Kasut Sekolah Pallas Pilihan Terbaik Untuk Anak Anak


Kasut Sekolah Pallas Pilihan Terbaik Untuk Anak Anak 
Assalamualaikum, Hi korang! Apa khabar semua. KakYa doakan korang semua dalam keadaan sihat walafiat. Sesi persekolahan bagi sesi 2024/25 bakal bermula tidak lama lagi. Petang ni KakYa nak citer sikit mengenai persiapan sekolah anak anak KakYa bagi sesi 2024/25. Korang dah buat persiapan ke belum? KakYa dah start awal, tak nak kalut saat saat akhir. 
Ok petang ni KakYa citer mengenai kasut sekolah yang menjadi pilihan anak anak KakYa. Seperti tahun tahun yang lepas, untuk tahun 2024/25 anak anak KakYa masih lagi setia dengan kasut sekolah jenama Pallas. 
Bagi KakYa, kasut sekolah Pallas adalah jenama terbaik yang memberi keselesaan kepada anak anak. Berbanding dengan kasut sekolah lain yang ada di pasaran, kasut sekolah jenama Pallas adalah kasut yang cukup bagus, berkualiti dan juga selesa di kaki anak anak. Bila hati dah suka, mestilah yang tu jer jadi pilihan. Tambahan lagi Pallas menyediakan pelbagai pilihan pattern kasut sekolah untuk anak anak.


Setiap kasut Pallas direka dengan mengambil kira kriteria ‘3S’ iaitu Keselesaan, Kesihatan dan Keselamatan bagi memastikan kasut Pallas dapat memberikan sokongan dan keselesaan maksimum kepada perkembangan kaki yang sihat. 
Pallas sepertimana yang semua maklum adalah satu jenama kasut sekolah legend yang cukup popular, melekat namanya di hati Ibu Ayah dan anak anak pelajar sekolah dek kerana keselesaannya. Seperti yang kita maklum, yang baik semestinya akan jadi pilihan ramai. 
Kasut Sekolah Pallas Memberi Keselesaan Untuk Kaki
Pemilihan kasut sekolah terbaik dan selesa adalah menjadi keutamaan penting untuk anak anak KakYa.  Apabila memilih kasut sekolah Pallas ianya adalah satu langkah bijak dan tepat kerana kasut sekolah Pallas menjanjikan keselesaan untuk kaki anak anak. Anak anak selesa Umi happy!  Korang buatlah pilihan bijak dengan memilih kasut sekolah Pallas untuk anak anak.
Kasut sekolah Pallas pastinya pilihan terbaik Ibu Ayah untuk anak anak kerana sangat selesa, berkualiti tinggi, tahan lasak dan mempunyai pelbagai design menarik dengan harga yang berpatutan dan mampu milik. Bagi KakYa kasut sekolah Pallas adalah sangat sangat berbaloi untuk dimiliki.
Kasut Sekolah Pallas Pilihan Iman Dan Akif Untuk Sesi Persekolahan 2024/25
Kasut sekolah Pallas pilihan anak anak KakYa untuk sesi persekolahan 2024/25. Tahun 2024 Akif pilih Pallas Jazz dan Iman selesa dengan Pallas X Series. Iman pilih Pallas X Series PX37-104ABK dan Akif pilih Pallas Jazz 407-001-ABK. Diaorang punya pilihan memang berlainan ikut citarasa diaorang. 


Bila dah besar, citarasa masing  masing tak sama waktu kecik kecik dulu. Sekarang ni kalau beli sesuatu mesti tak nak kalau sama. Masing masing ada pilihan sendiri jadi sebagai Ibu Ayah, KakYa ikut jer pilihan anak anak. 

Pallas X Series PX37-104ABK Untuk Iman
Sejak kenal Pallas X Series PX37-104ABK dia tak pandang yang lain dah. Inilah kasut kesukaan Iman. Dah empat tahun Iman selesa dengan pattern bertali camni. Kasut jenis bertali camni memang sesuai untuk anak anak sekolah menengah. Nampak lebih bergaya.
Kasut yang cukup selesa pada kaki dengan cengkaman tapak yang lebih kuat dan sekata serta tapak kasut yang tidak licin. 
Tapak kasut dengan cengkaman yang kuat ini, juga sesuai untuk aktiviti sukan di sekolah dan sesekali boleh juga pakai ketika keluar santai santai. Apabila selesa, anak pon suka. Mak apalagi dah tak risau dah nak beli kasut apa, sebab Pallas dah serasi di kaki anak anak. 


Antara ciri ciri dan kelebihan kasut sekolah Pallas X Series PX37-104ABK
- Bahagian atas daripada kain kanvas yang berkualiti dan tahan lama.- Insole getah untuk memberi lebih keselesaan dan sokongan pada kaki. 
- Tapak kasut getah (Rubber Outsole) dengan cengkaman yang kuat.
- Saiz besar sehingga saiz 13. 



Pallas Jazz 407-001-ABK Untuk Akif
Akif memilih kasut sekolah Pallas Jazz 407-001-ABK. Memang sesuai sangat untuk dia. Kasut sekolah yang ni tapak dalamnya bergetah dan lembut dapat menyokong segala pergerakan tanpa menyakitkan kaki. Ianya mempunyai sistem pengudaraan yang baik sekaligus dapat menyokong kaki bernafas dengan baik. 
Tapak kasut dibentuk bagi memberi sokongan kepada lengkungan kaki. Ianya dapat memberi keselesaan optimum untuk sokongan tapak kaki di bahagian bawah tengah kasut.


Antara ciri ciri dan kelebihan kasut sekolah Pallas Jazz 407-001-ABK
- Ringan dan dapat membantu pergerakan kaki lebih baik. - Kanvas yang berkualiti tinggi di bahagian atas tahan lama untuk pemakaian yang lama.- Alas kaki yang empuk untuk memberi keselesaan pada tapak kaki.- Tapak kasut getah untuk cengkaman yang sangat baik.- Tersedia untuk saiz 3-10.


Kenapa Perlu Pilih Kasut Sekolah Pallas Untuk Anak AnakBagi KakYa keselesaan kaki anak anak adalah faktor utama yang KakYa tekankan untuk pemilihan kasut. Apabila kaki selesa sekaligus memberi impak positif kepada anak anak sewaktu berada di sekolah dalam tempoh yang agak lama. Beli kasut ni bukan nak pakai sehari dua tapi nak pakai lama. Jadi kita pilih yang bagi keselesaan untuk kaki. Apabila anak selesa, diaorang akan lebih memberi tumpuan pada pelajaran di kelas. 
Kasut Pallas adalah satu jenama yang tak asing lagi sejak dulu, kualiti terbaik dengan harga mampu bayar serta pelbagai reka bentuk menarik menjadikan kasut Pallas pilihan kasut sekolah nombor satu di Malaysia. Semestinya pilihan ramai Ibu Ayah di luar sana.
Korang kena try sendiri kasut sekolah Pallas Untuk anak anak korang. KakYa pastu pasni kalau dah try kasut sekolah Pallas confirm tak tukar lain dah. Kualiti kasut sekolah terbaik dari Pallas menjanjikan keselesaan untuk anak anak. 
Bagaimana Nak Dapatkan Kasut Sekolah Pallas 
Untuk Ibu Ayah yang mempunyai kekangan masa dan tak sempat nak bawak anak anak keluar membeli kasut, alternatif terbaik Ibu Ayah boleh juga membeli kasut sekolah anak anak secara online. 
Tak tahu nak beli online kat mana? Ok korang boleh dapatkan kasut sekolah Pallas untuk anak anak korang di online store www.wow2wee.com.  Nanti korang pilih jer mana mana kasut yang berkenan di hati. Lagi senang, lagi mudah dan lagi cepat. Pilih pilih, masuk bakul terus bayar. Tunggu sampai kat depan pintu rumah jer. 
Tapi kalau korang rasa nak beli kasut sekolah Pallas secara offline boleh jer, takde masalah. Korang boleh dapatkan kasut sekolah Pallas  di AEON, TESCO, MYDIN SUPERMARKET dan juga kedai kedai terpilih di seluruh Malaysia. Boleh la terjah sekarang, kan takde saiz yang berkenan susah juga. Pergi beli awal takde la kalut nak membeli. 
Info Lanjut Mengenai Kasut Sekolah Pallas
Untuk maklumat lanjut mengenai kasut sekolah Pallas korang boleh layari;
Website Pallas : www.pallas.com.myFacebook Pallas : Pallas Malaysia

Jom Beli Dan Menang : Contest Back To School Pallas 


Sebelum terlupa KakYa nak warwarkan kat korang mengenai contest anjuran Pallas Malaysia. Hadiah yang bakal di menangi untuk pemenang utama, Wang Tunai RM3000 korang !!! Wowww lumayan sungguh. Jadi korang, tunggu apa lagi, jom join contest back to school Pallas.
Cara nak join contest ni mudah jer tau. Korang hanya perlu beli sepanjang kasut sekolah Pallas dan simpan Kode bar asal. Dapatkan borang penyertaan dari Facebook Pallas Malaysia atau Website Pallas Malaysia. Lengkapkan butiran peribadi korang beserta bar code asal dan jangan lupa kirimkan borang yang lengkap di isi sebelum 31 Mac 2024. Jangan lupa join tau! Mana tahu kot kot rezeki korang boleh menang hadiah utama RM3000. 
Untuk maklumat lebih detail mengenai contest ni, korang boleh la jenguk jenguk Facebook Pallas Malaysia atau Website Pallas Malaysia. Link kat atas okey. KakYa doakan korang yang join nanti dapat menang hadiah yang best best dari Pallas.
Love Our Feet, Go For Pallas #PallasMalaysia



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.akifimtiyaz.com/2024/02/kasut-sekolah-pallas-pilihan-terbaik.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kasut Sekolah Hitam Pallas Memang Tahan Lasak Ringan Dan Selesa Dipakai Anak

Kasut Sekolah Hitam Pallas Memang Tahan Lasak Ringan Dan Selesa Dipakai Anak

papar berkaitan - pada 16/2/2024 - jumlah : 122 hits
Assalamualaikum Memandangkan sesi persekolahan sesi 2024 2025 bakal bermula pada bulan Mac 2024 akan datang Fiza dah siap siap buat persediaan sikit sikit untuk anak anak masuk sekolah Bukan apa tahun ini dua dua anak Fiza akan bersekolah H...
Kasut Sekolah Pallas Kekal Kasut Sekolah Terbaik Sepanjang Zaman

Kasut Sekolah Pallas Kekal Kasut Sekolah Terbaik Sepanjang Zaman

papar berkaitan - pada 14/2/2024 - jumlah : 131 hits
AssalamualaikumKasut Sekolah Pallas Kekal Kasut Sekolah Terbaik Sepanjang Zaman Sekolah Tahun 2024 dah nak buka kasut lama dah tak muat Ketat betul ya Kaki budak budak memang cepat besar ya Sekejap dah tak muat Mula lah request kasut sekola...
Ibu Bapa Di Sana Ada Yang Pening Kepala Cari Kasut Sekolah Untuk Anak Anak

Ibu Bapa Di Sana Ada Yang Pening Kepala Cari Kasut Sekolah Untuk Anak Anak

papar berkaitan - pada 19/2/2024 - jumlah : 146 hits
Parent parent out there ada yang tengah pening kepala nak cari kasut sekolah baru untuk anak Jangan risau I got you Tengok ni ABARO x CANGGIH 2399AC hitam ni memang juara Mesh breathable Bye bye kaki berpeluh Anak boleh berlari lari tanpa r...
Pallas Kasut Sekolah Selesa Dan Paling Lejen Di Malaysia

Pallas Kasut Sekolah Selesa Dan Paling Lejen Di Malaysia

papar berkaitan - pada 19/2/2024 - jumlah : 115 hits
Hi semua Sesi persekolahan akan datang nanti Iman dah masuk darjah 5 manakala Amin pula akan masuk darjah 4 Wah tidak terasa anak anak mommy dah masuk tahap 2 sekolah rendah Cepatnya kamurang membesar saiz kaki pun sudah kalahkan mommy Lagi...
40 Contoh Menu Jamuan Kelas Untuk Sekolah Anak

40 Contoh Menu Jamuan Kelas Untuk Sekolah Anak

papar berkaitan - pada 4/2/2024 - jumlah : 164 hits
Menjelang akhir tahun ni tentu ibu ayah tengah sibuk memikirkan menu apa yang sesuai untuk anak bawa ke kelas sempena jamuan sekolah akhir tahun nanti Kalau boleh tentulah kita nak fikirkan menu yang ringkas untuk disediakan mudah dibawa se...
Senarai Semak Barang Keperluan Sekolah Anak Lelaki Dan Perempuan

Senarai Semak Barang Keperluan Sekolah Anak Lelaki Dan Perempuan

papar berkaitan - pada 4/2/2024 - jumlah : 213 hits
Senarai Semak Barang Keperluan Sekolah Anak Lelaki dan Perempuan Sesi persekolah sudah semakin berakhir Untuk sekian kalinya tahun ini rezeki anak anak dapat Bantuan Awal Persekolahan Pengenalan Program Bantuan Awal Persekolahan Program Ban...
Suka Menjerit Tak Nak Minta Maaf Anak Ubah Sikap Perangai Lepas Masuk Sekolah Shila Amzah Bimbang

Suka Menjerit Tak Nak Minta Maaf Anak Ubah Sikap Perangai Lepas Masuk Sekolah Shila Amzah Bimbang

papar berkaitan - pada 14/2/2024 - jumlah : 91 hits
Ibu mana yang tak bimbang dan risau bila mana anak baru menginjak ke sekolah Bermacam persoalan yang mula difikirkan seorang ibu Penyanyi Shila Amzah turut berdepan kebimbangan yang sama bila mana anaknya Seth Uwais bakal menginjak ke alam ...
Tak Mahu Menangis Depan Anak Cerai Jalan Terbaik Adira Enggan Tunjuk Kesedihan Depan Anak

Tak Mahu Menangis Depan Anak Cerai Jalan Terbaik Adira Enggan Tunjuk Kesedihan Depan Anak

papar berkaitan - pada 21/2/2024 - jumlah : 72 hits
Perpisahan adalah yang terbaik Begitu kata penyanyi Adira terhadap kemelut rumah tangganya yang goyah Meskipun suaminya masih berusaha mempertahankan perkahwinan mereka yang sudah terbina selama sembilan tahun namun akui Adira itu adalah ya...
Shuhada Dedah Hafidz Dah 6 Bulan Tak Jumpa Anak Harap Kes Mahkamah Selesai Cepat Duit Nak Pakai Untuk Sekolah Anak

Shuhada Dedah Hafidz Dah 6 Bulan Tak Jumpa Anak Harap Kes Mahkamah Selesai Cepat Duit Nak Pakai Untuk Sekolah Anak

papar berkaitan - pada 8/2/2024 - jumlah : 78 hits
Bekas isteri kepada aktor Hafidz Roshdi Shuhada Shukri berharap agar kes mahkamah dapat diselesaikan secepat mungkin dan bekas suaminya itu memberikan kerjasama yang baik dalam mengikuti prosedur undang undang yang telah ditetapkan Malah Sh...
Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi

Saya Harap Isu Aliff Aziz Tak Jejaskan Saya Cari Rezeki Di Malaysia Aaron Aziz

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Sarapan Pagi

Pas Quashing Of Zafrul S Affidavit Raises Concerns About Govt S Integrity

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Prudence

Ceramah Pn Tidak Dapat Sambutan Di Kuala Kubu Baharu Pas Boikot Calon Bersatu Prk Kkb

Rumah Terbuka