Jofliam Biodata Lengkap Pemilik Piza Wagyu Viral


Jofliam Biodata Lengkap – Pemilik Piza Wagyu Viral
Bagi penggemar piza wagyu viral pasti tidak asing lagi dengan nama Jofliam. Kuasa viral, ramai yang sanggup beratur panjang dan menunggu giliran untuk merasakan kelazatan piza buatan sendiri dari beliau itu.
Justeru, untuk artikel pada kali ini, kami akan membawa anda mengenali dengan lebih rapat dengan sosok individu cukup dikenali ramai Jofliam.
Baca juga:
Biodata Khairul Aming Biodata Aqil Zulkiflee Biodata Johan Ghazali (Jojo) Biodata Lengkap Jofliam Kredit: Instagram @jofliam NamaJofli Abu Bakar Nama PanggilanJo, JofliamPekerjaanPempengaruh media sosial, Usahawan, Cef PizaAkaun Media SosialInstagram @jofliam Kehidupan Peribadi Jofliam mendirikan rumah tangga bersama Cik Epal atau nama sebenarnya, Murni Mahmud dan telah dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu, Han dan Yuki.
Kerjaya & Profesional Jofliam memulakan minatnya dalam dalam pembuatan piza semasa Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) pada 2020 dan mula menjualnya secara komersial pada 2021.
Beliau mula dikenali kerana piza wagyu buatannya yang eksklusif dan sukar didapati. Piza tersebut, dijual pada harga RM150 sekotak, menjadi popular kerana penggunaan bahan premium seperti daging wagyu Marble 8 dan saffron, serta cara penyediaan yang sangat terhad, di mana pesanan hanya dibuka di Instagram beliau pada hari-hari tertentu sahaja​
Walaupun pada asalnya sekadar hobi, beliau telah mengembangkan bakatnya dengan menyertai pertandingan piza antarabangsa.
Kredit: Instagram @jofliam Pencapaian Jofliam Pada tahun 2023, Jofliam mencipta sejarah sebagai rakyat Malaysia pertama yang menyertai dan berjaya mendapat tempat keempat dalam Tutto Pizza Expo di Naples, Itali.
Selain itu, beliau juga diiktiraf oleh Associazione Pizzaiuoli Napoletani, organisasi terkemuka dalam dunia piza Neapolitan​.
Kredit: Instagram @jofliam Nama beliau bukan sahaja dikenali kerana kemahirannya dalam pembuatan piza, tetapi juga kerana sifat murah hatinya.
Di mana beliau pernah viral kerana mengagihkan piza wagyu secara percuma kepada mangsa banjir​.
Jofliam dan Cik Epal Bercerai? Kredit: Instagram @jofliam Baru-baru ini media sosial hangat dengan berita mengenai Jofliam yang membuat pendedahan mengenai status rumah tangganya yang terkini menerusi hantaran di Instagram Story.
Jofliam menjelaskan bahawa statusnya kini “bukan lagi suami” kepada Cik Epal.
“Saya bukan lagi suami kepada Cik Epal. Saya bukan lagi suami sesiapa dan urusan saya di sini adalah demi Top 100 Pizza,” tulisnya yang kini sedang berada di Milan, Itali untuk menyertai Pertandingan Top 100 Pizza.
Kredit: Instagram @jofliam Jofliam juga tidak mengikuti (follow) isterinya, Cik Epal di laman Instagram. Di Instagram pula, Cik Epal turut memuat naik satu posting berhubung dengan suaminya itu.
Menurut Cik Epal, dia masih mempunyai rasa hormat terhadap Jofliam kerana sosok lelaki tersebut adalah ayah yang sangat baik dan bertanggungjawab kepada kedua-dua cahaya matanya, Han dan Yuki.
“Aku sebenarnya tak suka nak reveal hal rumah tangga dekat media sosial. Biar aku dengan dia saja tahu hal sebenar sebab masih belum ada keputusan.
Aku tak nak keruhkan keadaan. Aku percaya setiap apa yang berlaku pasti akan ada jalan yang terbaik. Korang doakan aku dapat handle situasi ni dengan tenang dan matang,” tulisnya di hantaran Instagram semalam.
Kredit: Instagram @cikepal06 Dengan perkhabaran berita mengenai rumah tangga beliau itu, diharapkan kedua-dua pihak dapat mencapai kata sepakat yang terbaik dan dipermudahkan urusan segala urusan selepas ini.
Sumber:
Instagram @jofliam Instagram @cikepal06

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ecentral.my/jofliam/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=jofliam

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pemilik Marah Nombor Telefon Diguna Hina Islam Di Resit Piza

Pemilik Marah Nombor Telefon Diguna Hina Islam Di Resit Piza

papar berkaitan - pada 26/9/2024 - jumlah : 69 hits
Sekeping resit untuk pesanan piza tular apabila pembelinya meninggalkan kata kata menghina Islam pada pesanannya mencetuskan kemarahan dalam kalangan orang Islam yang menelefon dan meninggalkan mesej pada nombor telefon yang tertera di resi...
Cik Epal Biodata Lengkap Blogger Usahawan Terkenal

Cik Epal Biodata Lengkap Blogger Usahawan Terkenal

papar berkaitan - pada 1/10/2024 - jumlah : 81 hits
Cik Epal Biodata Lengkap Blogger Usahawan Terkenal Nama Cik Epal pempengaruh media sosial usahawan bergelar jutawan ini sangat sinonim dikenali dengan gaya hidup yang mewah dan memberi inspirasi kepada kaum wanita Beliau bahkan pernah mengh...
Jojo Biodata Lengkap Atlet Termuda One Championship

Jojo Biodata Lengkap Atlet Termuda One Championship

papar berkaitan - pada 30/9/2024 - jumlah : 60 hits
Jojo Biodata Lengkap Atlet Termuda One Championship Nama Jojo terus harum melangkah sebagai atlet termuda dalam sukan Muay Thai mewakili Malaysia ke pentas Ultimate Fighting Championship Di usia 16 tahun tahun beliau telah mendapat kontrak ...
Suami Isteri Antara 5 Ditahan Samun Pukul Pekerja Pemilik Bengkel

Suami Isteri Antara 5 Ditahan Samun Pukul Pekerja Pemilik Bengkel

papar berkaitan - pada 24/9/2024 - jumlah : 113 hits
BernamaBALIK PULAU Lima termasuk sepasang suami isteri ditahan kerana disyaki terlibat kejadian samun dan pukul di sebuah bengkel di Teluk Kumbar Ketua Polis Barat Daya Kamarul Rizal Jenal berkata semua suspek berumur 23 hingga 55 tahun itu...
Video Of Woman Crying Out For Gratitude For Man Who Changed Her Car Tyres Goes Viral

Video Of Woman Crying Out For Gratitude For Man Who Changed Her Car Tyres Goes Viral

papar berkaitan - pada 20/9/2024 - jumlah : 127 hits
THE expression of gratitude is always good for the soul But it would seem that expression would take on another level for a lady who was so touched by a man who replaced her car tyres in the heavy downpour In a video post on X by MALAYSIA M...
Siapa Ishowspeed Sebenarnya Yang Tiba Tiba Viral Ini Fakta Menarik Tentang Speed

Siapa Ishowspeed Sebenarnya Yang Tiba Tiba Viral Ini Fakta Menarik Tentang Speed

papar berkaitan - pada 18/9/2024 - jumlah : 100 hits
IShowSpeed speed atau nama sebenarnya Darren Watkins Jr merupakaan seorang Youtuber gaming yang berasal dari Amerika Dia dikenali kerana variasi watak spontan dan gila gila ketika bersiaran langsung memainkan berbagai permainan video sepert...
Break The Chain Of Viral Hepatitis

Break The Chain Of Viral Hepatitis

papar berkaitan - pada 18/9/2024 - jumlah : 120 hits
Many people do not realise that the hepatitis virus can cause chronic liver disease and even lead to liver cancer This World Hepatitis Day Dr Chua Siew Houy highlights what Malaysians need to know to break the chain of infection When it com...
Pertama Kali Rasa Ubi Lambung Viral

Pertama Kali Rasa Ubi Lambung Viral

papar berkaitan - pada 18/9/2024 - jumlah : 108 hits
Satu masa dulu ubi lambung ni pernah viral Tapi masa tu kita tak terkejar kejar nak into the scene cuba rasa Tak tahulah kenapa macam tak beria sangat nak rasa Sekarang ni viral lagi tak ek Tapi bila nampak ada orang jual kita pun ambil kes...
Kenapa Pasar Malam Semakin Kurang Meriah

Ties That Bind Religion State Beneficial Or Detrimental

Pengeluaran Duit Syiling Peringatan Bersempena Dengan Pertabalan Kydmm Spb Yang Di Pertuan Agong Ke Xvii

Poster Retro Selamat Datang Ke Um Ini Mengimbau Nostalgia Pertama Kali Belajar Komputer

Juan Vs Yb Wan Fayhsal Who Is This Powerful Epf Employee Who Sent An Elected Mp To Pasture Over Blackrock

Mudah Teracun Betul

Penghinaan Jijik Dap Terhadap Umno

Rohto Eye Care Sending Love Care The Joy Of Seeing


echo '';
10 Fakta Drama Berepisod Kelas Tahanan Cikgu Hiragi Adaptasi Mr Hiiragi s Homeroom Astro Ria Sooka Fakta Yang Ramai Tak Tahu

5 Isu Utama Pelajar Genius Usia Muda Masuk Universiti Awal

Resepi Sup Ayam Thai Paling Menarik dan Senang Dibuat Rasa Sekali Pasti Terpikat

Cara Undi Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Mingguan Akhir 30 Keputusan Markah Musim 4 Di Tangan Penonton

Muzikal Lawak Superstar 2024 Keputusan Markah Mingguan Peserta Musim 4 Kemaskini Setiap Minggu Selepas Live


Mengubah Kebiasaan Beralih Dari Plugin Page Builder Ke Block Editor Wordpress

Appointment Doktor

How Genetic Testing Could Help Predict Pancreatic Cancer Risk In Young People

Kedah Lelaki Ditemukan Lemas Kereta Terjunam Ke Dalam Sungai

Bersatu Wing Rejects Retracting Education Subsidies For Well Off Students

Najib S Third World Excuse To Justify His Corruption