Kerja Kosong Di Amc College Likas Square Kota Kinabalu



Kerja Kosong Di AMC College Likas Square Kota Kinabalu - AMC College merupakan sebuah kolej yang berprestij di Sabah.

Sekarang memberi membuka peluang untuk sesiaya yang berminat mahu menjadi sebahagian dari warga kerja AMC College untuk bertugas di cawangan utama mereka terletak di Likas Square, Kota Kinabalu, Sabah juga di cawangan-cawangan daerah lain.

Berikut senarai jawatan kosong AMC College

1. Lecturer Bahasa Inggeris
2. Jurulatih Kursus-kursus Teknologi Komunikasi
3. Lecturer untuk kelas Bahasa Korea.
4. Jurulatih ICT untuk perisian UBC Accounting
5. Kaunselor Kursus.
6. Pensyarah subjek perakaunan dan kewangan
7. Pensyarah Pengurusan Hotel.
8. Pengurus Pemasaran Digital.

Syarat KelayakanSenarai syarat-syarat kelayakan untuk setiap jawatan kosong yang diiklankan oleh AMC college untuk bulan Februari 2018 diklasifikasikan mengikut jawatan kosong tersebut.

1. Pensyarah bahasa Inggeris (English Lecturer).

Berkelulusan Ijazah atau Master dalam TESL atau bidang-bidang berkaitan.Skurang-kurangnya 2 tahu pengalaman mengajar Bahasa Inggeris.Mahir dalam IELTS dan peperiksaannyaSkill komunikasi dan perhubungan awam yang baik.

2. Jurutlatih Kursus ICT Separuh Masa.

Berkelulusan DIploma atau Ijazah dalam kursus berkaitan teknologi, informasi dan komunikasi.Memiliki pengalaman mengajar dan melatih.Juga terdapat kekosongan jawatan untuk kawasan lain di Sabah iaitu di Beaufort, Tuaran, Tamparuli, Membakut, Tawau, Lahad Datu, Semporna, Sipitang, Ranau, Kudat, Kota Belud, Papar dan Kundasang.

3. Penyarah untuk kelas bahasa Korea konvensional.

Secara part time, mengajar di AMC College Kota Kinabalu.Mestilah bertutur bahasa Korea dengan lancar atau warga Korea yang menetap lama di Malaysia.Mempunyai pengalaman mengajar Bahasa Korea.Boleh bertutur Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris ketika mengajar Bahasa Korea.Calon yang mempunyai kelayakan akademik dalam bidang ini diutamakan.

4. Jurulatih ICT (UBS Accounting Software).

Mestilah mahir dalam sistem perakaunan berkomputer (Computerized Accounting System)Mahir menggunakan software UBSMempunyai pengalaman mengajar orang bagaimana menggunakan UBS Accounting Software.Mempunyai kemamhiran berkomunikasi yang bagus.

5. Kaunselor Kursus.

Berkelulusan Diploma atau Ijazah (dalam apa jua bidang)Memiliki kemahiran berkomunikasi yang bagus.Pandai bercakap dalam Bahasa Cina (Mandarin) satu kelebihan.Boleh bekerja dalam satu pasukan.Boleh bertugas di luar kawasan jika perluBoleh mula bekerja serta merta sebaik sahaja lulus temuduga.

6. Pensyarah Akaun / Finance.

Memiliki kelulusan sekurang-kurangnya Ijazah dalam bidang Perakaunan/Kewangan (Accounting/Finance) dari universiti di United Kingdom.Calon yang memiliki kelulusan ACCA/CIMA boleh dipertimbangkanMahir berkomunikasi dalam Bahasa Inggeris.Berkomitemen tinggiMinat mengajar.

7. Pensyarah Pengurusan Hotel.

Memiliki sekurang-kurangnya Ijazah dalam bidang pengurusan hotel.Calon yang memiliki kelulusan bertaraf Master dalam bidang pengurusan hostel diutamakan.Sekurang-kurangnya memiliki pengalaman 1-2 tahun dalam bidang dipohon.Mahir berkomunikasi dalam Bahasa Inggeris.Berkomitemen tinggi.Minat mengajar.

8. Pengurus Pemasaran Digital.

AMC College sedang mencari seseornag yang mahir dalam bidang pemasaran digital yang akan bertugas memasarkan buku-buku digital terbitan AMC College untuk pasaran global juga untuk pasaran dalam negara. AMC College memerlukan seseorang untuk merangka, melaksana, menganalisa dan mengoptimumkan usaha pemasaran digital di kesemua pemasaran digital secara di atas talian.

Syarat kelayakan untuk dapat kerja kosong Pengurus Pemasaran Digital

Sekurang-kurangnya berkelulusan Ijazah dalam bidang pemasaran atau bidang berkaitan.tahu dan mahir menggunakan tools yang boleh digunakan dalam proses pemasaran digital.mampu mengintegrasikan kesemua saluran-saluran pemasaran lalu melaksanakannya.Fleksibel dan kreatif.Memiliki kemahiran pengurusan yang bagus.Mampu memimpin sebuah pasukan kecil.Berpengalaman dalam aspek search engine optimization (SEO), search engine marketing (SEM)Berpengalaman dalam aspek pemasaran di media sosial Mahir menggunakan web toolsMampu bekerjasama dengan staff dari unit lain misalnya progeammer, designer, penyelidik, penulis buku dan pembekal untuk melaksanakan kempen pelacaran mengikut bajet yang telah ditetapkan.Mencipta strategi-strategi baharu untuk memasarkan produk-produk AMC College.Memmiliki skill analitikal yang tinggi.Mahir menganalisa pasaran dan mengenalpasti segmen-segmen pasaran yang menjadi tunjang kekuatan.Sentiasa mengikuti perkembangan terkini dunia pemasaran digital dan pemasaran media sosial.

Cara Memohon
Hantar permohonan kerja kosong melalui email ke [email protected] yang melepasi tapisan akan dipanggil untuk temuduga.Pertanyaan lanjut mengenai kerja kosong ini bolehlah hubungi AMC College di 088-235 218.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ohkrja.blogspot.com/2018/03/kerja-kosong-amc-college-likas.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kerja Kosong Sebagai Kaunselor Pendidikan Area Kota Kinabalu

Kerja Kosong Sebagai Kaunselor Pendidikan Area Kota Kinabalu

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 204 hits
Kerja Kosong Sebagai Kaunselor Pendidikan kerja kosong ini khusus bgai mereka yang mahu terlibat dalam bidang pendidikan yakni dalam aktiviti memasarkan pakej pakej pendidikan Anda akan banyak berjumpa dengan orang dan akan banyak membuat k...
Kerja Kosong Promoter Smartphone Asus Mobile Di Kota Kinabalu Sabah

Kerja Kosong Promoter Smartphone Asus Mobile Di Kota Kinabalu Sabah

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 237 hits
Kerja Kosong Promoter Smartphone Asus di Kota Kinabalu Sabah buat pertama kalinya pihak Asus telah mengiklankan jawatan kosong sebagai Promoter untuk mempromosi model model smartphone Asus kepada penduduk di Kota Kinabalu Gaji yang ditawark...
Senarai 24 Kerja Kosong Di Kota Kinabalu

Senarai 24 Kerja Kosong Di Kota Kinabalu

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 588 hits
Senarai 24 Kerja Kosong Di Kota Kinabalu 1 Kerja kosong area Kota Kinabalu Sabah Office Boy Memiliki motorsikal sendiri Berumur 20 30 tahun Berpengalaman Call Chang 017 8188320 untuk memohon 2 Kerja kosong di area Kota Kinabalu Sabah Pemand...
21 Kerja Kosong Di Area Inanam Kota Kinabalu Donggongon

21 Kerja Kosong Di Area Inanam Kota Kinabalu Donggongon

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 1128 hits
Inilah dia senarai 21 kerja kosong dan jawatan kosong di area Inanam Kota Kinabalu Donggongon Beverly Hills dalam pelbagai bidang seperti welder pembantu rumah pemandu office boy pelayan restoran dan graphic designer 1 Kerja kosong sebagai ...
Kerja Kosong Kota Kinabalu 13 Jawatan Kosong Di Hilton Hotel Kinabalu

Kerja Kosong Kota Kinabalu 13 Jawatan Kosong Di Hilton Hotel Kinabalu

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 290 hits
Kerja Kosong Kota Kinabalu 13 Jawatan Kosong Di Hilton Hotel Kinabalu Terokai pelbagai karier menarik dalam industri perhotel bersama Hilton Kinabalu hari ini juga Berikut senarai kerja kosong di area Kota Kinabalu yang terdapat di hotel Hi...
6 Kerja Kosong Di Kinabalu Pine Resort Kundasang Sabah

6 Kerja Kosong Di Kinabalu Pine Resort Kundasang Sabah

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 231 hits
6 Kerja Kosong Di Kinabalu Pine Resort Kundasang Sabah dalam bulan Ogos 2018 Bagi anda yang minat mahu bekerja di tempat peranginan dalam bidang perhotelan mesti anda suka kerja kosong ini terkenal sebagai pusat peranginan dan penginapan ba...
Kerja Kosong Di Hong Seng Importer

Kerja Kosong Di Hong Seng Importer

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 137 hits
Kerja Kosong Di Hong Seng Importer Hong Seng Importer Exporter adalah sebuah food trading company yang mengkhusus dalam perniagaan menjual makanan sejuk beku Antara makanan sejuk beku yang di import dan di eksport oleh syarikat ini adalah d...
Kerja Kosong Pegawai Di Sabah Development Bank

Kerja Kosong Pegawai Di Sabah Development Bank

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 215 hits
Kerja Kosong Pegawai Di Sabah Development Bank Sabah Development Bank merupakan sebuah syarikat dalam industri kewangan yang dimiliki sepenuhnya oleh Kerajaan Negeri Sabah dan kini berpejabat di Wisma Tun Fuad Stephens yang terletak di Kara...
Kerja Kosong Di Sekeliling Tedi

Kerja Kosong Di Sekeliling Tedi

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 476 hits
Berikut adalah iklan iklan kerja kosong yang Tedi sempat snap semasa berjalan jalan Kiriman ini akan sentiasa Tedi kemaskini dengan iklan terbaru yang Tedi nampak dan akan dipadam iklan iklan lama jika Tedi rasa dah tak berguna Teks akan Te...
218 Fibonaci

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

Persediaan Awal Haji

Biodata Faisal Halim Pemain Bolasepak Viral Malaysia

5 Tips And Ways That Can Help You To Reduce Body Fat

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Kkb Poll Indian Voters Might Make All The Difference



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Porsche Design Honor Magic V2 Rsr Menang Red Dot Award Product Design 2024

3 Cara Menuju Ikn Ibu Kota Negara Baru Indonesia

0138002039 Scammer Maybank Panggilan Palsu

Empat Maut Mpv Dan Kereta Api Berlanggar

Lelaki Ditangkap Curi Kawal 25 000 Akaun Facebook

Anwar Ibrahim Terima Mandat Rakyat