Homestay Gambang Murah Dan Selesa Di I Gambang Homestay


Seronok tak bercuti di Pahang? Aku tak tanya pun memang korang tahu kan? Memang seronok pun. Banyak tempat-tempat yang menarik untuk dilawati ketika musim cuti sekolah. Kalau selama ni percutian korang tu bertempat di tanah tinggi, apa kata percutian kali ini ubah selera dengan membawa keluarga menikmati percutian bertemakan air, dengan mengunjungi Bukit Gambang Water Park yang terletak di Kuantan, Pahang. Tapi masa bercuti tu jangan la menginap di hotel pulak. Pilih la homestay yang ternyata lebih selesa, lebih besar dan luas terutamanya homestay yang jauh dari hiruk pikuk kota. Sesuai untuk seisi keluarga untuk menginap beramai-ramai. 
Susah nak pilih homestay murah, selesa dan sesuai dengan bajet korang? Jangan risau, untuk memudahkan korang semua yang datang bercuti atau sekadar melawat negeri Pahang, aku nak perkenalkan korang dengan homestay murah dan selesa di Gambang. Yang pastinya akan membuatkan korang bercuti dengan rasa macam menginap  kat rumah sendiri! Homestay Gambang Murah di i-Gambang HomestayMemperkenalkan i-Gambang Homestay yang menjanjikan penginapan yang lengkap dan terbaik untuk korang sekeluarga. i-Gambang Homestay merupakan rumah teres yang selesa, bersih dan selamat dan ianya terletak di antara Jalan Kuantan - Gambang. Pastinya segala kemudahan yang diperlukan senang didapati. Semuanya ada di sekelilingnya. Bukan sahaja lokasi strategik kerana berhampiran dengan destinasi percutian terkenal iaitu Bukit Gambang Water Park, malah homestay ini juga mempunyai beberapa kelebihan berbanding homestay lain  


Homestay ini juga menawarkan harga yang murah dan berbaloi untuk percutian bersama keluarga. Harga pastinya berbeza daripada satu tempat dengan tempat yang lain, tetapi apa yang pasti harga untuk menginap di homestay ni lebih murah, setimpal dengan servis yang kita dapat. 
Yang penting, i-Gambang Homestay ni mementingkan privacy berbanding dengan tempat penginapan lain. Banyak rumah yang dijadikan homestay yang hanya menempatkan satu keluarga dalam satu masa. Pastinya dalam keadaan privacy, kita akan lebih selesa berada di homestay tersebut.Sebab Kenapa i-Gambang Homestay Penginapan TerbaikSekiranya korang menginginkan percutian dengan penginapan yang selesa, moden dan lengkap, maka i-Gambang Homestay adalah tempat penginapan yang sesuai.Antara faktor menarik yang tidak mungkin korang perolehi dari homestay yang lain ialah seperti berikut :
RUANG TAMU YANG DILENGKAPI SOFA MODEN DAN TV PLASMA


Berbeza dengan homestay yang lain, kemudahan sofa moden dan selesa di ruang tamu untuk berehat sambil menonton tv jenis Plasma 32 inci dengan pakej Astro turut disediakan sekali di i-Gambang Homestay ni. Memang terbaik! Suasana ruang tamu yang ceria dengan corak warna yang mendamaikan menjadikan ruang tamu ni sebagai tempat bersantai bersama keluarga untuk menghilangkan penat selepas seharian dengan aktiviti luar. Korang tak perlu bersusah payah nak bawa tikar atau karpet sendiri sebab sofa yang empuk dan karpet yang gebu telah disediakan bagi yang datang menginap di sini. Kalau korang rasa bosan, boleh tonton tv melalui pakej Astro (family package) yang telah disediakan di  i-Gambang Homestay. Yang penting, drama dalam tv yang korang tonton tu bukan dari tv yang macam kotak besar tu, tapi yang jenis tv flat screen. Keselesaan korang memang diutamakan di homestay ni.
BILIK TIDUR LENGKAP DENGAN AIRCOND




i-Gambang Homestay ini turut menyediakan 3 bilik tidur kepada mereka yang datang menginap disini. 2 bilik iaitu bilik tidur utama dan bilik nombor 3 dilengkapi dengan penghawa dingin. Kelengkapan bilik tidur juga disediakan dengan katil queen saiz, cukup besar untuk memuatkan dua orang tidur di atas tilam yang empuk. Katil queen saiz bukan hanya terhad di bilik tidur utama sahaja, tapi disediakan di setiap bilik. Antara kemudahan lain yang terdapat di dalam bilik tidur ni ialah almari bagi penyimpanan pakaian dan juga cermin untuk bersolek. Jadi, dengan adanya tempat simpan baju ni takde la pakaian korang bersepah atas lantai.RUANG DAPUR YANG LENGKAP





Ruang dapur di homestay ni pun tak kurang hebatnya. Apa taknya, semua kelengkapan memasak,meja makan, peti sejuk, tempat memasak dan mesin basuh telah disediakan di i-Gambang Homestay ni. Pinggan mangkuk, cawan, periuk nasi, periuk belangga semua ada. Tak perlu risau la kalau korang duduk situ dan bercadang nak masak. Dan kalau bercuti ke Gambang, salah satu destinasi yang korang wajib pergi ialah Gambang Water Park. Dah mandi kat sana mesti banyak baju yang basah kan? Jangan risau, kalau korang menginap di  homestay ni, mesin basuh ada disediakan untuk kemudahan mencuci atau mengeringkan pakaian dengan cepat.
TANDAS YANG BERSIH

Tandas yang bersih dan selesa dititikberatkan bagi memberi keselesaan kepada mereka menginap di homestay ini. Selain itu, Ruang dan kemudahan menunaikan solat seperti sejadah turut disediakan. Sejadah juga dia ada sediakan untuk korang sembahyang…jadi tak perlu la berebut-rebut ye.

RUANG PARKIR KERETA

Bimbang kereta korang akan calar atau hilang semasa menginap di homestay? Jangan risau kalau korang tinggal kat homestay ni kerana di homestay ni tempat untuk parkir kereta tu dah disediakan. Ianya mampu memuatkan 2 buah kereta pada satu masa. Yang penting kereta korang selamat.

Secara ringkasnya, i-Gambang Homestay ni memang dah fully furnished dari segi kemudahan ruang tamu, bilik tidur, dapur dan tandas. Kalau korang datang ke sini dan mencari homestay pada harga yang murah dan selesa, i-Gambang Homestay penginapan yang sesuai kerana kelengkapan yang disediakan seperti :3 bilik tidurBilik air 2 aircond : bilik tidur utama & bilik no 3Peti aisPeralatan memasakTV Plasma 32'Astro (family pakej)Katil saiz queen setiap bilikMesin basuhSeterikaJug kettleSejadahPenyidai kainIron boardTempat parkir keretaToto dan bantal extra disediakan untuk keluarga yang ramai. Lokasi Dan Kemudahan Di Sekitar I-Gambang Homestay

Lokasi penginapan yang strategik dan udara yang nyaman untuk bercuti bersama keluarga, urusan rasmi seperti majlis konvokesyen dan pendaftaran, bermalam dan sebagainya menjadikan homestay ni tempat penginapan yang terbaik dengan harga yang berpatutan. Selain kemudahan penginapan yang selesa dan lengkap, pengunjung yang datang menginap di homestay ini juga dapat merasai kemudahan yang ada di kawasan sekitar seperti : Berhampiran kemudahan kedai makan & kedai runcit (lebih kurang 150 meter)Bukit Gambang Water Park (lebih kurang 2 minit)Kolej Matrikulasi Pahang (lebih kurang 5 minitKolej Komuniti Paya Besar (lebih kurang 5 minit)Pusat Asasi UIA (lebih kurang 5 minit)Felda Lepar Hilir ( (lebih kurang 5km/8 minit)Universiti Malaysia Pahang (UMP) (lebih kurang 12km/15 minit)Kuantan Airport (lebih kurang 25km/26 minit)Kolej Poly Tech Mara (lebih kurang 30km/32 minit)Kolej Shahputera (lebih kurang 34km/35 minit)Bandar Kuantan (lebih kurang 40km/45 minitKadar Sewa Dan Daftar Masuk Ke i-Gambang Homestay
Yang menariknya, korang dapat menikmati kadar sewa yang sangat berpatutan dengan harga yang ditawarkan di i-Gambang Homestay. Dengan pelbagai kemudahan asas yang ada di dalam rumah dan kemudahan di kawasan sekitar, penginapan di homestay ini memang sangat berbaloi.Daftar Masuk : 2 :00 petang Daftar Keluar : 12 :00 tengahari Bayaran Deposit/Booking : RM50.00 semasa sesi perundingan (baki bayaran semasa daftar masuk) Kadar sewa adalah sebanyak RM200.00 bagi hari Jumaat/Sabtu/Ahad/Cuti Umum & Musim Cuti Sekolah.

Kadar sewa adalah sebanyak RM180.00 bagi hari Isnin hingga Khamis

Harga sewa juga boleh dirunding sekiranya menginap lebih daripada sehari.

Jika korang nak buat tempahan atau nak dapatkan maklumat lanjut berkaitan homestay ini, boleh hubungi atau Whatsapp pengurus i-GambangHomestay :

Puan Aida : 019-9179509En. Ariffin : 019-9895693
Kalau dah berada kat Gambang tu, korang boleh datang sendiri untuk tengok homestay ini di alamat dibawah. Guna google map kalau korang tak jumpa. Lokasi melalui google map dah atas kat atas.

i-gambang HomestayNo. 43, Lorong Gambang Damai 10Jalan Kuantan – Gambang26300 Gambang, Pahang

Penginapan homestay ini khusus bagi keluarga muslim & muhrim sahaja. Insha allah,  di  i-Gambang Homestay ni, korang akan menikmati percutian dengan penginapan yang selesa dengan kadar sewa yang berpatutan.  

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.nicknashram.com/2018/02/homestay-gambang-murah-dan-selesa-di-i-gambang-homestay.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+nicknashram87+(Nick+Nashram)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Amvilla Homestay Menyediakan Penginapan Yang Damai Dan Selesa Di Kota Bharu Kelantan

Amvilla Homestay Menyediakan Penginapan Yang Damai Dan Selesa Di Kota Bharu Kelantan

papar berkaitan - pada 3/1/2019 - jumlah : 663 hits
Assalamualaikum hi korang dari jauh ku doakan semoga korang semua senantiasa di dalam keadaan yang sihat dan menyenangkan Ameen Okay hari ini daku nak kongsikan tentang satu lagi homestay yang bagi aku agak baik cantik selesa dan paling pen...
Spek Mata Murah Jom Jumpa Encik William Di Eye Pro Vision Sungai Wang

Spek Mata Murah Jom Jumpa Encik William Di Eye Pro Vision Sungai Wang

papar berkaitan - pada 26/12/2018 - jumlah : 1066 hits
Jumaat lepas sebelum bergerak ke kampung nenek di Utara suami cakap nak pi Sungai Wang Kuala Lumpur Katanya nak buat spek mata baru kebetulan spek dia power dah low dan silau dia makin bertambah maka kena buat sesuatu sebelum nak mulakan pe...
Spek Murah Dengan Lens Alpha Blue 420 Memang Terbaik

Spek Murah Dengan Lens Alpha Blue 420 Memang Terbaik

papar berkaitan - pada 27/12/2018 - jumlah : 2073 hits
Paling susah nak cari cermin mata Kena sangat sangat memilih dan cerewet dalam memilih Sebab cermin mata mahal sangat kan Beli satu pakailah sampai jahanam Bella selalunya beli satu memang jaga baik baik Lepas pakai lap Simpan baik baik jan...
Kunci Panjang Umur Dan Murah Rezeki Ada Pada Ibubapa Bacalah Rileks Media

Kunci Panjang Umur Dan Murah Rezeki Ada Pada Ibubapa Bacalah Rileks Media

papar berkaitan - pada 25/12/2018 - jumlah : 429 hits
Redha Allah tergantung pada redha ibu dan bapa dan murka Allah bergantung pada murka ibu dan bapa mereka Wahai Rasulullah apakah masih ada kebaikan yang boleh saya kerjakan untuk berbakti kepada kedua ibu bapa saya setelah mereka meninggal ...
Spek Dengan Lens Alpha 420 Ini Tahan Lasak Dan Sangat Murah

Spek Dengan Lens Alpha 420 Ini Tahan Lasak Dan Sangat Murah

papar berkaitan - pada 25/12/2018 - jumlah : 393 hits
Sengaja aku pergi ke Sungei Wang Plaza kelmarin untuk jenguk kedai spek murah yang pernah viral di Facebook baru baru ni Yelah harga spek dijual dengan harga RM38 untuk 3 hari berturut turut sempena dengan pembukaan cawangan terbaru mereka ...
Nike Akan Mula Jual Kasut Dengan Harga Lebih Murah Menjelang Tahun 2019

Nike Akan Mula Jual Kasut Dengan Harga Lebih Murah Menjelang Tahun 2019

papar berkaitan - pada 25/12/2018 - jumlah : 293 hits
Nike nampaknya akan memfokuskan pada kasut yang akan dijual dengan harga yang sederhana menjelang tahun 2019 Ketua Pegawai Eksekutif Mark Parker berkata Nike sebelum ini telah menewaskan jangkaan untuk suku kedua termasuk jualan yang mening...
Kedai Cermin Mata Murah Eye Pro Vision William Di Sungei Wang Viral Tergoda Dengan Lens Alpha Blue 420

Kedai Cermin Mata Murah Eye Pro Vision William Di Sungei Wang Viral Tergoda Dengan Lens Alpha Blue 420

papar berkaitan - pada 27/12/2018 - jumlah : 1086 hits
hai assalammulaikumKedai Cermin Mata Murah Eye Pro Vision William Sungei Wang Viral Seumur hidup tak pernah la nak pakai cermin mata sebab berlagak cakap mata kita ni elok je takda rabun ke apa Tak pernah juga pergi cek mata dekat kedai man...
Perkhidmatan Kereta Sewa Murah Di Ayer Keroh Mitc Dan Bandar Melaka

Perkhidmatan Kereta Sewa Murah Di Ayer Keroh Mitc Dan Bandar Melaka

papar berkaitan - pada 27/12/2018 - jumlah : 632 hits
Kami menyediakan Perkhidmatan kereta sewa murah di Ayer Keroh MITC dan Bandar Melaka Samada anda bekerja tetap bekerja sendiri atau pelajar ipta ipts dapatkan perkhidmatan Kereta Sewa kami kerana harga yang ditawarkan murah dan berpatutan H...
Cara Mudah Dan Murah Membersihkan Kusyen Kereta

Cara Mudah Dan Murah Membersihkan Kusyen Kereta

papar berkaitan - pada 1/1/2019 - jumlah : 362 hits
Cara mudah dan murah membersihkan kusyen kereta Kusyen kereta adalah salah satu benda penting yang perlu ada di dalam kereta Ada 2 jenis kusyen kereta yang selalu dipasang bagi kereta pasaran Malaysia iaitu jenis fabrik dan jenis kulit Kusy...
Nasi Briyani Kukus Padu Sedap Uii Percuma Ayam Briyani Untuk Ibu Mengandung Patutla Ramai Beratur Beli

Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Nostalgia Bedak Sejuk

Adik Ipar Nak Tumpang Rumah Kemudian Datang Lagi Sorang Akhirnya Kami Laki Bini Dah Kurus Kering

Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Aku Ceraikan Isteri Ikut Kehendak Dia Sebab Dia Tak Pandai Buat Air Ikut Tekak Keturunan Kami

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas

Unveiling The Efficiency Of Delta 8 Gummies An Extensive Guideline

Sayur Kucai Dan Taugeh Untuk Makan Tengah Hari

Adira Suhaimi Kasih Chord

Bila Duit Nak Masuk

Dumbing Down Our Education System Via Politicians And Theocrats