Idwebhost Web Hosting Terbaik Dan Murah


Setiap blogger atau pemilik laman web pastinya mahukan servis web hosting terbaik dan murah. Lebih-lebih lagi sekiranya mereka menggunakan website tersebut untuk tujuan bisnes dan menjadi punca pendapatan. Jadi untuk memastikan website berjalan lancar, anda perlu menggunakan hosting dan domain yang terbaik.

Domain adalah alamat blog anda. Contohnya, alamat blog contohnya dan nikkhazami.blogspot.com kepada nikkhazami.com. Pengakhiran 'dotcom' dinamakan sebagai domain. Selain itu .net, .my, .org, .co, .us, juga dipanggil domain.


Manakala hosting pula adalah tempat tersimpannya semua data seperti text, gambar, rekabentuk, cara ia beroperasi, dan berhubung. Jadi, amatlah penting untuk anda memiliki hosting berkualiti supaya dapat membawa masuk trafik ke website.

IDwebhost Web Hosting Terbaik dan Murah
Banyak syarikat yang memberikan servis hosting dan domain di Asia. Rasanya tak salah kalau saya recommend antara web hosting terbaik di rantau ini, iaitu IDwebhost.

Kalau nak tahu, IDwebhost beroperasi sejak 2013 lagi. Oleh kerana harga dan servis yang memuaskan, mereka menjadi web hosting popular Indonesia dan menjadi pilihan di rantau Asia.

Kenapa tak guna web hosting Malaysia sahaja? Memang boleh, anda kena tengok pros & cons nya juga. Bandingkan dengan servis yang ditawarkan oleh semua syarikat dan pilih yang terbaik.

Kelebihan domain IDwebhost
Murah - Kalau nak dibandingkan dengan syarikat seumpamannya yang lain, IDwebhost dikategorikan sebagai antara yang termurah. Lihat sahaja harganya melalui gambar di bawah. Domain 'dotcom' cuma Rp 114.900 bersamaan RM32.63 setahun sahaja. Anda boleh rujuk https://idwebhost.com/domain-murah untuk semak harga domain.


Khidmat pelanggan memuaskan - Kita sering berdepan dengan support yang lambat balas email di saat terdesak. Untuk pengetahuan, IDwebhost berkerja 24/7 untuk memastikan masalah pelanggan dapat diselesaikan secepat mungkin. Anda boleh chat secara terus dengan staff mereka.

Banyak kemudahan dan keselamatan - Kebanyakkan syarikat seumpamanya cuma menawarkan domain sahaja. Apa yang menjadikan IDwebhost sebagai domain Indonesia terbaik adalah, pelanggan dapat menikmati banyak kemudahan seperti:
Domain lockManaged DNS Domain secretsDomain fowarding Email forwardingDNS SecTheft protection
Berpengalaman dan dipercayai - Biarpun mula beroperasi pada 2013, ratusan ribu domain telah didaftarkan dengan IDwebhost. Untuk pengetahuan, mereka adalah syarikat pertaman di Indonesia yang mendapat akreditasi Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN)

Kelebihan hosting IDwebhost
Apabila bercakap soal hosting, semestinya kita mahukan tunjang yang kuat untuk membolehkan websiter beroperasi dengan baik. Tak nak pula nanti ada masalah seperti bandwidth tak cukup, website perlahan, keselamatan terancam, dan lain-lain.


Sebagai penyedia hosting Indonesia terbaik, IDwebhost menyediakan fungsi seperti:

Hosting murah - Sama seperti domain, harga hosting yang ditawarkan IDwebhost juga sangat berpatutan. Kalau tak percaya, anda boleh semak sendiri harga di https://idwebhost.com/hosting-murah

Pakej hadir dengan banyak ciri tambahan - Harga murah tidak bermakna servis yang ditawarkan cap ayam ya?  Setiap pakej yang anda ambil mempunyai ciri penting untuk sesebuah hosting seperti:
Percuma 1 domainPercuma SSL Tier 1Web Accelator yang menjadikan website laju dan mesra pengunjungPercuma website builder. percuma 300 template website premium. Percuma bandwidth tanpa hadSistem keselamatan yang tinggi supaya bebas virus
Banyak lagi kelebihan servis mereka. Malah, IDwebhost berada di tempat pertama dalam senarai Top 10 Web Hosting Terbaik laman web Pengamat Hosting.

Itulah antara kelebihan web hosting IDwebhost. Ia bukan sahaja murah tetapi menawarkan servis berkualiti dalam melancarkan operasi website anda. Kalau anda tengah plan nak bina atau upgrade website, saya syorkan anda memilih IDwebhost.  

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.nikkhazami.com/2018/11/idwebhost-web-hosting-terbaik-murah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mahu Membeli Domain Dan Web Hosting Yang Murah Dan Berbaloi Apa Kata Korang Guna Perkhidmatan Dari Idwebhost Com

Mahu Membeli Domain Dan Web Hosting Yang Murah Dan Berbaloi Apa Kata Korang Guna Perkhidmatan Dari Idwebhost Com

papar berkaitan - pada 10/11/2018 - jumlah : 255 hits
Mahu membeli domain dan web hosting yang murah dan berbaloi Apa kata korang guna perkhidmatan dari IDwebhost com Assalamualaikum wbt Cikla tengok semakin ramai rakan rakan blogger yang telah bertukar domain dari domain percuma kepada domain...
Perhatikan 6 Cara Ini Sebelum Mantap Memilih Web Hosting Terbaik

Perhatikan 6 Cara Ini Sebelum Mantap Memilih Web Hosting Terbaik

papar berkaitan - pada 13/11/2018 - jumlah : 274 hits
Hosting merupakan salah satu bagian penting yang harus dipilih secara seksama karena nantinya hosting akan
Diskaun Hebat Dari Hostgator Untuk Domain Dan Web Hosting

Diskaun Hebat Dari Hostgator Untuk Domain Dan Web Hosting

papar berkaitan - pada 4/11/2018 - jumlah : 247 hits
Hostgator Review Bagi korang yang baru berjinak jinak dengan dunia blogging adalah menjadi kewajipan untuk korang tahu apakah itu domain dan apakah itu web hosting Kedua dua entiti ini berkait rapat dan penting untuk kita pelajari Secara ri...
Hosting Murah Di Malaysia

Hosting Murah Di Malaysia

papar berkaitan - pada 4/11/2018 - jumlah : 332 hits
Pemilihan hosting merupakan aspek yang sangat penting sebelum memulakan pembinaan website Sebabnya hosting inilah satu kos yang perlu kita keluarkan sepanjang kita menggunakan website Jika website kita murah dan berpatutan maka budget untuk...
Bisnes Platform Onpay Web Terbaik Untuk Anda Berbisnes Secara Online

Bisnes Platform Onpay Web Terbaik Untuk Anda Berbisnes Secara Online

papar berkaitan - pada 9/11/2018 - jumlah : 648 hits
Anda Menjalankan Bisnes Online Pening Uruskan Bisnes Online Anda Pastinya OnPay Jawapan Anda MudahBisnes anda kini lebih mudah dengan OnPay Akses bisnes anda lebih mudah di mana sahaja dengan menggunakan PC smartphone dan tablet Ianya user ...
Apa Itu Web Hosting Dan Kelebihan Bagi Blogger

Apa Itu Web Hosting Dan Kelebihan Bagi Blogger

papar berkaitan - pada 15/11/2018 - jumlah : 373 hits
Assalamualaikum dan salam sayang Ciktom kerap mendapat email pertanyaan dari rakan blogger apa itu web hosting dan kelebihan bagi blogger Jadi hari ini ciktom nak luangkan masa untuk kongsikan pemahaman dari
Mau Tahu Cara Isi Pulsa Indosat Yang Murah Ikuti Tips Ini

Mau Tahu Cara Isi Pulsa Indosat Yang Murah Ikuti Tips Ini

papar berkaitan - pada 20/11/2018 - jumlah : 312 hits
Biaya hidup yang terus naik dari waktu ke waktu dan banyaknya tagihan yang perlu kita bayar setiap bulan membuat kita harus pandai pandai berhemat jika tidak ingin kesulitan di kemudian hari Karena alasan itu jugalah saya memilih menggunaka...
Diler Mazda Beroperasi Di Batam Tawarkan Harga Lebih Murah Dibandingkan Daerah Lain

Diler Mazda Beroperasi Di Batam Tawarkan Harga Lebih Murah Dibandingkan Daerah Lain

papar berkaitan - pada 20/11/2018 - jumlah : 190 hits
PT Eurokars Motor Indonesia memperkenalkan diler Mazda PT Majesty Auto Dinamika di Pulau Batam Riau akhir pekan lalu Istimewanya berada di kawasan perdagangan bebas atau Free Trade Zone diler ini menawarkan harga jual yang lebih miring diba...
Daftarlah Sekarang Keahlian Ezbuy Prime Murah Jimat

Daftarlah Sekarang Keahlian Ezbuy Prime Murah Jimat

papar berkaitan - pada 20/11/2018 - jumlah : 346 hits
Daftarlah Sekarang Keahlian Ezbuy Prime Murah Jimat Ezbuy adalah satu portal online membeli belah yang melibatkan negara seperi Singapura Malaysia Thailand dan Indonesia Barangan keperluan seharian yang di jual kebanyakkan import dari USA d...
Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Cerita Foto Sepanjang Minggu



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Resepi Udang Berempah Kurma

The Debut Of Huawei Pura 70 Series

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Jakim Sets Up Special Hotline To Channel Complaints Regarding Insults To Islam

Targeted Tourist Arrival Figures Mostly Hits Or Misses