Jawatan Kosong Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred S41


Sistem Guru Online
Sistem Guru Online - "SGO Web Pendidikan No.1 di Malaysia Rujukan Guru, Murid dan Ibu Bapa"

Jawatan Kosong Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred S41 ini merupakan jawatan dalam sektor kerajaan yang sedang dibuka permohonannya melalui Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) sehingga 7 April 2021 (Rabu), jam 11:59 malam. Jawatan Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred 41 ini dibuka di bawah Kementerian Sumber Manusi. Permohonan ini terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup permohonan.
SPA membuka sebanyak 17 kekosongan dan 30 simpanan bagi jawatan kosong yang sedang dibuka permohonannya ini. Sehubungan itu, ciri-ciri keperibadian yang sedang dicari oleh SPA terhadap calon-calon yang dikehendaki adalah seperti berikut:
Berketerampilan baik. Bersemangat tinggi dalam kerja berkumpulan. Mempunyai bakat kepimpinan. Mmepunyai ciri-ciri jati diri yang cemerlang. Bekelayakan profesionalisme yang bersesuaian dengan jawatan. Deskripsi Tugas Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred S41 Tanggunagjawab yang perlu digalas oleh seseorang Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred 41 ini adalah seperti yang ditetapkan, antaranya ialah:
penggubalan dasar perburuhan, pentadbiran undang-undang dan standard perburuhan, keharmonian perusahaan dan hal ehwal kesatuan sekerja, memantau dan menguatkuasakan akta yang berkaitan, memberi khidmat nasihat dan pendidikan perburuhan, merancang dan menjalankan aktiviti perkhidmatan pekerjaan serta mempromosi bagi meningkatkan kebajikan dan kepentingan masyarakat industri. Jadual Gaji Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred S41 Gaji Minimum
 RM 2,078.00
Gaji Maksimum
 RM 9,544.00
Kadar Kenaikan Gaji Tahunan
 RM 225.00
Syarat Kelayakan Bahaya Melayu Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/ Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.
Syarat Lantikan Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred S41 SPA telah menetapkan senarai syarat lantikan bagi jawatan ini adalah seperti berikut:
Warganegara Malaysia. Berumur tidak kurang daripada 18 tahun dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan. Memiliki Ijazah Sarjana Muda dalam bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
(Gaji Permulaan pada Gred S41 : RM2,078.00); atau Memiliki Ijazah Sarjana Muda Kepujian dalam bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
(Gaji Permulaan pada Gred S41 : RM2,281.86); atau Memiliki Ijazah Sarjana Muda Undang-undang yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
(Gaji Permulaan pada Gred S41 : RM2,384.07); atau Memiliki Ijazah Sarjana dalam bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
(Gaji Permulaan pada Gred S41 : RM2,690.70) Syarat Peningkatan Secara Lantikan Permohonan daripada individu yang sedang berkhidmat sebagai Penolong Pegawai Perhubungan Perusahaan adalah layak dipertimbangkan oleh Pihak Berkuasa Melantik berkenaan untuk Peningkatan Secara Lantikan ke jawatan Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred S41, tertakluk kepada kekosongan jawatan, apabila telah disahkan dalam perkhidmatan dan:
Mempunyai kelayakan / kelulusan seperti syarat lantikan di atas. Lulus Peperiksaan Khas. had umur pelantikan:
– berumur kurang dari 54 tahun pada tarikh lantikan bagi pegawai yang umur persaraan paksa 55 atau 56 tahun; atau
– berumur kurang dari 56 tahun pada tarikh lantikan bagi pegawai yang umur persaraan paksa 58 tahun; atau
– berumur kurang dari 58 tahun pada tarikh lantikan bagi pegawai yang umur persaraan paksa 60 tahun. Senarai Keperluan Bidang (Berdasarkan Jabatan) Sains Sosial (Pembangunan Manusia) Sains (Pembangunan Manusia & Pengurusan) Pembangunan Sumber Manusia Pengajian Pembangunan Manusia Pembangunan Manusia Pembangunan Manusia & Pengurusan Pengurusan Sumber Manusia Undang-undang Jurisprudens Psikologi Industri & Organisasi Ekonomi dan Pengajian Sosial Ekonomi Insudtri dan Organisasi Ekonomi Sumber Manusia Sains Sosial (Kajian Hubungan Industri dan Perburuhan) Sains Sosial (Hubungan Industri) Sains Pembangunan Sumber Manusia Perhubungan Buruh dan Industri Industri Psikologi Pentadbiran Sosial dan Sumber Manusia Sains Aktuari Actuarial Maths and Statistics Keperluan Tambahan Hanya calon yang telah mempunyai kelayakan/kelulusan Ijazah Sarjana Muda yang telah diiktiraf oleh senat universiti/jawatankuasa berkaitan pada atau sebelum tarikh tutup iklan permohonan jawatan ini layak memohon selaras dengan syarat skim perkhidmatan.
Dapatkan “Iklan Kekosongan Jawatan” di sini
Di sini admin nak kongsikan iklan tersebut. Sila download menggunakan link yang telah disediakan.
Format dokumen ini adalah dalam ‘PDF’
Download : Iklan Kerja Kosong SPA Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred S41
Cara Permohonan Jawatan Calon yang berminat dan memenuhi syarat ditetapkan hendaklah mengemukakan / mengemas kini permohonan secara dalam talian melaui Portal Rasmi Sistem Pendaftaran Pekerjaan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA9) di pautan berikut:
Sistem Pendaftaran Pekerjaan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA9) Selain itu anda juga mungkin berminat dengan perkongsian 147 Kekosongan Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19 , 2,462 Kekosongan Pembantu Perawatan Kesihatan Gred U11 , 577 Kekosongan Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) Gred N19 , 38 Kekosongan Pegawai Pemulihan Perubatan KKM , ataupun Pengambilan PDRM Konstabel Polis YA1 (NON-BUMI).
Semoga perkongsian Jawatan Kosong Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred S41 ini dapat memberikan informasi lengkap kepada para graduan atau individu yang berkelayakan untuk membuat permohonan jawatan kosong terutamanya dalam sektor kerajaan. Anda juga digalakkan untuk berkongsi artikel ini kepada ahli keluarga, kenalan ramai, atau sesiapa sahaja yang berkelayakan.
Jawatan Kosong Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred S41
Noorazlin Abu Bakar


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2021/03/jawatan-kosong-pegawai-perhubungan-perusahaan-gred-41.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Permohonan 235 Jawatan Kosong Pembantu Pembangunan Masyarakat S19 Dibuka

Permohonan 235 Jawatan Kosong Pembantu Pembangunan Masyarakat S19 Dibuka

papar berkaitan - pada 5/4/2021 - jumlah : 458 hits
Permohonan 235 Jawatan Kosong Pembantu Pembangunan Masyarakat S19 Dibuka Khas kepada anda yang sedang mencari pekerjaan dan berminat untuk menjawat jawatan kosong terkini yang tertera pada halaman Mingguan Kerja Buat makluman pengambilan ja...
147 Kekosongan Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19

147 Kekosongan Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19

papar berkaitan - pada 24/3/2021 - jumlah : 205 hits
147 Kekosongan Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19 ini merupakan kekosongan jawatan terkini yang dibuka oleh Suruhanjaya Perkidmatan Awam Jawatan ini termasuk di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia Jabatan Perkhidmatan Awam Bagi pengambilan...
Skop Tugas Sebenar Penolong Pegawai Hal Ehwal Islam Gred S29

Skop Tugas Sebenar Penolong Pegawai Hal Ehwal Islam Gred S29

papar berkaitan - pada 21/3/2021 - jumlah : 612 hits
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua Mungkin masih belum terlambat saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2021 kepada anda semua Semoga tahun baru memberikan anda semua kebahagiaan kedamaian dan kemakmuran Untuk tahun lepas ambil pelajara...
Pelbagai Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Perlis

Pelbagai Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Perlis

papar berkaitan - pada 7/4/2021 - jumlah : 398 hits
Pelbagai Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Perlis sedang dibuka oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam sehingga tarikh tutup permohonan pada 11 April 2021 jam 11 59 malam Jawatan yang ditawarkan ini adalah berbeza beza mengikut keperluan bidang ya...
Terkini Pegawai Khas Mb Kedah Dari Umno Letak Jawatan Serta Merta

Terkini Pegawai Khas Mb Kedah Dari Umno Letak Jawatan Serta Merta

papar berkaitan - pada 5/4/2021 - jumlah : 164 hits
April 4 2021 Pegawai Khas kepada Menteri Besar Kedah Mohd Fadzil Zolkipli meletakkan jawatannya berkuat kuasa serta merta pada Ahad selepas seminggu ucapannya di Perhimpunan Agung UMNO 2020 tular Mohd Fadzil yang merupakan Ketua Pemuda UMNO...
Jawatan Kosong Majlis Sukan Negara

Jawatan Kosong Majlis Sukan Negara

papar berkaitan - pada 28/3/2021 - jumlah : 228 hits
Jawatan Kosong Majlis Sukan Negara ini dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan Tarikh tutup permohonan bagi jawatan yang ditawarkan ini adalah pada 31 Mac 2021 C...
Permohonan 399 Jawatan Kosong Terkini Kastam Diraja Malaysia

Permohonan 399 Jawatan Kosong Terkini Kastam Diraja Malaysia

papar berkaitan - pada 7/4/2021 - jumlah : 440 hits
Permohonan 399 Jawatan Kosong Terkini KASTAM Diraja Malaysia Khas kepada anda yang sedang mencari pekerjaan dan berminat untuk menjawat jawatan kosong terkini yang tertera pada halaman Mingguan Kerja Buat makluman pengambilan jawatan kosong...
Datuk Seri Nicky Terlepas Sebab Maklumat Operasi Bocor Pegawai Terlibat Dikenal Pasti Ayob Khan

Datuk Seri Nicky Terlepas Sebab Maklumat Operasi Bocor Pegawai Terlibat Dikenal Pasti Ayob Khan

papar berkaitan - pada 3/4/2021 - jumlah : 216 hits
Oleh Ayob Khan menunjukkan gambar suspek Datuk Seri Nicky Liow yang sedang diburu Gambar FB Polis Johor KETUA Polis Johor Datuk Ayob Khan Ali Pitchay berkata beliau tidak akan melepaskan anggota atau pegawai polis yang bersekongkol dengan D...
Video Pegawai Khas Sanusi Hentam Kerajaan Pn Kedah

Video Pegawai Khas Sanusi Hentam Kerajaan Pn Kedah

papar berkaitan - pada 30/3/2021 - jumlah : 320 hits
March 30 2021 Ucapan Pegawai Khas MB Kedah yang mendedahkan aktiviti tidak bermoral BULI dan MENJATUHKAN MARUAH berlaku di kalangan pegawai dari parti Pas di Pejabat MB Kedah
Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Adapting To Consumer Behavior

Rm232mil Road Project Awarded To Nepturis Witness Tells Wan Saiful Trial

There Is An Awakening

App Inarah

Masih Beraya

Pj Mayor Denies Being Rude To Residents Group



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


Lfl Should Defend The Victims Too

1 500 Berarak Ke Dataran Merdeka Tuntut Hak Pekerja

More Than Pools Patios Eric Curtis Landscape Architecture Designs For Life

Dua Lelaki Didakwa Tebang Pokok Robin Hood

Anwar Announces Over 13 Pay Hike For Govt Servants Largest In History

Kkb By Election Remarks May Cost Pn Support Of Voters