Jangan Ambil Mudah1 3 Kesan Paling Mengerikan Isteri Suka Isap Ke Malu An Suami Setiap Hari


JANGAN Ambil Mudah1! 3 Kesan paling mengerikan isteri suka isap Ke-malu-an suami setiap hari!!  Sepasang suami isteri telah datang menemui seorang doktor selepas suami itu telah menganggap dia telah diserang penyakit jantung.Dia dihantar terus ke hospital di mana kakitangan memeriksanya, Setelah diperiksa & didapati tiada apa2 masalah, suami dibenarkan pulang.

Pasangan itu tak puas hati. Mereka menemui doktor tadi utk mendapatkan sebab munasabah atas masalah itu. Doktor pun bertanya mereka “serangan penyakit jantung” bila telah terjadi & mereka membalas bahwa ia telah terjadi pada lebih kurang jam sembilan pada waktu malam.

Kemudian dia bertanya kpd mereka apa mereka telah lakukan menjelang ia terjadi, & mereka membalas bahawa mereka telah bermesra berulang-ulang kali.


“Bagaimana cara kamu bersenggama”? dia bertanya. Pasangan tersebut merasakan mereka tidak perlu memberi ‘detail’ dan membalas bahawa mereka “hanya bersetubuh” (perasaan malu dan Ego sentiasa menyulitkan pemulihan kesihatan). Ketika doktor itu menekan bahawa penting baginya untuk mengenali betul-betul bagaimana mereka telah bersenggama, wanita mengakui bahawa dia telah “menghisap”. “Kamu menghisap bahagian yang mana”? dia mendesak. Setelah digelabahkan, wanita membalas bahawa dia telah menjilat dan menghisap kepala zakar dan tiba-tiba suaminya mengalami “serangan penyakit jantung”.

Doktor tersebut menasihatkan mereka supaya jangan mengulanginya. Dia menerangkan kepada mereka iaitu dengan menghisap kepala zakar suaminya, wanita tersebut telah merangsang jantung dan paru-paru suaminya. Dan yang rangsangan seperti itu adalah lebih daripada yang boleh dikendalikan oleh si suami.

Apa yang mereka sangkakan suatu serangan sakit jantung sebenarnya adalah degupan yang dipercepatkan oleh “urutan reflexology” si isteri yang menghisap kepala zakar suaminya. Kesan yang tidak seimbang ke atas organ yang berkaitan iaitu paru-paru dan jantung.

Rangsangan zakar yang tidak seimbang adalah berbahaya. Korang harus mengelak daripada menggunakan rangsangan terlalu banyak di sebahagian zakar. Korang mesti memelihara keseimbangan. Sudah tentu, setiap orang berbeza, maka korang mesti membuat eksperimen untuk mendapat tahu apakah jumlah rangsangan yang betul untuk korang.

Cara melancap yang tidak terkawal dapat menjadi merbahaya atas sebab yang sama. Ketika melancap kebanyakan lelaki tertumpu kepada sebuah penempatan khusus zakar, penempatan yang adalah kebanyakan erotogenic. Dengan tidak sengaja, lelaki ini merangsang hanya sebahagian badan sahaja melalui rangsangan yang tertumpu pada suatu zon tertentu reflexology.

Ketika seorang lelaki melancap, dia harus memberi perhatian sama kepada seluruh zakar, kepala dan batang. Bila melancap dengan suatu cara yang seimbang, dia dapat melancap sebanyak mana yang dia suka tanpa merosakkan tubuhnya – kecuali jika dia inzal ( mengeluarkan mani)

Seperti yang diketahui, korang kehilangan nutrien, bahan penting dan tenaga korang bila inzal. Mengeluarkan air mani berlebihan bukan sahaja merbahaya, malahan ianya adalah mala petaka!!! korang tidak dapat kekal sihat bila kehilangan sebegitu banyak tenaga dan korang juga tidak usah menjangkakan hayat yang panjang menanti korang.

Oleh kerana melancap mudah dilakukan – ramai jugalah yang melakukannya berlebihan dan tidak perasan bahawa mereka menghabiskan tenaga hayat mereka. Melancap bukanlah soal prinsip moral; ia adalah suatu kenyataan saintifik yang perlu difahami dengan matang.

Korang dapat membezakan mereka yang melancap secara berlebih daripada mereka yang tidak – dengan melihat warna kulit mereka, yang mana biasanya sangat pudar. Mata mereka kerapkali malap akibat kehabisan tenaga. Pendapat mereka lembap, mereka kurang cita-cita, dan mereka selalunya stress. Semua ini akibat daripada melancap berlebihan.

Menurut cerita orang tua-tua, melancap akan menimbulkan kebutaan, kehilangan ingatan, dan masalah akal. Kehilangan tenaga batin menjejas kelenjar pituitary, yang mana mengawal fungsi ingatan. Kadar metabolisme dan edaran darah akan terjejas menyebabkan kelemahan tubuh luar dan dalaman.

Bagaimanapun perbuatan mengurut zakar dengan kadar dan tatacara tertentu seperti kaedah yang disyorkan dalam risalah Minyak Lintah Tapa dapat membantu memberi keseimbangan kepada pengamalnya kerana urutan dalam kiraan yang seimbang adalah penting dalam memulihkan tenaga dan otot serta organ dalaman. Dalam masyarakat Tao lama – urut reflexology ke atas zakar, selain daripada faedah kesihatan, juga dilakukan untuk kelazatan – tapi dengan syarat tidak mengeluarkan air mani!

SUMBER ASAL

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://uhpanas.blogspot.com/2015/09/jangan-ambil-mudah1-3-kesan-paling.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cukuplah Isteri Hormat Jaga Suami Elok Elok Rahsia Dia Jatuh Cinta Setiap Hari

Cukuplah Isteri Hormat Jaga Suami Elok Elok Rahsia Dia Jatuh Cinta Setiap Hari

papar berkaitan - pada 3/3/2020 - jumlah : 510 hits
Seperti mana kita mahukan suami melayan kita dengan baik isteri juga harus melakukan perkara yang sama pada mereka Tidak susah pun dengan menyediakan segala keperluan dan menghormati mereka sudah cukup untuk membuat suami jatuh cinta pada k...
Jantung Lebih Sihat Tidur Lebih Lena Ini Sebab Kenapa Suami Isteri Perlu Tidur Berpelukan Setiap Hari

Jantung Lebih Sihat Tidur Lebih Lena Ini Sebab Kenapa Suami Isteri Perlu Tidur Berpelukan Setiap Hari

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 662 hits
Pelukan merupakan salah satu luahan rasa cinta dan kasih sayang terhadap pasangan Ia bukan sahaja sentuhan secara fizikal namun juga secara emosi Jika sebelum ini suami isteri jarang sekali nak tidur berpelukan mungkin sebab rasa rimas pana...
Isteri Tak Minta Banyak Hanya Mahu Suami Setia Amalkan Doa Ini Hari Hari

Isteri Tak Minta Banyak Hanya Mahu Suami Setia Amalkan Doa Ini Hari Hari

papar berkaitan - pada 22/2/2020 - jumlah : 747 hits
Ada sesetengah suami isteri mengatakan apabila sudah lama berkahwin kadang kadang rasa sayang itu ada tetapi susah untuk ditunjuk Pada kita mungkin kerana suami atau isteri kita sudah tahu tentang perasaan kita jadi untuk apa kita nak luahk...
Inna Lillahi Wa Inna Ilayhi Raji Un Baru 3 Hari Berkahwin Isteri Kehilangan Suami Buat Selamanya

Inna Lillahi Wa Inna Ilayhi Raji Un Baru 3 Hari Berkahwin Isteri Kehilangan Suami Buat Selamanya

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 268 hits
Baru tiga hari mendirikan rumah tangga namun wanita berusia 24 tahun ini menerima hakikat bahawa suaminya telah pergi buat selama lamanya Fikri Ghazali 33 meninggal dunia selepas terlibat dalam kemalangan jalan raya pada Ahad lalu di mana m...
Bersabar Dengan Suami Adalah Dugaan Paling Besar Seorang Isteri Setuju Tak

Bersabar Dengan Suami Adalah Dugaan Paling Besar Seorang Isteri Setuju Tak

papar berkaitan - pada 24/2/2020 - jumlah : 368 hits
Bersabar Dengan Suami Adalah Dugaan Paling Besar Seorang Isteri Setuju Tak Setiap wanita pasti ingin bergelar isteri Namun seringkali kita terbaca kisah kisah isteri dalam mengharungi alam perkahwinan Ada yang manis dan ada yang pahit Perko...
Jangan Ketepikan Ibu Bapa Atas Alasan Taat Suami Pesanan Buat Para Isteri Di Luar Sana

Jangan Ketepikan Ibu Bapa Atas Alasan Taat Suami Pesanan Buat Para Isteri Di Luar Sana

papar berkaitan - pada 2/3/2020 - jumlah : 297 hits
Jangan Ketepikan Ibu Bapa Atas Alasan Taat Suami Pesanan Buat Para Isteri Di Luar Sana Seperti yang semua sudah sedia maklum syurga seorang perempuan yang belum berkahwin terletak di bawah tapak kaki ibunya tetapi bagi seorang wanita yang s...
Mudah Serabut Membebel Setiap Hari Tanda Isteri Terlalu Banyak Fikir

Mudah Serabut Membebel Setiap Hari Tanda Isteri Terlalu Banyak Fikir

papar berkaitan - pada 2/3/2020 - jumlah : 773 hits
Betullah orang kata isteri ni sepanjang masa akan berfikir Dari sekecil kecil masalah sampailah masalah besar semuanya akan difikir serentak Kadang tu waktu tidur pun masih berfikir walaupun mata pejam Suami kena faham situasi isteri dan ja...
Isteri Lebih Cepat Mati Kalau Hari Hari Hadap Suami Yang Pemalas

Isteri Lebih Cepat Mati Kalau Hari Hari Hadap Suami Yang Pemalas

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 207 hits
Mana mana wanita yang memiliki suami yang pemalas boleh makan hati Hanya kesabaran demi kesabaran sahajalah yang boleh menyelamatkan rumahtangga yang terbina Tanpa kesabaran yang kuat silap haribulan rumahtangga boleh goyah Sikap pemalas ya...
Besarkan Didik Anak Itu Tanggungjawab Bersama Suami Jangan Biar Isteri Urus Seorang Diri

Besarkan Didik Anak Itu Tanggungjawab Bersama Suami Jangan Biar Isteri Urus Seorang Diri

papar berkaitan - pada 25/2/2020 - jumlah : 375 hits
Dalam mendidik anak anak suami dan isteri punya peranan masing masing Jika ibu banyak menumpukan perhatian dengan kerja rumah tak salah rasanya jika ayah membantu uruskan anak anak Barulah ringan sama dijinjing berat sama dipikul Seperti pe...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Ukraine Approaching Total Collapse

Police Probe Chaos Incident Outside Mosque In Penang

Budaya Pot Luck Jimat Kos Makanan Lebih Banyak Pilihan

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally