Kau Tu Kotor Jijik Cacat Pun Dah Isteri Dakwa Dihina Diabaikan Selepas Kemalangan Namun Suami Nafi Semua Dakwaan Itu


The Reporter


Viral di media sosial, luahan hati seorang isteri yang mendakwa dia dihina dan diabaikan oleh suaminya selepas terlibat dalam kemalangan yang menyebabkan dia cedera teruk. Azreena Natasha mendakwa, suaminya itu berubah sikap selepas kejadian itu. 
Namun, lelaki terbabit tampil menafikan dakwaan itu dan apa yang berlaku adalah berpunca dari keluarga isterinya sendiri yang meminta perceraian itu selepas mengetahui mereka terlibat dalam kemalangan. 
BACA DULU LUAHAN AZREENA NATASHA
I FEEL this now. I had accident with my husband 11 Mac 2019. Dia bawa motosikal, saya bonceng di belakang. Dia tunggang dengan laju sambil main handphone. Kereta dari arah depan datang dan dia hilang kawalan. 
Saya tercampak di atas kereta dan patah tulang kaki kiri, tangan kanan dan hancur muka. Tetapi dia... okey saja, tidak mengalami kecederaan. 
Saya dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) selama beberapa hari. Apabila saya sedar, saya dapat tahu suami balik ke Kuala Lumpur dengan ibu bapanya yang datang ke Pulau Pinang selepas mendapat berita kami terlibat dalam kemalangan. 
Mereka pulang ke Kuala Lumpur pada 13 Mac dan dia bawa bayi kami dan sejak daripada itu, saya tidak pernah berjumpa dengan suami dan anak sehingga hari ini (15 April 2019) sebab suami saya tidak pernah datang melawat. 
Dia kerap kali berkata yang dia nak bercerai apa semua dan dia reka cerita tentang saya yang bukan-bukan kepada ibu bapanya sampai mereka pun membenci dan menyekat nombor telefon saya. 
Masa itu, minggu kedua saya terlantar di hospital kerana menunggu waktu untuk menjalani pembedahan tangan, kaki dan muka yang patah tulang. 
Kawan-kawan mula beritahu yang suami saya keluar dengan perempuan lain, siap ambil gambar dan upload di Instagram. 
Selepas seminggu sesudah menjalani pembedahan, Alhamdulillah, saya dibenarkan pulang ke rumah pada 29 MAc 2019. Tetapi kena duduk di atas kerusi roda sebab tidak boleh berjalan dan saya masih menghubungi suami melalui WhatsApp atau Instagram sebab adakalanya dia block saya di Instagram, kemudian WhatsApp

Jadi, semasa WhatsApp dengan dia itulah.. tak tahulah sama ada dia mungkin sengaja menyakitkan hati ini sebab saya cakap dia kata nak kitorang bercerai nanti ataupun dia nak buat saya down supaya saya lemah untuk sembuh dari berjalan semula atau lain. Saya tak tahu. 
Dia sendiri siap beritahu dia ambil gambar dengan perempuan itu ketika dia sedang berprivate party, check in hotel dan tidur dengan perempuan itu pada 6 April. Tapi dia kata dia tak buat apa-apa sebab ramai orang dan perempuan itu 'budak baik'. Okey, ini kisah satu. 
Kisah kedua, dia datang ke Pulau Pinang beberapa hari lalu tetapi bukan untuk berjumpa dengan saya tetapi berjumpa dengan perempuan lain yang kononnya dia nak serius bercinta dengan perempuan itu. Sekali lagi, dia beritahu saya dan hantar gambar kepada saya yang dia check in hotel dengan perempuan itu. Tetapi sama ada mereka buat atau tidak, saya tidak tahu. 
Bila saya tanya "You melebih ke dengan betina tu?", tiada jawapan. Setiap kali tanya soalan itu, dia cakap "Semak lah!". 
Tetapi baru-baru ini dia beritahu saya, perempuan itu akan turun ke Kuala Lumpur, jadi dia akan tinggal bersama dengan perempuan itu satu malam sebab esok itu dia nak hantar perempuan itu pergi menghadiri temuduga. 
Saya sebenarnya sedih tetapi bila dah jadi begini, saya sampai tak tahu nak cakap apa. Saya cuma terima saja apa yang dia buat pada waktu itu. Boleh tak bayangkan dalam keadaan saya yang terbatas untuk bergerak disebabkan patah kaki, tangan dan muka, dia tergamak buat saya begini? 
Dia langsung tidak melawat saya sepanjang saya hilang keupayaan ini dan apa yang membuatkan saya benar-benar kecewa ialah, dia sanggup mengabaikan anak, tinggalkan anak semata-mata nak keluar mencari keseronokan dunia, check in dengan betina-betina itu semua. 
Saya bukan tidak mahu bertindak, tetapi disebabkan keadaan diri ini yang amat terbatas. Saya hanya mampu berdiam, berdasar, solat dan berdoa kepada Allah SWT saja. Saya sekarang fokus untuk sembuhkan diri dengan cepat supaya saya dapat berjalan. Bila saya dapat berjalan, saya akan dapat buat apa yang patut terutama sekali hal berkaitan dengan anak, kemudian hak saya sebagai isteri. 
Memang ambil masa untuk sembuh, tetapi saya tak putus berdoa pada Allah dicepatkan kesembuhan ini kerana 'Kun Faya Kun' bila mana Allah izinkan, maka jadilah ia. 
Saya yakin pada Allah SWT. Saya tahu Allah SWT bersama isteri teraniaya dan doa orang teraniaya tiada hijab, akan terus dimakbulkan. 
Lagi Allah dah berjanji perbuatan yang tidak elok pasti akan mendapat balasannya. Allah SWT akan memberi pengajaran. Allah SWT Maha Segalanya. 
Dan saya mohon kepada mereka yang membaca ini, tolong doakan kesembuhan diri saya ini. Semoga proses penyembuhan tulang tangan kanan, kaki kiri serta muka ini dipercepatkan dan diri ini dapat berjalan secepatnya. Semoga tubuh badan diri ini pulih seperti keadaan asal. Ameen. 
Cuma saya nak tanya, kalau korang berada di tapak kaki saya sekarang, apa yang korang lakukan? Dia sanggup menghina saya selepas dapat tahu keadaan diri saya yang hancur muka, patah tangan dan patah kaki. Allahuakbar. 
Ini mesej yang saya dapat dari dia semasa minggu kedua berada di wad


Saya kuat kerana anak-anak perempuan saya. Saya bersabar kerana anak-anak saya. Saya mahu cepat pulih, saya akan lakukan apa-apa sahaja untuk mereka. Merekalah kekuatan saya, jiwa saya, tenaga saya, segala-galanya untuk saya dan saya sayang mereka sangat-sangat. Sayang Irdina Natalia dan Adriana Natisya. 
SUAMI MENAFIKAN SEGALA DAKWAAN ISTERINYA
Berdasarkan 'siasatan' netizen, lelaki terbabit ada memberikan respon berhubung kenyataan isterinya yang viral itu. 
"Thank you netizen. Saya hargai dengan rasa simpati anda. Semoga Allah merahmati anda semua. Terima kasih

"Nak viralkan aku? Haha pergi mampus. Saman malu anda menanti. See you in court," tulisnya di Instagram. 
Menurut lelaki itu, semua yang didedahkan oleh Azreena Natasha adalah tidak benar sehingga mengundang pelbagai spekulasi. 
"Bersabar. Kita jumpa di mahkamah. Who's your husband sis? Kau dengan mak kau sama, putar belit cerita. May Allah ease everything. Amin. 
"Wahai cik puan Azreena Natasha, selepas kau accident dengan aku, mak kau yang minta perceraian. Apakah kau kejam buka aib sendiri untuk minta simpati netizen

"Aku takkan berlaku macam ini kalau bukan disebabkan keluarga kau. Aku masih punya hati perasaan tapi mak kau yang buat keluarga kami macam ni. 
"Putar beli cerita? Kita jumpa di mahkamah saja. Terima kasih." katanya. 


Apa pun yang berlaku, semoga kedua-dua pihak dapat menyelesaikan permasalahan itu dengan cara baik demi anak-anak. 
Sumber: Azreena Natasha, Ajamshaz

April 17, 2019 at 02:56PM

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://atmknews.blogspot.com/2019/04/kau-tu-kotor-jijik-cacat-pun-dah-isteri.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kasih Seorang Isteri Sempat Tolak Suami Elak Kemalangan Ibu Hamil Pergi Dulu Bersama Kandungan

Kasih Seorang Isteri Sempat Tolak Suami Elak Kemalangan Ibu Hamil Pergi Dulu Bersama Kandungan

papar berkaitan - pada 10/4/2019 - jumlah : 54 hits
Kasih sayang seorang isteri untuk suami sempat selamatkan suami tersayang sebelum diri sendiri maut dalam kemalangan Tindakan ini tidak disangka menjadi punca pemergian ibu ini bersama kandungan empat bulan Kejadian yang melibatkan motorsik...
Saya Minta Maaf Suami Ceraikan Isteri Selepas 12 Tahun Digantung Tak Bertali

Saya Minta Maaf Suami Ceraikan Isteri Selepas 12 Tahun Digantung Tak Bertali

papar berkaitan - pada 17/4/2019 - jumlah : 330 hits
Tiada pasangan yang sukakan perceraian berlaku Sebaik baiknya ramai yang mahu kekal bersama dengan pasangan masing masing sehingga ke akhir hayat Namun ianya mustahil kerana adakalanya timbul tiada persefahaman di antara pasangan atau pasan...
Elak Semua Kerja Rumah Dibahu Isteri Suami Anak Perlu Dilatih Awal Membantu

Elak Semua Kerja Rumah Dibahu Isteri Suami Anak Perlu Dilatih Awal Membantu

papar berkaitan - pada 15/4/2019 - jumlah : 48 hits
Elak semua kerja rumah di bahu isteri Kerja rumah tak akan habis Mengemas memasak dan mencuci kemudian nak uruskan anak lagi Bukan mengeluh tapi itulah hakikatnya yang perlu dihadapi kebanyakan isteri Beginilah keadaannya bagi ibu bekerja a...
Ramai Persoalkan Isteri Mat Sabu Rasmi Kapal Perang Baharu Panglima Tentera Laut Jelaskan Itu Adalah Acara Tradisi

Ramai Persoalkan Isteri Mat Sabu Rasmi Kapal Perang Baharu Panglima Tentera Laut Jelaskan Itu Adalah Acara Tradisi

papar berkaitan - pada 16/4/2019 - jumlah : 89 hits
Media melaporkan 15 April lalu isteri kepada Menteri Pertahanan iaitu Puan Hajjah Normah binti Alwi telah merasmikan kapal perang baharu TLDM yang diberi nama KERIS Majlis Perasmian LMS yang pertama itu dirasmikan oleh Normah Nama KERIS dip...
Ada Kes Wanita Cederakan Bayi Kerana Tertekan Suami Berilah Isteri Waktu Bertenang Setiap Hari

Ada Kes Wanita Cederakan Bayi Kerana Tertekan Suami Berilah Isteri Waktu Bertenang Setiap Hari

papar berkaitan - pada 17/4/2019 - jumlah : 46 hits
Sebagai ibu kita perlukan masa rehat untuk diri sendiri Kenapa Setiap tubuh badan manusia memerlukan waktu rehat yang cukup terutama untuk fizikal dan mental setelah penat menguruskan hal rumahtangga Fizikal yang penat ditambah pula dengan ...
Suami Mohon Bantuan Isteri Hidap Kan Ser Sehingga Lum Puh Terpa Ksa Hentikan Rawa Tan

Suami Mohon Bantuan Isteri Hidap Kan Ser Sehingga Lum Puh Terpa Ksa Hentikan Rawa Tan

papar berkaitan - pada 17/4/2019 - jumlah : 87 hits
Suami mohon bantuan isteri hidap kan ser sehingga lum puh terpaksa hentikan rawatan Sebelum ini kisah Mohd Hafizi Mohd Yusof pernah mendapat liputan media setelah dibu ang kerja kerana sering mengambil cuti untuk menjaga isterinya Roshaya I...
Saya Yakin Dia Akan Balik Selepas 3 Minggu Diamkan Diri Isteri Acap Akhirnya Buka Mulut

Saya Yakin Dia Akan Balik Selepas 3 Minggu Diamkan Diri Isteri Acap Akhirnya Buka Mulut

papar berkaitan - pada 16/4/2019 - jumlah : 76 hits
Saya Yakin Dia Akan Balik Selepas 3 Minggu Diamkan Diri Isteri Acap Akhirnya Buka Mulut Setelah bisu dari memberi sebarang kenyataan media akhirnya isteri kepada Ashraf Hassan tampil meluahkan isi hatinya Hamizah Ramli kongsi saat saat tera...
Me Time Keperluan Buat Isteri Suami Perlu Peka Fahamilah Sediakan Masa

Me Time Keperluan Buat Isteri Suami Perlu Peka Fahamilah Sediakan Masa

papar berkaitan - pada 16/4/2019 - jumlah : 33 hits
Masa untuk bersendirian atau me time perlu bagi setiap wanita bergelar isteri dan ibu untuk mengembalikan mood dan ketenangan emosi Sekiranya para suami ingin tahu tahap stres isteri mudah sahaja Kalau tiba tiba perkara kecil menjadi besar ...
B Yang Ajar Cyg Hidup Tanpa B Isteri Nekad Cerai Suami Asyik Hadap Phone Berbanding Anak Amp Isteri

B Yang Ajar Cyg Hidup Tanpa B Isteri Nekad Cerai Suami Asyik Hadap Phone Berbanding Anak Amp Isteri

papar berkaitan - pada 14/4/2019 - jumlah : 61 hits
Bila berumahtangga jangan terlalu lebihkan aktiviti sendiri sehingga anak dan isteri suami rasa diabaikan Perlu bijak membahagikan masa atau paling tidak pun ajak keluarga sertai aktiviti itu sekali gus dapat merapatkan hubungan kekeluargaa...
Penduduk Nak Ke Kebun Jumpa Selonggok Emas Di Bukit Rahmat

Seminggu Bonda Pergi Anak Pengasas Dnar S Dedah Mesej Terakhir Sebelum Ibunya Mennggal

Ciri Ciri Malam Lailatul Qadar Menurut Al Quran Dan Keistimewaan Orang Yang Mendapatkannya

Ini Lebih Penting Bagi Mukhriz Dari Melayan Budak Muflis Isu

Adab Dengan Raja Dan Umno Johor Kritik Mukhriz

Ibu Buat Bodoh Bila Anak Mengadu Sering Dinoda Bapa Dalam Semak Waktu Pergi Pulang Sekolah

Jangankan Janji Manifesto 100 Hari Kangkong Tidak Turun Harga

Tajuk Yang Tak Timbulkan Konflik Perkauman Untuk Kit Siang Debat



5 Perubahan Baru Yang Perlu Dalam Sukan Bola Sepak

Tavolara Dahulunya Negara Terkecil Dunia Yang Dihuni 1 Keluarga Sahaja

Zahnita Minta Berhenti Berangan Ini Kenyataan Balas Neelofa

7 Fakta Menakjubkan Tentang Bahasa Arab Yang Ramai Tak Tahu

5 Sebab Mengapa Khidmat Virtual Assistant Sering Menggunakan Suara Wanita


Bluetooth Is It Good For Your Car

Keep Your Children Safe This Hari Raya By Putting Them

Multi Inti Digital Bisnis Salah Satu Pelayanan Mis Group

Ciri Ciri Program Affiliate Yang Perfect Untuk Anda Sertai

Pengalaman Dan Panduan Lengkap Didik Anak Pakai Hijab Sejak Kecil

10 Amalan Mudah Pecutan Malam Terakhir Ramadan 1440h