Jamu Selera Bersaksikan Keindahan Taman Tasik Titiwangsa


Bagi anda yang mencari port makan dalam suasana yang santai, kunjungan ke Restoran White & Black Lakeside Tasik Titiwangsa pasti tidak mengecewakan. Sejak dibuka pada 15 Januari lalu, restoran ini menjadi tarikan kepada peminatnya yang inginkan suasana damai walaupun berada dalam kesibukan kota.


 
White & Black Lakeside Titiwangsa ini sememangnya menjadi pelengkap dan ruang terbaik untuk menikmati keindahan taman tasik yang terletak di tengah-tengah bandar.


 
Ketua Pegawai Eksekutif MFJ Group Holding, Mohd Firdaus Jamaludian berkata, pembukaan restoran ni sejajar dengan perancangan pihaknya untuk memperluaskan lagi jenama tersebut.

Menurut beliau, pertambahan satu lagi cawangan itu merupakan petunjuk positif pada aliran perniagaan premis makanan tersebut walaupun perancangan tertangguh disebabkan pandemik Covid-19.

“Cawangan pertama kami berkonsepkan kabin dan kali ini kami membawa konsep pemandangan di tepi tasik dan visi dan misi saya adalah setiap cawangan restoran ini membawa konsep yang berbeza.
“Insya-Allah konsep seterusnya akan menampilkan White & Black Terminal iaitu berkonsepkan bas dan Insya-Allah saya akan bangunkannya dengan menggunakan bas yang akan dilancarkan di Negeri Sembilan,”katanya.

Pembukaan restoran itu hari ini, dirasmikan oleh Timbalan Menteri Wilayah, Yang Berbahagia Datuk Seri Jalaluddin Bin Alias.
White & Black Lakeside Tasik Titiwangsa merupakan sebuah restoran berasaskan makanan barat namun turut menampilkan menu istimewanya ‘Asam Pedas Salmon’ dengan menggunakan resipi tersendiri yang pastinya unik dan perlu dicuba oleh pelanggannya.

Menyentuh soal harga, katanya, pelanggan tidak perlu bimbang kerana restoran itu menawarkan pelbagai variasi menu bermula pada harga yang paling rendah hinggalah pada harga berpatutan.

“Sesiapa sahaja boleh datang makan di restoran berkonsepkan tasik ini yang menawarkan keadaan yang rileks dan santai. Pada mereka yang biasa makan makanan barat terutamanya boleh membezakan hidangan yang disajikan di sini.


“Pelanggan boleh melihat menu dan harganya, jadi tidak timbul tanggapan White & Black Lakeside Tasik Titiwangsa hanya untuk golongan berada sahaja, sebaliknya ia untuk semua peringkat pelanggan.
Waktu operasi bermula 10.30 pagi hingga 10.00 malam dan disebabkan permintaan tinggi pada hari Selasa hingga Jumaat orang ramai boleh membuat tempahan dahulu sama ada di Facebook White & Black Lakeside Titiwangsa KL dan Instagram White_blacktitiwangsa dan menghubungi pengurus kafe, Encik Putra.
 
Biskut Ala Famous Amos Ni Gerenti Ketagih Nak Makan

Sambal Goreng Jawa Menu Ramadan Yang Ditunggu

Mudah Sangat Buat Bihun Sup Ala Pama Homemade, 10 Minit Dah Siap




The post Jamu Selera Bersaksikan Keindahan Taman Tasik Titiwangsa appeared first on RASA.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://rasanakmasak.blogspot.com/2022/03/jamu-selera-bersaksikan-keindahan-taman.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sarapan Pagi Di Khm Strawberry Taman Sedia Cameron Highlands

Sarapan Pagi Di Khm Strawberry Taman Sedia Cameron Highlands

papar berkaitan - pada 6/3/2022 - jumlah : 613 hits
KHM Strawberry Taman Sedia Cameron HighlandsFikir punya fikir nak sarapan di Cameron Highlands kat mana last last terus decide nak sarapan di KHM Strawberry yang terletak di Taman Sedia Aku pernah pergi dulu sini Tapi aku macam confius siki...
T18f09 Kedai Dobi Laundrybar Taman Seroja Sepang Selangor Malaysia

T18f09 Kedai Dobi Laundrybar Taman Seroja Sepang Selangor Malaysia

papar berkaitan - pada 5/3/2022 - jumlah : 259 hits
Laundrybar adalah salah sebuah kedai dobi layan diri yang ada di sekitar Bandar Baru Salak Tinggi Nama kedai ini adalah gabungan 2 perkataan Inggeris laundy bar yang kemudiannya dirapatkan sebagai jenama Laundry bermaksud kain kotor manakal...
Bupati Garut Usulkan Gunung Guntur Jadi Taman Wisata Alam

Bupati Garut Usulkan Gunung Guntur Jadi Taman Wisata Alam

papar berkaitan - pada 8/3/2022 - jumlah : 148 hits
Namun walau begitu dijelaskan Rudy pihaknya juga ingin agar Gunung Guntur dikelola secara profesional oleh Badan Konservasi dan Sumber Daya Alam
More Taman Bukit Permai Residents Ordered To Vacate Homes

More Taman Bukit Permai Residents Ordered To Vacate Homes

papar berkaitan - pada 16/3/2022 - jumlah : 145 hits
Some 80 residents from 22 houses in Taman Bukit Permai near here have been ordered to vacate their homes as technical agencies concluded the existence of slope instability in the area could endanger residents NSTP AIZUDDIN SAADKUALA LUMPUR ...
I Dahlia Corner Menawarkan Buffet Ramadan 2022 Berkonsepkan Dalam Taman

I Dahlia Corner Menawarkan Buffet Ramadan 2022 Berkonsepkan Dalam Taman

papar berkaitan - pada 20/3/2022 - jumlah : 305 hits
I dahlia Corner Dengan Buffet Buka Puasa Berkonsepkan Dalam Taman Bila dapat tahu I Dahlia Corner buat pertama kalinya akan menganjurkan Buffet Buka Puasa Berkonsepkan Dalam Taman hati berbunga keriangan dan teruja Ini bukan pertama kali sa...
Dekorasi Ala Taman Rose Abang Strawberry

Dekorasi Ala Taman Rose Abang Strawberry

papar berkaitan - pada 18/3/2022 - jumlah : 175 hits
Assalammualaikum Dunia Menjengok ke kedai Abang Strawberry Mata terpegun sebab dekorasi nya ala ala taman Rose githew Lihatlah cafe in garden Ok tue semua plastic jew See Close up Korang tak perlu risau sebab kawasan untuk makan kat Abang S...
Ban Pecah Di Taman Sri Muda Kerja Pembaikan Dijalankan

Ban Pecah Di Taman Sri Muda Kerja Pembaikan Dijalankan

papar berkaitan - pada 3/3/2022 - jumlah : 154 hits
Tiada limpahan air ke kawasan kediaman penduduk selain lima bot digerakkan ke lokasi kejadian sebagai langkah berjaga jaga menurut bomba SHAH ALAM Sebuah ban berhampiran pintu kunci air di Taman Sri Muda Seksyen 25 pecah dipercayai akibat h...
Port Riadah Terbaru Klang Taman Pengkalan Batu Klang

Port Riadah Terbaru Klang Taman Pengkalan Batu Klang

papar berkaitan - pada 2/3/2022 - jumlah : 390 hits
Salam to all readers Port Riadah Terbaru Klang Taman Pengkalan Batu Klang Raya Cina haritu adik aku ada balik juga tapi cuti tak lama macam akulah hari rabu dah nak gerak balik ke Pekan Biasa abang aku akan hantar ke stesen bas so sebab tia...
Ringgit Closes Higher Ahead Of Tonight S Fed Announcement

Wanita Kemboja Maut Dihempap Pokok Ketika Berniaga

Ringgit Opens Slightly Lower Against Us Rises Vs Other Major Currencies

Buat Buat Bodoh Lebih Senang Dapat Perhatian

Sains Rangkaian Dan Penggunaannya Dalam Bidang Pertanian

Berjumpa Sahabat Lama Numismatik Di Muzium Negara Kuala Lumpur

Cops On Hunt For Inmate Who Fled Sungai Buloh Hospital

Sepiring Celebrates 9 Years Of Uniting Malaysians Through Authentic Local Flavours


echo '';
Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral


Generate Unique Brand Names

Sesekali Belanja Anak Anak Fruit

Pencarian Bakat Penulis Muda

Filem Reeza Gtr

Tip Masak Ketam Telur Masin Sedap Tak Guna Banyak Bahan

Perubahan Gred Sspa Senarai Jawatan Disatukan Ditukar