Jawatan Kosong Universiti Melaka Terkini 2022


PELUANG KERJAYA BERSAMA UNIVERSITI MELAKA (UNIMEL) – PELBAGAI JAWATAN KOSONG DITAWARKAN!
Warganegara Malaysia yang berkelayakan dialu-alukan untuk membuat permohonan yang dibuka bagi kekosongan jawatan di Universiti Melaka (UNIMEL).
Tawaran Jawatan Kosong Universiti Melaka (UNIMEL) Terkini 2022 Iklan Jawatan Kosong Bagi Mengisi Kekosongan Jawatan:
Jawatan Akademik :
PENSYARAH GRED DS51 (PENGURUSAN)PENSYARAH GRED DS51 (KEPIMPINAN & PENGURUSAN PENDIDIKAN)PENSYARAH GRED DG41 (PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK)PENSYARAH GRED DG41 (BAHASA INGGERIS)PENSYARAH GRED DG41 (USULUDDIN)PENSYARAH GRED DG41 (TAHFIZ AL-QURAN & WAL QIRAAT)PENSYARAH GRED DG41 (BIDANG SYARIAH – FIQH & USUL)PENSYARAH GRED DG41 (BIDANG SYARIAH & UNDANG-UNDANG)PENSYARAH GRED DG41 (BIDANG SYARIAH – MUAMALAT) Jawatan Pentadbiran :
PEMBANTU TADBIR GRED N19PEMBANTU OPERASI GRED N11PENGAWAL KESELAMATAN GRED KP11PEMANDU KENDERAAN GRED H11 Syarat Kelayakan Syarat-Syarat Permohonan Adalah Seperti Yang Tertera di Lampiran Hebahan Ini:
Cara Permohonan Permohonan hendaklah dihantar melalui e-mel: [email protected] dan disertakan bersama salinan yang diakui sah :Borang rasmi yang boleh didapati melalui laman web Universiti Melaka www.unimel.edu.my Sila sertakan bersama salinan yang diakui sah :
Borang rasmi yang boleh didapati melalui laman web Universiti Melaka www.unimel.edu.myResume / butir-butir peribadi dan salinan kad pengenalan pemohon .Salinan kelayakan Ijazah Doktor Falsafah / Ijazah Sarjana / Ijazah Sarjana Muda SPM, STPM, Diploma dan dokumen yang berkaitan.Sijil – sijil / dokumen yang berkaitan.Slip gaji 3 bulan terkini (sekiranya ada) Tarikh Permohonan Tarikh tutup permohonan jawatan adalah sebelum / pada 30 JUN 2022 (KHAMIS).
NOTA PENTING:
Sila tuliskan nama jawatan yang dipohon beserta nama pemohon di bahagian subjek e-mel mengikut tatacara berikut:
Subjek : Pensyarah (DS51) (Nama bidang yang dipohon) _ Nama PemohonContoh : Pensyarah (DS51) (Pengurusan) _ Nama PemohonSubjek : Pensyarah (DG 41) (Nama bidang yang dipohon) _ Nama PemohonContoh : Pensyarah (DG 41) (Pendidikan Awal Kanak-Kanak) _ Nama PemohonSubjek : Pembantu Tadbir (N19) _ Nama PemohonSubjek : Pembantu Operasi (N11) _ Nama Pemohon Latarbelakang Universiti Melaka (UNIMEL) KUIM adalah sebuah IPTS yang ditubuhkan pada Disember 1992 dan keputusan itu telah dibuat dalam Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Melaka pada 9 Disember 1992 dan disahkan pada 30 Disember 1992.
Universiti Melaka (UNIMEL) secara rasmi menerima perakuan universiti penuh di bawah Akta Pendidikan Universiti Swasta pada 15 Mac 2022.
KUIM kini telah diluluskan penubuhannya menjadi universiti penuh pada 8 April 2022 dan dikenali sebagai Universiti Melaka (UNIMEL).
UNIMEL terletak di pekan Kuala Sg. Baru di mana lokasinya adalah lebih kurang 40 km di selatan pantai peranginan Port Dickson dan lebih kurang 40 km ke utara dari Bandaraya Melaka.
UNIMEL telah mempunyai kampus pengajian tetap, tenaga pengajar berpengalaman dalam pelbagai bidang, infrastruktur dan prasarana yang lengkap bersesuaian dengan tarafnya sebagai universiti penuh.
UNIMEL adalah milik penuh Kerajaan Negeri Melaka, Ketua Menteri Melaka YAB Datuk Sulaiman bin Md Ali dan YB. Datuk Dr. Hasan bin Bahron adalah sebagai Canselor dan Datuk Prof. Dr. Hj. Mohd Taib bin Hj.Dora sebagai Naib Canselor.
Kursus-kursus ditawarkan di peringkat Asasi, Diploma, Ijazah Sarjana Muda, Ijazah Sarjana dan Doktor Falsafah (PhD). Jenis-jenis kursus yang ditawarkan ada disenaraikan di menu Informasi Mahasiswa.
Baca juga:
Contoh Email Mohon Kerja Yang Ringkas & Padat (BM & BI)i-Biaya : 3 Skim Pembiayaan Perumahan & Cara Permohonan

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ecentral.my/jawatan-kosong-unimel/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=jawatan-kosong-unimel

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jawatan Kosong Terkini Utm Johor Bahru 2022

Jawatan Kosong Terkini Utm Johor Bahru 2022

papar berkaitan - pada 20/6/2022 - jumlah : 297 hits
Iklan Jawatan Kosong Bagi Kumpulan Pengurusan Profesional Pelaksana UTM JB UTM memerlukan individu yang dinamik inovatif dan bercita cita tinggi untuk bersama sama menerokai teknologi baru dalam usaha merealisasikan Wawasan Universiti dan N...
Terkini Maik Buka Pengambilan 80 Jawatan Kosong Terkini L Permohonan Dibuka Sehingga 10 Jun 2022

Terkini Maik Buka Pengambilan 80 Jawatan Kosong Terkini L Permohonan Dibuka Sehingga 10 Jun 2022

papar berkaitan - pada 9/6/2022 - jumlah : 169 hits
Terkini MAIK Buka Pengambilan 80 jawatan kosong terkini l Permohonan dibuka sehingga 10 Jun 2022 Majlis Agama Islam Kelantan telah membuka jawatan kosong terbuka kepada rakyat Malaysia Permohonan kini boleh dimohon di laman rasmi jawatan ko...
Jawatan Kosong Guru Kafa Pulau Pinang Sesi 2 2022

Jawatan Kosong Guru Kafa Pulau Pinang Sesi 2 2022

papar berkaitan - pada 11/6/2022 - jumlah : 458 hits
JAWATAN KOSONG GURU KAFA PULAU PINANG SESI 2 2022 Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang mengalu alukan individu yang berkelayakan bagi memohon kekosongan jawatan Guru KAFA Pulau Pinang bagi sesi kedua tahun 2022 ini Berikut dikongsikan...
Jawatan Kosong Jpnin Gaji Rm1 493 Rm5 672 Mohon Sebelum 29 Jun 2022

Jawatan Kosong Jpnin Gaji Rm1 493 Rm5 672 Mohon Sebelum 29 Jun 2022

papar berkaitan - pada 25/6/2022 - jumlah : 136 hits
Berikut merupakan iklan kerja kosong yang ditawarkan oleh majikan terlibat Info kekosongan adalah seperti yang diiklankan di bawah Mingguan Kerja hanya menyiarkan maklumat kekosongan jawatan untuk memudahkan anda membuat permohonanSegala pe...
Hebahan Jawatan Kosong Mara Jun 2022

Hebahan Jawatan Kosong Mara Jun 2022

papar berkaitan - pada 15/6/2022 - jumlah : 367 hits
PELUANG PEKERJAAN BERSAMA MARA Permohonan Jawatan Kosong Pelbagai Jawatan MARA Kini Dibuka Makluman anda yang berminat untuk berkhidmat dengan Majlis Amanah Rakyat jawatan kosong kini sedang dibuka dari 13 Jun sehingga 21 Jun 2022 Berikut d...
Permohonan Biasiswa Yayasan Pahang Ke Universiti Tempatan 2022

Permohonan Biasiswa Yayasan Pahang Ke Universiti Tempatan 2022

papar berkaitan - pada 20/6/2022 - jumlah : 204 hits
PERMOHONAN BIASISWA PENDIDIKAN YAYASAN PAHANG KE UNIVERSITI UNIVERSITI TEMPATAN BAGI TAHUN 2022 Tawaran biasiswa yang ditunggu tunggu oleh anak anak Pahang Kerajaan Negeri Pahang melalui Yayasan Pahang dengan ini menawarkan BKMB biasiswa ya...
Tarikh Bayaran Terkini Bantuan Bujang Rm600 2022

Tarikh Bayaran Terkini Bantuan Bujang Rm600 2022

papar berkaitan - pada 27/6/2022 - jumlah : 362 hits
Bantuan Keluarga Malaysia adalah bantuan tunai yang lebih tertumpu kepada golongan yang memerlukan bagi meringankan kos sara hidup serta beban yang dihadapi oleh rakyat berpendapatan rendah Kami kongsikan kepada anda jumlah Bantuan BKM yang...
Senarai Lokasi Klinik Haiwan Negeri Melaka 2022

Senarai Lokasi Klinik Haiwan Negeri Melaka 2022

papar berkaitan - pada 11/6/2022 - jumlah : 256 hits
Berikut saya kongsikan senarai lengkap klinik haiwan kerajaan dan swasta yang terdapat di Negeri Melaka Saya juga akan sertakan alamat lokasi daerah dan juga nombor telefon setiap klinik haiwan tersebut bagi memudahkan anda untuk mengunjung...
Senarai Harga Durian Terkini Tahun 2022

Senarai Harga Durian Terkini Tahun 2022

papar berkaitan - pada 24/6/2022 - jumlah : 284 hits
Di Malaysia mungkin tiada keadaan 4 musim tetapi kita masih lagi istimewa apabila kita ada musim buah buahan yang mungkin tiada di negara lain dan antara yang paling terkenal dan ditunggu tunggu adalah musim durian Dalam tempoh inilah kita ...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


M U S M

Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools