Isteri Tak Minta Lebih Suami Jaga Kebajikan Waktu Pantang Sediakan Tilam Hebat Pun Isteri Sayang Ketat Ketat


Anak adalah anugerah yang paling bernilai buat semua pasangan suami isteri. Dikurniakan anak selepas berkahwin terasa kehidupan makin lengkap. Sempurna dalam serba serbi. Mana-mana ibu bapa pun pastinya menginginkan sebuah kehidupan dan memberikan yang terbaik buat anak-anak.
Sediakan katil khas bayi malah sangggup berhabis untuk menyediakan sebuah bilik khas buat si kecil. Semuanya untuk menyambut kelahiran si comel pengarang jantung ibu dan ayah. Namun begitu, dalam pada girang menyambut kelahiran, jangan dilupakan kebajikan isteri yang berpantang dan berkorban masa untuk menyusukan anak kecil kita.

Isteri seharusnya diberikan sebuah kelengkapan sempurna untuk berehat sebaik mungkin ketika berpantang. Elemen-elemen kecil dan dianggap remeh oleh suami sebenarnya cukup bermakna bagi seorang isteri. Apa suami patut sediakan sewaktu isteri berpantang?
Senarai di bawah ini pastinya buat isteri makin bertambah sayang!
Ambil Cuti Jaga Isteri
Apabila isteri selamat melahirkan anak, sebahagian besar tenaganya dihabiskan untuk proses kelahiran bayi. Malah luka koyakan sewaktu kelahiran membolehkan isteri tidak dapat bergerak dengan banyak. Sebahagian tugasnya tidak dapat dijalankan dengan sempurna. Ketika inilah isteri amat mengharapkan sang suami untuk membantu. Suami sentiasa di depan mata sudah cukup buat isteri rasa lega untuk membantu semua perkara. Jadi ambillah cuti yang agak lama. Biar isteri makin kuat barulah kembali bekerja.

Sediakan Confinement Lady
Jika ada wang lebih apa kata sediakan pakej berpantang yang lengkap untuk isteri. Biarkan isteri diuruskan oleh yang pakar. Biar isteri berehat dengan sebaiknya selama tempoh ini. Melalui tempoh berpantang dengan sempurna seperti berurut, berpilis, berbengkung sambil disajikan dengan makanan yang sihat dan segar buat isteri makin cepat pulih. Emosi pun terjaga dengan baik. Bila sudah punya pembantu, dapatlah meringan beban suami dalam hal-hal urusan isteri. Tak gitu?

Kerusi Untuk Isteri Menyusu
Hendak menyusukan anak sebenarnya memerlukan sistem sokongan yang padu. Bukan sokongan daripada orang sekeliling sahaja, bahkan kelengkapan untuk isteri menyusu dengan baik juga suami patut ambil tahu. Sediakan lokasi khas untuk isteri menyusu.
Jika suami dapat menyediakan sebuah kerusi yang empuk dan selesa pasti dapat menyokong tubuh isteri sepanjang tempoh menyusu. Semua ini bagi memastikan postur tubuh isteri terjaga dan dapat mengelakkan masalah sakit belakang dikemudian hari. Nampak ringkas tetapi jika suami sediakan pastinya buat hati isteri berbunga-bunga riang.

Tilam Berkualiti
Berbaring dengan selesa dan mendapatkan waktu tidur yang berkualiti, baik di waktu malam atau siang hari dapat membuatkan tubuh ibu semakin kuat. Malah tubuh juga semakin cepat untuk pulih seperti sediakala. Namun jangan hanya membiarkan isteri tidur di atas tilam lembut yang landai serta tidak menyokong tubuhnya. Tilam Prime Series, terbaru daripada Coway pastinya pilihan paling tepat untuk menyokong belakang tubuh ibu yang sedang berpantang.
Selain besi spring yang tahan lasak, berkualiti tinggi malah diuji pelbagai daya tahan berat yang pelbagai, tilam istimewa ini juga dilapis dengan tiga lapisan struktur foam yang pelbagai dan mampu menyokong tubuh. Gabungan tiga material ini pastinya mampu memberi kelesaan dan keselesaan maksimum kepada ibu.
Servis Setiap Empat (4) Bulan
Bukan itu sahaja malah paling utama tilam Prime Series dari Coway ini juga merupakan tilam pertama yang didatangkan dengan servis membersih setiap suku tahun. Sama seperti Penapis Air Coway yang lebih dahulu popular di negara ini, Mattress Prime Series juga mengetengahkan konsep yang sama di mana pelanggan berpeluang menerima servis pembersihan setiap empat (4) bulan secara percuma!

Jadi bukan hanya selesa dan dapat menjaga postur tubuh secara tepat bahkan segala kuman dan bakteria yang terperangkap kesan daripada habuk dan debu dapat dihapuskan dengan mudah. Hebat!
7 Langkah Pembersihan Tilam Baru dan Lama oleh Coway :
· Step 1 – Mengenal pasti peringkat habuk yang terperangkap melalui alatan khas seperti microskop yang dikenakan kepada tilam.
· Step 2 – Sedut segala habuk pada keseluruhan katil dengan menggunakan berus eksklusif.
· Step 3 – Membersih keseluruhan frame katil dengan cecair khas.
· Step 4 – Vakum pada kedua belah bahagian dan sisi tilam dengan menggunakan berus khas.
· Step 5 – Membersih dan menyedut habuk dengan vakum khas menggunakan peralatan penapis HEPA yang mempunyai daya sedutan yang kuat agar menanggalkan kotoran dengan mudah.
· Step 6 – Spray penyembur khas untuk mengurangkan habuk.
· Step 7 – Proses pensterilan UV dengan alatan khas agar menghapuskan bakteria dan kuman yang terperangkap.
Begini banyak langkah pemusnahan bakteria yang kotoran yang terperangkap pada tilam pastinya cukup baik untuk keluarga yang mempunyai anak kecil. Bukan hanya isteri dapat berehat dan selesa tidur di katil sempurna ketika berpantang bahkan kesihatan anak dan isteri juga terjaga dengan baik.
Pilihan untuk memiliki produk daripada Coway, baik penapis air mahupun yang terbaru Mattress Prime Series ini, boleh dipesan dengan mudah melalui wakil jualan Pakar Coway di seluruh negara.

Malah jika anda beminat untuk turut sama menjadi sebahagian warga Coway pastinya ianya satu keputusan yang bijak untuk anda lakukan di permulaan tahun baru ini.
Daftar Sebagai Ahli Keluarga Coway
Dengan menjadi ahli keluarga Coway anda berpeluang memiliki keperluan serba moden dengan harga yang berpatutan. Bahkan melalui Coway, baik suami atau isteri mampu memperoleh pendapatan sampingan secara bulanan yang lumayan.
Mulakan langkah untuk membantu ekonomi keluarga segera. Bagi yang berminat untuk berniaga, tetapi tiada modal, Team Pakar Coway pastinya mampu memenuhi impian anda untuk menaikkan taraf hidup yang jauh lebih baik secara sepenuh masa atau sampingan.
Kelebihan menjadi sebahagian ahli PakarCoway.my:
* Gaji anda tentukan sendiri
* Masa bekerja yang lebih fleksible
* Pelbagai insentif menarik disediakan kepada semua
* Latihan online dan offline turut disediakan.
Jadinya, untuk mereka yang nak ‘surprise’kan isteri, ibu, keluarga mahupun inginkan sebagai hadiah buat insan tersayang , tilam coway adalah satu pilihan amat unik yang memberi memori indah berkekalan kepada pemberi dan penerima.
Oleh itu,anda boleh dapatkan maklumat lanjut dengan harga serendah RM 139 bulanan dengan melayari Pakarcoway.my.

Hadiah Percuma!
Hubungi terus untuk dapatkan bantal dan mattress cover percuma anda di talian,      Tengku Irwan018-770 0104 untuk info lanjut berkenaan tilam coway boleh layari,
Facebook : pakarcowaydotmy/
Instagram : instagram.com/pakarcowaydotmy/
Youtube : https://www.youtube.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/isteri-tak-minta-lebih-suami-jaga-kebajikan-waktu-pantang-sediakan-tilam-hebat-pun-isteri-sayang-ketat-ketat/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sebab Sebab Suami Perlu Sediakan Tempat Tinggal Untuk Isteri Asing Dari Keluarga

Sebab Sebab Suami Perlu Sediakan Tempat Tinggal Untuk Isteri Asing Dari Keluarga

papar berkaitan - pada 6/2/2020 - jumlah : 439 hits
Sebab Sebab Suami Perlu Sediakan Tempat Tinggal Untuk Isteri Asing Dari Keluarga Tinggal bersama keluarga mertua ada pro and kon Tidak kiralah tinggal bersama keluarga suami atau isteri yang pasti bila membicarakan tentang hal ini banyak se...
Akibat Terlalu Sayang Suami Sanggup Gali Kubur Dan Tidur Bersama Mayat Isteri

Akibat Terlalu Sayang Suami Sanggup Gali Kubur Dan Tidur Bersama Mayat Isteri

papar berkaitan - pada 6/2/2020 - jumlah : 1062 hits
Bukan semua orang mampu menerima takdir bahawa orang yang disayangi telah pergi buat selamanya Kehilangan insan yang amat disayangi pasti membuatkan seseorang itu tidak dapat menerima hakikat Kes ini telah berlaku di Vietnam apabila seorang...
Tak Perlu Beritahu Isteri Boleh Rasa Sendiri Kasih Sayang Suami Padanya

Tak Perlu Beritahu Isteri Boleh Rasa Sendiri Kasih Sayang Suami Padanya

papar berkaitan - pada 7/2/2020 - jumlah : 415 hits
Seorang suami tanggung jawabnya besar Bukan sahaja perkahwinannya harus dijaga tetapi isteri tersayang perlu dilindungi Suami mempunyai hati yang keras sukar mengungkapkan kata cinta Tetapi dia akan berkorban apa sahaja demi kebaikan isteri...
Bekerja Atau Suri Rumah Semua Isteri Tetap Hebat Suami Hargailah

Bekerja Atau Suri Rumah Semua Isteri Tetap Hebat Suami Hargailah

papar berkaitan - pada 4/2/2020 - jumlah : 249 hits
Setiap ibu sangat mementingkan keluarganya Jika perlu keluar bekerja pasti setiap keperluan suami dan anak anak akan disediakan terlebih dahulu Biar sepenat mana pun tetap akan dibuat Melalui perkongsian di laman Instagram dia berkongsi ras...
Nafkah Untuk Isteri Tak Termasuk Keperluan Barang Dapur Tapi Ramai Suami Tak Ambil Tahu

Nafkah Untuk Isteri Tak Termasuk Keperluan Barang Dapur Tapi Ramai Suami Tak Ambil Tahu

papar berkaitan - pada 28/1/2020 - jumlah : 643 hits
Nafkah Untuk Isteri Tak Termasuk Keperluan Barang Dapur Tapi Ramai Suami Tak Peduli Nafkah isteri diberi tanpa syarat RM100 tu si isteri nak beli apa pun ikut suka dia lah Dia nak simpan nak beli apa apa Itu hak dia Ini baru betul Cukup nas...
Sebelum Jadi Ibu Bapa Belajar Dulu Jadi Suami Isteri Yang Baik Sebab Anak Cctv Terbaik Dunia

Sebelum Jadi Ibu Bapa Belajar Dulu Jadi Suami Isteri Yang Baik Sebab Anak Cctv Terbaik Dunia

papar berkaitan - pada 29/1/2020 - jumlah : 583 hits
Bukan ibu sahaja yang kena bersedia dengan ilmu untuk bergelar mama papa juga perlu siapkan diri dengan ilmu sebelum lahirnya anak pertama Alasan utamanya kerana papa adalah idola anak anak Jadi pada suami yang bakal bergelar papa kena siap...
Keajaiban Buah Nanas Suami Isteri Harus Tahu

Keajaiban Buah Nanas Suami Isteri Harus Tahu

papar berkaitan - pada 28/1/2020 - jumlah : 710 hits
Jangan biarkan keistimewaan dan keajaiban buah nanas terbiar begitu saja Buah nanas hidup subur dan biasanya banyak ditanam di negara negara tropika dimana iklimnya yang panas dan lembab sepanjang tahun Buah ajaib ini bukan saja lazat berju...
Teman Isteri Sakit Kontraksi Suami Layan Joget Tarian Tradisional Kreatif

Teman Isteri Sakit Kontraksi Suami Layan Joget Tarian Tradisional Kreatif

papar berkaitan - pada 26/1/2020 - jumlah : 270 hits
Bukan mudah untuk melahirkan anak Prosesnya tidak senang tetapi demi anak tersayang si ibu sanggup berdepan dengan apa saja jenis kesakitan Sementara menunggu bukaan jalan sakit kontraksi itu bagaikan tidak tertanggung Ketika inilah suami p...
Tak Susah Pun Lima Minit Dah Boleh Siapkan Menu Pantang Ni Suami Pun Pandai

Tak Susah Pun Lima Minit Dah Boleh Siapkan Menu Pantang Ni Suami Pun Pandai

papar berkaitan - pada 2/2/2020 - jumlah : 335 hits
Menu berpantang tidaklah sesukar mana untuk disediakan Suami yang mahu berkejar ke tempat kerja pun boleh menyediakan menu ringkas berpantang Selain daripada ikan bakar dan menu rebus untuk isteri menu tumisan juga boleh diberikan ketika is...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi

Keyakinan