Kepada Naim Mokhtar Dan Menteri Kabinet Arab Adalah Bangsa Yang Bodoh Dan Sudah Binasa


 
Naim Mokhtar kata kita pula perlu bertenang dengan perangai bodoh dan hodoh orang Arab yang kita pula bertenang dan rela belanja duit kita untuk selamatkan mereka.
Kita bertenang dan rela hantar pesawat untuk selamatkan mereka dengan guna duit kita. Bukan guna duit bapak Naim Mokhtar.
Mereka datang sini dan dimasukkan dalam hospital kita yang kita bertenang dan rela bayar dengan duit kita, duit rakyat. Bukan duit bapak Naim Mokhtar. 
Bagi warga negara kita sendiri pula tidak cukup tempat dan katil di hospital. Kalau tak percaya sila Naim Mokhtar melawat Hospital Selayang. Sering berlaku kes pesakit yang masuk Hospital Selayang terpaksa menunggu satu hari atau dua hari sebelum doktor datang berjumpa mereka. 
Di Hospital Selayang tidak cukup bilik wad untuk pesakit. Jadi pesakit terpaksa dibaringkan atas katil di depan kaunter nurse, di sepanjang koridor hospital dsbnya. Sangat menyedihkan.  Orang Malaysia semuanya sopan, bersabar dan bertenang menerima nasib sahaja.

Tapi geng kurang ajar Arab pula boleh turun pesawat dan terus dibawa ke hospital dengan percuma - semua kita bayar. Lepas itu mereka boleh mengamuk pula. Mereka pula tidak tahu bertenang.
Kenapa Naim Mokhtar tidak nasihatkan orang Arab itu bertenang dan berterima kasih kepada orang Malaysia yang belanja duit kita untuk keselesaan mereka?

Yang berikut ini ada sedikit cadangan sinis dan menyindir oleh sdra Norman Fernandez untuk perhatian Naim Mokhtar dan geng-geng yang sewaktu dengannya:  

 

 
Jadi mungkin Naim Mokhtar akan fikirkan cadangan Norman Fernandez ini. Untuk bantu orang Arab itu hilang stress, bawalah mereka ke Genting Highland atau ke negeri Serambi Maksiat di pantai timur itu. Tolong kasi hilang stress mereka.

Sila lihat video yang berikut pula. Ini adalah sempadan antara Mesir dan Gaza. Orang Arab Mesir, yang tidak kurang bodoh dan bengong, sudah membina PAGAR DUA BELAS LAPISAN untuk memisahkan Mesir dari kawasan Gaza. 
Mereka cukup fed up dengan pak Arab Gaza yang sering menimbulkan masalah bagi negara Mesir juga. Jadi mereka mendirikan pagar besi, tembok konkrit, pagar dawai duri (barbed wire), lorong trip wire, CCTV dan pelbagai rintangan sebanyak DUA BELAS LAPISAN untuk menghalang pak arab Gaza daripada masuki kawasan Mesir.
Hello brader Naim Mokhtar sila lihat video ini dengan teliti. Agak-agak orang Mesir sudi belanja duit bapak mereka tak untuk menyelamatkan pak arab Gaza itu? Tolonglah jangan jadi dunggu.



Akhir sekali sila lihat video yang berikut. Wanita Arab ini pula berasal dari Syria dan telah berjaya "menyelamatkan dirinya" berlari ke negara Jerman sejak SEBELAS TAHUN dulu. Sekarang dia duduk dengan selamat di negara kafir di Barat. Negeri Syria sudah hancur binasa sebab pak Arab Syria bunuh membunuh sesama saudara mereka. Sebiji serupa oarng Arab lain juga. Bunuh membunuh itu adalah hobi mereka.



 
Sekali lagi al kisah wanita ini menjadi bukti kebodohan bangsa Arab keseluruhannya. Dari Mesir, Gaza, Syria, Yemen, Arab Saudi, Lebanon, Libya, Iraq, Jordan dan banyak tempat lagi orang Arab hidup dalam keadaan menyerupai telur di hujung tanduk. Dalam bahasa Inggeris mereka berada dalam keadaan 'precarious existence'. Anytime boleh jatuh, boleh pecah, boleh patah, boleh meletup, boleh mati.  Itulah realiti bangsa Arab keseluruhannya.

Saya boleh jelaskan dalam masa 60 saat atau kurang dari itu kenapa keseluruhan bangsa Arab ini sudah menjadi begitu bodoh dan binasa.  Tetapi  nanti saya pula boleh dituduh sebarkan fahaman sesat dsbnya. 
So I will just keep quiet. Why should I care? Peduli apa saya? Lebih baik biarkan saja mereka bodoh dan binasa daripada saya pula kena tuduh bukan-bukan.

Tapi saya ingin nasihat brader Naim Mokhtar, kalau awak mahu kekal lama sikit dalam jawatan awak yang lumayan itu, lebih baik awak belajar hormati penduduk dan warga negara kita dulu sebelum awak nak mendukung anak beruk dari padang pasir pula.  

The views expressed are those of the writer and do not necessarily reflect those of MMKtT.
By Syed Akbar Ali 

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://malaysiansmustknowthetruth.blogspot.com/2024/10/kepada-naim-mokhtar-dan-menteri-kabinet.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Melayu Malaysia Adalah Bangsa Yang Paling Mudah Ditipu Dan Ditakutkan Oleh Melayu Dan Lebai

Melayu Malaysia Adalah Bangsa Yang Paling Mudah Ditipu Dan Ditakutkan Oleh Melayu Dan Lebai

papar berkaitan - pada 27/9/2024 - jumlah : 104 hits
The Pakatan Harapan government s inability to introduce more progressive policies is due to the unfounded fear towards non Malays according to Zaid Ibrahim Criticising the outdated Malay agenda premise the former law minister said this has ...
Tindakan Ceo Mada Corp Tak Mahu Salam Dengan Menteri Adalah Sikap Kurang Ajar

Tindakan Ceo Mada Corp Tak Mahu Salam Dengan Menteri Adalah Sikap Kurang Ajar

papar berkaitan - pada 2/10/2024 - jumlah : 70 hits
Tak mahu salam dengan menteri AMANAH Kedah akan siasat henti buli siberHarapandailyAMANAH Kedah menyeru kepada seluruh rakyat Malaysia untuk menghentikan serangan buli siber terhadap Ketua Pegawai Eksekutif MADA Corp susulan tidak bersalama...
Penangguhan Perlaksanaan Hukuman Penjara Adalah Perkara Biasa Peguam Da I Syed

Penangguhan Perlaksanaan Hukuman Penjara Adalah Perkara Biasa Peguam Da I Syed

papar berkaitan - pada 24/9/2024 - jumlah : 86 hits
Peguam mewakili Da 8217 i Syed yang dijatuhkan hukuman penjara 10 tahun atas kesalahan merogol seorang wanita 5 tahun lalu Datuk Abu Bakar Isa Ramat memaklumkan prosedur dibebaskan dengan jaminan adalah perkara biasa Difahamkan tarikh sebut...
Islam Adalah Panduan Hidup Bukan Sistem Pentadbiran Kerajaan

Islam Adalah Panduan Hidup Bukan Sistem Pentadbiran Kerajaan

papar berkaitan - pada 24/9/2024 - jumlah : 95 hits
Tidak ada air paip secara Islam Air paip yang kotor di negeri Serambi Maksiat itu bukan Islam Air paip warna hitam itu namanya air kotor Tidak ada jalanraya Islam Jalanraya yang berlopak berlobang yang boleh pecah tayar itu bukan Islam Jala...
Kuliah Bisnes Pengurusan Adalah Perlaksanaan

Kuliah Bisnes Pengurusan Adalah Perlaksanaan

papar berkaitan - pada 23/9/2024 - jumlah : 77 hits
Kuliah BisnesMenurut Peter Drucker Pengurusan adalah Perlaksanaan Ia mengenai melakukan tugas tugas tertentu mengureus para pengurus dan mencipta bisnes yang mencapai matlamatnya Ujian terpenting pihak pengurusan adalah prestasi bisnes Suda...
Kebersihan Tandas Awam Adalah Tanggung Jawab Setiap Orang Pelaburan Saham Akhirat

Kebersihan Tandas Awam Adalah Tanggung Jawab Setiap Orang Pelaburan Saham Akhirat

papar berkaitan - pada 25/9/2024 - jumlah : 116 hits
Ada sekali peristiwa saya masuk ke tandas awam di satu pasaraya besar Seperti biasa tandas sentiasa penuh Ramai yang keluar dan masuk tandas tak berhenti Di setiap pintu jamban kelihatan orang beratur menunggu giliran masing masing dengan s...
Sahabat Adalah Insan Yang Selalu Ada Di Samping Kita Di Masa Suka Ataupun Duka

Sahabat Adalah Insan Yang Selalu Ada Di Samping Kita Di Masa Suka Ataupun Duka

papar berkaitan - pada 26/9/2024 - jumlah : 92 hits
Sahabat sejati selalunya saling memberi semangat dan mendorong supaya mereka bersama sama dapat menjadi yang terbaik bukannya saling menjatuhkan Belajarlah menyimpan rahsia demi menjamin kebahagiaan persahabatan agar berkekalan Kebahagiaan ...
Hidup Adalah Proses Belajar

Hidup Adalah Proses Belajar

papar berkaitan - pada 30/9/2024 - jumlah : 60 hits
Hidup ini adalah sebuah proses pembelajaran yang takde berhenti Setiap hari kita diajar oleh kehidupan untuk jadi lebih baik lebih kuat dan lebih dewasa Belajar adalah kunci untuk menghadapi setiap cabaran dan mencapai kejayaan Meskipun kad...
Youtube Adalah Salah Satu Saluran Media Yang Paling Berkesan Untuk Pengiklanan Kajian

Youtube Adalah Salah Satu Saluran Media Yang Paling Berkesan Untuk Pengiklanan Kajian

papar berkaitan - pada 29/9/2024 - jumlah : 72 hits
Pada Anugerah YouTube Works tahun ini platform itu mengumumkan pertumbuhan yang ketara di Malaysia Menurut kajian yang telah dilakukan oleh dengan Nielsen YouTube adalah salah satu saluran media yang paling berkesan untuk pengiklanan Secara...
Ini Pemikiran Lubang Biawak Mat Sabu Mana Telur

Ringgit Mengukuh Antara Mata Mata Wang Berprestasi Terbaik Peringkat Global

Trading Name That Aligns With Brand

East Malaysian Mps Urged To Reject Cruel Citizenship Bill

Madu Bermanfaat Pada Pesakit Diabetes

Bursa Jyprx Meluncurkan Sistem Keuangan Digital Menciptakan Pengalaman Trading Yang Unik

Ouch Secures Rm5 Million Amid Extended Bnm Sandbox Approval

Drama Andai Tiada Dia


echo '';
Info Dan Sinopsis Filem Telekinesis 2024 Arahan Syafiq Yusof Kini Di Astro First

Resepi Cheese Tart Paling Gebu dan Kemas Senang Dimakan Bila Separuh Montok

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Calar Cinta Slot Samarinda TV3

ABPBH 2024 Tarikh Kategori Calon Undian Hadiah Persembahan Penyampai Trofi Tiket Dan Segala Info Anugerah Bintang Popular Berita Harian 36

Mr Hiiragi s Homeroom Info Dan Sinopsis Siri Jepun Kini Diadaptasi Sebagai Drama Berepisod Malaysia Kelas Tahanan Cikgu Hiragi Di Astro Ria Sooka


Husnuzhan Kepada Allah

Reka Bentuk Kotak Ayam Goreng Saiz Kecil Yang Praktikal Dan Menarik Kunci Untuk Menarik Pelanggan

15 Leadership Goals To Set For Yourself

21 Leadership Articles Research Amp Case Studies

Pattani Breakfast Di Nom Ruadee Cafe

Sanggup Jadi Isteri Sementara Demi Duit Wanita Kahwini Hampir 15 Pelancong Asing