Huawei Malaysia Memperkenalkan Rangkaian Terkini Produk Ekosistem Aiot


 
Baru-baru ini, AlongMurni berkesempatan hadir ke Majlis Pelancaran HUAWEI bertempat di Exchange 106 TRX Kuala Lumpur bagi memperkenalkan kategori produk Artificial Intelligence-of-Things (AIoT) baharu HUAWEI dalam rangkaian penuh peranti pintar terkemuka termasuk WATCH GT 4, MatePad 11” PaperMatte Edition, FreeBuds Pro 3 dan HUAWEI WATCH Ultimate Design.



HUAWEI MALAYSIA Memperkenalkan Rangkaian Terkini Produk Ekosistem AIoT Produk inovatif ini menawarkan cara yang lebih bijak untuk pengguna meningkatkan gaya hidup harian mereka di dalam dan di luar rumah, sama ada mereka berulang-alik ke tempat kerja, melancong, menjalani sesi gim rutin mereka atau sekadar menikmati masa bersama keluarga di rumah.

Dengan pelancaran teknologi termaju dan canggih ini, HUAWEI mendayakan gaya hidup yang dipertingkatkan dan lebih cekap kepada setiap individu - menjadikan kehidupan pintar untuk semua orang mungkin dan akhirnya, menawarkan pengalaman tanpa sempadan dan lancar untuk semua.

KEINGINAN SEIRING FESYEN DENGAN HUAWEI WATCH GT 4 HUAWEI WATCH GT 4Tersedia dalam saiz 46mm dan 41mm, HUAWEI WATCH GT 4 mencerminkan ketukangan yang teliti dalam setiap perincian. Ia mencapai ketinggian baharu dalam penampilan sambil menjelmakan keanggunan dan kecanggihan melalui estetika geometri baharunya.

Direka kejuruteraan dengan mengutamakan keselesaan optimum pemakai, siri HUAWEI WATCH GT 4 dibina dengan bahan premium dan bahagian luar metalik yang bergaya. Reka bentuk ini menyerlahkan pengalaman pengguna, menyepadukan jam pintar dengan lancar ke dalam kehidupan seharian, mencerminkan prinsip keseimbangan, keharmonian dan reka bentuk yang inovatif.

HUAWEI WATCH GT 4 series menawarkan pilihan warna yang berbeza bagi tali untuk kedua-dua edisi 46mm dan 41mm. Setiap edisi, dengan Sarung Keluli Tahan Karat yang unik, direka dengan teliti dengan perhatian terhadap perincian dan menawarkan jam tangan yang diperibadikan memenuhi citarasa dan pilihan yang pelbagai.
HUAWEI WATCH GT 4 dalam 46mm didatangkan dalam empat jalur warna berbeza – Kelabu dengan Tali Keluli Tahan Karat Bersepadu, Hijau dengan Tali Tenunan Hijau, Perang dengan Tali Kulit Coklat dan Hitam dengan Tali Fluoroelastomer Hitam.

Manakala HUAWEI WATCH GT 4 dalam 41mm didatangkan dalam tiga jalur warna berbeza – Perak dengan Gelang Kunci Piano Dua tona, Putih dengan Tali Kulit Putih dan Hitam dengan Tali Fluoroelastomer Hitam. Setiap edisi berfungsi sebagai pujian kepada falsafah reka bentuk kami, menawarkan gabungan gaya, keselesaan dan inovasi yang elegan.

PENGALAMAN MENULIS DAN MENONTON YANG LEBIH BAIK DENGAN HUAWEI MATEPAD 11” PAPERMATTE EDITION HUAWEI MATEPAD 11” PAPERMATTE EDITIONMembina kejayaan pendahulu mereka, HUAWEI MATEPAD 11” PAPERMATTE EDITION memperkenalkan ciri Paparan PaperMatte yang inovatif, untuk memberikan pengalaman menonton dan menulis seperti kertas yang tidak pernah berlaku sebelum ini. Ini termasuk perlindungan mata, penulisan pen di atas kertas dan kawalan sentuhan lancar, disokong oleh keupayaan mencatat nota yang diperkaya.

Didatangkan dengan reka bentuk ringan premium, HUAWEI MATEPAD 11” PAPERMATTE EDITION meningkatkan pengalaman pengguna dengan menyediakan kadar segar semula yang tinggi, kelajuan pemprosesan yang lancar dan sambungan berkualiti.

HUAWEI MATEPAD 11” PAPERMATTE EDITION bertujuan untuk memenuhi keperluan pengkomputeran pelajar dan profesional muda yang memulakan kerjaya mereka. Dengan penambahan ciri PaperMatte baharu, tablet ini bertujuan untuk bertindak sebagai pintu masuk kepada pengalaman baharu dan kesejahteraan yang dipertingkatkan melalui teknologi termaju.

HUAWEI FREEBUDS PRO 3: KEMUNCAK INOVASI AKUSTIK DAN REKA BENTUK YANG DIILHAMKAN OLEH ALAM SEMULA JADI HUAWEI FREEBUDS PRO 3Tersedia pada 21 Oktober 2023 pada harga RM 899 di Huawei Experience Store, Laman Web Rasmi Huawei, Huawei Official Store di Shopee dan Huawei Flagship Store di Lazada, HUAWEI FREEBUDS PRO 3 dikenali sebagai generasi baharu fon telinga TWS unggulan akustik muktamad yang mengimbangi reka bentuk estetika dengan teknologi audio terkemuka kelas, meningkatkan pengalaman audio untuk pengguna yang terbiasa dengan kehidupan yang lebih baik.

Keutamaan serba baharu menggunakan teknologi inovatif untuk mentakrifkan semula kesetiaan bunyi, mendorong standard industri ke tahap yang lebih tinggi. Pada masa yang sama, HUAWEI FREEBUDS PRO 3 mempertingkatkan lagi pengalaman panggilan dengan Pure Voice 2.0, pembatalan hingar dengan Intelligent ANC 3.0 dan Triple Adaptive EQ, serta pengalaman ketersambungan pintar untuk pendengaran yang lancar, memberikan fon telinga serba boleh untuk yang moden.

ESTETIKA TERUNGGUL, REKA BENTUK LUAR BIASA: MENENTUKAN PENGALAMAN PEMAKAIAN JAM TANGAN PINTAR TERUNGGUL DENGAN REKA BENTUK ULTIMATE HUAWEI WATCH YANG SERBA BAHARU HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGNTersedia pada 14 Oktober pada harga RM 13,999 di Huawei Experience Store terpilih, HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN menggunakan teknik tatahan emas tradisional China kepada reka bentuk emas enam segmen 18K yang direka unik pada bezel seramik nanokristal. Ia menghasilkan kilauan yang setanding dengan batu permata, membentuk rupa bezel jed bertatah emas.

HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN bukan sahaja mampu mencapai rintangan air 10ATM, tetapi juga menyokong kedalaman 100-meter dan dilengkapi dengan keupayaan audio, yang tidak pernah berlaku sebelum ini dalam jam tangan pintar arus perdana.

Jam tangan ini juga menjalani ujian standard rintangan air ISO 22810 dan ujian standard peralatan menyelam EN13319. Dengan keupayaan untuk bertahan 24 jam pemantauan kalis air sedalam 110-meter, HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN telah menjadi model baharu prestasi rintangan air dalam kalangan jam tangan pintar dalam industri.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.alongmurni.com/2023/10/huawei-malaysia-memperkenalkan-rangkaian-terkini-produk-ekosistem-aiot.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Huawei Malaysia Memperkenalkan Produk Artificial Intelligence Of Things Terkini

Huawei Malaysia Memperkenalkan Produk Artificial Intelligence Of Things Terkini

papar berkaitan - pada 9/10/2023 - jumlah : 148 hits
HUAWEI Malaysia memperkenalkan rangkaian produk Artificial Intelligence of Things terbaru mereka bagi WATCH GT 4 MatePad 11 PaperMatte Edition FreeBuds Pro 3 dan HUAWEI WATCH Ultimate Design Produk inovatif ini menawarkan cara yang lebih bi...
Huawei Malaysia Unveils Latest Range Of Aiot Products Towards A Smarter And Upgraded Lifetyle

Huawei Malaysia Unveils Latest Range Of Aiot Products Towards A Smarter And Upgraded Lifetyle

papar berkaitan - pada 7/10/2023 - jumlah : 101 hits
HUAWEI Malaysia Unveils Latest Range of AIoT Products Towards A Smarter and Upgraded Lifetyle Everybody will be very happy ecstatic and looking forward for new beginnings Same goes to unboxings unveiling and launch of new products The same ...
Senarai No Channel Tv Radio Di Mytv Malaysia Terkini

Senarai No Channel Tv Radio Di Mytv Malaysia Terkini

papar berkaitan - pada 5/10/2023 - jumlah : 206 hits
MyTV adalah perkhidmatan televisyen digital percuma di Malaysia MyTV menawarkan saluran tv stesen radio yang popular di Malaysia tanpa sebarang yuran langganan Berikut adalah senarai lengkap saluran radio dan TV yang ada ditawarkan di myfre...
Ipu Jerebu Malaysia Terkini Apims

Ipu Jerebu Malaysia Terkini Apims

papar berkaitan - pada 2/10/2023 - jumlah : 195 hits
IPU Jerebu Malaysia Terkini MAKLUMAN TERKINI 2 OKTOBER 2023 16 kawasan di Semenanjung merekodkan bacaan indeks pencemaran udara kategori tidak sihat iaitu melebihi 101 hingga 200 setakat pukul 7 pagi tadi Menurut laman sesawang Sistem Pengu...
Senarai Pemenang Pingat Malaysia Di Sukan Asia Hangzhou 2023 Kedudukan Carta Terkini

Senarai Pemenang Pingat Malaysia Di Sukan Asia Hangzhou 2023 Kedudukan Carta Terkini

papar berkaitan - pada 27/9/2023 - jumlah : 184 hits
Bagi yang anda ingin ketahui senarai kutipan pingat bagi kontinjen Malaysia sepanjang Sukan Asia Hangzhou 2022 berlangsung dari 23 September hingga 8 Oktober 2023 anda boleh tengok senarai kami sediakan disini Untuk edisi ke 19 temasya Suka...
The Huawei Mate X3 Is Now Cheaper In Malaysia By About Rm 1 600 Here S What You Need To Know

The Huawei Mate X3 Is Now Cheaper In Malaysia By About Rm 1 600 Here S What You Need To Know

papar berkaitan - pada 2/10/2023 - jumlah : 156 hits
If you are into foldables but not looking to buy a Samsung device have you checked out the Huawei Mate X3 The model was launched in Malaysia just a few months ago in May and now Huawei Malaysia has just cut the recommended retail price of t...
Jadual Sijil Pelajaran Malaysia Spm 2023

Jadual Sijil Pelajaran Malaysia Spm 2023

papar berkaitan - pada 26/9/2023 - jumlah : 229 hits
Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia Tahun 2023 akan bermula pada 5 Disember 2023 hingga 7 Mac 2024 Jadual waktu peperiksaan SPM Tahun 2023 telah mengambil kira setiap perkara termasuk jumlah hari persekolahan serta Hari Kelepasan Am Persek...
Jadual Hoki Padang Sukan Asia 2023 Waktu Malaysia

Jadual Hoki Padang Sukan Asia 2023 Waktu Malaysia

papar berkaitan - pada 28/9/2023 - jumlah : 266 hits
Jadual Hoki Padang Sukan Asia 2023 Waktu Malaysia BILAKAH tarikh acara Hoki Padang Sukan Asia 2023 Hangzhou bakal berlangsung Sedia maklum acara Hoki Padang Sukan Asia 2023 bakal diadakan secara rasmi mulai 24 September 2023 hingga 7 Oktobe...
Enjoy Malaysia S Authentic Flavours Quickly Conveniently With Ayam Brand Pastes

Enjoy Malaysia S Authentic Flavours Quickly Conveniently With Ayam Brand Pastes

papar berkaitan - pada 27/9/2023 - jumlah : 184 hits
Fool Proof Traditional Favourites in 30 MinutesMalaysians love authentic traditional foods but some of us millennials Gen Zs and Gen Alphas were not schooled in making these heritage dishes Simply reach for Ayam Brand Pastes that come in fo...
Pet Expo Midvalley 2024

All Cheers For 1q 2024 Gdp Growth Of 4 2 But Sustaining That Pace Is Tricky And Highly Challenging

Tajuk Utama Minggu Ini Ytl Power Euforia Gabungan Axiata Inflasi Rendah Gdp 1q Wajib

Speed Read Rsd S Nitrous Fueled Bmw R18 Drag Bike And More

Isu Uitm Kerajaan Kena Berani

Cara Buat Kad Guru Malaysia Online Dan Cara Dapatkan Sijil Guru Malaysia

Menyamar Polis Samun Warga Asing Penjawat Awam Antara 4 Ditahan

Kenapa Bini Aku Tak Cantik



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


Al Ikhsan Sports Mengumumkan Pemenang Peraduan The Ultimate Sports Experience Spend And Win

Jinda888 Website 888 Casino Online Slot888 Top 41 By Tamie Slot888 Jinda888 Bet 2 2567

Stour House By Facit Homes In London United Kingdom

10 Cara Menyambut Hari Guru Selain Memberi Hadiah

Lucy M Enggai Tundi Dek Chord

Sivasangari On Cloud Nine As She Breaks Into World Top 10