Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac


KUALA LUMPUR, 27 Mac 2024 – Selepas dilancarkan bersama telefon pintar flagship baharu Siri Magic HONOR pada minggu lalu, HONOR Pad 9 boleh dibeli di kedai seluruh negara mulai esok. Tablet terbaharu ini mempunyai reka bentuk menawan dan memberi pengalaman audiovisual menakjubkan. Ia adalah peranti terbaik untuk melakukan kerja dan berhibur. 

HONOR Pad 9 tersedia dalam dua warna menarik iaitu Space Gray dan Cyan Lake. Tablet ini didatangi dalam dua versi iaitu Wi-Fi sahaja dan 5G. Model Wi-Fi ditawarkan pada harga RM1,499 dan akan mula dijual seluruh negara pada 28 Mac. 
Turut disertakan adalah hadiah percuma bernilai RM698, termasuk papan kekunci pintar HONOR Pad 9 Smart Bluetooth Keyboard dan pen HONOR CHOICE Pencil. Dengan aksesori tersebut, HONOR Pad 9 pasti melancarkan tugasan pengguna sama ada untuk belajar, kerja atau menghasilkan seni. 
HONOR Pad 9 boleh dibeli di pelbagai platform seperti laman web rasmi HONOR, Kedai HONOR, Shopee, Lazada, TikTok Shop, dan juga pengedar sah Harvey Norman, Senheng, SenQ, dan Urban Republic. 
Sementara itu, HONOR Pad 9 edisi 5G akan mula dijual pada 19 April ini. Berikut beberapa ciri menarik tentang tablet tersebut. 
Paparan Keselesaan Mata 2.5K 12.1 inci
Pengguna pasti terpesona dengan Paparan Keselesaan Mata 2.5K 12.1 inci yang menakjubkan. HONOR Pad 9 mempunyai kadar segar semula 120Hz dan nisbah skrin ke badan adalah 88%, menghasilkan imej yang jelas dan terang. Menampilkan resolusi 2560×1600 piksel dan menyokong 1.07 bilion warna, tablet ini menjanjikan pengalaman visual menyeronokkan.
HONOR Pad 9 turut mengutamakan kesihatan mata dengan menyertakan ciri-ciri keselesaan mata Pemalapan Dinamik dan Paparan Malam Sirkadia. Kini pengguna tidak perlu bimbang keletihan mata selepas menggunakan tablet ini untuk tempoh lama. Paparan peranti ini turut menerima pensijilan daripada TÜV Rheinland untuk Cahaya Biru Rendah dan Bebas Kerlipan yang meghasilkan warna lebih warm bagi tontonan lebih selesa.
Lapan Pembesar Suara Keliling
Tablet ini didatangi dengan lapan pembesar suara dengan dua di bahagian bawah peranti untuk menghasilkan audio 360 darjah bertenaga dan dinamik dari pelbagai arah untuk menghasilkan bunyi keliling yang sinematik.
Teknologi penalaan bunyi HONOR Histen dan Bidirectional Vocal Enhancement menghasilkan bunyi yang sangat jelas, sesuai untuk membuat panggilan audio atau strim video.
Storan Besar 256GB
HONOR Pad 9 hadir dengan HONOR RAM Turbo 8GB yang boleh dipertingkatkan kepada 16GB dan mempunyai 256GB untuk menyimpan lebih banyak koleksi gambar, dokumen atau video. Pada masa sama, memberi prestasi melakukan pelbagai tugas dengan lancar.
Sambungan Sepantas Kilat
HONOR Pad 9 menawarkan dua versi iaitu Wi-Fi sahaja dan 5G. Tablet ini menjanjikan penyambungan sepantas kilat bagi membolehkan muat turun yang lebih pantas dan penstriman lancar.
Dikuasakan oleh cipset mudah alih Qualcomm® Snapdragon® 6 Gen 1, HONOR Pad 9 dimuatkan bateri berkapasiti besar 8300mAh untuk kegunaan sepanjang hari.  Dengan sekali cas, HONOR Pad 9 mampu bertahan sehingga 11 jam penstriman video, 11 jam melayari media sosial atau 15 jam penstriman muzik. Ia disokong pengecas pantas berwayar HONOR SuperCharge 35W.
Produktiviti Tahap PC

Kebolehan HONOR Pad 9 dipertingkatkan dengan dua aksesori pintar iaitu papan kekunci pintar HONOR Pad 9 Smart Bluetooth Keyboard yang memberi pengalaman seperti menggunakan laptop. Papan kekunci tersebut mempunyai sudut lebar ergonomic untuk keselesaan. 
Manakala pen HONOR CHOICE Pencil memberikan ketepatan dan kelancaran dalam setiap seretan. Pen ini mempunyai aliran dakwat dan kepekaan tekanan responsif yang mencapai tahap 4096 yang mengagumkan, sekaligus melancarkan pengalaman menulis.
Pengalaman Pintar
HONOR Pad 9 menawarkan pengalaman pengguna yang canggih dengan akses kepada ciri-ciri pintar dan diperibadikan. Antaranya ialah HONOR Connect yang menyelaraskan kerjasama antara peranti untuk perkongsian rangkaian yang lancar, panggilan, pemberitahuan dan mengakses aplikasi merentas tablet dan telefon pintar. Ciri ini menyokong kolaborasi multi skrin, memperkasakan pengguna untuk menggunakan sehingga empat aplikasi serentak dengan mudah di satu skrin. 
Keupayaan pintar ini digabungkan dengan ciri keselesaan mata, kecekapan dan paparan sinematik terbaik untuk mengimbangi kerja dan berhibur.
Untuk maklumat lanjut mengenai HONOR Pad 9, layari https://www.hihonor.com/my/


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/honor-pad-9-tablet-terbaik-untuk-berhibur-dan-kerja-mula-dijual-seluruh-negara-pada-28-mac/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Honor Magic6 Pro Bakal Dilancarkan Di Malaysia Pada 20 Mac

Honor Magic6 Pro Bakal Dilancarkan Di Malaysia Pada 20 Mac

papar berkaitan - pada 14/3/2024 - jumlah : 131 hits
KUALA LUMPUR 11 Mac 2024 HONOR Malaysia mengumumkan pelancaran rasmi HONOR Magic6 Pro flagship baharu yang dinanti nantikan pada 20 Mac ini Pelancaran ini akan disiarkan secara langsung di laman Facebook HONOR Malaysia pada jam 3 petang Mod...
Pakej Berpantang Suraya Mothercare Di Oversea Rasai Pengalaman Terbaik Berpantang Tradisional Meskipun Di Luar Negara

Pakej Berpantang Suraya Mothercare Di Oversea Rasai Pengalaman Terbaik Berpantang Tradisional Meskipun Di Luar Negara

papar berkaitan - pada 19/3/2024 - jumlah : 112 hits
PAKEJ BERPANTANG SURAYA MOTHERCARE DI OVERSEA RASAI PENGALAMAN TERBAIK BERPANTANG TRADISIONAL MESKIPUN DI LUAR NEGARA Proses berpantang merupakan salah satu perkara penting bagi ibu ibu yang baru saja melalui fasa melahirkan Untuk itu berpa...
Ceramah Integriti Dan Etika Kerja Cemerlang Perpustakaan Negara Malaysia

Ceramah Integriti Dan Etika Kerja Cemerlang Perpustakaan Negara Malaysia

papar berkaitan - pada 22/3/2024 - jumlah : 125 hits
Assalamualaikum wbt Salam 10 Ramadan pada awak semua Pagi nie saya nak ajak awak join satu ceramah yang diberi tajuk Integriti Dan Etika Kerja Cemerlang Penceramahnya bukan calang calang orang tau nama beliau adalah DCP Dato Hj Ghazali bin ...
Tak Hadiri Sidang Ptun Negara Dianggap Abai Pada Ruu Masyarakat Adat

Tak Hadiri Sidang Ptun Negara Dianggap Abai Pada Ruu Masyarakat Adat

papar berkaitan - pada 29/3/2024 - jumlah : 63 hits
Pemerintah tak hadir dalam sidang lanjutan gugatan atas abainya negara dalam pembentukan RUU Masyarakat Adat
Infografis Perjalanan Kasus Korupsi Jerat Harvey Moeis Suami Sandra Dewi Bikin Negara Rugi Rp271 T

Infografis Perjalanan Kasus Korupsi Jerat Harvey Moeis Suami Sandra Dewi Bikin Negara Rugi Rp271 T

papar berkaitan - pada 29/3/2024 - jumlah : 58 hits
Harvey rupanya ditetapkan sebagai tersangka dalam kasus korupsi tata niaga timah wilayah Izin Usaha Pertambangan PT Timah Tbk
Harvey Moeis Terjerat Korupsi Timah Abraham Samad Banyak Total Loss Tak Masuk Kas Negara

Harvey Moeis Terjerat Korupsi Timah Abraham Samad Banyak Total Loss Tak Masuk Kas Negara

papar berkaitan - pada 29/3/2024 - jumlah : 51 hits
Harvey Moeis Terjerat Korupsi Timah Abraham Samad Banyak Total Loss Tak Masuk Kas Negara
420 Kilogram Gula Yang Mahu Diseludup Ke Negara Jiran Ditemui Dalam Hutan

420 Kilogram Gula Yang Mahu Diseludup Ke Negara Jiran Ditemui Dalam Hutan

papar berkaitan - pada 30/3/2024 - jumlah : 66 hits
Mohd Roji Kawimdroji bh com myAnggota tentera memeriksa gula yang disorok di dalam hutan di Kampung Punang Ba kelalan yang disyaki cuba diseludup ke negara jiran Foto TENTERA DARATKUCHING Anggota Tentera Darat mengesan tempat transit penyel...
Dahsyat Betul 34 Penguatkuasa Kastam Di Klia Lindungi Penyeludupan Sehingga Negara Kerugian Rm2 Bilion Ditahan Sprm

Dahsyat Betul 34 Penguatkuasa Kastam Di Klia Lindungi Penyeludupan Sehingga Negara Kerugian Rm2 Bilion Ditahan Sprm

papar berkaitan - pada 31/3/2024 - jumlah : 78 hits
Shahbudin HusinSuruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia mendedahkan jumlah ketirisan akibat kegiatan sindiket penyeludupan membabitkan beberapa anggota Jabatan Kastam Diraja Malaysia di Kargo Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur Sepang ...
Permohonan Biasiswa Jpa 2024 Program Ijazah Dalam Negara

Permohonan Biasiswa Jpa 2024 Program Ijazah Dalam Negara

papar berkaitan - pada 30/3/2024 - jumlah : 140 hits
Permohonan Biasiswa JPA 2024 Program Ijazah Dalam Negara 29 Berita baik untuk penuntut IPT Kini telah dibuka permohonan biasiswa JPA 2024 dibawah Program Ijazah Dalam Negara untuk permohonan secara online Biasiswa JPA ini sentiasa ditunggu ...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Utilizing Crowdfunding For Business

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


The Cultural Impact Of Online Casino Gaming On Filipino Society

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Polis Tahan Pemandu Peribadi Kerana Melakukan Khianat Dan Memukul

Pn Talks Of Gov T Change After Kkb Azmin Holds Back On Revelations Against Ph

We Are Not Subject Of Macc Investigation Say Two Of Mahathir S Sons

Apam Lenggang Rangup Manis Berlemak