Jawatan Pembantu Pendidik Jpnin Februari 2024


Mengenai tawaran jawatan pembantu pendidik JPNIN Februari 2024 telah dibuka kepada para calon. Pembukaan tawaran kerja ini adalah secara menyeluruh bagi semua rakyat malaysia permohonan boleh dibuat secara atas talian dengan pendapati pelbagai syarat kelayakan dan syarat akademik yang telah ditetapkan oleh pihak Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN).
Sehubungan itu para calon boleh membuat semakan berkenaan maklumat jawatan pembantu pendidik JPNIN Februari 2024 yang telah kami sediakan. Untuk membuat permohonan ada perlu memastikan beberapa perkara adalah tepat dan menepati dengan telah ditetapkan oleh pihak JPNIN.
Berkenaan Tawaran Jawatan Pembantu Pendidik JPNIN Februari 2024
Apakah itu JPNIN? Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) adalah sebuah jabatan yang dikhususkan untuk mengambil cakna dalam bahagian kebajikan anak-anak serta memastikan keperluan kanak-kanak terjaga.
Jadi bagi permohonan jawatan pembantu pendidik JPNIN Februari 2024 kali ini adalah untuk memenuhi kekosongan yang terdapat di beberapa bahagian dalam organisasi kerja Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN).
Maklumat Jawatan Kosong JPNIN Perhatian kepada para calon berikut adalah merupakan senarai jawatan kosong yang telah oleh pihak JPNIN bagi kemasukan februari 2024:
Jawatan Kosong Skop KerjaPembantu Pendidik Taska Genius Perpaduan S19– Bekerjasama dengan Ketua Pendidik menjaga keharmonian TGP.
– Mengemas dan menjaga kebersihan dapur, tandas serta ruang dalam dan luar TGP.
– Membantu menjaga dan mengasuh anak.
– Membantu melaksanakan program rasmi di peringkat Daerah/ Bahagian/ Negeri.
– Membantu melaksanakan aktiviti kemasyarakatan dan komuniti setempat. Apakah Tempoh Akhir Permohonan Kerja? Terdapat tempoh akhir permohonan kerja yang telah dibuka oleh pihak JPNIN ini. Para calon perlu menitikberatkan tarikh akhir bagi memastikan anda tidak terlepas dan tersilap membuat permohonan kali ini. Tarikh tutup permohonan adalah pada 12 februari 2024.
Dengan masa yang ada anda ada, boleh lakukan permohonan dengan segera dan memastikan maklumat yang anda sedia serta butiran lanjut adalah benar.
Syarat Kelayakan Mohon Kerja JPNIN Syarat-syarat kelayakan bagi membuat permohonan mesti diikuti oleh para calon dan berikut di bawah adalah merupakan syarat-syarat untuk permohonan:
Terdiri daripada Warganegara Malaysia. Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan. Lulus Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dengan mendapat keputusan seperti berikut: Sekurang-kurangnya dua (2) mata pelajaran termasuk Bahasa Melayu di peringkat Kepujian dan empat (4) mata pelajaran lain di peringkat Lulus dalam satu (1) peperiksaan SPM Sekurang-kurangnya dua (2) mata pelajaran termasuk Bahasa Melayu di peringkat Kepujian dan empat (4) mata pelajaran lain di peringkat Lulus yang dikumpulkan dalam dua (2) peperiksaan SPM dalam tempoh tiga (3) tahun berturut-turut. Keutamaan permohonan adalah bagi pemohon yang menetap di Negeri Selangor sahaja. Prosedur Permohonan Kerja Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) Tahun 2024 Rujukan untuk Iklan Rasmi Pastikan para calon untuk membuat semakan berkenaan tawaran jawatan kosong yang telah dibuka oleh pihak Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN). Bagi tawaran jawatan kosong lm februari 2024 ini anda boleh membuat rujukan pada pautan yang rasmi kami sediakan pada butang di bawah:
Iklan Rasmi Jawatan Pembantu Pendidik JPNIN Februari 2024 Berdasarkan maklumat yang rasmi ini anda boleh ikuti juga cara-cara permohonan yang telah ditetapkan bagi pengambilan jawatan pembantu pendidik JPNIN Februari 2024.
Cara Permohonan Jawatan Pembantu Pendidik JPNIN Februari 2024 Permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan Borang Permohonan yang
boleh diperolehi di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional Negeri
Selangor atau layari laman sesawang JPNIN.
Permohonan daripada Pegawai Kerajaan yang sedang berkhidmat hendaklah
dikemukakan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut Peraturan 17 Bab ‘A’
Peraturan-Peraturan Pegawai Awam (Pelantikan, Kenaikan Pangkat dan
Penamatan Perkhidmatan) 2012.
Borang Permohonan lengkap hendaklah disertakan:
Gambar terkini (berukuran passport) Salinan Mykad Salinan Sijil Kelahiran Salinan Sijil Berhenti Sekolah Salinan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) Sijil Digital Vaksinasi Covid19 Dokumen-dokumen sokongan yang mana berkaitan dan disusun mengikut turutan. Borang permohonan perlu dihantar ke alamat seperti berikut:
PENGARAH JABATAN PERPADUAN NEGARA DAN INTEGRASI NASIONAL NEGERI SELANGOR TINGKAT 9, WISMA PKPS PERSIARAN PERBANDARAN, SEKSYEN 14 40517 SHAH ALAM

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/02/jawatan-pembantu-pendidik-jpnin-februari-2024.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jawatan Kosong Kpdnhep Februari 2024

Jawatan Kosong Kpdnhep Februari 2024

papar berkaitan - pada 3/2/2024 - jumlah : 161 hits
Urusan bagi mohon jawatan untuk jawatan kosong KPDNHEP Februari 2024 telah dibuka Ada makluman baharu dan terkini untuk para calon yang berminat dan semangat membina kerjaya di bawah sektor kerajaan Malaysia Tanpa membuang masa para calon b...
Makluman Pengambilan Jawatan Kosong Telekom Malaysia Februari 2024

Makluman Pengambilan Jawatan Kosong Telekom Malaysia Februari 2024

papar berkaitan - pada 23/1/2024 - jumlah : 150 hits
Makluman pengambilan jawatan kosong Telekom Malaysia telah membuka tawaran kerja dibawah syarikat mereka dan dibuka pengambilan jawatan ini pada bulan februari 2024 tahun ini Kita sudah umum mengetahui telekom malaysia merupakan satu syarik...
Pengambilan Jawatan Perda Februari 2024 Secara Besar Besaran

Pengambilan Jawatan Perda Februari 2024 Secara Besar Besaran

papar berkaitan - pada 5/2/2024 - jumlah : 124 hits
Jawatan PERDA Februari 2024 ini adalah satu peluang yang harus diketahui segera Kami berikan maklumat kali ini adalah maklumat berkenaan tawaran kerja syarat syarat dan cara mohon Untuk mohon Jawatan PERDA Februari 2024 boleh dibuat kini ya...
Bab 2 Februari 2024

Bab 2 Februari 2024

papar berkaitan - pada 1/2/2024 - jumlah : 129 hits
Eh eh dah masuk bulan Februari dah Itulah dia cepat benar waktu berlalu Marilah kita beralih ke bab seterusnya Bab 2 Bulan Februari masih dalam buku tahun 2024 Bulan Februari bulan yang dinanti nantikan Februari yang meriah dengan sambutan ...
Jokowi Akan Coblos Capres Cawapres Di Tps Gambir Pada 14 Februari 2024

Jokowi Akan Coblos Capres Cawapres Di Tps Gambir Pada 14 Februari 2024

papar berkaitan - pada 3/2/2024 - jumlah : 118 hits
Jokowi tak menjelaskan secara rinci lokasi TPS tempatnya mencoblos pada 14 Februari 2024
Analisis Teknikal Pergerakan Harga Intraday Aset Komoditi Minyak Mentah Selasa 06 Februari 2024

Analisis Teknikal Pergerakan Harga Intraday Aset Komoditi Minyak Mentah Selasa 06 Februari 2024

papar berkaitan - pada 6/2/2024 - jumlah : 174 hits
Jika kita melihat pada carta 4 jam dari Aset Komoditi Minyak Mentah maka akan kelihatan dua perkara pertama kemunculan corak Descending Broadening Wedge dan kedua adalah sisihan antara pergerakan harga dengan penunjuk Stochastic Oscillator ...
Kampanye Akbar 10 Februari 2024 Di Jis Anies Saya Berharap Jangan Dipersulit

Kampanye Akbar 10 Februari 2024 Di Jis Anies Saya Berharap Jangan Dipersulit

papar berkaitan - pada 7/2/2024 - jumlah : 99 hits
Saya berharap pada semuanya diberikan kemudahan jangan dipersulit karena mereka datang kata Anies
Ramalan Terkini Untuk Gbp Usd Pada 1 Februari 2024

Ramalan Terkini Untuk Gbp Usd Pada 1 Februari 2024

papar berkaitan - pada 1/2/2024 - jumlah : 121 hits
Dolar secara aktif kehilangan kedudukannya sebelum Jawatankuasa Pasaran Terbuka Persekutuan mengumumkan keputusan mesyuaratnya yang menunjukkan bahawa para pedagang yakin bahawa Rizab Persekutuan akan mengumumkan permulaan kitaran pelonggar...
Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

Nepal Haram Produk Rempah Dari India Selepas Hong Kong Singapura

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Gulai Udang Nenas

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

2 Pegawai Polis Johor Terbunuh Suspek Dikaitkan Dengan Kumpulan Pengganas Jemaah Islamiyah



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Spring Harbor House By Johnsen Schmaling Architects In Madison Wisconsin

Pengukus Lubang Tepi

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

New Environment