Hotel Budget Cantik Selesa Zen Rooms Royce Hotel Royce Hotel Kl Sentral


Menggunakan konsep Travel More, Pay Less , Zen Rooms semakin mendapat tempat di  hati pelancong dan juga penduduk Malaysia yang menginginkan percutian budget pada keadaan bilik yang sempurna. Walaupun bayaran bilik murah tetapi perkhidmatan dan kelengkapa penginapan sangat bagus dan sangat berbaloi dengan harga yang ditawarkan. Malahan boleh dikatakan harga yang ditawarkan juga sangat murah untuk kelengkapa yang disediakan.

Hotel Budget Cantik Selesa : ZEN Rooms Royce Hotel @ Royce Hotel KL Sentral




Hotel Budget Cantik Selesa  : ZEN Rooms Royce Hotel @ Royce Hotel KL Sentral

Terletak berdekatan KL Sentral dan Nu Sentral yang beralamat di 22, Jalan Tun Sambanthan 3, Brickfields, 50470 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur  . Harga semasa Cik Iena Check in pada 4 ogos 2019  adalah RM78 satu malam. Harga akan berubah bergantung pada tarikh pilihan anda. Harga asal atau harga paling mahal yang mungkin dikenakan adalah  RM144.32.

Pada pandangan Cik iena RM144.32 harga ini masih murah dan berbaloi dengan keluasan serta kelengkapan didalam bilik yang disediakan. Dibawah Cik iena akan sertakan gambar yang Cik iena ambil semasa check ini disini. Gambar selebihnya anda boleh lihat di Website zen room yang cik iena lampirkan dibawah. Secara keseluruhannya gambar yang ditunjukkan didalam gambar adalah sama seperti keadaan di dalam bilik tersebut.

Hotel Budget Cantik Selesa : ZEN Rooms Royce Hotel @ Royce Hotel KL Sentral

ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room

Cik iena stay di bilik berjenis Suite . Katil jenis King. Luas dan sangat selesa untuk berdua. Boleh juga muat tidur bertiga. Bantal , cadar serta selimut yang disediakan juga sangat bersih dan tidak berbau berbeza dengan sebahagian hotel budget yang lain. Antara kelengkapan yang terdapat di dalam bilik ini semasa penginapan Cik iena adalah seperti.

Iron dan papan ironSafe Deposit BoxSyampoo/shower creamFlat Screen TVFree Wifi Jakuzidua shower (shower besar bahagian atas dan attachable shower) - ada air panas dan sejuk.penghawa dingin yang sejukkettle dan cawan1 Universal Plug dan 1 standard plug

Hotel Budget Cantik Selesa : ZEN Rooms Royce Hotel @ Royce Hotel KL Sentral
Lokasi hotel ini berdekatan Nu Sentral. Cik iena jalan kaki ke Nu Sentral hanya memakan masa 10 minit sahaja. Hotel ini sesuai untuk backpackers atau anda yang tidak membawa kenderaan kerana tiada ruangan parking hotel disediakan. Namun terdapat parking DBKL disekitar hotel.
Parking ini anda pelu bayar jika anda menginap pada hari isnin hingga sabtu. Memandangkan Cik iena menginap pada hari ahad jadi Cik iena tidak perlu membayar parking DBKL.

Jika ada malas jalan atau mahu berjimat, anda boleh makan di gerai tepi jalan berdekatan hotel. Tapi perlu diingat disini adalah akwasan india jadi gerai makan di hadapan jalan hotel cik iena dapati semuanya India. Jika anda ingin ke gerai melayu anda perlu jalan lebih kurang 5 minit.  Keluar daripada hotel berjalan kearah kiri kemudian dihadapan terdapat lorong sebelah kanan diamna lorong tersebut lorong jalan sehala. Masuk laluan itu , kiranya anda akan melawan arus. Di pertengahan dan hujung jalan terdapat gerai melayu dan indonesia di tepi jalan. Jika anda ingin berjimat boleh lah makan disini.

Hotel Budget Cantik Selesa : ZEN Rooms Royce Hotel @ Royce Hotel KL Sentral

Harus di ingati ZEN Rooms Royce Hotel @ Royce Hotel KL Sentral merupakan Hotel Budget jadi tiada kolam renang untuk hotel ini. Keistimewwan hotel ini adalah harga murah dengan keadaan bilik yang cantik serta kelengkapan yang memuaskan. Jika anda berhajat untuk mandi kolam renang hotel ini tidak sesuai. Tapi nak mandi jakuzi, dalam bilik berjenis Suite ada jakuzi. Bilik air juga sangat cantik dan luas.


Bilik Yang Cantik untuk Bachelor Party atau Anniversary.
Untuk pengetahuan suasana bilik ini juga sesuai untuk anda yang merancang "bachelor party" untuk rakan anda jika anda mempunyai budget yang kecil akan tetapi inginkan bilik yang kelihatan mewah dengan ruangan yang luas serta bilik mandi luas dan jakuzi.

Cik iena juga pernah terjumpa instagram post tetamu hotel menyambut majlis anniversarry. Bilik ini dihiasai agar nampak lebih romantik. Kelihatan sangat cantik dan istimewa.


View this post on Instagram
Lets plan your anniversary celebration with us! :) Kindly whatsapp : 0176680941 for more information. #expressdelivery #expressbouquetdelivery #threepetals #flowers #floristkl #surpriseplanner #surprisedeliverykl #surprisedelivery #surprisedeliverymalaysia #florist #surpriseplannerkl #surpriseplannershahalam #shahalam #birthdaysurprise #anniversarysurprise #dinnersurprise #party #balloons #flowersshahalam #flowerskl #bacholeretteparty #bachelorparty #babyshowerA post shared by SURPRISE DELIVERY PARTYPLANNER (@three.petals) on Nov 4, 2017 at 10:33pm PDT


Gambar Semasa Cik iena di ZEN Rooms Royce Hotel @ Royce Hotel KL Sentral

Ruangan Lobi
Ruangan lorong depan pintu bilik


Sila pastikan bilikanda ada notis zen room ini. kalau tiada bermaksud pihak hotel memberikan bilik yang salah.
Insider's guide to kuala lumpur

ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room
Jakuzi yang terdapat di dalam ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room
Tandas di ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room
terdapat dua shower di ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room

terdapat dua shower di ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room
Jakuzi ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room

Ruangan TV di ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room



ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room
ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room



gambar wide -ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room

Mengenai ZEN Rooms
Untuk pengetahuan anda, ZEN Rooms merupakan rangkaian hotel bajet no 1 di Asia yang mengendalikan lebih daripada 5,000 bilik di 35 bandar di 7 negara (PH, TH, SG, HK, MY, ID, SL). Menawarkn semua keperluan penting (Fast free wi-fi, Cool AC, Hot shower, 24/7 Customer Service, Bed spotless) dan banyak lagi. Harga pula bermula dr RM 25 / malam.
Kadar harga juga dinamik dan berubah bergantung pada permintaan dan tarikh.





Untuk Booking  ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room klik pautan dibawah
https://www.zenrooms.com/hotel/react/27/zen-rooms-royce-hotel-kuala-lumpur-9602
Peringatan, untuk mendapatkan bilik yang cantik haruslah booking bilik Zen Room kerana bilik dari Zen Room di jaga sendiri dan dikawal oleh pihak zen rooms sendiri bagi memastikan pelanggan selesa dan berpuas hati dengan bilik tersebut. Sekiranya anda mengambil bilik dari hotel itu sendiri yang bukan bilik zen room, keadaan dan kelengkapan bilik mungkin berlainan dan mungkin tidak seperti yang dijangka.

Sekiranya anda booking melalui zen rooms dan dapat bilik yang buakn bilik zen rooms yang mana biasanya bilik zen rooms akan terdapat sign board zen rooms serta bantal zen rooms anda boleh minta tukar bilik kerana bilik yang anda booking adalah bilik zen rooms.


ZEN Rooms Royce Hotel - Suite Room

Cik iena kongsi sebab pernah terjadi. Pihak hotel memberi bilik lain dan bilik sama sekali tidak sama seperti didalam gambar website zen room. Jadi anda berhak untuk mendapat bilik yang sebetulnya. Mungkin pihak hotel mengambilkesempatan dan telah memberikan bilik tersebut pada walk in customer mereka. Bilik tersebut Cik iena masih belum kongsikan di Blog. Memandangkan Cik iena tak suka keadaan bilik jadi Cik iena tak kongsi lagi sekarang.  Insya Allah jika ada masa Cik iena akan kongsikan juga untuk rujukan.

Semoga ianya tidak terjadi kepada anda yang lain :)






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2019/08/hotzen-rooms-royce-hotel-KL-Sentral.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Aira Kamilia Jenama Hijab Kanak Kanak Yang Cantik Dan Selesa

Aira Kamilia Jenama Hijab Kanak Kanak Yang Cantik Dan Selesa

papar berkaitan - pada 31/7/2019 - jumlah : 501 hits
Aira Kamilia Jenama Hijab Kanak Kanak Yang Cantik Dan Selesa Tudung kanak kanak memang ada banyak di pasaran Atas kita nak beli yang bagaimana untuk dipakaikan pada anak anak Tapi sebagai ibu sememangnya daku juga ada hajat untuk mendapatka...
Spg Cantik Digenjot Di Hotel Hingga Tewas Suami Bilang Begini

Spg Cantik Digenjot Di Hotel Hingga Tewas Suami Bilang Begini

papar berkaitan - pada 13/8/2019 - jumlah : 656 hits
Pembunuh sales promotion girl atau SPG cantik Ni Putu Yuniawati masih diburu polisi Pria bertato itu kabur setelah menggenjot dan membunuh Ni Putu Yuniawati di Penginapan Teduh Ayu 2 Kamar Nomor 8 Jalan Kebo Iwa Utara Padangsambian Denpasar...
Ingin Tampil Cantik Praktis Dan On Point Di Setiap Kesempatan Ini Rahasianya

Ingin Tampil Cantik Praktis Dan On Point Di Setiap Kesempatan Ini Rahasianya

papar berkaitan - pada 31/7/2019 - jumlah : 143 hits
Dengan ini kamu nggak perlu bingung lagi untuk bisa tampil cantik dan on point setiap saat
10 Istri Cantik Para Politisi Tanah Air

10 Istri Cantik Para Politisi Tanah Air

papar berkaitan - pada 1/8/2019 - jumlah : 247 hits
10 Istri cantik para politisi Indonesia antara lain Puput Nastiti Devi Ingrid Kansil dan Loemongga
7 Trik Tampil Rapi Dan Cantik Dengan Pashmina Tanpa Jarum Pentul 1 Menit Kelar

7 Trik Tampil Rapi Dan Cantik Dengan Pashmina Tanpa Jarum Pentul 1 Menit Kelar

papar berkaitan - pada 2/8/2019 - jumlah : 203 hits
Buatmu jamaah buru buru yang nggak sempat berlenggak lenggok di depan kaca semoga trik ini membantu ya
Raja Permaisuri Agong Cantik Bijak Cukup Cekap Memasak Ydp Agong

Raja Permaisuri Agong Cantik Bijak Cukup Cekap Memasak Ydp Agong

papar berkaitan - pada 30/7/2019 - jumlah : 446 hits
Tiga perkara yang menggambarkan keperibadian Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah Almarhum Sultan Iskandar Cantik intelligent pandai memasak Itu reaksi spontan Yang di Pertuan Agong Al Sultan Ab...
Hiburan 5 Tips Wajah Cantik Dan Berseri Seri Tanpa Sebarang Mekap Pasti Lebih Cun

Hiburan 5 Tips Wajah Cantik Dan Berseri Seri Tanpa Sebarang Mekap Pasti Lebih Cun

papar berkaitan - pada 1/8/2019 - jumlah : 268 hits
Semua wanita mempunyai keinginan untuk tampil cantik dengan menggunakan produk kecantikan atau alat kosmetik yang menjanjikan kesan segera terutama untuk menghilangkan cela dan mencerahkan kulit Bukan itu sahaja terdapat segelintir wanita d...
Artis Artis Cantik Hapus Tato Di Tubuh Salah Satunya Ada Nama Mantan

Artis Artis Cantik Hapus Tato Di Tubuh Salah Satunya Ada Nama Mantan

papar berkaitan - pada 30/7/2019 - jumlah : 322 hits
Artis artis Indonesia ini harus rela hapus puluhan tato di bagian tubuhnya Siapa saja mereka
Tahap Empat Babitkan Keseluruhan Kulit Otot Dan Tulang Ini Gambaran Lecur Mengikut Tahap

Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak

Pertumbuhan Berterusan Wall Street Hijau Untuk Hari Ketiga Berturut Turut

Don T Let Renovations Ruin Your Home And Your Budget Or Some Tips For Choosing A Contractor

Netizens Inciting Hatred Against Footballers Being Tracked Down

Faisal Halim Kini Di Icu Tangan Kiri Tiada Tindak Balas

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita

Pusing Bandar



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Laundry Day Woes Say Goodbye To Lost Socks With Inchbug

Astrazeneca Akhirnya Tarik Balik Vaksin Covid 19 Selepas Pengakuannya Yang Mengejutkan

Buat Ujian Darah Menjelang Usia Menua

Malaysia Asserts Claim For Portion Of Goldman Sachs Fines In 1mdb Case

The Indian Dilemma In Kkb

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus