Jamu Rahsia Bidan Kampung Rahsia Cantik Menawan Kurus Langsing Dan Kekal Bahagia


Assalamualaikum.

Teruja bila diberi peluang untuk mencuba produk yang bagi Fiza memang sangat perlu diamalkan oleh kaum wanita. Bila sudah makan mestilah nak share kebaikan dan keistimewaan yang terkandung dalam produk tersebut. Terima kasih Sis Sue kerana memperkenalkan produk hebat ini kepada ibu seperti Fiza.
JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNGJAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG : Mengatasi Masalah Dalaman dan Luaran Wanita | Produk yang Fiza maksudkan ialah Jamu Rahsia Bidan Kampung. Apa yang menariknya tentang jamu moden ini adalah ia merangkumi semua khasiat yang diperlukan oleh wanita terutamanya yang telah berkahwin untuk mengekalkan kecantikan luaran dan dalaman.
Jamu Rahsia Bidan Kampung antara jamu yang mendapat permintaan ramai wanita. Dirumus khas dengan herba 100% semulajadi seperti kacip Fatimah & Manjakani bagi menyelesaikan masalah kewanitaan masa kini. Dengan kepakaran 5 bintang ia mampu memberikan keyakinan kepada wanita ketika menghadapi masalah di bahagian dalaman.

NOT KKM: MAL07061483T
Produk ini dirumuskan dengan ramuan terbaik seperti (kacip Fatimah, Manjakani, Akar serapat, Belimbing Tanah dan juga Mas cotek) cukup untuk memastikan wanita tampil menarik berdepan suami serta mempunyai dalaman yang elok dan kembali dara terutama bagi wanita selepas melahirkan anak.


JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG ada ADA KELULUSAN KKM NOT KKM: MAL07061483TApa kelebihan jika mengamalkan JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG:Mengecutkan peranakan dan urat yang kembang Mengatasi period yang tidak teratur Melegakan senggugut Mengetatkan bahagian keintiman Memberikan tenaga dan meringankan badan Merawat keputihan dan masalah lelehan pada faraj Mengawal bau yang tidak menyenangkan pada bahagian intim wanita
Ciri-ciri dan Keistimewaan JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG
Mudah dibawa Senang untuk dimakan Ada 5 bintang yang menunjukkan kepakaran jamu ini dalam membantu para wanita menyelesaikan masalah kewanitaan.Kesannya dapat dirasai dalam masa seminggu Menggunakan bahan terpilih untuk menghasilkan kualiti produk yang betul-betul membantu para wanita.Manfaat untuk keseluruhan kesihatan dalaman wanita.Berbentuk kapsul yang mudah untuk dibawa ke mana-mana. 
Cara pengambilan: 
Biji selepas makan malam (amalkan setiap malam) 2 biji untuk kesan pantasWaktu haid dilarang makanSekiranya ada mengambil ubat lain, jarakkan pengambilannya dan jamu ini seelok-eloknya diambil waktu malam selepas makan malam atau sebelum tidur Minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari.
Set Pelengkap Wajib Jamu Rahsia Bidan Kampung
Jamu Rahsia Bidan Kampung didatangkan dengan set pelengkap wajib wanita yang terdiri daripada Kapsul B’natural (Botol Hijau), Pesona Wanita (Botol Merah Jambu) dan Rapat Sukma (Botol Coklat). Jom kita berkenalan dengan setiap botol yang terdapat dalam set pelengkap ini. Apa khasiat yang terkandung di dalam ketiga-tiga jamu ini. Fiza akan ceritakan di bawah.
Set Pelengkap Wajib Jamu Rahsia Bidan Kampung  1. Jamu Rahsia Bidan Kampung PERSONA WANITAPERSONA WANITAkelulusan kkm
(MAL 11105006T) dan halal
PERSONA WANITAadalah jamu khas untuk payudara dihasilkan oleh formula herba 100% original asli dan dibuat secara moden tanpa menggunakan bahan kimia. Persona wanita herba tradisional yang dihasilkan daripada pilihan 5 herba kampung terbaik khas untuk para wanita mengekalkan kecantikan payudara mereka bagi yang sudah berkahwin atau belum berkahwin. Dengan kepakaran 5 bintang dari pakar menjadikan aset wanita ini lebih anjal dan mantap tanpa perlu berbelanja besar.






Antara herba terpilih adalah seperti Barrington acutangula,Radic Hippocretea (Serapat), Pueraria Mirifica Rhizome (Ubi Lobata), Nigella semestinya sempurna bagi memastikan para wanita mendapatkan keanjalan payudara yang dimipika selama ini

Kelebihan Jika Mengamalkan Jamu PERSONA WANITA 
Membesarkan lagi payudara
Mencerahkan puting payudara
Menjadikan payudara lebih padat
Mengurangkan kedutan pada payudara
Menjadikan payudara & punggung anda lebih seksi
Menegang & menstabilkan kedudukan payudara
Menganjalkan payuadara
Dapat kekalkan kecantikan payudara Cara Pengambilan:

Diambil 2 biji pagi (selepas sarapan pagi)
Minum air putih seperti biasa.
Elakkan airlimau/lemon dan kelapa sbb potong kesan jamu.
Elakkan kafein utk botol pertama pengambilan (boleh diambil tp kesan jamu akn lambat).
Period & wanita hamil TIDAK PERLU AMBIL (untuk yang menyusu bayi seelok eloknya bayi berumur 3 bulan ke atas)
Seeloknya ambik bersama susu

  2. Jamu Rahsia Bidan Kampung Kapsul B’natural KAPSUL B'NATURALkelulusan kkm
(MAL 10053710T) dan halal

Kapsul B’natural diformulasi oleh herba 100% original asli yang dihasilkan daripada pilihan 6 herba kampung terbaik khas untuk para wanita mengekalkan kecantikan badan dan mengurangkan berat badan secara sihat. 
Menampilkan kepakaran 5 bintang oleh pakar menjadikan bentuk badan yang menarik, kurus dan sihat secara natural. Tampil kurus dan sihat kerana ia mengandungi bahan berkualiti terutamanya asam keping dan habbatussauda yang baik untuk mengurangkan kadar lemak & kolestrol dalam badan.


Antara herba terpilih yang terkandung dalam Kapsul B’natural adalah seperti Garnicia Cambodia (asam gelugor), Rhizome Zingiber Officiale (Halia) , Folium Apium Graveolens (Abstract selery), Semen Azadiracta India (Neem Tree), Hydrocortisone Asiatica(Pegaga), Semen Nigella Sativa( Habbatussauda) dan Folium Cinnamomun Iners (Teja wangi).
Kelebihan Jika Mengamalkan Jamu Kapsul B’natural:
Memberikan tenaga kepada badan
Mengurangkan selera makan
Menahan nafsu lapar
Baik untuk mencantikkan kulit
Baik untuk mengurangkan lemak dalam badan
Baik untuk membuang toksin dalam badan Cara Pengambilan:Ambil 1 biji atau 2 biji sebelum sarapan pagi. Sekiranya waktu pagi telah mengambil supplement lain boleh, b natural boleh diambil pada waktu malam Elakkan makanan yg berminyak Banyakkan minum air kosong Lebihkan air daripada makanan 
3. Jamu Rahsia Bidan Kampung Rapat SukmaRAPAT SUKMAkelulusan kkm
(MAL 07061483T) dan halal
Rapat Sukma merupakan produk ini adalah 100% produk orang kampung dan bahan yang terkandung adalah herba.
Dengan gabungan beberapa herba tradisonal yang luar biasa hebatnya seperti Radix Hippocratea Indica, semen Quercus Infectoria, Folium Labisia Pumilia Linn, Folium Tacca integgrifolia & Folium Ficus Deltoidea ia berjaya buatkan "Mahkota" wanita kembali seperti dulu secara selamat & semulajadi.


Antara khasiat Jamu Rahsia Bidan Kampung Rapat Sukma:
Merawat keputihan Mengawal lendir dan lelehan faraj Menyempitkan rahim dan mengetatkan otot dalaman faraj Mengecutkan tisu-tisu Mencegah bau yang tidak diingini Mencegah barah payudara dan rahim Menambat hati suami di ranjang Menghilangkan gatal-gatal di faraj Melancarkan peredaran haid Menegangkan bibir faraj Mengurangkan sengugut Menambahkan tenaga batin Payudara kembali tegang Mengeluarkan angin dalam badan Melancarkan peredaran darah

Kesan yang dialami oleh Fiza sendiri dalam tempoh seminggu pengambilan Semacam tidak percaya kerana setelah seminggu mengamalkan set Set Pelengkap Jamu Rahsia Bidan Kampung, kesannya telah kelihatan secara dalaman dan luarannya.
Hilang lenguh badanBaru sehari selepas pengambilan, badan Fiza sendiri hilang lenguh terutamanya selepas bangun pagi. Terasa mudah sangat untuk bangun pagi dan tidur terasa cukup. Badan Fiza rasa lebih ringan dan lenguh-lenguh badan juga berkurangan. Biasalah kaum ibu tambahan pula Fiza di waktu siang sibuk di pejabat manakala waktu malam pula menguruskan rumah tangga. Boleh dikatakan tidak habis dengan kerja. 
Apa yang sangat diperlukan oleh Fiza adalah tenaga dan kesihatan yang baik demi menjalani kesibukan hidup seharian. Jamu rahsia bidan kampung telah sedikit sebanyak mengatasi masalah sakit-sakit urat yang Fiza alami.
Selamat untuk Ibu yang menyusukan anakSebagai ibu yang masih menyusukan anak, ia tidak memberi kesan berkurangnya susu badan malah ia membantu lagi memeriahkan susu ebm Fiza. 
Memudahkan proses pembuangan angin dan toksinTidak dinafikan memang mudah untuk membuang angin dan toksin dalam badan pada waktu pagi. Bila semuanya telah disingkirkan barulah badan akan terasa ringan dan bertenaga. 
Kulit lebih lembut serta wajah kelihatan lebih ceriaUntuk mendapatkan kulit dan wajah yang cantik ia bermula dari dalaman. Terasa syukur sangat kerana dapat berkenalan dengan jamu yang hebat ini kerana ia telah sedikit sebanyak membantu mengembalikan masalah dalaman yang Fiza alami.
Tiada kesan sampingan yang merbahayaTiada kesan sampingan yang Fiza alami dan diyakini selamat kerana Jamu ini bebas daripada bahan kimia yang berbahaya. 

Kesemua kesan yang Fiza alami adalah atas ikhtiar Fiza sebagai seorang isteri untuk mengikat kasih suami supaya dia agar sentiasa ingat keistimewaan yang ada pada seorang isteri.

Harus diingat bahawa untuk memastikan pemakanan jamu betul-betul berkesan, pantang pemakanan perlu diikuti. Ia adalah perkara biasa yang perlu diamalkan supaya jamu yang dimakan mujarab. Antara pantang yang perlu diambil berat adalah: 

Wanita hamil, datang bulan dan kanak-kanak dilarang mengambil Individu yang mengalami sakit jantungElakkan minuman berkafein dan bergas seperti nescafe dan air berkarbonat. (Ia akan melambatkan kesan jamu)Elakkan minuman seperti air limau / lemon kerana ia akan menghilangkan kesan jamu.Perbanyakkan meminum air kosong secukupnya
Sekiranya semua pantang ini diikuti, in syaa Allah kesannya akan dirasai dalam tempoh seminggu pengambilan jamu.

HARGA ASAL UNTUK SETIAP PRODUK JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG 
1 Botol = RM 702 Botol = RM 1403 Botol = RM 2106 Botol= RM 420
HARGA OFFER YANG DITAWARKAN (JAMU YANG SAMA)
1 Botol = RM 60 + FREE POSTAGE2 Botol= RM 100 + FREE POSTAGE3 Botol = RM 120 (JIMAT RM90) + FREE POSTAGE + FREEGIFT 6 Botol= RM 200 (JIMAT RM220) + FREE POSTAGE + FREEGIFT

Cepat dapatkan jamu yang hebat dengan kesan yang dapat dialami dalam masa seminggu.
Untuk maklumat lanjut dan konsultasi, korang boleh berhubung dengan pengedar sah Jamu Rahsia Bidan Kampung.
Facebook : Jamu Rahsia Bidan KampungWhatsapp :JAMU RBK : 013-5300655PERSONA WANITA : 013- 9650546KAPSUL B’NATURAL : 019-2457869
NOTA:
EKSKLUSIF UNTUK CUSTOMER SETIAP PEMBELIAN JAMU AKAN ADA CABUTAN BERTUAH TAHUNAN DIMANA SYARIKAT EXTRAPRIMA SDN BHD AKAN MENYAMBUT ULANG TAHUN KE -6
PEMENANG BERTUAH AKAN MENDAPAT HADIAH MENARIK TERSEDIA UNTUK PARA PEMENANG.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://ourmemoria.blogspot.com/2019/01/jamu-rahsia-bidan-kampung-rahsia-cantik.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tips Suami Sayang Isteri Lebih Dari Biasa Korang Kena Amalkan Jamu Rahsia Bidan Kampung

Tips Suami Sayang Isteri Lebih Dari Biasa Korang Kena Amalkan Jamu Rahsia Bidan Kampung

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 454 hits
Tips Suami Sayang Isteri Lebih Dari Biasa Korang Kena Amalkan Jamu Rahsia Bidan Kampung Salam Acecehhh baru sebulan lebih kawin dah update entry macam ni Hahaha geli tak Kahhhh baru baru kahwin ni lah kena cari cara supaya suami makin sayan...
Kelebihan Dan Khasiat Jamu Rahsia Bidan Kampung

Kelebihan Dan Khasiat Jamu Rahsia Bidan Kampung

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 626 hits
Kelebihan Dan Khasiat Jamu Rahsia Bidan Kampung Assalamualaikum dan salam hormat kepada semua pembaca Blogger2u Hai berjumpa lagi kita kali ini Apa yang aku nak cerita kali ni takkan tak tau kan dah baca tajuk kat atas tu dah kan So topik k...
Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita

Jamu Rahsia Bidan Kampung Set Lengkap Untuk Wanita

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 720 hits
JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG SET LENGKAP UNTUK WANITA Assalamualaikum semua Pernah tengok tak drama Petua Nenek Drama bersiri 20 episod ni ditayang kat TV3 setiap Sabtu dan Ahad pukul 7 malam Eh sis bukan nak promote pasal drama ni tau tapi si...
Wanita 25 Tahun Ke Atas Kena Tahu 6 Rahsia Jaga Kulit Wajah Kekal Cantik Dan Jelita Ramai Yang Terlepas Pandang

Wanita 25 Tahun Ke Atas Kena Tahu 6 Rahsia Jaga Kulit Wajah Kekal Cantik Dan Jelita Ramai Yang Terlepas Pandang

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 425 hits
Wanita 25 Tahun Ke Atas Anda Patut Tahu 6 Rahsia Jaga Kulit Wajah Kekal Dan Jelita Ramai Yang Terlepas Pandang Wanita masuk saja angka 25 anda patut belek kulit wajah lebih daripada biasa sebab tanda tanda penuaan pasti akan kelihatan Perha...
Rahsia Cantik Dan Langsing Kerabat Diraja Ini Sampai Macam Itu Sekali Jaga Kesihatan

Rahsia Cantik Dan Langsing Kerabat Diraja Ini Sampai Macam Itu Sekali Jaga Kesihatan

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 766 hits
Yang Mulia Raja Petrina Suziana Raja Putera Shah seorang wanita berketurunan diraja yang penuh dengan kesantunan dan budi pekerti tinggi Dilahirkan pada 3 Disember 1984 di Kuala Lumpur anak sulung kepada empat adik beradik ini mudah didekat...
Honor 10 Lite Cantik Pada Rupa Parasnya Menawan Pada Harganya

Honor 10 Lite Cantik Pada Rupa Parasnya Menawan Pada Harganya

papar berkaitan - pada 18/1/2019 - jumlah : 214 hits
Sebagai sub jenama yang menawarkan peranti pada harga mampu milik Honor dilihat berjaya menarik minat pengguna terutama dengan penghasilan peranti dengan rupa paras yang cantik Strategi tersebut turut digunapakai pada model terkini mereka y...
Cantik Bertemakan Kuning Lembut Mona Allen Bersanding Di Kota Bharu Kampung Pekin

Cantik Bertemakan Kuning Lembut Mona Allen Bersanding Di Kota Bharu Kampung Pekin

papar berkaitan - pada 20/1/2019 - jumlah : 533 hits
PELAKON dan pengarah Pekin Ibrahim dilaporkan selamat bernikah dengan aktres Mona Allen atau nama sebenarnya Munna Hafiraneza Allen pada pagi Jumaat Pekin atau nama sebenarnya Mohd Iznan Ibrahim 37 sah bergelar suami Mona 28 dalam sebuah ma...
Suami Hafaz Al Quran Tampan Pula Wanita Bijak Ini Nasihat Bahagia Bukan Pada Cantik Je

Suami Hafaz Al Quran Tampan Pula Wanita Bijak Ini Nasihat Bahagia Bukan Pada Cantik Je

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 506 hits
Suami Hafaz Al Quran Tampan Pula Wanita Bijak Ini Nasihat Bahagia Bukan Pada Cantik Je Jodoh pertemuan semuanya rahsia Allah Kita tak tahu siapa jodoh kita Sampailah nanti akhirnya si dia berjabat tangan dan lafaz akad nikah menyebut nama k...
Inilah Rahsia Model Cantik Yang Tidak Takut Kehilangan Job Walaupun Berhijab Tidak Sangka Langsung

Inilah Rahsia Model Cantik Yang Tidak Takut Kehilangan Job Walaupun Berhijab Tidak Sangka Langsung

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 357 hits
Di negara kota fesyen terkemuka iaitu Perancis kita selalu melihat model modelnya yang seksi menggayakan pakaian daripada pereka fesyen terkemuka dunia Namun sebenarnya terdapat juga modelnya yang berhijab walaupun bilangan hanya sedikit da...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Ukraine Approaching Total Collapse

Police Probe Chaos Incident Outside Mosque In Penang

Budaya Pot Luck Jimat Kos Makanan Lebih Banyak Pilihan

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally