Hiburan Lebaran Lebih Bermakna Apabila Kebahagiaan Dikongsi Bersama


Sedar tak sedar, dah lebih setahun kita ‘terperangkap’ dengan kitaran hidup yang baru. Rasa macam kesemua rutin harian kita berubah 180 darjah dengan tiba-tiba, termasuklah hubungan bersama rakan-rakan.
Terimbau pula kenangan keluar melepak bersama dan meluangkan masa berjam-jam sambil bergurau senda tanpa mengira keadaan. Tapi kini, hanyalah jadi angan-angan. Tambahan pula apabila hari raya yang bakal menjelma ini membuatkan anda semakin sendu teringatkan budaya menziarahi rumah teman rapat untuk bermohon maaf dan bergembira.
Advertisement
Malah ada rakan yang terpaksa akur dengan kekangan untuk pulang ke kampung halaman kerana tuntutan kerja dan juga peraturan semasa. Kasihan kan dengan mereka? Mesti anda pun runsing memikirkan cara untuk menggembirakan hati mereka di pagi lebaran nanti.
Koleksi WondeRaya jawapan buat anda

Tak payah pening kepala nak fikirkan hadiah terbaik buat rakan-rakan, sebab #MYWonderLab dah sediakan alternatif terbaik buat anda. Semasa di pagi raya, semestinya semua umat Muslim mahu tampil dengan gaya yang terbaik kan?
AdvertisementSebab itulah Koleksi WondeRaya yang ditampilkan khas sempena sambutan Aidilfitri akan datang ini akan membuatkan si pemakainya jadi ekstra anggun dan menawan. Semua mata pasti akan tertancap pada dirinya sahajalah, sampai tak nampak lemang dan rendang di atas meja makan.

Lagi mantap dan ‘rare’, Koleksi WondeRaya dihiasi dengan dua item hasil daripada kolaborasi dengan nama terkenal iaitu Jovian Mandagie dengan Jovian Ready-To-Wear (RTW) untuk #WONDERLABxJOVIAN dan AFIYA, jenama hijab daripada Dato’ Sri Siti Nurhaliza bagi #WONDERLABxAFIYA.
Mana nak dapat set hijab premium sekali dengan penjagaan muka, hanya Koleksi WondeRaya sahaja yang menitikberatkan penampilan wanita secara keseluruhan.
Istimewanya Koleksi WondeRaya ini kerana setiap set didatangi dengan kombinasi produk penjagaan yang berlainan termasuklah dengan hijab premium percuma daripada Jovian dan AFIYA, sampul raya edisi terhad daripada WonderLab serta hadiah-hadiah lain yang bernilai hingga RM240.
1. Glowing Skin Set
Dapatkan seri anda pada Aidilfitri
Pada harga RM180 sahaja, set #GlowingSkinSet dilengkapi dengan Beautéssence yang membantu merangsang keremajaan sel sekaligus menyahkan toksin daripada badan. Ianya turut didatangi dengan WonderDewi 7-Day Wonder Kit yang akan memanjakan kulit si pemakai menerusi 4 jenis mask harian.
Yang penting, set ini juga turut disertai dengan hijab AFIYA, sampul raya WondeRaya dan hadiah percuma daripada WELL NATURE.

2. Flawless Skin Set
Sambut kedatangan Aidilfitri seperti seorang Dewi
Dengan WonderDewi 14-Day Wonder Kit, WonderDewi Moonlight Hydrogel Masks dan Haruharu WONDER Black Rice Hyaluronic Essence di dalam #FlawlessSkinSet, pastinya akan meng’up’kan rutin penjagaan kulit sekaligus membantu anda kelihatan seperti Dewi apabila lebaran tiba nanti. Murah sangat, RM270 sahaja!
AdvertisementTak cukup dengan itu, set ini juga didatangi dengan hijab Jovian, sampul raya WondeRaya dan hadiah percuma daripada Haruharu WONDER.

3. Protected Skin Set
Kulit bersih untuk penampilan di hari raya
Belanja RM280 sahaja untuk #ProtectedSkinSet, anda dah boleh miliki WELL NATURE Moisture Deep Cleansing Water, WELL NATURE Moisture Whipping Cleansing Foam dan WELL NATURE Moisture Seed Lip Care Set. Kombinasi ini dijamin akan membuatkan kulit wajah anda bersih daripada segala kotoran dan pencemaran. Tak payah khuatir nak ambil gambar #OOTD dengan dekat ketika Aidilfitri nanti.
Tambahan pula, set ini dilengkapi dengan hijab Jovian, sampul raya WondeRaya dan hadiah percuma daripada WELL NATURE. Syoknya!

Rugi yang amat kalau anda buat leka sahaja dengan promosi hebat Koleksi WondeRaya ini. Bukan sahaja dapat pelbagai rangkaian produk penjagaan kulit daripada WonderLab dengan harga yang berbaloi, malah dapat hijab premium daripada Jovian dan AFIYA dan hadiah percuma lagi. Mana nak dapat tawaran hebat macam ini lagi, seperti bulan jatuh ke riba sangat.
3 set daripada Koleksi WondeRaya ini ialah edisi terhad tahu, jadi kena cepat-cepat dapatkannya. Confirm rakan anda akan tersenyum lebar sampai telinga kalau diberikan hadiah daripada mana-mana set ini. Kebahagiaan kan lagi seronok dikongsi, tambahan pula di hari yang mulia nanti.
Bagi dapatkan maklumat lebih lanjut mengenai promosi Koleksi WondeRaya ini, anda boleh melawat laman web rasmi #MYWonderLab dan media sosial seperti Instagram dan Facebook.
#RayaBergayaBersamaWonderLab di Aidilfitri ini okay?
The post Lebaran Lebih Bermakna Apabila Kebahagiaan Dikongsi Bersama first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/05/hiburan-lebaran-lebih-bermakna-apabila.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Bawa Watak Guru Prihatin Dalam Video Raya Gamuda Land Jasmine Suraya Tampil Manis Bertudung

Hiburan Bawa Watak Guru Prihatin Dalam Video Raya Gamuda Land Jasmine Suraya Tampil Manis Bertudung

papar berkaitan - pada 6/5/2021 - jumlah : 662 hits
Menjelang Syawal iklan raya merupakan antara perkara yang sentiasa dinantikan Memandangkan tahun ini kita sekali lagi bakal menyambut raya dalam kesederhaan hanya iklan Raya lah yang menjadi mengubat rindu dan menghilangkan rasa duka Kali i...
Hiburan Sharifah Sakinah Lebih Tenang Di Sweden Tak Berapa Rindu Malaysia

Hiburan Sharifah Sakinah Lebih Tenang Di Sweden Tak Berapa Rindu Malaysia

papar berkaitan - pada 11/5/2021 - jumlah : 303 hits
Pelakon Sharifah Sakinah memberitahu bahawa dirinya kini telah selamat tiba dan menjalani kehidupan baru di Sweden bersama tunangnya Michael Hansen Sakinah atau nama sebenarnya Sharifah Nurul Sakinah Binti Syed Abu Bakar Al Khaired 31 yang ...
Hiburan Korang Rasa Nak Jadi Lebih Baik Tu Susah Apa Kata Mulakan Dengan 5 Perbuatan Dalam Kehidupan Seharian Ni Dulu

Hiburan Korang Rasa Nak Jadi Lebih Baik Tu Susah Apa Kata Mulakan Dengan 5 Perbuatan Dalam Kehidupan Seharian Ni Dulu

papar berkaitan - pada 27/4/2021 - jumlah : 359 hits
Melakukan kebaikan merupakan perkara yang dituntut dalam Islam dengan kebaikan ia dapat menyuburkan rasa kasih sayang dan seterusnya mengukuhkan hubungan silaturahim sesama insan Namun hari ini ramai yang menyangka untuk melakukan kebaikan ...
Hiburan Kerana Tidak Mahu Bayar Lebih Aishah Azman Kecewa Sikap Produksi Drama Rindu Yang Hilang

Hiburan Kerana Tidak Mahu Bayar Lebih Aishah Azman Kecewa Sikap Produksi Drama Rindu Yang Hilang

papar berkaitan - pada 27/4/2021 - jumlah : 247 hits
Pelakon Aishah Azman meluahkan rasa kecewa dengan penerbit drama lakonannya yang berjudul Rindu Yang Hilang meskipun dirinya disahkan negatif COVID 19 Perkara tersebut dizahirkan Aishah menerusi sebuah hantaran Instagram Storynya yang secar...
9 Artis Yang Punya Brand Mukena Sendiri Laris Manis Saat Ramadan Terlebih Menjelang Lebaran

9 Artis Yang Punya Brand Mukena Sendiri Laris Manis Saat Ramadan Terlebih Menjelang Lebaran

papar berkaitan - pada 25/4/2021 - jumlah : 213 hits
Salah satunya ada Amanda Manopo Meski bukan seorang Muslim ia memilih untuk berjualan mukena sebagai salah satu bentuk toleransi umat beragama
Pkp 3 0 Rakyat Lebih Terjejas Teruk Kerajaan Tebuk Atap Kata Tak Perlu Moratorium Stop Rakyat Boleh Makan Lagi

Pkp 3 0 Rakyat Lebih Terjejas Teruk Kerajaan Tebuk Atap Kata Tak Perlu Moratorium Stop Rakyat Boleh Makan Lagi

papar berkaitan - pada 13/5/2021 - jumlah : 271 hits
malaysiakini comPKP 3 0 Kerajaan dituntut umum moratorium automatikPemimpin pembangkang berkata semasa PKP terdahulu dilaksanakan pun banyak pihak terjejas dan mereka mesti diberi bantuan BOB KELANANG Tidak dapat dinafikan PKP 3 0 yang dium...
Lirik Lebaran Tetap Tiba Syamel Ernie Zakri Sufi Rashid Amira Othman

Lirik Lebaran Tetap Tiba Syamel Ernie Zakri Sufi Rashid Amira Othman

papar berkaitan - pada 23/4/2021 - jumlah : 380 hits
Hari raya kembali semulaWalau beza sedikit berbezaNamun masih disambut meriahSederhana tak terlalu mewah Dulu kita nun dilangit tinggiKini jatuh dan rebah kebumiWalau rezeki sedikit cumaCukup
M 039 Sia Berdepan Gelombang Ketiga Jangkitan Covid 19 Lebih Mencabar Pm Muhyiddin

M 039 Sia Berdepan Gelombang Ketiga Jangkitan Covid 19 Lebih Mencabar Pm Muhyiddin

papar berkaitan - pada 13/5/2021 - jumlah : 249 hits
KUALA LUMPUR Malaysia berdepan dengan gelombang ketiga COVID 19 yang lebih mencabar susulan kemunculan beberapa varian baru yang meningkatkan kadar kebolehjangkitan wabak itu di negara tersebut Perdana Menteri Muhyiddin Yassin berkata negar...
Cara Memasarkan Homestay Anda

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Friendly Fire Between Umno Youth Head And Bersatu Counterpart Opens A Can Of Worms

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


Importance Of Drinking Water

The Helical Pearl House By A3 Projects In Ipoh Malaysia

Cops Tracking Down Duo Involved In Pasir Mas Shooting

Issue Warning Not Rm250 000 Fine For First Time No Palm Oil Label Offences Urges Mydin Boss

There Are Many Types Of Indians

Pengalaman Kerja Sambil Belajar