Suami Tampar Isteri Selepas Ternampak Kesan Parut Di Bawah Perut Tuduh Wanita Itu Curang Tetapi


Malam pertama seharusnya menjadi detik yang bahagia bagi pengantin baharu. Tetapi dalam kes kali ini, detik itu menjadi pahit kerana kesilapan yang tidak sepatutnya berlaku. 


Dalam satu kes yang dialami sepasang pengantin baharu di China ini, si suami ternampak satu bekas pelik di perut isterinya semasa mahu menjalani malam pertama mereka.


Menurut laporan media tempatan pada September lalu, kisah ini dialami oleh Li Wei, 29, yang berasal dari sebuah kampung di China. Li Wei berkenalan dengan isterinya sejak setahun yang lalu. Namun disebabkan keluarganya mengalami masalah kewangan, mereka tidak dapat meneruskan hasrat untuk mendirikan rumah tangga. 


Li mengambil keputusan untuk bekerja dan mencari wang yang kemudian hasil simpannya kelak akan digunakan untuk berkahwin dengan teman wanitanya itu. 


Bagi merealisasikan impiannya itu, Li berhijrah jauh dari kampungnya dan dalam tempoh itu dia terpaksa menjalani hubungan jarak jauh dengan teman wanitanya. 


Selepas setahun kemudian, Li kembali ke kampungnya dan membina sebuah rumah. Tidak beberapa lama selepas itu, dia dan pasangannya pun berkahwin dan dibawa menetap di rumah baharu mereka. 


Namun pada malam pertama ketika pasangan itu mahu melakukan hubungan intim, Li terkejut apabial dia mendapati terdapat kesan parut di bahawa bawah perut isterinya. 


Tercengang melihat parut itu, Li terus membatalkan hasratnya dan menuduh isterinya pernah melakukan operasi c-zer. Lebih teruk lagi, Li menuduh isterinya menipu yang dia pernah mempunyai anak, bukannya seorang anak dara seperti yang dikatakannya sebelum ini. 


Li begitu marah dengan isteri. Tetapi isterinya menjelaskan parut itu bukan kesan pembedahan untuk mengeluarkan bayi tetapi bekas parut pembedahan usus suatu ketika dahulu. Jelasnya lagi, pembedahan pertama, luka itu mengalami jangkitan dan dia terpaksa menjalani pembedahan kali kedua. 


Malangnya, Li tidak menerima penjelasan itu kerana dia kononnya tahu parut itu adalah bekas parut pembedahan melahirkan anak. Li menuduh isterinya curang lalu membuat keputusan untuk meninggalkan isterinya. Malah dia sempat menampar wanita itu sebanyak dua kali. 


Keesokan paginya, Li mendapat panggilan dari isterinya yang telah meminta pengesahan dari pihak hospital mengenai parutnya itu. Hasilnya, dia dapat menunjukkan bukti tersebut dan hospital mengesahkan dia belum pernah melahirkan anak. 


Dalam masa yang sama, wanita itu menjelaskan dia tidak bersalah seperti yang dituduh oleh suaminya. Li kemudian menyesal dengan perbuatannya lalu memohon meaaf kepada isterinya.


Li pergi ke rumah mertuanya untuk berjumpa dengan isterinya dan berharap dia akan diampuni. Tetapi sebaik saja dia sampai ke rumah itu, Li diusir oleh bapa mertuanya. Li kini menyesal dan isterinya dikatakan mahu menuntut perceraian kerana kesilapan Li sendiri.


PANG!! Selayaknya.


Sumber: Agensi


Sumber : thereporter.my

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.terengganu11.com/2020/10/suami-tampar-isteri-selepas-ternampak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bekas Suami Tak Tolong Langsung Lelaki Pakistan Ceraikan Isteri Tinggalkan 3 Beranak Itu Dalam Kesusahan

Bekas Suami Tak Tolong Langsung Lelaki Pakistan Ceraikan Isteri Tinggalkan 3 Beranak Itu Dalam Kesusahan

papar berkaitan - pada 16/10/2020 - jumlah : 398 hits
Seorang wanita terpaksa berputih mata apabila dia diceraikan suaminya warga Pakistan yang telah pulang ke negara asalnya Menurut ibu tunggal berkenaan Hanum Ramli 40 lelaki itu baru menceraikannya dua bulan lalu dan kini dia tinggal di bili...
Suami Maut Isteri Parah Selepas Kereta Terjatuh Jejambat

Suami Maut Isteri Parah Selepas Kereta Terjatuh Jejambat

papar berkaitan - pada 21/10/2020 - jumlah : 322 hits
Keadaan kereta yang dinaiki sepasang suami isteri selepas terjatuh dari jejambat dekat KKIA KOTA KINABALU Seorang lelaki maut manakala isterinya parah selepas kereta dinaiki mereka terbabas lalu terjatuh dari jejambat di Jalan Kepayan berha...
Isteri Kerat Alat Sulit Suami Selepas Mengetahui Suaminya Hamilkan Perempuan Lain

Isteri Kerat Alat Sulit Suami Selepas Mengetahui Suaminya Hamilkan Perempuan Lain

papar berkaitan - pada 28/10/2020 - jumlah : 244 hits
Seorang wanita usia pertengahan tahun mengambil pisau dan mengerat alat kemaluan suaminya yang sedang tidur selepas dia mendapati lelaki itu curang di belakangnya Dalam kejadian yang berlaku pada jam 12 15 pagi Ahad mangsa yang berusia 30 t...
Syak Curang Suami Hentam Isteri Sampai Patah Jari

Syak Curang Suami Hentam Isteri Sampai Patah Jari

papar berkaitan - pada 31/10/2020 - jumlah : 181 hits
Rasa cemburu yang tidak terkawal mendorong seorang lelaki bertindak memukul isterinya sehingga menyebabkan mangsa mengalami luka di kepala patah jari kiri dan bengkak di leher dan belakang badan Ketua Polis Daerah Kuala Selangor Superintend...
Isteri Pertama Muka Macam Tak Puas Hati Remaja Lelaki Nikahi 2 Wanita Dalam Tempoh Sebulan

Isteri Pertama Muka Macam Tak Puas Hati Remaja Lelaki Nikahi 2 Wanita Dalam Tempoh Sebulan

papar berkaitan - pada 19/10/2020 - jumlah : 761 hits
Pernikahan seorang lelaki dari Lombok Barat dengan dua orang wanita sekali gus mengundang pelbagai reaksi netizen di media sosal Ahmad Rizal 18 merupakan pelajar di Sekolah Menengah Kejuruan di Lobok Nusa Tenggara Barat menikahi Fitriani se...
17 Tahun Kahwin Wanita Didakwa Bunuh Suami Buta Kerana Harta Berdepan Hukuman Gantung

17 Tahun Kahwin Wanita Didakwa Bunuh Suami Buta Kerana Harta Berdepan Hukuman Gantung

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 383 hits
Susulan kes pembunuhan seorang lelaki cacat penglihatan peniaga kedai makan dan adik lelakinya dihadapkan ke Mahkamah Majistret di Kajang hari ini Mereka adalah G S Angela Dewi 45 dan adiknya G S Vijaya 42 bakal berdepan dakwaan atas kesala...
Berang Isteri Minta Cerai Suami Nekad Simbah Minyak Ke Rumah Ibu Mertuanya Dan Membakarnya

Berang Isteri Minta Cerai Suami Nekad Simbah Minyak Ke Rumah Ibu Mertuanya Dan Membakarnya

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 364 hits
JAKARTA Seorang lelaki mengamuk dan membakar rumah mertua selepas bertengkar dengan isterinya dalam kejadian di Jalan Banyiur Luar Banjarmasin Kalimantan Selatan pada Sabtu lepas Suspek dikenali dengan singkatan JA 34 sudah tidak sebumbung ...
Selepas Anak Suami Pula Yang Alami Elly Mazlein

Selepas Anak Suami Pula Yang Alami Elly Mazlein

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 246 hits
Bintang versatil Elly Mazlein memaklumkan suaminya Mohammad Azlan Che Nohmengalami dem4m dan kini menjaga suaminya yang sinonim dengan panggilan Cikgu Azlan itu di kediaman mereka Jelas Elly sebelum suaminya diser4ng dem4m anak perempuannya...
Selepas Neelofa Ramai Selebriti Wanita Tanah Air Turut Berpurdah Semoga Terus Istiqamah

Selepas Neelofa Ramai Selebriti Wanita Tanah Air Turut Berpurdah Semoga Terus Istiqamah

papar berkaitan - pada 18/10/2020 - jumlah : 1605 hits
Ambil berkat Gara gara Neelofa beberapa selebriti wanita tanah air tidak ketinggalan memuat naik foto dalam media sosial dengan mengenakan purdah Antara selebriti wanita tersebut ialah Ifa Raziah Linda Rafar dan Yatt Hamzah Mereka memuat na...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Drama Anggun Mikayla

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Arul Rasheed Feat Shana Abella Gemersik Aidilfitri Chord

Hukum Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan Dan Cara Bayar Fidyah

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Di Ambang Inflasi Bagaimana Dow Jones Dan S P Bertindak Untuk Sesi Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik

10 Fakta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Berepisod Wanita Syurga TV3 Gandingan Redza Rosli


Gaya Hidup Sihat 8 Perkara Yang Perlu Anda Amalkan

Ceo Flutter 2023

Hari Ini 3 Lucu Di M Sia K Jaan Gagal Sayur Kisah Cinta

Boikot Kk Mart Bukan Speedmart

Bersahur Dengan Sup Ayam Simple Tapi Sedap

The Ultimate Home Cycling Adventure Beaches Mountains And Music