Itu Bukan Anak Saya Ini Bukti Isteri Saya Curang Selama 3 Tahun Dengan Kawan Saya Sendiri




Viral di media sosial video seorang suami mendakwa isterinya yang sedang hamil anak lelaki lain dalam pengumuman yang dibuatnya di majlis 'baby shower'. 


Pendedahan itu bukan sahaja mengejutkan isterinya, malah membuatkan para tetamu yang hadir termasuk lelaki yang curang dengan isterinya, terkejut dan mendengar penjelasan si suami dengan penuh rasa ingin tahu.


Kejadian itu dipercayai berlaku di Bolivia berdasarkan bahasa yang digunakan dalam video tersebut. Si suami terdahulu mula memperkenalkan peguamnya dan mereka mempunyai bukti kukuh yang menunjukkan wanita hamil itu telah menduakan suaminya selama ini. 


"Ini adalah peguam saya. Kami mempunyai dokumen di sini. Seperti mana yang anda semua tahu, saya mengharapkan kelahiran bayi lelaki. Di sini, lihatlah, saya mempunyai keputusan ujian kehamilan dan anda tahu yang saya bakal menjadi seorang bapa tidak lama lagi. 


"Tetapi tahu tak, anda terlepas pandang perkara penting. Ini bukti (gambar ultrasound) yang menunjukkan dia (isteri) bukan hamil empat bulan, tetapi dia sebenarnya hamil enam bulan," katanya.


Bukan itu sahaja, malah dia memaklumkan isterinya telah curang dengan lelaki berkenaan yang merupakan rakannya sendiri selama tiga tahun.


Bakal ibu itu mula gelisah dan meminta suaminya untuk berhenti berkata dan berbincang mengenai perkara itu di luar. Tetapi suaminya nekad untuk meneruskan pendedahan itu.




Peguamnya kemudian menunjukkan video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) melalui komputer ribanya kepada orang ramai di mana si isteri sedang bersama dengan pasangan curangnya yang hanya bertuala keluar dari bilik mandi. Lelaki perosak rumah tangga itu juga berada dalam majlis yang sama, duduk tidak jauh daripada si isteri. 


"Itu bukan anak saya, majlis baby shower ini adalah untuk mereka berdua," kata si suami lagi menyebabkan isterinya mula menangis kerana kecurangannya sudah terbongkar dan kali ini dia tidak dapat melarikan diri lagi.


Pendedahan itu mula menyebabkan majlis tersebut menjadi huru hara tatkala dia berkata, "Majlis ini bukan untuk saya, tetapi untuk mereka berdua dan saya akan pergi dari sini." 


Groom: "My wife is pregnant and we're expecting a baby. But did you know she's 6 months pregnant, not 4? This is my lawyer, w/ proof that that baby isn't mine. Also, the guy she cheated with is here. She's been cheating for 3 years. This party is for THEM and not ME." via MARISOL pic.twitter.com/PcHHrzQdLL
— SixBrownChicks (@SixBrownChicks) November 2, 2020

Si suami mula melangkah meninggalkan majlis, sambil dikejar oleh isterinya yang cuba memujuk biarpun mengetahui kesalahan seperti itu adalah amat sukar untuk dimaafkan.


Sementara itu, tetamu yang lain mula melepaskan kemarahan mereka pada lelaki botak berbaju merah itu. Dia dipukul dan mukanya dicampak dengan kek.


Sumber: The Sun


Sumber : thereporter.my

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.terengganu11.com/2020/11/video-itu-bukan-anak-saya-ini-bukti.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Suami Tampar Isteri Selepas Ternampak Kesan Parut Di Bawah Perut Tuduh Wanita Itu Curang Tetapi

Suami Tampar Isteri Selepas Ternampak Kesan Parut Di Bawah Perut Tuduh Wanita Itu Curang Tetapi

papar berkaitan - pada 25/10/2020 - jumlah : 271 hits
Malam pertama seharusnya menjadi detik yang bahagia bagi pengantin baharu Tetapi dalam kes kali ini detik itu menjadi pahit kerana kesilapan yang tidak sepatutnya berlaku Dalam satu kes yang dialami sepasang pengantin baharu di China ini si...
Syak Curang Suami Hentam Isteri Sampai Patah Jari

Syak Curang Suami Hentam Isteri Sampai Patah Jari

papar berkaitan - pada 31/10/2020 - jumlah : 184 hits
Rasa cemburu yang tidak terkawal mendorong seorang lelaki bertindak memukul isterinya sehingga menyebabkan mangsa mengalami luka di kepala patah jari kiri dan bengkak di leher dan belakang badan Ketua Polis Daerah Kuala Selangor Superintend...
Simpan 1 Perasaan Berhati Hati Bila Ada Anak Perempuan Walaupun Dengan Suami Sendiri

Simpan 1 Perasaan Berhati Hati Bila Ada Anak Perempuan Walaupun Dengan Suami Sendiri

papar berkaitan - pada 29/10/2020 - jumlah : 320 hits
Nak cerita tentang sumbang mahram Nak tak nak kena percaya ye Syaitan ini kerja dia memang menghasut anak Adam sampai kiamat Lelaki ada 9 akal 1 nafsu Satu nafsu itu adalah wanita Fakta Kak tak baik seorang isteri berprasangka terhadap suam...
Baim Wong Isteri Bakal Timang Anak Kedua

Baim Wong Isteri Bakal Timang Anak Kedua

papar berkaitan - pada 29/10/2020 - jumlah : 405 hits
Tahniah kami ucapkan kepada pelakon Indonesia yang pernah mencipta nama di Malaysia Baim Wong apabila dia dan isterinya Paula Verhoeven bakal timang anak kedua tidak lama lagi source
Foto Baru Umur 29 Tahun Ada 7 Orang Anak Ibu Muda Ini Kongsi Pengalaman Kahwin Awal

Foto Baru Umur 29 Tahun Ada 7 Orang Anak Ibu Muda Ini Kongsi Pengalaman Kahwin Awal

papar berkaitan - pada 28/10/2020 - jumlah : 748 hits
Berkahwin pada usia yang muda bukanlah suatu perkara yang pelik ketika ini Ramai diantara kita memilih untuk menamatkan zaman bujang ketika usia belasan tahun Tiada apa yang salah mendirikan rumahtangga di usia yang muda namun apa yang pent...
Hanya Dibenarkan Iqamat Tanpa Pegang Baby Ameer Sofazr Tak Sabar Nak Jumpa Anak Isteri

Hanya Dibenarkan Iqamat Tanpa Pegang Baby Ameer Sofazr Tak Sabar Nak Jumpa Anak Isteri

papar berkaitan - pada 30/10/2020 - jumlah : 325 hits
Penyanyi Ameer Sofazr meluahkan rasa syukurnya selepas menimang cahaya mata pertama selepas lebih lima tahun berkahwin Biarpun berdepan detik sukar sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat namun segalanya dipermudahkan Katanya...
Itu Salam Terakhir Ibu Pergi Kedai Anak Buka Cermin Nako Jatuh Dari Tingkat 15

Itu Salam Terakhir Ibu Pergi Kedai Anak Buka Cermin Nako Jatuh Dari Tingkat 15

papar berkaitan - pada 26/10/2020 - jumlah : 473 hits
Ditinggalkan sekejap kerana ibu keluar ke kedai tak sangka dapat berita anak lelaki yang berusia 6 tahun terjatuh ke bawah sehingga meninggal dunia dan mengejutkan jiran berdekatan Kanak kanak lelaki itu dijumpai maut terjatuh dari tingkat ...
Bertuah Anak Rapat Manja Dengan Ayah Itu Maknanya Di Rumah Ayah Sangat Bagus

Bertuah Anak Rapat Manja Dengan Ayah Itu Maknanya Di Rumah Ayah Sangat Bagus

papar berkaitan - pada 29/10/2020 - jumlah : 455 hits
Siapa kata tugas seorang ayah dan suami hanya cari nafkah je Sebenarnya ia lebih dari itu Sebagai seorang suami dan hero di hati anak anak mestilah yang baik baik diharapkan Ingat seorang suami yang baik dan jadi kebanggaan anak isteri adal...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


United States President Joe Biden Signs A Rule To Ban Tiktok In The United States Here S The Reason

Lunch Di Restoran Saffani Ipoh Perak

Mentafsir Pilihan Raya Kecil Kkb

Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat