Kalau Itu Tanggapan Maka Yang Lain Perlu Keras Bekerja Sebagaimana Pmx Kalau Gagal Baik Lepaskan


 


DS Anwar bukannya dominasi. Tapi beliau terlihat sedemikian kerana pembangkang juga. Kalau lihat cara pembangkang bekerja, mereka sedaya upaya mahu memperlihatkan DS Anwar sebagai gagal.


Jadi pagi, petang, siang, malam mereka serang DS Anwar dari pelbagai sudut. Atas serangan itu, maka para penyokong DS Anwar terpaksa counter dengan menyebarkan berita kerja yang dibuat oleh PMX.


Tapi itu tak bererti menteri lain semua gagal. Kita boleh lihat bagaimana Anthony Loke, Mohamad Sabu, Azalina, Saifuddin Nasution, Rafizi termasuk juga Armizan yang pangku jawatan sebagai Menteri KPDN mampu deliver kepada rakyat.


Penganalisis juga menyebut tentang janji reformasi institusi. Antaranya peruntukan sama rata antara ahli parlimen. Aku tak tahu kenapa penganalisis nak sibuk isu ini walaupun dah banyak kali dijelaskan.


Baca berita penuh di https://tinyurl.com/589hh6ud.


Juga disebut tentang pemansuhan akta-akta zalim. Aku tak rasa DS Anwar lupa dengan janji-janji itu tapi beliau sengaja tangguhkan pemansuhan akta tersebut kerana hakikatnya kita tak bersedia lagi.


Umpama janji nak belikan anak motor jika berjaya dalam peperiksaan contohnya. Sebelum beli tentu kita perlu pastikan si anak ada lesen dulu. Kalau tak boleh bahayakan dirinya sendiri serta orang lain.


Pada masa ini pembangkang begitu aktif mainkan isu 3R secara sengaja. Malah Mahiaddin dan Hadi mempertahankan perbuatan jahat ini. Walaun juga tak henti menghasut menggunakan sentimen ini.


Jika akta ini dihapuskan pada masa ini, mungkin boleh mendatangkan bencana buat negara. Jadinya suka atau tidak, perlu kekalkan dahulu sehinggalah penjahat-penjahat ini dihapuskan dan rakyat telah dididik untuk berpolitik secara berhemah.


Nak betulkan rumah bukan boleh siap semalaman. Apatah lagi rumah yang hampir musnah dilanda ribut. Perlukan masa dan rancangan teliti. Jangan sampai rumah itu jadi semakin rapuh dan roboh.


Tapi penganalisis bersetuju yang DS Anwar berjaya membawa ekonomi negara ke arah yang betul dan menarik pelabur dengan Belanjawan 2024 baru baru ini. InsyaAllah Malaysia akan pulih di bawah pentadbiran DS Anwar. Aamin. Guane boh?


 
Raja Gelap II 


.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://wrlr.blogspot.com/2023/11/kalau-itu-tanggapan-maka-yang-lain.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pmx Tiba Di San Francisco Untuk Mesyuarat Apec

Pmx Tiba Di San Francisco Untuk Mesyuarat Apec

papar berkaitan - pada 15/11/2023 - jumlah : 118 hits
Alhamdulilah selamat tiba di San Francisco Amerika Syarikat bagi mengetuai delegasi Malaysia ke Mesyuarat Ke 30 Pemimpin Pemimpin Ekonomi Asia Pacific Economic Cooperation Dalam Persidangan ini saya akan menekankan komitmen Malaysia ke arah...
Nak Salahkan Pmx Kaerajaan Negeri Kamu Yang Lemah Dan Tak Berdaya Maju Lemah

Nak Salahkan Pmx Kaerajaan Negeri Kamu Yang Lemah Dan Tak Berdaya Maju Lemah

papar berkaitan - pada 15/11/2023 - jumlah : 124 hits
Walaun nak sabitkan DS Anwar dengan zionis sebab sekat peruntukan untuk wakil rakyat pembangkang Respon pertama aku untuk kesekian kalinya aku nak ulang peruntukan untuk wakil rakyat tak wujud Ianya atas budi bicara Perdana Menteri Yang ada...
151 Sokongan Buat Pmx

151 Sokongan Buat Pmx

papar berkaitan - pada 13/11/2023 - jumlah : 75 hits
Sepanjang zaman memang ada broker politik sebab itu memang kerja dia untuk kekalkan bos dia berkuasa kerja dia buat urusan beli wakil rakyat Sesiapa yang tak mampu bertahan dengan cubaan dugaan atau cabaran pasti tewas Sebab itu wakil rakya...
5 Lagi Mp Bersatu Akan Sokong Pmx

5 Lagi Mp Bersatu Akan Sokong Pmx

papar berkaitan - pada 15/11/2023 - jumlah : 239 hits
KUALA LUMPUR Ramai dalam kalangan ahli Parti Pribumi Bersatu Malaysia tidak lagi mempunyai keyakinan parti itu mampu bertahan sehingga Pilihan Raya Umum Ke 16 Pemimpin kanan yang enggan namanya disiarkan mendakwa situasi itu berlaku susulan...
Pmx Menyampaikan Syarahan Di Universiti California

Pmx Menyampaikan Syarahan Di Universiti California

papar berkaitan - pada 15/11/2023 - jumlah : 65 hits
Menyampaikan syarahan umum berjudul Super Power Rivalry and Rising Tensions in the Asia Pacific di Universiti California Berkeley Saya singgung kepentingan hubungan strategik antara Malaysia dengan China dan Amerika Syarikat demi kerancakan...
Pmx Bertemu Deligasi Peru

Pmx Bertemu Deligasi Peru

papar berkaitan - pada 17/11/2023 - jumlah : 76 hits
Hebat deligasi Peru Mengambil nota Malaysia punya deligasi leklu tengok orang catat nota makna kata Malaysia punya deligasi hebat simpaan lam otak nasib tak macam ketua J Kom kita ingat dia buat kerja rupanya berpoya poya jilake Saya dan de...
Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer

Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail

Apa Itu Kwsp Akaun 3

Bercinta Ke Keluar Makan Malam Bersama Netizen Jumpa Kelibat Byun Wooseok Dalam Gambar Hyeri

Pet Expo Midvalley 2024

15 Breathtaking Mediterranean Powder Room Ideas From Classic To Modern

Lirik Lagu Satu Selamanya Twins

Perbedaan Kartu Kredit Dan Kartu Debit



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


A First Date With Onew At Guess Onew Fanmeeting 2024

Kenapa Bini Aku Tak Cantik

Onew Bertemu Peminat Pada 27 Julai 2024

Hentikan Kerja Gila Hiburan Ekstrim Lihat K Tan

Late Lunch

Breathe Easy Indoors Exploring Air Conditioner Installation