Ini Pandangan Kami Selepas Menonton Karya Teragung Marvel Studios Avengers Endgame



Akhirnya, penantian peminat siri filem Marvel selama setahun selepas Avenger:Infinity War dilihat berbaloi apabila Avengers:Endgame hadir dengan penyudahan yang serba lengkap dan rata-rata berpuas hati dengan filem yang dikatakan penutup bagi Avengers ini.

Semalam 24 April telah bermula tayangannya di Malaysia dan krew Oh! Media berkesempatan untuk menjadi diantara yang terawal filem Endgame ini.

Apa yang kami dapat katakan, Marvel telah berjaya sepenuhnya membawa penonton ke dunia Avengers apabila setiap perjalanan cerita dan skrip diatur dengan baik dari awal sehingga setiap apa yang berlaku berkaitan dari filem-filem MCU sebelum ini.

3 jam dalam dunia Avengers tanpa sedarFilem Avengers:Endgame yang ditayangkan selama 3 jam itu tidak akan dirasai penonton kerana boleh dikatakan setiap babak dan penceritaan disusun dengan sangat baik dan tidak mengelirukan dengan menyelit humor di sepanang filem tanpa meleret.



MCU berjaya mainkan emosi penontonApa yang menarik yang kami dapat kongsikan adalah, korang akan merasai satu pengalaman yang sangat berbeza menonton filem ini apabila Endgame berjaya mengwujudkan situasi sedih yang akan membuatkan korang keluar air mata dan ketawa tidak kering gusi.

Thor yang merupakan satu watak yang dikatakan sangat berketerampilan dan mempunyai tubuh sasa tampil dengan penampilan yang sangat 'berbeza' berbanding filem sebelum ini dan korang mungkin akan lebih menggemari perwatakan Thor yang terbaru.



Siap sedia untuk 8 minit terakhir yang paling epik!Untuk pengetahuan korang, Robert Downey Jr (Iron Man) dalam temubual sebelum ini ada mengatakan bahawa dia seorang sahaja diantara semua pelakon berpeluang untuk membaca keseluruhan skrip dan perjalanan cerita dan apa yang dikatakan oleh Robert tentang 8 minit terakhir filem ini adalah benar apabila korang perlu bersedia untuk menyaksikan babak yang paling epik dan sejarah MCU.

Kami juga amat teruja melihat babak terakhir ini dan boleh dilihat semua penonton memberikan sorakan dan tepukan serta tidak ketinggalan juga yang mengalirkan air mata kerana terlalu kagum.


Trailer rasmi Avengers:Endgame ada yang benar dan ada yang tidakJika dilihat kepada semua trailer yang dikeluarkan oleh pihak Marvel untuk Avengers:Endgame kali ini, boleh dikatakan tidak sampai 5% daripada keseluruhan filem ini. Apa yang pasti, ada babak yang masuk dalam filem dan ada juga yang tiada dalam filem serta apa yang korang tonton menerusi trailer, tidak langsung menceritakan gambaran sebenar apa yang akan berlaku dalam Endgame nanti.



Oleh itu, kami sarankan bagi peminat Marvel anda wajib untuk menonton filem ini kerana apa yang kita mahukan selama ini terdapat dalam filem kali ini. Bagi mereka yang baru sahaja ingin menonton filem MCU, boleh juga pergi menonton dan selepas itu jangan lupa untuk layan ke semua siri MCU untuk merasai kepuasan penceritaan yang sangat baik.

Kami juga sarankan korang yang belum menonton jangan tertipu dan sesekali membaca 'spoiler' yang semakin tersebar di media sosial jika mahu merasai kejutan demi kejutan yang tidak akan korang sangkakan.

Untuk filem Avengers:Endgame ini, krew Oh!Media setuju untuk memberikan 9.8/10 dan ini pastinya menjadi filem yang paling gempak untuk tahun ini. Oh ya, tiada end credit untuk Endgame.

+ Baca Respon Pembaca di Facebook Oh! Media.




Sumber: Oh! Media

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.terengganu11.com/2019/04/ini-pandangan-kami-selepas-menonton.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Avengers Endgame Karya Epik Teragung Marvel

Avengers Endgame Karya Epik Teragung Marvel

papar berkaitan - pada 26/4/2019 - jumlah : 347 hits
Hari yang dinanti nantikan sudah tiba Filem Avengers Endgame sudah pun ditayangkan di seluruh Malaysia dan kita bertuah kerana menjadi antara negara terawal yang dapat menonton Endgame pada hari Rabu Avengers Endgame Filem Endgame juga jauh...
11 Individu Di Johor Diberi Amaran Selepas Dikesan Cuba Rakam Filem Avengers Endgame Malam Tadi

11 Individu Di Johor Diberi Amaran Selepas Dikesan Cuba Rakam Filem Avengers Endgame Malam Tadi

papar berkaitan - pada 25/4/2019 - jumlah : 218 hits
Memalukan 11 individu dikesan cuba merakam filem Avengers Endgame pada hari pertama filem itu ditayangkan di pawagam di Johor malam tadi lapor Harian Metro Pengarah Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna Johor Mohd Ha
Dedah Spoiler Filem Avengers Endgame Lelaki Ini Dibelasah Teruk

Dedah Spoiler Filem Avengers Endgame Lelaki Ini Dibelasah Teruk

papar berkaitan - pada 27/4/2019 - jumlah : 418 hits
Gara gara mendedahkan spoiler atau penamat filem Avengers Endgame yang hangat ditayangkan di pawagam sekarang seorang lelaki telah dibelasah teruk apabila mendedahkan spoiler filem tersebut kepada penonton yang masih menunggu giliran di lua...
Avengers Endgame Thanos Gauntlet

Avengers Endgame Thanos Gauntlet

papar berkaitan - pada 28/4/2019 - jumlah : 382 hits
AVENGERS END GAME Avengers End Game merupakan filem dihasilkan oleh Marvel Studio Tapi aku takkan cerita banyak sebab takut kene label SPOILER haha Aku tengok filem ni pada hari kedua dikeluarkan Bagi aku boleh tahan cerita dia 10 bintang b...
Avengers Endgame Tampilkan Watak Gay Secara Terbuka Buat Pertamakalinya Dalam Mcu

Avengers Endgame Tampilkan Watak Gay Secara Terbuka Buat Pertamakalinya Dalam Mcu

papar berkaitan - pada 28/4/2019 - jumlah : 661 hits
Selepas 22 filem dalam dunia MCU Marvel Studios akhirnya memperkenalkan watak gay secara terbuka buat pertamakalinya dalam dunia MCU Filem yang mana menjadi konklusi kepada francais filem Avengers itu menampilkan watak kecil lakonan Joe Rus...
Spoiler Alert Huraian Elemen Merentas Masa Dalam Avengers Endgame

Spoiler Alert Huraian Elemen Merentas Masa Dalam Avengers Endgame

papar berkaitan - pada 27/4/2019 - jumlah : 471 hits
Avengers Endgame membawa elemen merentas masa ke dalam dunia MCU buat pertama kalinya Elemen yang sebelum ini menjadi teori peminat kini dibuktikan benar apabila ianya menjadi sebahagian penting kisah Avengers Endgame Elemen merentas masa b...
Daftar Pemeran Avengers Endgame Terkaya Siapa Saja

Daftar Pemeran Avengers Endgame Terkaya Siapa Saja

papar berkaitan - pada 26/4/2019 - jumlah : 253 hits
Industri superhero adalah penghasil pundi pundi yang signifikan di Hollywood dan film Avengers selalu sukses di box office Anggaran produksi Avengers Endgame saja ditaksir mencapai USD 400 juta atau Rp 5 6 triliun
Koleksi Baru G Shock Sempena Avengers Endgame

Koleksi Baru G Shock Sempena Avengers Endgame

papar berkaitan - pada 26/4/2019 - jumlah : 372 hits
Filem Avengers Endgame mendapat respon yang memberangsangkan daripada penonton penonton di seluruh dunia Malah keterujaan untuk menonton filem ini ditunjukkan lebih awal apabila ramai dikalangan peminat ada yang berusaha mendapatkan merchan...
Avengers Endgame Pecah Rekod Kutipan Rm4 96 Bilion

Avengers Endgame Pecah Rekod Kutipan Rm4 96 Bilion

papar berkaitan - pada 29/4/2019 - jumlah : 257 hits
Avengers Endgame pecah rekod kutipan RM4 96 bilion Dikemas kini 28 minit yang lalu Diterbitkan pada 29 Apr 2019 8 34AM
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Taman Tema Genting Highland

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Asan Lembu The Movie

Hospital Kuala Pilah

Potong Ikan Keluar Api

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Mangkuk Correle 2024

Diy Toy For Toddler

Peristiwa Nuzul Al Quran Dan Bekalan Air

Swaylin Bechuanka Nuan Chord

Sanusi Henti Retorik Kxp Tumpu Projek Loji Rawatan Air

Attacks On Govt By Minority Groups Need To Be Curbed Zahid