Kenali Lelaki Melalui Bulan Kelahiran



Assalamualaikum wbt..
Manusia sememangnya mempunyai seribu satu macam personaliti dan karakter, tapi camne nak tahu tentang personaliti lelaki melalui bulan kelahiran..? Walaupun ianya sekadar ramalan tapi tak salah rasanya kalu kita jadikan kita rujukan, mana tau kot-kot betul ke..? kan.. Jom kita selidik..

Sifat lelaki yang lahir pada bulan ini ialah mudah jatuh cinta tapi tak mudah melupakan cintanya apabila dikhianati. Mereka juga seorang yang romantis walaupun kadangkala sukar untuk mengungkapkan kata-kata puitis cinta. Sifat lain ialah si dia seorang yang pemalu dan mudah cemburu dan berhati-hatilah kerana sifat cemburu ini boleh membuatkan hubungan cinta selalu kecundang.
Lelaki yang lahir pada bulan ini memiliki pemikiran yang abstrak, cerdas, panas baran, sering moody dan terlalu sensitif. Tapi mereka mempunyai keberanian yang tinggi dan keras kepala selain tak suka dengan hal-hal yang dianggap tak penting. Mereka punya tekad yang kuat,cenderung dan keinginan yang tinggi.
Lelaki yang lahir pada bulan ini memiliki aura yang menarik simpati wanita. Sifat menonjolnya ialah pemalu, cemburu dan sangat bergantung kepada pasangan.
Lelaki yang lahir pada bulan ini sangat sukar untuk mengetuk pintu hatinya setelah dilukai dan disakiti. Mereka memiliki pandangan bahawa lebih baik memendam perasaan daripada menerima penolakan, jiwanya adalah romantik dan sangat setia pada pasangan.
Lelaki yang lahir pada bulan ini adalah seorang yang sangat menghargai kejujuran. Mereka mudah jatuh cinta dan merupakan pasangan yang menyenangkan dan dalam masa yang sama seorang yang mengongkong pasangannya.
Lelaki yang lahir pada bulan ini merupakan seorang yang sangat pemilih dan memiliki selera yang sangat tinggi terutama daripada segi jenama barangan, merupakan seorang yang jujur, sensitif dan seorang yang mudah memaafkan kesalahan orang lain. Mereka juag merupakan seorang pendengar yang baik.
Lelaki yang lahir pada bulan ini adalah merupakan seorang yang jujur, sensitif dan mudah memaafkan orang lain. Mereka juga merupakan seorang pendengar yang baik.
Lelaki yang lahir pada bulan ini memiliki karakter seorang pemimpin dan selalu menonjol di hadapan rakan-rakan. Memiliki jiwa yang penuh dengan kasih dan penyayang. Mereka juga dikatakan seorang yang romantis. 
Lelaki yang lahir pada bulan ini adalah bersifat pandai memujuk, berkompromi, tegas, pendiam tapi petah berbicara. Mereka sangat jarang menunjukkan emosinya sehingga cenderung untuk menyembunyikan perasaannya.Mereka dikatakan memiliki daya ingatan yang baik dan juga merupakan seorang pemikir.
Lelaki yang lahir pada bulan ini adalah merupakan seorang yang pandai berkomunikasi. Tutur bahasanya halus dan diselitkan dengan madah pujangga serta seorang yang tak suka berbelit-belit, tak pandai berbohong dan berpura-pura.
Lelaki yang lahir pada bulan ini adalah seorang yang mempunyai pemikiran yang jauh ke hadapan. Mereka memiliki idea luar biasa, pemikiran yang tajam, dan selalu ingin tahu. Pendiriannya kuat dan merupakan seorang pendendam, jarang sekali untuk meluahkan perasaan marah kecuali terpaksa.
Lelaki yang lahir pada bulan ini merupakan seorang yang setia, murah hati, namun kurang sabar dan bersifat terburu-buru. Mereka mudah jatuh cinta dan tergesa-gesa dalam perhubungan selain terlalu bergantung kepada pasangannya.
Hihi, inilah sifat lelaki.. Untuk bacaan ringan tapi jangan percaya sepenuhnya.. 


#shikinrazalidotcom #bloggerterengganu #bloggersepang





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.shikinrazali.com/2019/02/kenali-lelaki-melalui-bulan-kelahiran.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Malam Ini Kita Boleh Melihat Kejadian Bulan Penuh Paling Besar Dan Dekat Dengan Bumi

Malam Ini Kita Boleh Melihat Kejadian Bulan Penuh Paling Besar Dan Dekat Dengan Bumi

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 829 hits
Lewat Malam Ini Kita Boleh Melihat Bulan Penuh Paling Besar Dan Dekat Dengan Bumi Fenom ena Super moon yang dijangka akan berlaku pada malam ini yang membuatkan kita semua boleh melihat bulan penuh paling besar dan dekat dengan bumi Ia dija...
Jom Saksikan Sendiri Keindahan Fenomena Supermoon Bulan Paling Dekat Dengan Bumi Malam Ini

Jom Saksikan Sendiri Keindahan Fenomena Supermoon Bulan Paling Dekat Dengan Bumi Malam Ini

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 809 hits
Fenomena Supermoon adalah bila mana bulan penuh paling besar dan dekat dengan bumi bakal dapat disaksikan dari Malaysia pada jam 11 53 malam ini Menurut Unit Penyelidikan Sains Angkasa Agensi Angkasa Negara Zahira Mohd Radzi fenomena itu be...
Ph Tarik Subsidi Minyak 1 Bulan Lagi Dikala Rakyat Hidup Susah

Ph Tarik Subsidi Minyak 1 Bulan Lagi Dikala Rakyat Hidup Susah

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 263 hits
Itu dia Menteri PH umum hari ini bahawa sistem subsidi minyak sudah masuk fasa terakhir Bulan April mereka mahu start Bermakna subsidi minyak untuk kebanyakan rakyat akan ditarik dalam masa 1 1 2 bulan Yang dapat hanya keluarga yang guna ke...
Bulan Penuh Perigee Paling Dekat Pada Tahun 2019

Bulan Penuh Perigee Paling Dekat Pada Tahun 2019

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 354 hits
Hari ini Bulan Penuh Perigee paling dekat bagi tahun 2019 Fenomena ini juga dikenali sebagai SUPERMOON Dijangka berlaku penuh pada jam 11 53 malam ini Fenomena bulan penuh ini amat dinantikan kerana bulan berada pada jarak paling dekat deng...
Anak Lambat Cakap 12 18 Bulan Belum Boleh Tuturkan Perkataan Bermakna Ibu Ayah Mesti Bertindak

Anak Lambat Cakap 12 18 Bulan Belum Boleh Tuturkan Perkataan Bermakna Ibu Ayah Mesti Bertindak

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 634 hits
Bertindak segera jika bayi berusia 12 18 bulan masih belum boleh menuturkan perkataan bermakna itu petanda awal masalah pertuturan Bertindak awal lebih baik Menurut Nawal Mohd Shafie Juruterapi Bahasa dan Pertuturan Pediatrik Sunway Medical...
Nami Heavenlee Jurnal 5 6 Bulan

Nami Heavenlee Jurnal 5 6 Bulan

papar berkaitan - pada 21/2/2019 - jumlah : 320 hits
hi there so hari ni 20 02 2019 genaplah umur baby Nami 6 bulan pejam celik pejam celik tal rasa 6 bulan lalu mommy lahirkan Nami now dah sedikit besar karenah pun boleh tahan dah start solid food pun T T genap usia 4 bulan hari tu Nami dah ...
Tiga Bulan Terlantar Di Icu Akibat Jantung Terhenti Masa Bersalin Mama Kena Kuat Demi Syahmi

Tiga Bulan Terlantar Di Icu Akibat Jantung Terhenti Masa Bersalin Mama Kena Kuat Demi Syahmi

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 838 hits
Sejak dilahirkan hingga usia 3 bulan Muhammad Syahmi belum merasai pelukan mamanya seperti bayi lain Ini berikutan mamanya Nor Fadilla Che Par 28 terus koma dan ditempatkan di Unit Rawatan Rapi akibat komplikasi dan jantungnya terhenti seca...
Menteri Cadang Usul Mengundi 18 Tahun Dibentang Bulan Depan

Menteri Cadang Usul Mengundi 18 Tahun Dibentang Bulan Depan

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 241 hits
Syed Saddiq Syed Abdul Rahman berkata Kementerian Belia dan Sukan akan mengusulkan penurunan umur belia daripada 40 tahun kepada 30 tahun Foto oleh Shafwan ZaidonKUALA LUMPUR 19 Feb Menteri Belia dan Sukan Syed Saddiq Syed Abdul Rahman berc...
Masuk 3 Bulan Anak Dalam Kandungan Sari Yanti Tak Bergerak Belum Rezeki Eya Dapat Adik

Masuk 3 Bulan Anak Dalam Kandungan Sari Yanti Tak Bergerak Belum Rezeki Eya Dapat Adik

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 372 hits
Penyampai radio dan pelawak Jep Sepahtu memaklumkan kandungan isterinya Sari Yanti yang dah masuk 3 bulan tak dapat diselamatkan apabila anak keduanya disahkan tidak bergerak semasa membuat pemeriksaan baru baru ini View this post on Instag...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris

Akmal Sokong Mb Johor Tularkan Isu Kesesakan Tambak Johor

Tanding Solo Pilihan Akhir Jika Umno Mahu Kembali Tadbir Sabah Kata Penganalisis

Netizen Sebak Tengok Anak Lap Air Mata Bella Astillah Ayden Macam Dah Biasa Mesti Mak Dia Selalu Nangis