Huawei Nova 5t Jawapan Bagi Siapa Yang Mahukan Telefon Dengan 5 Kamera Ai Berkualiti Prestasi Padu


Memiliki telefon pintar berprestasi tinggi adalah antara idaman ramai orang, terutamanya golongan muda. Dua perkara yang sering dinilai tinggi dalam sesebuah telefon pintar hari ini sudah semestinya kualiti kamera serta cip pemprosesan yang bagus.
Akan tetapi, telefon pintar yang mempunyai dua ciri di atas biasanya dijual pada harga yang sangat mahal. Ada di antara kita yang sanggup berhutang atau membeli secara ansuran untuk memilikinya.
Kini, korang tak perlu lagi ‘pecah tabung’ untuk mendapatkan telefon sedemikian. Ini kerana, HUAWEI baru sahaja memperkenalkan model terbaru mereka, HUAWEI nova 5T pada 27 Ogos yang lepas.
Malah, HUAWEI telah memilih KL Fashion Week(KLFW) 2019 yang diadakan di ibu negara baru-baru ini sebagai platform untuk memperkenalkan peranti ini buat pertama kali di peringkat global.
Foto: FB Huawei Mobile Main Game Tanpa Lag Dengan HiSilicon Kirin 980
Sesuai dengan ciri-ciri yang kita bincangkan sebentar tadi, nova 5T ini didatangkan dengan cip terbaru HiSilicon Kirin 980 beserta memori 8GB RAM dan simpanan dalaman 128GB. Bagilah game apa pun, telefon ini confirm boleh mainkan tanpa lag.

Bukan itu sahaja, dengan GPU Turbo 3.0, prestasi gaming peranti ini pasti lebih mantap dan kuasa pun akan dapat bertahan lebih lama dengan pengurusan bateri 10% lebih baik.
Lima Lensa Kamera Berkuasa AI Yang Mengagumkan

Berkenaan kamera pula, model terbaru HUAWEI ini dilengkapi kamera selfie 32MP yang membolehkan korang mengambil gambar selfie yang cantik. Tak cukup dengan itu, kamera belakangnya pula disokong oleh empat lensa – 48MP + 16MP + 2MP + 2MP. Kualiti gambarnya pula tidak perlu dipersoalkan lagi.

Selain itu, antara ciri menarik lain yang dimiliki peranti ini ialah panel All-View-Display 6.26-inci, rekaan panel belakang yang menarik serta pengecasan pantas HUAWEI SuperCharge 22.5W. 30 minit pengecasan, korang dah boleh dapat 50% bekalan kuasa bateri.

Rekaan Menawan Serba Baharu dan Moden
Seperti kebanyakan peranti keluaran HUAWEI sebelum ini, nova 5T ini juga hadir dengan rekaan yang menawan. Ditawarkan dengan tiga pilihan warna berbeza – Crush Blue, Midsummer Purple dan Black.

HUAWEI nova 5T ini dipasarkan pada tanda harga RM1599 di pasaran Malaysia. Akan tetapi, kami nasihatkan korang yang memang tengah cari telefon baru tu untuk buat pre-order telefon ni cepat.
Sebabnya, HUAWEI ada menawarkan hadiah menarik bernilai sehingga RM325 berbentuk dua unit HUAWEI Mini Speaker* serta HUAWEI SuperCharge Car Charger bagi dibawa pulang secara percuma khas untuk sesiapa yang membuat pra-tempah.
Tak cukup? Nah, HUAWEI siap nak bagi korang satu tahun warranti tambahan lagi. Pra-tempah ini dibuka bermula 29 Ogos sehingga 5 September ini, jangan lepaskan peluang ya.
*sementara stok masih ada Foto: FB Huawei Mobile Seperkara lagi, bagi korang yang memang merupakan pengguna telefon HUAWEI nova sekarang ini, HUAWEI ada tawaran khas untuk korang. Bermula 7 September ini, korang boleh trade-in fon lama korang untuk dapatkan nova 5T ini pada harga istimewa melalui program Level-up Program di kedai-kedai rasmi HUAWEI.

Oh ya, bercakap mengenai pra-tempahan, HUAWEI juga membuka pra-tempah bagi satu lagi produk terbaru mereka, HUAWEI MediaPad M5 Lite 10 dalam tempoh yang sama.
MediaPad M5 Lite 10 ini adalah merupakan sebuah tablet terbaru bagi siri MediaPad M5 yang sedia ada. Sama seperti model terdahulu, model MediaPad terbaru ini didatangkan dengan beberapa ciri menarik.
Antara yang paling mencuri tumpuan ialah kapasiti baterinya yang besar. Dengan bateri berkapasiti 7500mAh, peranti ini pastinya akan menjadi peneman yang baik sepanjang hari anda.

Tablet ini juga mempunyai skrin dengan resolusi HD penuh(FHD) yang memberi imej yang tajam dan tona warna yang jelas. Ditambah pula dengan sistem audio 3D empat speaker yang ditala(tuned) oleh Harman Kardon.
Dijual pada harga RM1299, HUAWEI menawarkan hadiah menarik berupa HUAWEI Mini Speaker dan HUAWEI M-Pen Lite secara percuma bagi pembeli yang membuat pra-tempahan bagi mendapatkannya.
Jadi apa tunggu lagi? Mengapa bayar lebih jika korang boleh dapat free, kan? Buat pra-tempahan anda melalui laman sesawang rasmi HUAWEI Malaysia sekarang sebelum terlambat.
Foto: FB Huawei Mobile Bagi yang berminat untuk rasai sendiri kualiti yang dimiliki oleh HUAWEI nova 5T ni, korang boleh datang ke lokasi berikut pada tarikh yang dinyatakan:
Sunway Pyramid, Petaling Jaya – 3 Ogos – 2 September Paradigm Mall, Johor Bahru – 29 Ogos – 2 September Imago, Kota Kinabalu – 29 Ogos – 1 September The Spring, Kuching – 29 Ogos – 1 September KB Mall, Kota Bharu – 29 Ogos – 31 Ogos Sunway Carnival Mall, Perai – 3 September – 5 September Untuk lebih maklumat mengenai dua peranti ini, korang boleh lawati laman sesawang rasmi HUAWEI Malaysia atau ikuti HUAWEI Malaysia di Facebook.





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2019/08/28/huawei-nova-5t-jawapan-bagi-siapa-yang-mahukan-telefon-dengan-5-kamera-ai-berkualiti-prestasi-padu/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Huawei Nova 5t Peranti Mercu Dengan 5 Kamera Ai Boleh Di Pra Tempah Bermula Esok Pada Rm1599 Sahaja

Huawei Nova 5t Peranti Mercu Dengan 5 Kamera Ai Boleh Di Pra Tempah Bermula Esok Pada Rm1599 Sahaja

papar berkaitan - pada 29/8/2019 - jumlah : 182 hits
Huawei baru baru ini telah melancarkan peranti terbaru mereka iaitu Huawei Nova 5T untuk pasaran global Telefon pintar yang hadir dengan 5 lensa kamera bersama fungsi AI ini sudah boleh dipratempah bermula esok pada harga bermula RM1599 sah...
Huawei Nova 5t Diperlihatkan Secara Rasmi Skrin Berlubang Empat Kamera Belakang 48mp

Huawei Nova 5t Diperlihatkan Secara Rasmi Skrin Berlubang Empat Kamera Belakang 48mp

papar berkaitan - pada 25/8/2019 - jumlah : 378 hits
Huawei hari ini telah pun secara rasminya memperlhatkan telefon pintar Huawei Nova 5T kepada umum pada acara Kuala Lumpur Fashion Week 2019 Peranti ini sekadar diperlihatkan secara ringkas bersama sama penjenamaan baru Nova dan pada masa ya...
Amanz24 Realme Xt Dengan Kamera 64 Megapixel Huawei Nova 5t Kini Di Malaysia

Amanz24 Realme Xt Dengan Kamera 64 Megapixel Huawei Nova 5t Kini Di Malaysia

papar berkaitan - pada 29/8/2019 - jumlah : 383 hits
Pelbagai perkara menarik telah diumumkan dalam tempoh 24 jam yang lepas termasuk pelancaran Huawei Nova 5T di Malaysia penawaran tablet baru daripada Huawei untuk pasaran tempatan selain Realme yang memperlihatkan rekaan belakang untuk tele...
Mingguan Amanz Huawei Harmonyos Galaxy Note10 Malaysia Kamera 108mp

Mingguan Amanz Huawei Harmonyos Galaxy Note10 Malaysia Kamera 108mp

papar berkaitan - pada 19/8/2019 - jumlah : 187 hits
Minggu ini pihak Huawei secara rasminya telah memperkenalkan sistem operasi mereka tersendiri dinamakan sebagai Harmony OS Ia akan digunakan pada pelbagai peranti dan peranti pertama menggunakannya adalah sebuah televisyen pintar daripada p...
Huawei Nova 5t Dilancarkan Secara Global Pada Harga Rm 1 599

Huawei Nova 5t Dilancarkan Secara Global Pada Harga Rm 1 599

papar berkaitan - pada 28/8/2019 - jumlah : 251 hits
HUAWEI nova 5T dilancarkan secara global 5T Lima AI Kamera 48MP prestasi perdana dengan Dual NPU rekaan bergaya dan hanya pada harga RM1 599 Assalammualaikum semua Wah pelancaran telefon pintar HUAWEI
Perbandingan Huawei Nova 5t Xiaomi Mi 9t Pro Dan Honor 20

Perbandingan Huawei Nova 5t Xiaomi Mi 9t Pro Dan Honor 20

papar berkaitan - pada 28/8/2019 - jumlah : 199 hits
dilancarkan secara rasmi di Malaysia hari ini dan juga merupakan pelancaran global Ia sebenarnya adalah sebuah yang dikemaskini dengan saiz RAM lebih besar dan harga yang lebih rendah Mari lihat perbandingan peranti ini dengan yang turut ba...
Imej Pengolokkan Huawei Mate 30 Pro Memperlihatkan Penyertaan Tujuh Kamera

Imej Pengolokkan Huawei Mate 30 Pro Memperlihatkan Penyertaan Tujuh Kamera

papar berkaitan - pada 5/9/2019 - jumlah : 328 hits
Menjadi kebiasaan pada hari ini dimana gambar sesuatu peranti hadir tertiris ke arena web lebih awal daripada pelancaran rasmi telefon pintar berkenaan Terbaru dengan Huawei menjadualkan pelancaran Huawei Mate 30 Pro pada pertengahan bulan ...
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Takut Ditangkap Khalwat Pecut Kereta Hingga Terbabas

Crisis Management 101

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Zim Zim Ala Kazim

Dalia Farhana Curang Chord

Cara Hilangkan Migrain

Untonglah Menantu Zahid Hamidi Dilantik Pengerusi Jiankun

Mad Science A Harley Sportster Grand Prix Racer By A Nuclear Chemist

Sa Tak Pernah Buat Muka