In Syaa Allah Sama Sama Kita Doakan Allah Sembuhkan Beliau Seperti Sedia Kala Aamiin 8753



K'jaan PH Tidak Bela Nasib Penoreh -MP PAS K/KeraiIbnu Hasyim pada Ibnu Hasyim - Sejam yang lalu*KUALA * *LUMPUR*: Kerajaan PH terus dipersoal kerana membiarkan nasib para penoreh getah dan pekebun kecil ke ambang kegelapan berikutan pengurangan besar peruntukan Belanjawan 2019 untuk golongan itu. Menyentuh isu berkaitan, Ustaz Abdul Latif Abdul Rahman (PAS – Kuala Krai) menyifatkan pemberian Insentif Pengeluaran Getah (IPG) tidak memberi kebaikan sebenar sekiranya harga lantai termasuk sekali di dalamnya. Hal tersebut jelasnya, kerana IPG hanya boleh dituntut melalui kerajaan selepas getah dijual, sedangkan realiti berlaku adalah hanya 20 peratus daripada 400,040 penoreh memb... lagi »
Friday, November 30, 2018
K'jaan PH Tidak Bela Nasib Penoreh -MP PAS K/KeraiKUALA  LUMPUR: Kerajaan PH terus dipersoal kerana membiarkan nasib para penoreh getah dan pekebun kecil ke ambang kegelapan berikutan pengurangan besar peruntukan Belanjawan 2019 untuk golongan itu.
Menyentuh isu berkaitan, Ustaz Abdul Latif Abdul Rahman (PAS – Kuala Krai) menyifatkan pemberian Insentif Pengeluaran Getah (IPG) tidak memberi kebaikan sebenar sekiranya harga lantai termasuk sekali di dalamnya.
Hal tersebut jelasnya, kerana IPG hanya boleh dituntut melalui kerajaan selepas getah dijual, sedangkan realiti berlaku adalah hanya 20 peratus daripada 400,040 penoreh membuat tuntutan berkenaan.
Sehubungan itu, beliau mencadangkan supaya kerajaan menaikkan harga lantai getah kepada RM3.00 sekiligram dan menetapkan harga IPG kepada 50 sen, manakala Bantuan Musim Tengkujuh (BMT) kepada RM1,500.
Pada ketika ini kerajaan memberi IPG sebanyak 30 sen menjadikan harga lantai semasa getah RM2.50, tetapi tiada peruntukan BMT dalam Belanjawan 2019 berbanding tahun lalu RM600 untuk tiga bulan iaitu November hingga Januari.
“Kalau kerajaan ‘allergic’ dengan nama BMT ini, seperti mana mungkin ‘allergic’ dengan nama seperti BR1M dan UTC, boleh beri nama baharu. Mungkin saya boleh cadangkan kepada Menteri, “Bantuan Harapan Rakyat” (BHR),” kemukanya semasa perbahasan di Dewan Rakyat di Parlimen, di sini kelmarin.
Ustaz Abdul Latiff turut mencadangkan supaya kerajaan menambah pendapatan penoreh yang aktif supaya dapat menerima sekurang-kurangnya RM1,100 sebagaimana gaji minimum ditetapkan oleh pihak kerajaan sendiri.
Beliau menggesa supaya menyelami keperitan dan kepayahan golongan tersebut dalam melakukan kerja harian mereka serta kehidupan warganya terutama di musim tengkujuh agar layak digelar sebagai ‘Kerajaan Harapan’. Persoalan besar juga timbul Ustaz Ahmad Tarmizi Sulaiman (PAS – Sik) sama ada BMT untuk bulan November hingga Januari ini telah hilang atau disembunyikan memandangkan ia telah diperuntukkan dalam Bajet 2018.
Beliau juga turut mempersoalkan halangan pihak kerajaan untuk menetapkan harga lantai yang munasabah bagi melindungi hak dan pendapatan pekebun getah lantaran terjejas teruk akibat kejatuhan harga komoditi itu.
Namun, jawapan daripada Menteri menjelaskan bahawa pihak kerajaan tidak bercadang menetapkan harga lantai berkenaan kerana ia akan memberi impak kewangan yang besar kepada kerajaan sendiri. - HARAKAHDAILY 29/11/2018

In Syaa Allah sama-sama kita doakan Allah sembuhkan beliau seperti sedia kala. Aamiin... Perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad melawat Muhammad Adib Mohd Kassim di IJN Kuala Lumpur, 28 Nov 2018. — Foto oleh Firdaus Latif
IJN: Muhammad Adib menunjukkan tanda-tanda sedarDiterbitkan 39 minit yang lalu pada 30 November 2018\
KUALA LUMPUR, 30 Nov — Muhammad Adib Mohd Kassim, anggota bomba yang cedera parah dalam insiden rusuhan di Kuil Sri Maha Mariamman, menunjukkan tanda-tanda sedar dan bertindak balas kepada beberapa arahan lisan selepas dirawat di Institut Jantung Negara (IJN) di sini.
Dalam perkembangan terkini mengenai keadaannya, IJN berkata anggota bomba berusia 24 tahun itu masih di bawah pemantauan rapi penggunaan sedatif untuk membolehkan organnya pulih.
"Muhammad Adib terus menunjukkan tanda-tanda beransur baik. Dia kurang bergantung kepada ubat untuk jantungnya, setting oksigen untuk mesin ECMO telah dikurangkan tetapi dia masih memerlukan bantuan penuh untuk buah pinggangnya berfungsi. Dia kini dalam keadaan “medically-induced comatose," kata IJN dalam satu kenyataan.
Ketika membuat rumusan mengenai keadaannya, IJN berkata anggota bomba itu masih kritikal tetapi stabil dengan tanda-tanda keadaannya beransur baik.
Ahli fisioterapi IJN semalam memulakan kaedah sokongan fisioterapi pasif sebagai sebahagian daripada pemulihan kardiopulmonari Muhammad Adib.
Ketua Polis Negara Tan Sri Mohamad Fuzi Harun awal semalam berkata Muhammad Adib memang diserang dan bukan dilanggar jentera bomba yang sedang mengundur dalam insiden rusuhan di kuil tersebut di USJ 25, Putra Heights pada awal Selasa. — Bernama
IJN: Muhammad Adib menunjukkan tanda-tanda sedar | Berita | ProjekMMhttps://www.projekmm.com/s/1698534/ijn-muhammad-adib-menunjukkan-tanda-tanda-sedar?
Erdogan Ajak Negara-negara Muslim Gunakan Mata Uang NasionalSodikin pada Islampos - Sejam yang laluMeningkatkan perdagangan internasional di antara negara - negara Islam adalah kunci keberhasilan ekonomi. The post Erdogan Ajak Negara-negara Muslim Gunakan Mata Uang Nasional appeared first on Islampos.Ukraina Klaim Dua Pelabuhannya di Laut Azov Diblokade RusiaMuhaimin pada SINDOnews | Berita Terkini dan Terpercaya | RSS - 2 jam yang laluMenurut Ukraina, ada 35 kapal di Laut Azov yang dicegah Rusia melakukan operasi normal.


Klaim 'Penjelajah Waktu': Filipina Bebas dari Kejahatan Tahun 2030Muhaimin pada SINDOnews | Berita Terkini dan Terpercaya | RSS - 6 jam yang laluDia klaim Filipina akan membentuk 'negara baru' yang canggih dengan negara-negara ASEAN, termasuk Indonesia.
Eks Miss Moskow Kunjungi Klinik Kesuburan sebelum Nikahi Raja MalaysiaMuhaimin pada SINDOnews | Berita Terkini dan Terpercaya | RSS - 6 jam yang laluPM Mahathir Mohamad mengaku tak tahu tentang pernikahan Sultan Muhammad V dan mantan Miss Moskow yang jadi sorotan media asing.

Pekerja Migran Makin Terlindungi dengan Permenker BaruSINDOnews pada SINDOnews | Berita Terkini dan Terpercaya | RSS - 6 jam yang laluSekjen Kemnaker Khairul Anwar dalam rapat kerja dengan Komisi IX DPR di Komplek Parlemen Senayan, Jakarta, Kamis (29/11/2018) mengatakan, manfaat program jaminan sosial bagi PMI akan diberikan sebelum dan setelah bekerja.

BWF Tidak Tahu Keputusan Rayuan Zulfadli Dan Chun SeangBudak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluKUALA LUMPUR – Panel bebas Persekutuan Badminton Dunia (BWF) mempunyai kuasa penuh untuk membuat keputusan berhubung rayuan oleh dua pemain...lagi »
Malaysia Kini Ranking Ke-167Budak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluKUALA LUMPUR – Skuad bola sepak negara atau lebih dikenali sebagai Harimau Malaya terus memperbaiki kedudukan mereka dalam ranking Persekutuan... lagi »
Jin Wei Mara Ke Suku Akhir Masters KoreaBudak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluKUALA LUMPUR – Juara Remaja Dunia, Goh Jin Wei meneruskan aksi cemerlangnya untuk mara ke suku akhir Kejohanan Badminton Masters... lagi »
Kerajaan Negeri Bincang Pelan Pembangunan PDBudak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluPORT DICKSON — Kerajaan negeri dan agensi berkaitan akan mengadakan perjumpaan bagi membincangkan hala tuju pembangunan Port Dickson yang lebih...lagi »
Ansat Dan Mi-171A2 Akan Dipamerkan Di MalaysiaBudak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluKUALA LUMPUR – Russian Helicopters, yang merupakan sebahagian daripada Rostec State Corporation akan mempamerkan pesawat Ansat dan Mi-171A2 di Malaysia... lagi »
Cuaca Melampau, Taufan Isu Utama Sukan Olimpik 2020Budak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluTOKYO – Kemungkinan akan berlaku cuaca panas melampau dan taufan di Tokyo kini dianggap satu isu utama menjelang Sukan Olimpik... lagi »
Isu Kuil Dibawa Ke Parlimen, Kerajaan Negeri Nyata PendirianBudak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluKUALA LUMPUR – Pembentangan kenyataan di Dewan Rakyat mengenai Insiden pergaduhan dan rusuhan di Kuil Sri Maha Mariamman, di USJ... lagi »
Individu Cederakan Adib Perlu Diheret Ke MahkamahBudak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluPORT DICKSON – Ahli Parlimen Port Dickson, Datuk Seri Anwar Ibrahim mahu individu yang menyebabkan anggota bomba, Muhammad Adib Mohd... lagi »
BWF Umumkan Negara Tuan Rumah Kejohanan Utama 2019-2025Budak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluKUALA LUMPUR – Persekutuan Badminton Dunia (BWF) hari ini mengumumkan 18 tuan rumah bagi kejohanan utama dari 2019 hingga 2025... lagi »
Saintis Sahkan Tahun 2018 Catat Rekod Cuaca PanasHaris pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluTAHUN 2018 dijangka mencatat rekod sebagai keempat terpanas dalam rekod, menurut Pertubuhan Meteorologi Dunia (WMO). Menurut pertubuhan dunia ini, purata... lagi »
Muhammad Adib Menunjukkan Tanda-Tanda Sedar – IJNBudak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluKUALA LUMPUR – Muhammad Adib Mohd Kassim, anggota bomba yang cedera parah dalam insiden rusuhan di Kuil Sri Maha Mariamman,... lagi »
Cuepacs Syor Mekanisma Baharu Lindungi Anggota Keselamatan, PenyelamatBudak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluKUALA LUMPUR – Cuepacs mencadangkan kerajaan mewujudkan mekanisma baharu berbentuk undang-undang untuk menjamin keselamatan anggota agensi penguatkuasa dan penyelamat ketika... lagi »
Beberapa Jalan Sekitar Stadium Bukit Jalil DitutupBudak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluKUALA LUMPUR – Beberapa jalan di sekitar Stadium Bukit Jalil akan ditutup dan dilencongkan susulan perlawanan peringkat separuh akhir pertama... lagi »
Bas Muafakat Johor Masih DiteruskanBudak Boy pada MYNEWSHUB - 6 jam yang laluISKANDAR PUTERI – Program ‘Bas Muafakat Johor’ masih diteruskan oleh Kerajaan Negeri Johor dengan pertambahan tiga laluan baharu, kata Pengerusi... lagi »
The Subang Hindu temple: Its ‘history’ and legal dramasMT Webmaster pada Malaysia Today - 6 jam yang laluIda Lim, Malay Mail Online The Sri Maha Mariamman Devasthanam temple in Seafield, USJ25, Subang Jaya came into the spotlight this week as its compound became the scene of rioting, but what do we really know of its history? Official information is lacking about this Hindu temple at the heart of a dispute that was […]Cropmarks: Bagaimana Cuaca Kering Dapat Mengungkapkan Situs Arkeologi TersembunyiKASKUS - Forum Threads - 8 jam yang lalu[color=#222222][size=4][font="open sans", sans-serif]Di seluruh Eropa, dan dunia pada umumnya, ada sejumlah besar situs arkeologi yang belum ditemukan. Banyak dari permukiman kuno ini telah lenyap dari muka bumi karena strukturnya dibuat dari kayu dan bumi. Kayu meluruh dan setiap fitur tanah sejak itu telah terkikis oleh berabad-abad membajak. Namun demikian, [url=https://www.gla.ac.uk/schools/humanities/research/archaeologyresearch/projects/serf/whyforteviot/cropmarks/][color=#446cb3]bukti aktivitas prasejarah[/color][/url] bertahan di bawah tanah, dan selama musim kemarau ekstrem ... lagi »
NYAWA GA BISA DIBELI!!! Kebiasaan Buruk Pengendara Indonesia!KASKUS - Forum Threads - 8 jam yang lalu[img]https://s.kaskus.id/images/2018/11/29/10314556_201811290943420020.jpg[/img] Halo agan-agan yang paling cakep dan paling kece... Selamat 24 jam buat agan-agan semuanya hehehehe... Ketemu lagi bersama Rujend nih gan. Kali ini ane mau ngebahas tentang kebiasaan buruk para pengendara Indonesia nih gan. Langsung aja tanpa basa-basi, kita masuk aja ke inti trit ini ya gan. Jadi gini gan, tanggal 27 Nov 2018 kemarin ane pergi ke sebuah toserba di daerah ane gan. Waktu itu ane mau beli perlengkapan buat persiapan ane ke Jakarta gan. Oiya daerah ane di Kroya gan. Biasanya sih diplesetin ... lagi »
Suka Begadang hingga Berantakan, 7 Tanda Ini Buktikan Kamu Punya Otak yang EncerKASKUS - Forum Threads - 8 jam yang lalu[img]https://dl.kaskus.id/3.bp.blogspot.com/-IMTcMdMWmGo/VLU40kyMnTI/AAAAAAAAAO8/I0_3l_naVV8/s1600/Gambar-Islami-Kaligrafi-Arab-3.png[/img] [img]https://s.kaskus.id/images/2016/03/02/6002839_20160302091615.png[/img] [img]https://s.kaskus.id/images/2018/03/15/7347317_20180315083113.jpg[/img] [QUOTE] [CENTER][img]https://cdn0-production-images-kly.akamaized.net/STN3t4Mp2_yEQMkngBlvDmlOspo=/1280x720/smart/filters:quality(75):strip_icc():format(jpeg)/kly-media-production/medias/1592071/original/072885400_1494582978-4.jpg[/img][/CENTER] [CENTER][B][size="5"][FONT="Century Gothic"]Defini kec... lagi »
FAKE NEWS URGING MALAYS TO PREPARE ‘SHARP WEAPONS’ FOR DEC 8 RALLY AMONG 4 MESSAGES GOING VIRAL ON WHATSAPP – POLICE AGAIN WARN MALAYSIANS NOT TO BE DUPED BY THOSE WITH ‘HIDDEN AGENDA’emily mc pada Malaysia Chronicle - 8 jam yang laluPETALING JAYA — Bukit Aman has detected several instances of fake news being circulated online aimed at manipulating the relocation issue of the Sri Maha Mariamman Devasthanam temple in USJ 25, Subang Jaya, which saw two days of unrest from Monday and urged the public not to fall victim. Bukit Aman Corporate Communications chief Senior Assistant Commissioner Datin Asmawati Ahmad said four fake messages being circulated on WhatsApp have been identified. “The first one consists of a voice note claiming gangsters were committing random acts of violence against anyone near the area with ... lagi »
Polis kena berlaku adil dan profesional...ali allah ditta pada tumpang sekole...? - 8 jam yang lalu*Syarikat usaha sama Cina (Malaysia) dengan orang Filipina keturunan Sepanyol yang diwakili oleh dua orang peguam tempatan mengupah 50 orang Melayu untuk “mengawal” kuil Hindu.* *Tidak masuk akal tetapi benar. Orang Melayu itu dikatakan dari kumpulan yang menamakan diri mereka Kucing Merah. Mereka dilaporkan diupah RM150 hingga RM300 seorang.* *Menteri Dalam Negeri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, memberitahu sidang media di Putrajaya siang tadi berkata, siasatan polis mendapati peguam kepada One City Development Sdn Bhd memberi upah RM150,000 kepada 50 lelaki berkenaan untuk mencerobo... lagi »Prancis Bahas Perluasan Kerjasama UE-ASEAN dengan IndonesiaVictor Maulana pada SINDOnews | Berita Terkini dan Terpercaya | RSS - 9 jam yang laluMenteri Muda Kementerian Eropa dan Luar Negeri Prancis Jean-Baptiste Lemoyne menuturkan Uni Eropa (UE) ingin memperluas kerjasama dengan ASEAN.
Presiden Ukraina Tuding Putin Ingin Caplok Seluruh WilayahnyaVictor Maulana pada SINDOnews | Berita Terkini dan Terpercaya | RSS - 9 jam yang laluPresiden Ukraina, Petro Poroshenko menuduh Presiden Rusia, Vladimir Putin ingin mencaplok seluruh negaranya.





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://peceq.blogspot.com/2018/11/in-syaa-allah-sama-sama-kita-doakan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ar Rahman Untuk Semua Dan Ar Rahim Dikhususkan In Syaa Allah Yang Beriman Rebutlah Kedua Duanya Aamiin 8727

Ar Rahman Untuk Semua Dan Ar Rahim Dikhususkan In Syaa Allah Yang Beriman Rebutlah Kedua Duanya Aamiin 8727

papar berkaitan - pada 27/11/2018 - jumlah : 403 hits
Menarik Cara Lidmi Palu Bangkitkan Semangat Shalat Subuh Berjamaah Senin 26 November 2018 11 33KIBLAT NET Palu Strategi unik dijalankan oleh Pimpinan Daerah Lingkar Dakwah Mahasiswa Indonesia Palu di posko pengungsian Lapangan Mister Kelura...
Seperti Inilah Yang Dimaksud Kaya Di Mata Allah Swt

Seperti Inilah Yang Dimaksud Kaya Di Mata Allah Swt

papar berkaitan - pada 25/11/2018 - jumlah : 186 hits
Setiap orang rela banting tulang demi bisa menjadi kaya Mereka mengumpulkan rezeki sedikit demi sedikit hingga tertumpuk harta yang melimpah Ada juga yang begitu giat bekerja demi punya harta Pergi pagi pulang malam demi mengejar mimpi menj...
Rasmi Microsoft Edge Untuk Desktop Akan Dibangunkan Menggunakan Enjin Sama Seperti Google Chrome

Rasmi Microsoft Edge Untuk Desktop Akan Dibangunkan Menggunakan Enjin Sama Seperti Google Chrome

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 403 hits
Microsoft hari ini mengumumkan beberapa perubahan untuk pelayar web Microsoft Edge mereka Perubahan paling besar yang diumumkan adalah dimana Microsoft akan menggunakan projek sumber terbuka Chromium dalam pembangunan pelayar web Edge merek...
In Syaa Allah Piala Aff Malaysia Bakal Berjaya Mengatasi Thailand Di Tempat Lawan Rabu Ini 8786

In Syaa Allah Piala Aff Malaysia Bakal Berjaya Mengatasi Thailand Di Tempat Lawan Rabu Ini 8786

papar berkaitan - pada 2/12/2018 - jumlah : 263 hits
Piala AFF 2018 Aksi Separuh Akhir Ke duaStadium Tajamangala BangkokRabu 5 Disember 2018Malaysia 2 Thailand 1 Disamping usaha bersungguh sungguh skuad negara jom doa ramai ramai supaya skuad negara kita berjaya mengatasi halangan Aamiin
Macam Macam Cara Allah Izinkan Seseorang Untuk Terus Hidup Aamiin 8816

Macam Macam Cara Allah Izinkan Seseorang Untuk Terus Hidup Aamiin 8816

papar berkaitan - pada 6/12/2018 - jumlah : 443 hits
Mufti Perlis gesa ustaz Melayu itu asalnya malaul a la baca balik Quran Diterbitkan 3 jam yang lalu pada 05 December 2018 Oleh Abdul Rahim Sabri Datuk Mohd Asri Zainul Abidin menggesa seseorang ustaz menyemak semula al Quran apabila mendakw...
Waahabbi Modern Merbahaya Sama Seperti Yahudi Zionis

Waahabbi Modern Merbahaya Sama Seperti Yahudi Zionis

papar berkaitan - pada 23/11/2018 - jumlah : 358 hits
Peringkat Permulaan Mereka akan membuat Usrah Tausiyah Ceramah Kem bimbingan berkonsepkan sunnah amali yang biasa kita ketahui dan amalkan Pada peringkat ini mereka cuba memikat audiens dengan menunjukkan sikap keterbukaan mengkritik dan di...
Jarang Orang Mahu Salahkan Diri Sendiri In Syaa Allah Kita Jangan Begitu 8666

Jarang Orang Mahu Salahkan Diri Sendiri In Syaa Allah Kita Jangan Begitu 8666

papar berkaitan - pada 18/11/2018 - jumlah : 364 hits
Abdul Rahman Bin Auf adalah salah seorang sahabat Rasulullah yang akrab Beliau juga adalah salah seorang sahabat Rasulullah yang terkaya sebagaimana juga halnya dengan Saiyidina Uthman Bin Affan r a Menurut ahli sejarah Abdul Rahman Bin Auf...
Puji Bisnis Kopi Solong Ulee Kareng Sandi Doakan Bisa Mendunia

Puji Bisnis Kopi Solong Ulee Kareng Sandi Doakan Bisa Mendunia

papar berkaitan - pada 21/11/2018 - jumlah : 155 hits
Kedai kopi di Aceh memang istimewa Tempat berkumpul semua lapisan masyarakat Mereka bicara apa saja dari bisnis kehidupan sehari hari ekonomi hingga politik Kedai kopi menjadi tempat silaturahmi Ini membuka pintu rejeki ucap Sandiaga
Jejai Doakan Kebahagiaan Fasha Sandha Aidil Aziz

Jejai Doakan Kebahagiaan Fasha Sandha Aidil Aziz

papar berkaitan - pada 19/11/2018 - jumlah : 350 hits
Berita pertunangan Fasha Sandha bukan saja menggembirakan peminat malah bekas suami Jejai juga turut mendedikasikan ucapan buat Fasha Selain ucapan tahniah Jejai The post appeared first on
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Menu Tengahari Ikan Talang Goreng Bawang Bendi Tumis Air

Terkahwin Adik Beradik Sendiri Tanpa Sengaja Apa Status Anak Sumbang Mahram