Hiburan Penting Tips Berjimat Cermat Anda Perlu Hadam Ketika Pandemik Kini


Pejam celik, pejam celik, tiba-tiba kita dah pun melompat masuk ke tahun 2021. Biar benar? Serius rasa 2020 berdesup zup zap sampaikan tak sedar langsung. Mana nak sedar bila anda kena lalui pelbagai rintangan dan dugaan sepanjang tahun ini.
Siapa sangka pandemik yang nampak kecil mulanya telah membesar dengan luas sehingga semua penduduk dunia terpaksa mengubah gaya hidup hampir 100%. Bukan sahaja jalani norma baru malah ada yang diduga dek kebejatan ekonomi sampaikan sumber kewangan pun terjejas.
AdvertisementAda yang terpaksa cari kerja lain, ada yang kena reda dapat gaji separuh daripada biasa. Kenalah berjimat-cermat dalam berbelanja supaya dapat teruskan kelangsungan hidup. Haihh… apalah tips terbaik untuk hemah berbelanja ya?
Cari ‘deal’ terbaik

Khas buat anda, antara tips untuk menjalani misi berjimat-cermat ini ialah tidak berbelanja secara melulu sahaja. Sebaiknya, anda selongkar dahulu pelbagai medium dan bandingkan harga barang yang dikehendaki. Selepas dah jumpa platform yang menawarkan harga terbaik, barulah beli. Confirm anda tidak akan berbelanja lebih daripada yang sepatutnya!
Sama juga apabila mencari pakej perkhidmatan, contohnya seperti data, anda mesti kaji dan cari telko mana yang memberikan servis semaksima mungkin tapi dengan harga yang murah sahaja. Penting tahu keperluan data ini, nak belajar, nak jalani bisnes, tak boleh hidup kalau tiada. Rugilah kalau anda bayar mahal tapi dapat layan servis yang ‘ciput’ sahaja. Makan hati nanti…
AdvertisementTak percaya ada pakej data yang murah? Tadaaa! Sebab itu anda mesti langgan YES memandangkan ia menawarkan pelan termurah kini dengan servis ‘tip top’. Bayangkan top up serendah RM1, anda dah boleh dapat data sebanyak 1GB. Misi jimat berbelanja jadi mudah dengan pelan YES!
Pelan menakjubkan YES istimewa buat anda
YES sememangnya memahami keperluan untuk berjimat-cermat kini. Mereka ternyata penyokong terbaik buat anda kerana menawarkan pelbagai pelan baru yang menakjubkan. Anda kalau dengar pun pasti gosok mata tak percaya!

YES Kasi Up Prepaid 15
AdvertisementBawa bertenang dan jangan terkejut kerana dengan pelan ini, anda hanya perlu mengeluarkan belanja sebanyak RM15 sebulan sahaja namun boleh layan data yang banyak dengan tempoh penggunaan yang panjang. Serius, ini adalah harga terendah dalam pasaran kini!
Pssttt.. istimewa buat anda, dapatkan pelan YES Kasi Up Prepaid 15 berharga RM15 sebulan dilengkapi 10GB data dan tempoh sah selama 30 hari dengan harga RM1 sahaja di Shopee. Tapi jangan buat sambil lewa tahu, sebabnya tawaran ini berlangsung dalam masa yang terhad dan ianya dihadkan kepada sekali pembelian sahaja. Penghantaran percuma sampai ke rumah okay, so cepat-cepat!
YES Kasi Up Postpaid 49
Tak sampai RM50 pun tapi anda dah mampu nikmati 100GB data dengan 6 bulan langganan percuma untuk kontrak selama 2 tahun. RM49 sahaja tahu! Mana lagi yang mampu beri tawaran murah hati ini melainkan YES kesayangan.
YES Kasi Up Refer & Earn
Yang ini serius best! Bayangkan pengguna YES dapat miliki hingga RM50 dengan mudah sahaja. Cuma perlu rujuk YES kepada keluarga rapat dan rakan taulan, anda layak untuk memiliki tawaran hebat tersebut. Malah ahli keluarga dan sahabat juga akan mendapat jumlah yang sama. Keseronokan lebih syok dikongsi, betul tak?
YES bukan sahaja-sahaja tahu apabila mereka mencipta kesemua pelan dengan tawaran dahsyat ini. Bagi memberikan semangat dan sokongan kepada rakyat Malaysia yang mungkin runsing dek isu kewangan, program rujukan ini sudah pastinya akan membantu anda untuk membuat duit lebih. Dapat jimat satu hal, malah anda juga boleh jana duit sampingan. Unlimited duit bak kata YES!

AdvertisementYES Kasi Up Databack
Lagi satu, anda hanya perlu membeli-belah di platform YES untuk mendapat data percuma. Apa? Betul! Kalau anda nak tahu, YES Databack telah pun dilancarkan di laman Shopee dan pembeli boleh perolehi 5GB data percuma bagi setiap RM50 pembelian. Bahkan anda boleh dapatkan hingga 100GB tahu untuk sebulan.

‘Kasi Up’ kehidupan bersama YES
Kesemua tawaran YES ini juga adalah inisiatif baik buat anda yang menjalankan perniagaan digital. Bisnes tak perlu perbelanjaan yang banyak daripada segi data sekiranya anda memilih untuk melanggan pelan YES Kasi Up ini. Syoknya, anda juga boleh berhubung dengan orang tersayang selain berhibur dengan sepuas-puasnya. YES memang teman terbaik.
YES mengambil peluang ini untuk ‘kasi up’ kehidupan anda rakyat Malaysia. Tak perlu gundah gulana berseorangan kerana pelan YES terbaru ini sudah pasti akan meringankan bebanan anda. Peluang keemasan ini tidak sepatutnya dilepaskan kerana YES sememangnya dikenali kerana harga datanya yang berpatutan berbanding perkhidmatan telko lain selain dilengkapi dengan rangkaian 4G Paling Power.
Penting! Jangan lupa singgah Shopee untuk dapatkan pelan YES Kasi Up Prepaid 15 dengan harga RM1 sahaja kini. Alang-alang dah nak serbu Shopee, YES juga sedang memberikan 150,000,000GB data percuma yang sudah tersedia untuk dituntut sahaja. Cepat-cepat!
Kalau nak dapatkan maklumat lanjut mengenai kesemua pelan ini, anda boleh muat naik aplikasi MyYes di Google Playstore mahupun Apple Store atau pun layari terus laman web rasmi YES. Jangan lepaskan peluang hebat ini!



The post Penting! Tips Berjimat-Cermat Anda Perlu Hadam Ketika Pandemik Kini first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/01/hiburan-penting-tips-berjimat-cermat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Anak Saudara Siti Nurhaliza Kini Berlakon Peminat Puji Ummi Umairah Ada Iras Tokti Ketika Muda

Hiburan Anak Saudara Siti Nurhaliza Kini Berlakon Peminat Puji Ummi Umairah Ada Iras Tokti Ketika Muda

papar berkaitan - pada 16/1/2021 - jumlah : 396 hits
Anak saudara kepada Datuk Seri Siti Nurhaliza Ummi Umairah dilaporkan kini aktif terlibat dalam dunia lakonan Sumber Ummi yang lebih mesra disapa sebagai Umai ini nampaknya tidak langsung kekok apabila beraksi di depan kamera Sememangnya di...
Hiburan Nak Badan Sedang Elok Macam Model Haqiem Rusli Kini Amalkan Corak Pemakanan Sihat

Hiburan Nak Badan Sedang Elok Macam Model Haqiem Rusli Kini Amalkan Corak Pemakanan Sihat

papar berkaitan - pada 25/1/2021 - jumlah : 426 hits
Artis Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke 33 Haqiem Rusli difahamkan sedang menjalani diet selama 30 hari untuk memiliki bentuk tubuh idaman Sumber Instagram Haqiem Rusli Penyanyi lagu Mimpi ini memberitahu bahawa dia telah me...
Hiburan Kini Petah Bercakap Nora Danish Sedih Anak Lelakinya Sudah Tidak Mahu Tidur Bersama

Hiburan Kini Petah Bercakap Nora Danish Sedih Anak Lelakinya Sudah Tidak Mahu Tidur Bersama

papar berkaitan - pada 12/1/2021 - jumlah : 325 hits
Pelakon cantik Nora Danish meluahkan perasaan sedih apabila anak lelakinya bongsunya kini sudah tidak mahu lagi tidur sekatil bersama dia dan suaminya Nedim Sumber Dia yang dilihat telah memuat naik video pendek memaparkan keletah anaknya i...
5 Pasangan Hollywood Yang Bertunang Ketika Pandemik Covid 19

5 Pasangan Hollywood Yang Bertunang Ketika Pandemik Covid 19

papar berkaitan - pada 11/1/2021 - jumlah : 184 hits
Dalam waktu kita gusar memikirkan perkara perkara negatif yang terjadi sepanjang tahun 2020 sekurang kurangnya ada juga berita menggembirakan buat pasangan selebriti berikut Brooklyn Beckham dan Nicola Peltz Dua bulan selepas melamar anak t...
Hiburan Akhirnya Terjebak Peminat Teruja Mira Filzah Kini Dah Ada Akaun Tiktok

Hiburan Akhirnya Terjebak Peminat Teruja Mira Filzah Kini Dah Ada Akaun Tiktok

papar berkaitan - pada 17/1/2021 - jumlah : 312 hits
Setelah Nora Danish nampaknya Mira Filzah turut terjebak apabila pelakon itu kini sudah mempunyai aplikasi TikTok selain media sosialnya yang lain Sumber Instagram Mira Filzah Pelakon drama Adelea Sofea ini memaklumkan kepada peminat bahawa...
Hiburan Kini Tular Trend Kahwin Usia Muda Fedtri Yahya Tak Setuju Tak Perlu Berlumba Siapa Paling Awal

Hiburan Kini Tular Trend Kahwin Usia Muda Fedtri Yahya Tak Setuju Tak Perlu Berlumba Siapa Paling Awal

papar berkaitan - pada 17/1/2021 - jumlah : 717 hits
Mungkin disebabkan perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan yang dilaksanakan kini urusan perkahwinan melibatkan urusan undang undang kini telah pun dipermudahkan dan ramai pula pasangan di luar sana mengambil keputusan untuk mendirikan rum...
Kemaruk Berhibur Ketika Pkpb Ratusan Pengunjung Pusat Hiburan Dikompaun

Kemaruk Berhibur Ketika Pkpb Ratusan Pengunjung Pusat Hiburan Dikompaun

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 220 hits
Srbuan terhadap sebuah pusat hiburan di Waterfornt Kota Kinabalu malam tadi mendapati ratusan pengunjung gagal mengamalkan penjarakan fizikal kerana asyik berhibur KOTA KINABALU Ratusan pengunjung di sebuah pusat hiburan di Waterfront diken...
Hiburan Kini Jual Mi Udang Ezzaty Abdullah Turun Dapur Semula Tampung Pendapatan Tika Pkp

Hiburan Kini Jual Mi Udang Ezzaty Abdullah Turun Dapur Semula Tampung Pendapatan Tika Pkp

papar berkaitan - pada 23/1/2021 - jumlah : 338 hits
Perlaksanaan tempoh Perintah Kawalan Pergerakan kali kedua yang dilanjutkan sehingga 4 Februari depan nampaknya telah membuatkan pelakon Ezzaty Abdullah meneruskan semula perniagaan makanan berasaskan mi udang yang pernah diusahakannya sebe...
Ketika Zahid Terus Diserang Tumpuan Kini Terarah Ke Surat Rahsia Kepada Agong

Ketika Zahid Terus Diserang Tumpuan Kini Terarah Ke Surat Rahsia Kepada Agong

papar berkaitan - pada 24/1/2021 - jumlah : 279 hits
On Jan 24 2021 Akar umbi Umno kini mendesak parti itu menyiasat surat yang dihantar Ahmad Zahid Hamidi kepada Istana Negara tahun lepas bagi menyatakan sokongan kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim MalaysiaNow yang pertama mendedahkan isi kand...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

The Evolution Of Adult Entertainment

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16