex? Seperti pekerja sepenuh masa, anda mempunyai kelebihan mendapat hak asas sebagai pekerja sambilan di stesen minyak. Ini termasuk hak untuk menerima bayaran kerja lebih masa (OT) dan sumbangan KWSP (jika layak).
Bagaimana dengan jadual yang disediakan di stesen minyak Caltex? Untuk jadual kerja part time adalah disediakan mengikut 3 shif sahaja iaitu shift pagi, petang dan malam.
Bolehkah saya mohon kerja part time caltex walaupun saya tiada kelayakan akademik? Ya, anda boleh mohon juga untuk bekerja part time caltex.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/10/part-time-caltex.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kerja Part Time Shell Di Seluruh Cawangan Malaysia Yang Menawarkan 3 Jenis Jawatan

Kerja Part Time Shell Di Seluruh Cawangan Malaysia Yang Menawarkan 3 Jenis Jawatan

papar berkaitan - pada 11/10/2023 - jumlah : 124 hits
Kerja Part Time Shell di Seluruh Cawangan Malaysia yang Menawarkan 3 Jenis Jawatan 8 Kerja sambilan sering dicari oleh mereka yang memerlukan terutama mereka yang baru sahaja tamat belajar lepasan SPM dan mereka yang mencari pendapatan samp...
Kerja Kosong Spa Bagi Jawatan Pembantu Operasi Seluruh Malaysia 2023

Kerja Kosong Spa Bagi Jawatan Pembantu Operasi Seluruh Malaysia 2023

papar berkaitan - pada 1/10/2023 - jumlah : 177 hits
Kerja Kosong SPA Bagi Jawatan Pembantu Operasi Seluruh Malaysia 2023 7 Assalamualaikum wbt suka admin sharekan satu info kerjaya yang sepatutnya anda perlu cuba memohon kerana pekerjaan ini merupakan adalah pekerjaan di bawah sektor awam at...
Pengambilan Kerja Part Time Buraqoil Bagi Seluruh Malaysia

Pengambilan Kerja Part Time Buraqoil Bagi Seluruh Malaysia

papar berkaitan - pada 12/10/2023 - jumlah : 190 hits
Buraqoil merupakan salah satu syarikat yang menawarkan khidmat petroleum di Malaysia Oleh itu kami kongsikan iklan pengambilan kerja part time buraqoil untuk anda memohon jawatan yang telah dikeluarkan ini Rebutlah peluang keemasan ini bagi...
Kerja Part Time Di A W Bagi Seluruh Rakyat Malaysia Berkelayakan Minimum Spm

Kerja Part Time Di A W Bagi Seluruh Rakyat Malaysia Berkelayakan Minimum Spm

papar berkaitan - pada 27/9/2023 - jumlah : 225 hits
Kerja Part Time di A W Bagi Seluruh Rakyat Malaysia Berkelayakan Minimum SPM 7 Kerja Part Time di A W Bagi Seluruh Rakyat Malaysia Berkelayakan Minimum SPM untuk kemasukan bulan september 2023 Maklumat ini dikongsilan agar memberi manfaat d...
Mohon Kerja Part Time Mcdonald S Yang Mempunyai Lebih 200 Cawangan Di Malaysia

Mohon Kerja Part Time Mcdonald S Yang Mempunyai Lebih 200 Cawangan Di Malaysia

papar berkaitan - pada 27/9/2023 - jumlah : 211 hits
Mohon Kerja Part Time McDonald s yang Mempunyai Lebih 200 Cawangan di Malaysia 11 Info kerja sambilan kali ini admin bawakan khas mengenai restoran segera McDonald s Ianya salah satu rangkaian restoran makanan segera yang paling terkenal di...
Mohon Kerja Di Kbs Yang Membuka Jawatan Pembantu Pegawai Latihan Gred E19 Bagi Tahun 2023

Mohon Kerja Di Kbs Yang Membuka Jawatan Pembantu Pegawai Latihan Gred E19 Bagi Tahun 2023

papar berkaitan - pada 9/10/2023 - jumlah : 151 hits
Mohon Kerja di KBS yang Membuka Jawatan Pembantu Pegawai Latihan Gred E19 Bagi Tahun 2023 9 Khas untuk bulan oktober tahun 2023 pihak KBS sekali lagi membuka peluang mohon kerja di KBS Sekiranya Anda sedang mencari peluang kerjaya yang mena...
Kerja Kosong Universiti Putra Malaysia Bagi Mengisi 2 Jawatan Diperlukan

Kerja Kosong Universiti Putra Malaysia Bagi Mengisi 2 Jawatan Diperlukan

papar berkaitan - pada 11/10/2023 - jumlah : 136 hits
Untuk yang sedang mencari peluang pekerjaan kami ingin menyatakan bahawa iklan kerja kosong Universiti Putra Malaysia kini kembali dibuka Ini merupakan satu peluang besar untuk anda mengisi jawatan kosong bagi menjalankan operasi di Univers...
Permohonan Kerja Tetap Petron Ambilan Besar Besaran Seluruh Malaysia

Permohonan Kerja Tetap Petron Ambilan Besar Besaran Seluruh Malaysia

papar berkaitan - pada 11/10/2023 - jumlah : 233 hits
Petron Malaysia telah mengeluarkan permohonan kerja tetap petron bagi jawatan full time dan part time di beberapa cawangan petron di seluruh Malaysia Sehubungan itu sukacita kami kongsikan maklumat sedemikin dan mengharapkan kepada anda sem...
Senarai Harga Rasmi Iphone 15 Plus Pro Pro Max Di Malaysia Tahun 2023

Senarai Harga Rasmi Iphone 15 Plus Pro Pro Max Di Malaysia Tahun 2023

papar berkaitan - pada 10/10/2023 - jumlah : 188 hits
Untuk anda yang sedang mengira ngira dan bercadang untuk dapatkan iPhone keluaran terbaru sebelum tu anda tengok dulu senarai harga rasmi di Malaysia untuk siri iPhone 15 untuk tahun 2023 Bulan September setiap tahun orang ramai pasti tertu...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024

More Than 20 Ji Members In Johor Igp



Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan


Asean Night Bazaar Hatyai Thailand

10 Tips Untuk Meningkatkan Rekaan Kad Perniagaan Anda

Xiaomi Pad 6s Pro 12 4 Idea Besar Pada Skrin Yang Lebih Besar

Honor Menawarkan Program Beta Android 15 Kepada Pembangun Untuk Honor Magic6 Pro Dan Honor Magic V2

Lebih Gempar Dua Ditahan Cuba Masuk Istana Negara Bawa Parang Dalam Kereta

Apa Aku Buat Sekarang Ni