Jawatan Kosong Spans Jabatan Tanah Ukur Pelbagai Bidang Jawatan Ditawarkan


Permohonan Jawatan Kosong Jabatan Tanah & Ukur.
klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt)


Permohonan Jawatan Kosong Jabatan Tanah & Ukur. Berikut merupakan maklumat iklan jawatan kosong yang ditawarkan oleh majikan terlibat. Maklumat kekosongan ini adalah seperti yang diiklankan. Portal Kerja Kosong Sabah hanya menyiarkan semula informasi ini sebagai panduan untuk memudahkan anda membuat permohonan jawatan kosong terbabit. Untuk memohon sila rujuk maklumat dibawah. Maklumat Jawatan Kosong Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk berkhidmat di Jabatan Bendahari Negeri Sabah bagi jawatan bertaraf Tetap / Kontrak seperti berikut :

1. PEGAWAI EHWAL EKONOMI GRED E41
Taraf Jawatan : TetapBilangan Kekosongan : Satu (1)Tempat Kekosongan : Kota KinabaluJadual Gaji : RM2,083.00 – RM9,549.00Kenaikan Gaji Tahunan : RM225.00Diskripsi Tugas : Bertanggungjawab menjalankan perancangan pembangunan dan pengurusan sumber manusia. Mengawal selia dana-dana yang diperuntukkan, mengurus tadbir agensi/ cawangan, mewakili agensi dalam jawatankuasa/ pertubuhan berkaitan industri peringkat negeri/ negara. Memastikan peraturan-peraturan kerajaan berkaitan perkhidmatan, perolehan, perjawatan, kemudahan dan sebagainya dilaksana dan dipatuhi. Menyediakan laporan prestasi agensi kepada Ahli Lembaga dan stakeholders berkenaan. Turut bertanggungjawab merancang dan melakukan pemeriksaan/ siasatan berkala/ khas ke atas syarikat/ pegawai-pegawai syarikat, menerima dan mengambil tindakan terhadap aduan-aduan yang diterima.
2. PEGAWAI PENILAIAN GRED W41
Taraf Jawatan : SementaraBilangan Kekosongan : Satu (1)Tempat Kekosongan : Kota KinabaluJadual Gaji : RM2,094.00 – RM9,585.00Kenaikan Gaji Tahunan : RM225.00Diskripsi Tugas : Bertanggungjawab menilai bagi pihak kerajaan negeri dan agensinya, kerajaan negeri, pihak berkuasa tempatan, badan-badan berkanun dan pertubuhan perbadanan di mana kerajaan atau kerajaan negeri mempunyai kepentingan dan juga untuk mana-mana orang lain sebagaimana yang ditetapkan oleh menteri mengenai perkara-perkara berkaitan dengan penilaian harta tanah, pembangunan dan pengurusan harta tanah.
3. PEMANDU KENDERAAN GRED H11
Taraf Jawatan : TetapBilangan Kekosongan : Dua Puluh Empat (24)Tempat Kekosongan : Seluruh SabahJadual Gaji : RM1,218.00 – RM2,939.00Kenaikan Gaji Tahunan : RM 80.00Diskripsi Tugas : Bertanggungjawab melaksanakan skop tugas pemanduan kenderaan yang memerlukan lesen memandu daripada Jabatan Pengangkutan Jalan serta menjaga kenderaan/jentera di bawah kelolaannya supaya sentiasa berada dalam keadaan bersih dan selamat untuk setiap perjalanan. Antara kenderaan/jentera yang diliputi oleh skim perkhidmatan ini ialah kereta, van, kenderaan ringan pacuan empat roda, bas, lori, dumper, roller dan traktor pertanian.
4. PEMBANTU AWAM GRED H11
Taraf Jawatan : TetapBilangan Kekosongan : Seratus (100)Tempat Kekosongan : Seluruh SabahJadual Gaji : RM1,218.00 – RM2,939.00Kenaikan Gaji Tahunan : RM 80.00Diskripsi Tugas : (i) Menjalankan tugas-tugas am bersifat hands-on yang memerlukan keupayaan fizikal di dalam dan luar bangunan pejabat dan tugas-tugas berkaitan sokongan teknikal ke atas peralatan dan ruang kerja. (ii) Menjalankan tugas pemanduan enjin sangkut/motorbot. (iii) Melaksanakan tugas-tugas lain yang diarahkan oleh ketua jabatan.
5. PEMBANTU PENILAIAN GRED W19
Taraf Jawatan : TetapBilangan Kekosongan : Tiga (3)Tempat Kekosongan : Kota KinabaluJadual Gaji : RM1,353.00 – RM4,005.00Kenaikan Gaji Tahunan : RM 100.00Diskripsi Tugas : Bertanggungjawab menerima arahan dan menjalankan penilaian harta tanah dan pentadbiran, menjalankan latihan dan penyelidikan, mendapatkan kelulusan terhadap nilaian yang melebihi kuasa untuk melaporkannya dan lain-lain kelulusan terhadap perkara dinyatakan di atas.
6. PENGAWAL KESELAMATAN GRED KP11
Taraf Jawatan : TetapBilangan Kekosongan : Satu (1)Tempat Kekosongan : Kota KinabaluJadual Gaji : GRED KP11:RM1,205.00 – RM2,939.00Kenaikan Gaji Tahunan : RM 80.00Diskripsi Tugas : Bertanggungjawab melaksanakan tugas kawalan keselamatan aset kerajaan melibatkan keselamatan fizikal, dokumen dan personel di bangunan dan premis kerajaan termasuk kawasan-kawasan yang diisytiharkan sebagai Kawasan Larangan dan Tempat Larangan di bawah Akta Kawasan Larangan dan Tempat Larangan 1959 (Akta 298).
7. PENOLONG JURUUKUR BAHAN GRED JA29
Taraf Jawatan : TetapBilangan Kekosongan : Tigabelas (13)Tempat Kekosongan : Seluruh SabahJadual Gaji : RM1,860.00 – RM5,701.00Kenaikan Gaji Tahunan : RM145.00Diskripsi Tugas : Bertanggungjawab melaksanakan kerja-kerja ukuran tapak projek perumahan yang dikendalikan oleh CPPP/ PIMB dan tapak-tapak projek jabatan lain di bawah KPKT termasuk kerja-kerja ukuran as-built, semakan aras, semakan butiran, semakan keluasan dan pengesahan sempadan tapak termasuk menguruskan cadangan pelantikan perunding ukur tanah dan membantu dalam urusan pentadbiran tanah.
8. PENOLONG PEGAWAI EHWAL EKONOMI GRED E29
Taraf Jawatan : TetapBilangan Kekosongan : Dua (2)Tempat Kekosongan : Kota KinabaluJadual Gaji : RM1,493.00 – RM5,672.00Kenaikan Gaji Tahunan : RM 145.00Diskripsi Tugas : Bertanggungjawab melaksana, memantau, melapor urusan operasi aktiviti-aktiviti dan program pembangunan pemasaran, pembangunan tani dan tanaman integrasi, pengawalan kualiti dan keselamatan, pengurusan stor, perdagangan domestik dan eksport, pemprosesan dan pembangunan produk, penguatkuasaan undang-undang, menjalinkan hubungan kerjasama dengan agensi-agensi yang berkaitan, merancang peruntukan kewangan dan menyediakan laporan aktiviti yang berkaitan.
9. PEMBANTU TADBIR TANAH GRED NT19
Taraf Jawatan : TetapBilangan Kekosongan : Tigabelas (13)Tempat Kekosongan : Seluruh SabahJadual Gaji : RM1,352.00 – RM4,003.00Kenaikan Gaji Tahunan : RM 100.00Diskripsi Tugas : Bertanggungjawab menjalankan tugas-tugas pentadbiran tanah di peringkat kumpulan pelaksana berhubung urusan permohonan tanah, penyiasatan tanah, urus niaga tanah, hasil tanah, penguatkuasaan tanah dan tugas-tugas lain yang berkaitan dengan tanah yang ditentukan dari semasa ke semasa.
Cara Memohon :i. Pemohonan hendaklah dibuat secara ONLINE SAHAJA dengan melayari laman sesawang Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Sabah di alamat https://espans.sabah.gov.my/login/awam.php ATAU sila klik pada pautan link "Iklan dan permohonan jawatan secara online" di bawah

ii. Calon-calon yang mendaftar buat kali pertama secara ONLINE hendaklah memastikan maklumat diisi dengan lengkap. Permohonan yang dikemukakan hendaklah bersesuaian dengan kelayakan akademik seperti yang diiklankan di dashboard calon.

iii. Hanya calon - calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga.

iv. Pemohon-pemohon yang tidak mendapat sebarang jawapan selepas empat (04) bulan dari tarikh tutup iklan, hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

v. Salinan Sijil - Sijil Asal (sijil lahir / kad pengenalan pemohon / kad pengenalan kedua ibubapa [sijil mati jika berkaitan] / sijil-sijil akademik dan dokumen - dokumen lain yang berkaitan dan disyaratkan dalam iklan ini HANYA perlu dibawa apabila anda berjaya dipanggil untuk ditemuduga kelak.

vi. TARIKH AKHIR PERMOHONAN ADALAH PADA 18 JANUARI 2023, JAM 11.59 MALAM.
Iklan dan permohonan jawatan secara online disini


SOURCE: Kerjaya Sabah

Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://sabahup2date.blogspot.com/2023/01/jawatan-kosong-spans-jabatan-tanah-ukur.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jawatan Kosong Felda Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan 2023

Jawatan Kosong Felda Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan 2023

papar berkaitan - pada 8/1/2023 - jumlah : 160 hits
Jawatan Kosong Felda Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan 2023 Makluman terbaru buat rakyat Malaysia Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan kini telah membuka satu peluang keemasan kerjaya kepada rakyat Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan Le...
Jawatan Kosong Di Jabatan Perdana Menteri Tahun 2023

Jawatan Kosong Di Jabatan Perdana Menteri Tahun 2023

papar berkaitan - pada 1/1/2023 - jumlah : 135 hits
Jawatan kosong di jabatan Perdana menteri Jawatan Kosong Di Jabatan Perdana Menteri Tahun 2023 Info terkini Peluang kerjaya telah dibuka kepada rakyat Malaysia tahun 2023 bulan Januari Jawatan kosong telah ditawarkan kepada anda rakyat Mala...
Jawatan Kosong Uthm Banyak Jawatan Menarik Ditawarkan 2023

Jawatan Kosong Uthm Banyak Jawatan Menarik Ditawarkan 2023

papar berkaitan - pada 17/1/2023 - jumlah : 209 hits
Jawatan Kosong UTHM Banyak Jawatan Menarik Ditawarkan 2023 Makluman jawatan terbaru di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia baru sahaja mereka telah membuka peluang kerjaya kepada rakyat Malaysia Untuk makluman semua pihak UTHM merupakan seb...
Jawatan Kosong Di Perbadanan Harta Intelek Malaysia Ambilan Januari

Jawatan Kosong Di Perbadanan Harta Intelek Malaysia Ambilan Januari

papar berkaitan - pada 7/1/2023 - jumlah : 133 hits
Jawatan Kosong Di Perbadanan Harta Intelek Malaysia Ambilan Januari Assalamualaikum wbt Salam sejahtera kepada anda semua disini ada pengambilan jawatan kosong Di Perbadanan Harta Intelek Malaysia Tahun 2023 Peluang pekerjaan telah dibuka k...
Permohonan Jawatan Kosong Terkini Kkm 2023

Permohonan Jawatan Kosong Terkini Kkm 2023

papar berkaitan - pada 7/1/2023 - jumlah : 338 hits
PERMOHONAN JAWATAN KOSONG TERKINI KKM 2023 Kepada anda yang ingin berkhidmat sebagai penjawat awam dalam Kementerian Kesihatan Malaysia semestinya anda ingin mengetahui jawatan kosong yang tersedia Disini kami akan kongsikan kepada anda Jaw...
Terkini Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Selayang Selangor Mohon Sekarang

Terkini Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Selayang Selangor Mohon Sekarang

papar berkaitan - pada 2/1/2023 - jumlah : 112 hits
Terkini Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Selayang Selangor Mohon Sekarang Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua rakyat Malaysia kini Majlis Perbandaran Selayang adalah sebuah pihak berkuasa kerajaan tempatan yang terletak di Neg...
Jawatan Kosong Terkini Kkm

Jawatan Kosong Terkini Kkm

papar berkaitan - pada 6/1/2023 - jumlah : 141 hits
JAWATAN KOSONG TERKINI KKM 2023 Terkini Menteri KKM memaklumkan bahawa terdapat 4 914 kekosongan jawatan tetap KKM akan ditawarkan di mana permohonan akan dibuka mulai hari ini hingga 21 Januari 2023 Menterinya Dr Zaliha Mustafa berkata jum...
Jawatan Kosong Telekom Malaysia Mohon Sekarang Sebelum

Jawatan Kosong Telekom Malaysia Mohon Sekarang Sebelum

papar berkaitan - pada 1/1/2023 - jumlah : 285 hits
Jawatan Kosong Telekom Malaysia Mohon Sekarang Sebelum Makluman terkini buat seluruh rakyat Malaysia kini syarikat terbesar Malaysia iaitu Telekom Malaysia Berhad telah membuka peluang pekerjaan iaitu mengisi kekosongan jawatan buat seluruh...
Jawatan Kosong Guru Tabika Perpaduan S29 Bulan Januari Tahun 2023

Jawatan Kosong Guru Tabika Perpaduan S29 Bulan Januari Tahun 2023

papar berkaitan - pada 2/1/2023 - jumlah : 217 hits
Jawatan Kosong Guru Tabika Perpaduan S29 Bulan Januari Tahun 2023 Pengumuman terbaru oleh Jabatan Perpaduan Negara Dan Integrasi Nasional kini telah dibuka peluang kerjaya bagi mengisi jawatan kosong sebagai Guru Taska kepada para graduan B...
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Continuous Learning

Embark On The Journey Of Family Togetherness With Sharp This Parents Day

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Beyond The Buzz Exploring The Science Behind Mushroom Gummie

Senandung Buruh Kasar

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi

Pertahan Keharmonian Bagi Mengukuhkan Ekonomi Negara Mohamad Sabu

Jangan Nanti Plot Twist Didakwa Ambil Barang Terlarang Sarah Yasmine Tak Takut Buat Ujian Air Kencing

Cina Pun Main Sihir David Teo Hampir Mat Disantau Keluarga Terdekat Jumpa Ustaz Untuk Berubat