Inilah Reaksi Chacha Maembong Apabila Ditanya Mengenai Tindik Yang Dikenakan Di Ajl33


PELAKON Chacha Maembong yang juga adik kepada Emma Maembong hadir ke AJL 33 tempoh hari.
Pertemuan dengan Chacha Maembong sebelum berlangsungnya Anugerah Juara Lagu Ke-33 malam tadi memberi peluang buat kami untuk bertanya mengenai perkembangan seninya ketika ini.
Adik kepada pelakon Emma Maembong itu memberitahu, dia baru sahaja selesai menjalani penggambaran filem Anak Perjanjian Syaitan.
“Saya baru sahaja selesai shooting untuk filem Anak Perjanjian Syaitan yang mungkin ditayangkan hujung tahun ini atau awal tahun hadapan,” katanya.

Filem berkenaan merupakan arahan pengarah, Ahmad Idham.
Sementara itu, melihat kepada penampilannya yang ranggi lengkap dengan bertindik di lidah dan hidung, Chacha yang sedia dikenali sebagai antara rakan selebriti yang paling relak dan sempou dalam memberikan kenyataan memberitahu, orang akan kecam sama ada dia bising atau sebaliknya.
“Orang tetap akan kecam sama ada kalau saya buat bising atau tidak. Cuma saya tidak mahu jadi hipokrit. Buat apa nak jadi begitu kalau orang boleh terima seadanya.
“This is me, this is who i am. Peminat saya pun ada yang menyokong dan saya okay saja… budak-budak remaja you ols,” seloroh Chacha.
Ditanya mengenai tindik yang dikenakan Chacha Maembong di AJL33, ini reaksinya

Sumber Video IG Media Hiburan
5 Perkara Tentang Chacha Maembong Yang Orang Tak Tahu
Bila sebut saja nama Chacha Maembong, umum pasti akan mengaitkan dia dengan kakaknya, Emma Maembong. Pendek kata, di mana ada Emma Maembong, di situ juga ada ada Chacha Maembong.
Kewujudannya di dalam dalam industri lakonan bermula sejurus selepas kakaknya, Emma terlibat di dalam bidang ini secara serius.
Biarpun di awal kemunculan, dia lebih dikenali sebagai adik Emma Maembong dan penglibatan di dalam bidang ini lebih mudah diharungi dek kerana tempias populariti kakaknya itu, namun bakatnya dalam bidang ini sama sekali tidak boleh dipandang remeh.

Biarpun berkongsi kerjaya yang sama, namun personaliti mereka nyata sedikit berbeza. Untuk mengetahui siapa sebenarnya Chacha yang kelihatan happy go lucky dan comel ini, jom dengar apa kata kakak sulungnya, Yaya Maembong.
Yaya telah berkongsi 5 perangai dan tabiat pelik adik bongsunya ini yang mungkin ramai tidak tahu.
1. Sensitif
Yaya Maembong: Dia nampak jer happy go lucky bila depan orang tapi ramai orang tak tahu Chacha sebenarnya seorang yang sangat sensitif. Bila dia terasa dengan kata-kata kami dia akan jadi angin dan moody satu badan. Bila dia moody tiba-tiba sahaja attitude dia berubah jadi diam dan menyendiri. Masa tu kami bukan nak pujuk dia pun, tapi kami biarkan sahaja hingga mood dia baik semula.
2. Belanja makan hingga RM1000
Yaya Maembong: Chacha memang seorang yang tak pandai uruskan duit dan sangat boros. Bila dia dapat payment lakonan, sekelip mata saja duit itu akan digunakan sampai habis. Selain shopping, duit tu dia suka belanja kami adik beradik makan. Pernah sekali, bil makan kami di restoran tu cecah RM1000 lebih. Bukan kami jer terkejut, dia pun terkejut sama time tu, tapi dia tak kisah, yang penting kami sama-sama happy.
3. Boleh tidur dalam bilik yang bersepah
Yaya Maembong: Chacha ni tak suka mengemas, dia akan mengemas bila mood dia datang saja. Tapi nak tunggu mood mengemas dia tu datang, memang bertahunlah kan! Haha… Jadi bilik dia sentiasalah bersepah dan dia sanggup tidur jer atas baju dan barang yang bersepah itu.
4. Pandai buat kek
Yaya Maembong: Chacha memang suka buat kek dan dia sanggup menghadap Youtube semata-mata nak belajar buat pelbagai jenis kek dan muffin. Pernah sekali tuh, dia nak buat surprise birthday kawan dia time tengah malam, tapi kedai kek semua dah tutup. So, dia pun on the spot terus buat kek ditaburi coklat cip. Saya sendiri pun terkejut dengan bakat dia membuat kek tuh.
5. Kuat tidur
Yaya Maembong: Dia ni memang jenis kuat tidur dan dia boleh habiskan masa untuk tidur seharian di rumah. Pernah dia tidur dari malam sampai ke malam esok. Itu pun masih tak bangun lagi dan selalunya perkara tersebut akan berlaku jika dia tiada job atau penggambaran. Itu kes sebab dia tinggal di rumah sorang-sorang, jadi dia bantai tidurlah. Kalau telefon dia nak ajak keluar, memang dia tak akan sedar pun.
Sumber: MediaHiburan & Gempak
The post Inilah Reaksi Chacha Maembong Apabila Ditanya Mengenai Tindik Yang Dikenakan Di AJL33 appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2019/02/04/inilah-reaksi-chacha-maembong-apabila-ditanya-mengenai-tindik-yang-dikenakan-di-ajl33/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Emma Kunci Mulut Gosip Dikata Sudah Berkahwin Tapi Ini Jawab Chacha Maembong Fasal Isu Terbabit

Emma Kunci Mulut Gosip Dikata Sudah Berkahwin Tapi Ini Jawab Chacha Maembong Fasal Isu Terbabit

papar berkaitan - pada 7/2/2019 - jumlah : 388 hits
Meski Emma Maembong sudah pun memberikan kenyataan serta permohonan maaf berkaitan dengan beberapa keping fotonya tanpa hijab bersama abang kepada Syed Sadding Syed Abdullah namun timbul pula isu yang membayangkan pelakon cantik itu sebenar...
Foto Chacha Maembong Tampil Sek Ci Dalam Filem Mitos Pem Buru Kep Ala Iban He Dhunter

Foto Chacha Maembong Tampil Sek Ci Dalam Filem Mitos Pem Buru Kep Ala Iban He Dhunter

papar berkaitan - pada 4/2/2019 - jumlah : 1633 hits
Pelakon Chacha Maembong kini sibuk menjalani penggambaran filem terbarunya Headhunter yang mengisahkan kisah pemburu kepala dalam masyarakat Iban di Sarawak Filem ini membariskan pelakon hebat seperti Anding dan juga Ebi Kornelis yang masin...
Chacha Maembong Tampil Memberi Penjelasan Tentang Emma Maembong Kahwin Senyap Senyap Dengan Abang Syed Saddiq

Chacha Maembong Tampil Memberi Penjelasan Tentang Emma Maembong Kahwin Senyap Senyap Dengan Abang Syed Saddiq

papar berkaitan - pada 2/2/2019 - jumlah : 647 hits
Baru sahaja reda isu membabitkan pelakon Emma Maembong dan Syed Abdullah terbaru kedua dua mereka dikatakan sudah bernikah apabila terdapat akaun di laman Instagram yang dikenali sebagai makcikpuaka dan memespuaka mendedahkan mengenai statu...
Peminat Mahu Tudung Preloved Emma Inilah Reaksi Shikin Maembong

Peminat Mahu Tudung Preloved Emma Inilah Reaksi Shikin Maembong

papar berkaitan - pada 9/2/2019 - jumlah : 709 hits
Selepas kontroversi pelakon Emma Maembong tanggal tudung beberapa hari lalu netizen mula melihat daripada sudut positif akan keputusan itu Malah ada juga yang mahu mengambil kesempatan untuk mendapatkan tudung tudung yang pernah dijual deng...
Ajl33 Aliff Buat Kelakar Sampai Emma Maembong Tergelak Besar

Ajl33 Aliff Buat Kelakar Sampai Emma Maembong Tergelak Besar

papar berkaitan - pada 5/2/2019 - jumlah : 1169 hits
Anugerah Juara Juara Lagu kali k 33 telah melabuhkan tirai semalam yang mana menyaksikan 12 peserta bersaing di pentas nyanyian yang paling berprestij itu Lagu Haram ciptaan Hael Husaini dan Ezra Kong muncul juara pada Anugerah Juara Lagu K...
Pertemuan Emma Maembong Bersama Heliza Helmi Hingga Jam 3 00 Pagi Undang Reaksi Pelbagai Netizen

Pertemuan Emma Maembong Bersama Heliza Helmi Hingga Jam 3 00 Pagi Undang Reaksi Pelbagai Netizen

papar berkaitan - pada 8/2/2019 - jumlah : 621 hits
Awal pagi ini pelakon Emma Maembong yang mencetuskan sensasi sejak beberapa hari lalu apabila mendedahkan dia kini tidak lagi berhijab ada memuat naik dua keping foto bersama rakan artis Heliza Helmi Pertemuan yang berlarutan sehingga jam 3...
Chacha Maembong Nafi Dakwaan Emma Dah Kahwin

Chacha Maembong Nafi Dakwaan Emma Dah Kahwin

papar berkaitan - pada 2/2/2019 - jumlah : 2234 hits
Beberapa hari lalu tular lagi satu cerita dimana timbul dakwaan mengatakan bahawa Emma Maembong dan Syed Abdullah sudah pun berkahwin bagaimanapun Cacha The post appeared first on
Reaksi Fazura Apabila Melihat Fattah Amin Dan Tiz Zaqyah Berdua Duaan Dalam Kereta

Reaksi Fazura Apabila Melihat Fattah Amin Dan Tiz Zaqyah Berdua Duaan Dalam Kereta

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 1172 hits
Fazura Singsing Lengan Tengok Fattah Amin Tiz Zaqyah Kantoi Dalam Kereta Abdul Fattah bin Mohd Amin yang dikenali sebagai Fattah Amin adalah seorang pelakon dari Malaysia Dia terkenal kerana bermain sebagai Adrian watak utama dalam drama Pl...
Akhirnya Pengurus Kepada Sufian Suhaimi Tampil Beri Penjelasan Mengenai Isu Gambar Tersebar

Akhirnya Pengurus Kepada Sufian Suhaimi Tampil Beri Penjelasan Mengenai Isu Gambar Tersebar

papar berkaitan - pada 9/2/2019 - jumlah : 629 hits
Akhirnya Pengurus Kepada Sufian Suhaimi Tampil Beri Penjelasan Mengenai Isu Gambar Tersebar Sejurus Sufian Suhaimi memenangi trofi Persembahan Terbaik pada Anugerah Juara Lagu ke 33 lalu tular beberapa keping gambar dipercayai mirip penyany...
Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Kelahi Selepas Kemalangan Lelaki Bawa Kereta Lawan Arus

Airasia Santan Menu Baru Harga

Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000

Pas Dikecam Balun Polis Bukan Fahaman Ekstremis



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Temui Onew Di Malaysia Dalam Guess Onew Fanmeeting 2024 Pada 27 Julai 2024

168slot 168slot Biz 13 Jun 2024 168slot 168 Top 35 By Christa

Puaka Cuti Semester

Apa Itu Kwsp Akaun 3

Sakit Tekak Yang Amat Sangat

Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail