Hospital Di New York Dipercayai Guna Forklift Usung Mayat Dalam Lori


Tular, detik-detik mayat yang dipercayai pesakit Covid-19 dimuatkan ke dalam sebuah lori berhawa dingin menggunakan forklift di luar sebuah hospital di New York.
Rakaman yang menakutkan itu telah dirakamkan dari luar sebuah hospital di New York yang telah meragut 790 nyawa dan telah menjangkiti lebih 36,000 orang.
Beberapa jam sebelumnya, sebuah gambar yang sama turut dikongsikan dalam talian di hospital yang berbeza.
Pada Ahad lalu, para pekerja dilaporkan mula memasang khemah triage di luar hospital-hospital New York yang telah pun dibanjiri dengan mangsa Covid-19.

Wabak pandemik itu dijangka akan meningkat di New York pada minggu-minggu yang akan datang. Dalam pada masa yang sama, pegawai-pegawai perubatan juga dilaporkan terdesak untuk menyediakan fasiliti serta kemudahan di luar enam hospital termasuk satu di Long Island.
Dr Anthony Fauci, pakar penyakit berjangkit Amerika Syarikat telah memberi amaran kepada beberapa bandar di Amerika yang berkemungkinan menjadi pusat penularan wabak seperti di New York.
Pada hujung minggu yang lalu, sebuah foto yang memaparkan sebuah trak yang dipenuhi beg mayat telah diambil dan dikongsikan oleh seorang pegawai perubatan NYC ketika penghujung waktu kerjanya.

“Ianya adalah realiti menakutkan tentang apa yang dihadapi kita sekarang ini dan kini ada yang telah pun pergi terlebih dahulu,” katanya.
Katanya, salah seorang mangsa tersebut adalah pesakit wanita yang pernah dia santuni serta berada di sisinya ketika wanita itu menghembuskan nafas terakhir.
Bandar Queens dilaporkan telah menyaksikan percambahan kes mendadak diikuti rapat oleh Brooklyn, The Bronx, Manhattan dan Staten Island.
Di New York sahaja, sebanyak 59,513 kes positif telah disahkan dan lebih dari 1,000 orang dilaporkan telah meninggal dunia.

Sumber: Mirror
YouTube Mula Menghadkan Penstriman Pada Resolusi 480p Sahaja Di India Minggu lalu YouTube mula menetapkan skrin lalai mereka ke resolusi 480p ke seluruh dunia bagi mengurangkan beban rangkaian Internet dunia akibat wabak Covid-19. Tetapi di India langkah yang lebih drastik mula dilakukan YouTube dengan hanya membenarkan penstriman pada resolusi maksimum 480P sahaja.

Menurut laporan XDA, pengguna di beberapa kawasan di India hanya dibenarkan menstrim pada resolusi maksimum 480p sahaja apabila menggunakan aplikasi Android. Tiada pilihan untuk resolusi lebih tinggi tetapi mereka boleh mengurangkan kualiti ke 360p. 240p dan 144p sekiranya perlu. Pada waktu ini YouTube hanya mengenakan had resolusi ini pada aplikasi telefon pintar tetapi tidak pada desktop.
Dengan semakin banyak negara menggunakan perintah kekangan pergerakan dan perintah berkurung, mungkin had penstriman seperti di India ini akan dikembangkan ke peringkat global kelak.

The post (Video)Hospital Di New York Dipercayai Guna ‘Forklift’ Usung Mayat Dalam Lori appeared first on Suara Viral Malaysia.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://suaraviral.org/videohospital-di-new-york-dipercayai-guna-forklift-usung-mayat-dalam-lori/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Rumah Mewah Di Atas Langit Di New York

Rumah Mewah Di Atas Langit Di New York

papar berkaitan - pada 3/4/2020 - jumlah : 246 hits
Pernah korang impikan mempunyai rumah yang harganya sampai jutaan rm Rumah itu benar benar ada Bentuknya bukan istana dengan taman luas namun hanya berupa pangsapuri Tapi jangan salah anggap walaupun pangsapuri ini ada di dalam bangunan ked...
Tidak Benar Hospital Tuanku Fauziah Guna Termometer Masuk Ke Mulut Saring Covid 19

Tidak Benar Hospital Tuanku Fauziah Guna Termometer Masuk Ke Mulut Saring Covid 19

papar berkaitan - pada 29/3/2020 - jumlah : 256 hits
SHAH ALAM 28 MAC Dakwaan kononnya Hospital Tuanku Fauziah Kangar Perlis menggunakan termometer yang dimasukkan ke mulut orang ramai bagi menyaring penyakit Covid 19 adalah palsu kata Kementerian Kesihatan Hospital Tuanku Fauziah hanya mengg...
Kamar Jenazah Penuh Jasad Pasien Virus Corona Di New York Ditampung Di Truk Es

Kamar Jenazah Penuh Jasad Pasien Virus Corona Di New York Ditampung Di Truk Es

papar berkaitan - pada 1/4/2020 - jumlah : 134 hits
Biro Manajemen Kedaruratan Federal Amerika Serikat menerjunkan 85 unit truk es ke kota New York sebagai kamar jenazah sementara saat rumah sakit mengalami lonjakan kasus kematian karena virus corona pada Senin kemarin
Van Hospital Dipercayai Terbabas Doktor Amp Anak Berusia 7 Bulan Maut

Van Hospital Dipercayai Terbabas Doktor Amp Anak Berusia 7 Bulan Maut

papar berkaitan - pada 29/3/2020 - jumlah : 313 hits
Doktor wanita termasuk seorang bayi lelaki berusia tujuh bulan maut selepas van hospital dinaiki mereka terlibat dalam kemalangan jalan raya di Jalan Renuk Gua Musang Kuala Krai Kelantan pagi tadi Berita duka itu dikongsi di laman Facebook ...
Covid 19 Terlalu Ramai Yang Maut Itali Terpaksa Guna Trak Tentera Bawa Keluar Mayat Dari Wilayah Bergamo

Covid 19 Terlalu Ramai Yang Maut Itali Terpaksa Guna Trak Tentera Bawa Keluar Mayat Dari Wilayah Bergamo

papar berkaitan - pada 20/3/2020 - jumlah : 562 hits
Bergamo antara bandar di Itali yang paling teruk dilanda wabak Covid 19 kini terpaksa memindahkan mayat mayat keluar dari negeri itu berikutan tempat pembakaran mayat yang penuh Puluhan trak tentera dikerah masuk bagi memindahkan puluhan ke...
Trump Batal Hasrat Kurung New York

Trump Batal Hasrat Kurung New York

papar berkaitan - pada 29/3/2020 - jumlah : 131 hits
PRESIDEN Donald Trump lewat malam semalam membatalkan hasrat nbsp mengenakan perintah berkurung dua minggu di New York dan kawasan sekitarnya selepas tentangan hebat pemimpin politik tempatan dan amaran ia boleh mencetuskan panik Pusat Kawa...
Harimau Malaya Bernama Nadia Diuji Positif Coronavirus Di New York

Harimau Malaya Bernama Nadia Diuji Positif Coronavirus Di New York

papar berkaitan - pada 6/4/2020 - jumlah : 200 hits
Seekor Harimau betina yang berusia 4 tahun di Zoo Bronx telah disahkan positif Coronavirus Menurut Zoo Bronx di New York City berkata keputusan ujian tersebut disahkan oleh Makmal Perkhidmatan Veterinar Kebangsaan di Lowa Harimau yang berna...
Harimau Malaya 4 Tahun Di New York Positif Covid 19

Harimau Malaya 4 Tahun Di New York Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 6/4/2020 - jumlah : 559 hits
Harimau Malaya 4 tahun di New York positif COVID 19Nadia 4 tahun disahkan positif koronavirus selepas mengalami simptom batuk kering dan kurang selera makan Foto Wildlife Conservation SocietyHarimau Malaya di New York positif COVID 19SEEKOR...
Malayan Tiger At New York S Bronx Zoo Tests Positive For Coronavirus

Malayan Tiger At New York S Bronx Zoo Tests Positive For Coronavirus

papar berkaitan - pada 6/4/2020 - jumlah : 189 hits
CORONAVIRUS A tiger at the Bronx Zoo in New York City has tested positive for the respiratory disease caused by the novel coronavirus in the first known case of a human infecting an animal and making it sick the zoo s chief veterinarian sai...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Patut Tak Boleh Daftar

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo

Iddah Bercerai Panduan Pengiraan Tempoh Iddah Untuk Wanita Bercerai

Tvet Tahfiz Mara Bidang Pengajian Syarat Kemasukan

Den Manjo Feat Eda Ezrin Adik Jando Abe Dudo Raya Chord