Iklan Roket Usahawan


Tajuk:

1. Lelaki Ini Kongsi Teknik Pemasaran 'Sale' Cecah Ratusan Ribu Ringgit Bermodalkan RM 1 Yang Semua Peniaga Perlu Tahu

2. Berniaga Dah Lama, Tapi Jualan Asyik 'Stuck'? Jawapan Dari Lelaki Ini Mungkin Yang Perlu Anda Dengar

3.

(Imej program diperlukan untuk dimasukan dalam artikel dan thumbnail)

Seperti yang disarankan oleh ramai pihak, hari ini ramai daripada kita terutamanya anak muda memilihi untuk melibatkan diri dalam dunia pernigaan, sama ada berniaga melalui kedai fizikal mahupun secara atas talian.

Bermula dengan niat yang baik, iaitu mahu mengubah taraf hidup kepada yang lebih baik, sesetengah perniagaan tidak berjalan dengan baik disebabkan pelbagai faktor, terutamanya kurang mahir dengan selok-belok perniagaan disebabkan tidak memiliki pengetahuan yang betul secukupnya.


Selain kurang pendedahan dengan ilmu perniagaan yang tepat, ramai juga yang berputus asa di tengah jalan disebabkan sering dikritik dan tidak mendapat dorongan sepatutnya, termasuklah dari orang sekeliling yang rapat.

Tapi, kalau kena dengan cara yang betul, sebarang perniagaan yang anda lakukan tidak mustahil boleh meletup, angka jualan bertambah dan paling penting status kewangan diri anda boleh berubah.

Persoalannya, cara yang betul tu cara yang macam mana?

Cara yang paling mudah adalah menyertai kelas keusahawanan, Program Roket Pemasaran Momentum yang dikendalikan oleh Usahawan Internet berjaya, Najib Asaddok.


Kenapa semua usahawan perlu menyertai Program Roket Pemasaran Momentum ini? Alasannya mudah, kerana ramai daripada kita hari ini tidak menyedari perniagaan berjaya turut bergantung kepada aktiviti pemasaran.

Lebih-lebih lagi, trend pemasaran hari ini sudahpun berubah. Hari ini, lebih ramai pelanggan selesa untuk mencari maklumat produk dan membuat pembelian melalui atas talian. Jadi, melalui Program Roket Pemasaran Momentum, anda akan diasuh untuk mengusai kemahiran Nak Tarik Pelanggan di media sosial dengan cara yang tepat.


Ok, mesti ada yang beranggapan kelas perniagaan macam ni, yuran penyertaan yang dikenakan selalunya tinggi kan? Mungkin ya, tapi jika anda memilih untuk menyertai Program Roket Pemasaran Momentum, yuran yang dikenakan adalah serendah RM 1 untuk 3 orang.

Ramai yang menyertai program ini memberi 'feedback' yang positif, rata-rata berjaya memanfaatkan pelbagai ilmu yang dikongsikan oleh Najib Asaddok seperti Strategi Memulakan Bisnes Atas Talian, Teknik Menulis Copywritting dan Facebook Ads yang berkesan untuk melakukan lonjakkan terhadap pendapatan mereka.

''Daripada RM 170,000 naik RM 240,000 sebulan. Bulan ini pun kita dah cecah hampir RM 200,000 tapi belum tutup bulan lagi.


''Kalau dulu, Zara punya angka (pendapatan) tak banyak, sebulan paling tinggi pun mungkin disebabkan musim perayaan, dekat RM 15,000. Tapi kalau nak dikutkan, bulan-bulan dalam RM 8,000.

''Sekarang, jualan Zara naik mendadak. Daripada nilai yang dulu kini sudah melepasi RM 100,000.


''Selepas mengikuti kelas bersama Tuan Haji Asaddok, dalam tempoh beberapa bulan je kami dah mampu waktu tu mencapai sehingga 16,000 pengikut.

''Bermula daripada itu, jualan kami dah naik bermula daripada sekitar RM 110,000 - 120,000. Pada penghujung 2018, selepas menyertai RPM, jualan kami naik menjadi RM 150,000 dan selepas beberapa bulan sehingga ke hari ini, jualan kami dah mencapai RM 250,000.


Di atas adalah sebahagian kisah kejayaan daripada banyak kisah-kisah positif yang dikongsikan oleh peserta-peserta Program Roket Pemasaran Momentum.

Tak hairanlah, dalam tempoh 6 bulan 2019, lebih daripada 6,000 orang peserta sudahpun menyertai program teknik pemasaran yang hebat ini.

Dengan ilmu pemasaran yang betul daripada Program Roket Pemasaran Momentum, anda dan siapa sahaja yang bergelar usahawan akan mendapat jalan untuk meningkatkan hasil jualan.

Anda boleh menyertai mana-mana satu Program Roket Momentum Usahawan Julai ini di:

Johor : 6 Julai 2019

P.Pinang : 14 Julai 2019

Subang : 20 Julai 2019



Layari lawan web www.NakTarikPelanggan.com untuk memuat turun video panduan berharga RM 999 secara percuma atau hubungi 010-8048800 untuk tujuan pendaftaran bagi Program Roket Pemasaran Momentum.

Ikuti Facebook, Youtube, Instagram, Laman Web Najib Asaddok untuk maklumat lanjut


lagi info di : Gosip Artis TerkiniBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://1malaynews.blogspot.com/2019/07/iklan-roket-usahawan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Gara Gara Seringgit Lelaki Ini Buatkan Ramai Usahawan Stress

Gara Gara Seringgit Lelaki Ini Buatkan Ramai Usahawan Stress

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 236 hits
Seperti yang disarankan oleh ramai pihak hari ini ramai daripada kita terutamanya anak muda memilihi untuk melibatkan diri dalam dunia pernigaan sama ada berniaga melalui kedai fizikal mahupun secara atas talian Bermula dengan niat yang bai...
Mof Umum Skim Tpub I Untuk Usahawan Bumiputera Dilanjutkan 3 Tahun

Mof Umum Skim Tpub I Untuk Usahawan Bumiputera Dilanjutkan 3 Tahun

papar berkaitan - pada 10/7/2019 - jumlah : 175 hits
Pada 10 Julai 2019oleh PENTADBIRKementerian Kewangan telah meluluskan lanjutan tempoh pengurusan skim pembiayaan Tabung Projek Usahawan Bumiputera i kepada Credit Guarantee Corporation Malaysia Berhad selama tiga tahun sehingga 30 Jun 2022 ...
Had Umur Belia Nafi Hak Usahawan Muda Pertunas

Had Umur Belia Nafi Hak Usahawan Muda Pertunas

papar berkaitan - pada 8/7/2019 - jumlah : 278 hits
Kerajaan digesa mengkaji semula Rang Undang undang untuk menurunkan had umur belia dan anggota pertubuhan belia daripada 40 tahun kepada 30 tahun kerana ia bakal menafikan hak usahawan muda di negara ini terutama kalangan mereka yang baharu...
Hanya 30 Hari Dapat Kerja Dan Boleh Jadi Usahawan

Hanya 30 Hari Dapat Kerja Dan Boleh Jadi Usahawan

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 306 hits
SOALAN SATU Benarkah seseorang yang 0 penglaman dan pengetahuan gunting rambut apabila menyertai kursus dari pihak tuan dalam 30 hari sudah boleh bergunting dan buka kedai gunting Jawapan E Persatuan Pengusaha Barbershop Ya Kerana kekuatan ...
7 Motivasi Semangat Untuk Usahawan

7 Motivasi Semangat Untuk Usahawan

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 219 hits
Dunia keusahawanan bukanlah sesuatu yang berkaitan dengan menjadi kaya dan ternama semata mata Ia tidak semudah yang dilihat dengan mata kasar tidak sesenang yang kita fikirkan Ada usahawan yang tidak berani untuk bermula ada yang tersungku...
Satelit Pegaso Langgar Serpihan Roket S 14

Satelit Pegaso Langgar Serpihan Roket S 14

papar berkaitan - pada 5/7/2019 - jumlah : 213 hits
Satelit nano Pegaso milik Ecuador telah melanggar serpihan roket S 14 S 14 merupakan roket milik Soviet Union yang dilancarkan pada era Perang Dingin pada tahun 1985 Pegaso masih berada di laluannya cuma mengalami kegagalan untuk berfungsi ...
179 Juta Pembeli Aktif Di Ebay Berpotensi Menjadi Pelanggan Usahawan Online Malaysia

179 Juta Pembeli Aktif Di Ebay Berpotensi Menjadi Pelanggan Usahawan Online Malaysia

papar berkaitan - pada 13/7/2019 - jumlah : 289 hits
Berita BERNAMA pada 14 April 2019 ini boleh menjadi perangsang kepada sesiapa pun untuk berusaha menjadikan ebay sebagai platform perniagaan
4 Kriteria Wajib Ada Bagi Usahawan Berjaya

4 Kriteria Wajib Ada Bagi Usahawan Berjaya

papar berkaitan - pada 2/7/2019 - jumlah : 291 hits
Anda mungkin seorang usahawan yang rajin dan komited Namun berapakah peratusan yang anda miliki untuk anda berjaya dalam bisnes Rezeki Takdir Sememangnya betul namun ketahuilah ada beberapa kriteria yang wajib anda ada untuk pastikan anda
Akhirnya Boleh Tidur Lena Isu Berlian Aishah Usahawan Kosmetik Selesai

Akhirnya Boleh Tidur Lena Isu Berlian Aishah Usahawan Kosmetik Selesai

papar berkaitan - pada 2/7/2019 - jumlah : 362 hits
Akhirnya Boleh Tidur Lena Isu Berlian Aishah Usahawan Kosmetik Selesai Sebelum ini kecoh isu penyanyi Janji Manismu Aishah tidak berpuas hati dengan ganjaran hadiah kemenangan yang diterimanya di sebuah rancangan realiti Penyanyi ini juga t...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte