Hiburan Neutrogena Hydro Boost Water Gel Hulurkan Tangan Kulit Lembab Berseri Jadi Kenyataan


Bila tutup mata dan cuba usap kulit wajah sendiri, rasa macam sedang belai batu tak pun kertas pasir. Sebabnya setiap belaian rasa kesat dan kering, macam bersisik! Mulalah anda tak bersemangat nak tengok cermin, malah risau nak berhadapan dengan orang lain.
Nak cuba cover dengan alat solekan tebal pun tak berhasil, sebabnya kulit yang kering membantutkan proses solekan yang smooth. Boleh nampak la permukaan wajah yang tidak rata dan timbul-timbul dek tompok putih yang mengering. Rosak mood!
Walaupun sebenarnya anda cuba menunding jari kepada sebab semula jadi seperti cuaca keringlah, memang lahiriah kulit anda seperti inilah. Sebenarnya tabiat buruk anda pun merupakan penyumbang utama kepada masalah kulit wajah kering ini.
Air mineral dipandang sepi

Tak tahu kalau anda tahu ataupun anda saja buat-buat tak tahu tetapi air memainkan peranan yang tersangat penting dalam memastikan kelembapan kulit wajah. Tapi anda lebih senang minum air manis atau pun berkarbonat daripada air mineral biasa. Kesalahan besar tahu, sebab kulit anda akan dehidrasi dan menyebabkan ia kering kontang bak padang pasir.
Tak mandi kalau suhu air bawah 30°

Memang seronok betul apabila mandi di bawah tadahan air panas semasa angin sejuk bertiup dingin pada awal pagi, rasa segar-bugar! Tapi yang menjadi masalahnya ialah, air yang melebihi 30° ini dalam diam akan mengeringkan kulit wajah anda dek suhunya yang agak tinggi.
Berjemur dibawah matahari bak ampaian

Bila orang suruh guna payung bila duduk di bawah pancaran matahri, pasti anda cuba tunjuk lagak hero dengan mengatakan anda baik-baik sahaja. Kesannya memang tak nampak secara terus tetapi tabiat yang satu ini adalah punca utama membuatkan kulit anda menjadi kering. Habis hidrasi pada wajah disingkir keluar kerana suhu yang membakar itu.
Solekan penuh kandungan kimia kasar

Bila nak pakai apa-apa solekan, tak boleh main serbu guna sahaja tahu. Banyak yang kita kena kaji dahulu sebelum boleh percaya nak letakkan pada wajah kita yang berharga ini. Sebabnya, ada antara kandungan diguna pakai dalam sesetengah alat solekan yang membawa keburukan kepada kulit anda. Silap-silap boleh buat ianya kering bertompok!
Gosok jangan tak gosok muka!

Apabila memikirkan banyak anasir jahat yang bertapak di wajah, semakin kuat sentalan pencuci muka pada kulit anda. Mungkin anda rasakan tindakan tersebut akan membuatkan semua kotoran terhakis habis. Yang anda tak tahu, dalam masa yang sama, anda turut menyental lapisan pelindung pada wajah sekaligus menyebabkan kulit menjadi kering.
Tabiat buruk yang nampak remeh inilah sebenarnya punca kepada kulit wajah bertompok putih dan kering. Tapi anda dah tak perlu risau lagi kerana ada satu rahsia yang akan membantu anda menyelesaikan masalah ini dengan mudah sahaja. Nak tahu apa?
Neutrogena® Hydro Boost Water Gel jawapan kepada masalah kulit kering
Disebabkan oleh rungutan ramai mengenai isu kulit kering sehingga menyebabkan wajah nampak kusam, Neutrogena® sediakan solusi buat anda semua dengan produk Neutrogena® Hydro Boost Water Gel. Dijamin anda akan terpersona apabila mengetahui kelebihan yang boleh diperolehi dengan menggunakannya!

Neutrogena® Hydro Boost Water Gel ini sangat istimewa sebenarnya kerana ia dilengkapi kandungan baik sekaligus mampu membantu anda memiliki kulit yang lembap sehingga 72 jam lamanya. Jadinya anda tak perlu risau kulit akan mengering dalam masa yang singkat. Wow!
Tak perlu rasa was-was untuk menggunakan Neutrogena® Hydro Boost Water Gel sebabnya ia sudah pun diuji oleh pakar dermatologi bagi memastikan keberkesanannya. Bertambah lega apabila dengar yang Neutrogena® Hydro Boost Water Gel ini bebas minyak, jadi ianya tidak akan menyebabkan liang pori anda tersumbat dan menyebabkan masalah lain pula.

Banyak kan kelebihan Neutrogena® Hydro Boost Water Gel ini, punyalah best sampaikan anda turut boleh aplikasikannya sebagai lapisan di bawah solekan. Seronok betul!
Selepas dah hadam kesemua kelebihan Neutrogena® Hydro Boost Water Gel, mesti anda dah teruja nak milikinya secepat mungkin kan? Walaupun susah nak keluar rumah sekarang sebab kebanyakan negeri terpaksa melalui Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB), anda masih boleh dapatkan Neutrogena® Hydro Boost Water Gel secara atas talian sahaja. Lebih mudah!
Lazada
Shopee
Hermo
Guardian Online
Banyak kan pilihan platform untuk anda dapatkan Neutrogena® Hydro Boost Water Gel ini, tak perlu dah nak keluar jauh semata untuk dapatkannya. Sambil patuh arahan kerajaan, sambil menjaga diri anda. Ya tak?

Sekiranya anda ingin dapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai produk Neutrogena® Hydro Boost Water Gel ini, anda boleh melawat ke laman media sosial Neutrogena® seperti Instagram dan Facebook.
Masalah kulit kering selesai dengan bantuan Neutrogena® Hydro Boost Water Gel!
Impression Tracker ;




sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/12/hiburan-neutrogena-hydro-boost-water.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kebaikan Pelembap Muka Water Based Untuk Kulit Kering Hansaegee Nature

Kebaikan Pelembap Muka Water Based Untuk Kulit Kering Hansaegee Nature

papar berkaitan - pada 8/12/2020 - jumlah : 356 hits
Kebaikan Pelembap Muka Water Based Untuk Kulit Kering Hansaegee Nature Hai korangg Harini nak cerita pasal satu skincare best Haaaaa setelah menggunakan dan dari Hansaegee Nature Nona try pula Aqua Whitening Cream keluaran Hansaegee Nature ...
Rendahkan Ego Hulurkan Tangan Jaga Silaturrahim

Rendahkan Ego Hulurkan Tangan Jaga Silaturrahim

papar berkaitan - pada 25/11/2020 - jumlah : 226 hits
Bismillahirrahmanirrahim Sesungguhnya aku share tentang isu ini untuk sama sama kita muhasabah dan ambil iktibar Jauhi aku daripada perasaan riak atau takkabur Aku tiada apa disisi HANYA INSAN yang mengharapkan Allah swt yang menentukan rez...
Hiburan Produk Cetaphil Baby Baharu Dengan Calendula Organik Bantu Kulit Bayi Jadi Tenang Dan Sihat

Hiburan Produk Cetaphil Baby Baharu Dengan Calendula Organik Bantu Kulit Bayi Jadi Tenang Dan Sihat

papar berkaitan - pada 25/11/2020 - jumlah : 436 hits
Siapa yang tak seronok apabila dikurniakan zuriat sendiri kan Bayi yang lahir sebagai tanda kasih sayang dengan pasangan tercinta sudah pasti ia merupakan anugerah paling tak ternilai yang dimiliki oleh anda Disebabkan itu anda pasti akan b...
Aiken Prebiotic Hydra Plus Essence Water

Aiken Prebiotic Hydra Plus Essence Water

papar berkaitan - pada 8/12/2020 - jumlah : 1731 hits
Hi AIKEN dah keluar kan produk baru Ini untuk hydration series Memang elok la untuk bagi hidrasi pada kulit dan juga menampakkan kulit muka lebih lembab Penting tau kalau kulit tak moist lama kelamaan kulit cepat rosak dan mudah terkena jer...
Singapore Recalls Malaysian Bottled Water After Bacteria Found In Faeces Detected

Singapore Recalls Malaysian Bottled Water After Bacteria Found In Faeces Detected

papar berkaitan - pada 4/12/2020 - jumlah : 209 hits
The Singapore Food Agency said that the presence of the bacterium Pseudomonas aeruginosa was detected in the bottled water during a routine sampling of the product which comes in 1 5L bottles SINGAPORE The authorities in Singapore have orde...
Selangor Water Supply Resumes After A Brief Interruption

Selangor Water Supply Resumes After A Brief Interruption

papar berkaitan - pada 8/12/2020 - jumlah : 184 hits
Air Selangor reported a temporary water supply interruption after a brief shutdown to pollution at Sungai Selangor Phase 1 Phase 2 Phase 3 and Rantau Panjang Water Treatment Plant The Rantau Panjang WTP was shut down temporarily at 11 30pm ...
Putrajaya Must Stop Kedah S Rare Earth Venture Says Penang Water Authority

Putrajaya Must Stop Kedah S Rare Earth Venture Says Penang Water Authority

papar berkaitan - pada 7/12/2020 - jumlah : 368 hits
Penang Kedah and Perlis rely heavily on Sungai Muda which runs from the Ulu Muda forest reserve for their water supply GEORGE TOWN The Penang Water Supply Corp has criticised Kedah s move to mine rare earths elements in protected areas call...
Raw Water Charges Required To Preserve Water Resource Kedah Mb

Raw Water Charges Required To Preserve Water Resource Kedah Mb

papar berkaitan - pada 11/12/2020 - jumlah : 246 hits
Kedah Menteri Besar Muhammad Sanusi Md Nor today stressed that the Penang government must continue paying the tariff for raw water from Sungai Muda Kedah for the preservation of the water resource He said water catchment areas in the state ...
Kedah Mb 1985 Agreement Doesn T Entitle Penang To Free Water Supply Forever

Kedah Mb 1985 Agreement Doesn T Entitle Penang To Free Water Supply Forever

papar berkaitan - pada 13/12/2020 - jumlah : 271 hits
Kedah Menteri Besar Muhammad Sanusi Md Nor has expounded his call for the Penang state government to make an annual payment of RM50 million in compensation for drawing water from Sungai Muda saying that the law enacted in 1985 does not enti...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris

Akmal Sokong Mb Johor Tularkan Isu Kesesakan Tambak Johor

Tanding Solo Pilihan Akhir Jika Umno Mahu Kembali Tadbir Sabah Kata Penganalisis

Netizen Sebak Tengok Anak Lap Air Mata Bella Astillah Ayden Macam Dah Biasa Mesti Mak Dia Selalu Nangis