Jolie Shimmer Shine Cushion Solekan Jadi Pantas Cantik Dan Shining


hai assalammualaikum


Jolie Shimmer Shine Cushion, Solekan Jadi Pantas, Cantik Dan ShiningJolie Shimmer Shine Cushion, Solekan Jadi Pantas, Cantik Dan Shining - Bila pergi mana-mana, nad memang akan pakai makeup, sebab nak selalu nampak cantik dan konfident, takkan nak kelaur dengan muka tak siap, kusam macam tak mandi je..hahahaa. Selalunya, orang lelaki mesti bising kalau kita siap lambat kan, paham-paham jela, kami nak nampak cantik, kang tak cantik awok juga yang malu..kihkih. Lagi kerja berhadapan dengan orang mestilah, kena la nampak vavavom gitu. Tapi, nad ni jenis memang siap nak cepat, sebab tu kalau nak makeup, nad pilih makeup yang mudah digunakan dan tak rumit. Orang cakap, dap,dap je dah siap. Nad lebih suka pakai cushion berbanding foundation. Kalau pilih cushion yang betul, ia pun dah nampak seperti pakai foundation. Baru-baru ni, nad cuba pakai Jolie Shimmer Shine Cushion, perghh, ingat tak best, rupanya best, boleh cover kesan dekat muka ni tau!!


Memandangkan haritu, cushion nad dah habis, nad pun tercari-cari cushion lain. Sekali nampak la Jolie Beaute punya cushion. Apa lagi terus dapatkan sebab tengok orang pakai macam best je. Yeszaa, memang best sebab cushion dia pekat dan sama je seperti foundation.

Tengok packaging dia pun dah macam cushion international punya, sedangkan ia adalah keluaran Malaysia. mempunyai kelulusan KKM dan Halal digunakan.


Teksturnya sangat ringan dan bila pakai tu tak rasa seperti pakai makeup. Cara nak pakai pun mudah, hanya dap-dap sahaja dah siap!!. Muka pun nampak vavavom dan bermaya je lepas pakai Shimmer Shine Cushion Jolie ni tau. Dah tak perlu tepek foundation, powder dan seangkatan dengannya.

Selalunya, cushion ni, nad cuma takut bila dia tak boleh cover dan buat muka berminyak. Tapi lepas nad apply dekat muka Jolie Shimmer Shine Cushion ni, memang sangat elok dekat muka dan takda buat muka berminyak pun. Love it..Malah dia buat muka jadi flawless dan shining malah buat muka nampak natural. CC Cushion ni cover kesan dekat muka kita.


Ni sebelum dan selepas penggunaan Jolie Shimmer Shine Cushion. Tak bercapuk dan tak berminyak , malah tak melekit pun. Makeup nampak smooth, natural dan tahan lebih lama.



Jolie Shimmer Shine Cushion ni ada dua tona warna, satu warna cream dan satu lagi warna caramel. Wrana cream ni terang sikit dan warna caramel dia gelap sikit. Macam nad, ambil dua-dua terus, hahahaa..Dan kedua-dua tona warna ni sesuai dengan kulit nad. Kadang nad pakai dua-dua sekali dekat muka..


Korang boleh tengok video cara nad pakai.

Bestnya Jolie Cushion ni, ia ada SPF35++, dan vitamin C untuk merawat kulit dan melindungi kulit daripada sinaran UV. Ia juga mampu mengekalkan kelembapan kulit dan menjadikan  wajah lebih muda bermaya dengan glowing secara semulajadi.

Woo Ade kesan Shining ye!!..


Kalau dekat muka memang nad pun takkan perasan. Tapi masa nad apply dekat tangan, nad biarkan, kemudian nad tengok semula, eh ada benda bersinar dekat tangan. nad tengok dengan teliti, wah, ada shining-shining la. Perghh memang menarik.

Lain Keistimewaan dia
- Tidak meninggalkan kesan bedak pada tudung atau baju sekiranya berpelukkan atau bersalam
- Mudah dipakai, hanya 2 minit dah siap
- Mudah dibersihkan dengan air dan mesra wuduk
-  Mampu mengatasi jeragat dan mengecilkan liang pori diwajah dengan penggunaan berterusan
-  Tidak membuatkan kulit kusam dan berkerak dengan bahan-bahan premium berkualiti tinggi dalam penghasilan Jolie
-  Kesan wajah segar dengan efek shimmer shine dari Jolie


Jolie Shimmer Shine Cushion ni sesuai dipakai pergi ke mana-mana sahaja. Bawak pergi travel pun ok, mudah dan senang sebab bawak ni sahaja.

Kepada korang yang nak cari bedak yang jenis mudah nak pakai, boleh la cuba Jolie Shimmer Shine Cushion ni..Boleh terus membuat pembelian melalui :
Instagram : www.instagram.com/jolie_beaute
Facebook : https://www.facebook.com/joliebeauteproducts
Headquaters : [email protected]



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2019/04/jolie-shimmer-shine-cushion-solekan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sama Cantik Vs Sama Padan Bagai Pinang Di Belah Dua

Sama Cantik Vs Sama Padan Bagai Pinang Di Belah Dua

papar berkaitan - pada 4/4/2019 - jumlah : 344 hits
Mahkamah adalah padang yang rata Satu pihak boleh gunakan kepandaian berpolitik dan cash is king untuk melepaskan diri Satu pihak akan menggunakan segala hujah undang untuk menang Ini bukan perbicaraan liwat bunuh atau rogol bukan soal DNA ...
Anggun Cantik Penampilan Nelydia Senrose Di Hari Bahagia

Anggun Cantik Penampilan Nelydia Senrose Di Hari Bahagia

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 292 hits
Anggun Cantik Penampilan Nelydia Senrose Di Hari Bahagia Desas desus perkahwinan pelakon cantik jelita Nelydia Senrose akhirnya terjawab juga Sebelum ini dia hanya merahsiakan saja mengenai hubungan istimewa bersama seorang ahli perniagaan ...
Wow Cantik Platform Penstriman Sosial Jualan Beli Belah Untuk Pengguna

Wow Cantik Platform Penstriman Sosial Jualan Beli Belah Untuk Pengguna

papar berkaitan - pada 3/4/2019 - jumlah : 227 hits
Baru baru ini CJ WOW SHOP telah memperkenalkan WOW Cantik satu rancangan fesyen kecantikan yang memaparkan penstriman sosial siaran secara langsung WOW Cantik turut akan diacarakan oleh selebriti tempatan Yana Samsudin Platform ini melancar...
Samsung Galaxy Active Lebih Cantik Lebih Tahan Lasak

Samsung Galaxy Active Lebih Cantik Lebih Tahan Lasak

papar berkaitan - pada 3/4/2019 - jumlah : 323 hits
SAMSUNG memperkenalkan jam pintar terbaru iaitu Samsung Galaxy Active dengan spesifikasi skrin paparan menggunakan Super AMOLED Jam ini berdimensi 39 5 x 39 5 x 10 5mm dan mempunyai berat 25 gram tanpa tali sekali gus menjadikan peranti ber...
Inilah 5 Sebab Orang Perempuan Paling Cantik Classy Pada Usia 30an

Inilah 5 Sebab Orang Perempuan Paling Cantik Classy Pada Usia 30an

papar berkaitan - pada 2/4/2019 - jumlah : 389 hits
Bila kita makin bertambah usia nampak perempuan yang muda muda ni boleh timbul rasa cemburu Tapi kata orang nak tengok wanita yang paling cantik adalah pada usia 30an Ini bukan cobaan tapi betul betul dibuktikan melalui kajian saintifik tau...
Foto Video Majlis Bertandang Fasha Sandha Berkonsep Melayu Tradisional Cantik

Foto Video Majlis Bertandang Fasha Sandha Berkonsep Melayu Tradisional Cantik

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 825 hits
FOTO VIDEO Majlis Bertandang Fasha Sandha Berkonsep Melayu Tradisional Cantik Hari ini berlangsungnya majlis bertandang bagi pasangan pengantin Fasha Sandha dan Aidil Aziz di Rembau Negeri Sembilan Majlis yang diadakan di kampung halaman Ai...
Disebalik Makeup Baju Yang Cantik Ini Lah Hakikat Sebenar Kehidupan Sebagai Ibu Di Rumah

Disebalik Makeup Baju Yang Cantik Ini Lah Hakikat Sebenar Kehidupan Sebagai Ibu Di Rumah

papar berkaitan - pada 3/4/2019 - jumlah : 333 hits
Pelakon dan Model memuatnaik gambar beserta caption hakikat sebenar seorang wanita yang bergelar ibu di rumah Melayan kerenah anak anak dengan kerja rumah yang tidak pernah habis begitulah rutin sebagai ibu dan isteri Gelagat comel anaknya ...
Gadis Comel Ini Nekad Kurus Selepas Patah Hati Hasilnya Kurus Dan Sangat Cantik

Gadis Comel Ini Nekad Kurus Selepas Patah Hati Hasilnya Kurus Dan Sangat Cantik

papar berkaitan - pada 7/4/2019 - jumlah : 730 hits
Untuk mendapatkan berat dan bentuk badan ideal bukanlah sesuatu yang mudah Seseorang hendaklah nekad dan mencuba sehabis baik sehingga impian menjadi kenyataan Seperti yang dikongsi gadis comel ini di Twitter dia hilang hampir 30kg dalam ma...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Makanan Perlis Paling Popular

Panduan Produk Kesihatan

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Tafsir Mimpi Gajah

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan

Heidi Moru Aku Ada Chord

Oliva Helmin Feat Kelvin Tunggu Tunggu Chord

Ada 3 Dituduh Bid Ah Padahal Tidak Bid Ah By Dr Hm Rakib S H M Ag