Hiburan Lalamove Tawar Diskaun 50 Untuk Pengguna Baru Rugi Kalau Korang Tak Rebut


‘Kek yang kau order tu aku dah hantar pakai Lalamove, kau get ready je okay’
Sejak ada perkhidmatan penghantaran barang guna aplikasi ni, rasa makin mudah betul urusan. Kalau dulu nak hantar barang penting terpaksa drive sendiri atau cari runner. Tapi sekarang segalanya di hujung jari.
AdvertisementSalah satu ‘nama’ popular yang mengendalikan perkhidmatan penghantaran barang ini ialah Lalamove. Apa yang BeautifulNara suka tentang Lalamove ni, kita boleh hantar barang dengan lebih cepat dengan pilihan kenderaan yang mengikut keperluan dan saiz barangan kita.
Kalau nak pindah rumah pun boleh tau, bukan setakat hantar order makanan je.
Nikmati perkhidmatan Lalamove dengan ‘LALAMOVEIT” Apa ‘LALAMOVEIT’ ni? Haa.. Kalau nak tau, ini ialah kupon diskaun kalau nak menggunakan perkhidmatan Lalamove ni..
Khas untuk pengguna kali pertama Lalamove, anda boleh menikmati diskaun sebanyak 50 peratus untuk tiga penghantaran berturut-turut (had pada RM5 untuk setiap penghantaran).
AdvertisementKalau anda memang pengguna setia, anda boleh menikmati diskaun sebanyak 20 peratus (had pada RM15 untuk setiap penghantaran) untuk tiga penghantaran berturut-turut dengan kod kupon ini.
Kupon ni hanya boleh ditebus sekali dan sah digunakan dalam tempoh masa 14 hari selepas ditebus di dompet kredit Lalamove anda.
Kuantiti kod kupon ini adalah terhad dan akan tamat secara automatik pada 31 Oktober 2021,  jadi siapa cepat dia dapat.
Buat yang suka menggunakan servis penghantaran barang, anda tak boleh lepaskan tawaran ni. Boleh jimat sikit, siapa yang tak nak?
Macam mana nak tebus kod kupon ‘LALAMOVEIT’?Ikut je langkah yang kami kongsikan di bawah:
Pilihan 1
Tetapkan masa penghantaran (ASAP atau jadualkan kemudian)Tetapkan tempat penghantaran  (ambil dan hantar)Pilih kenderaan pilihan berdasarkan saiz barangTambahkan perkhidmatan tambahan (contoh: perjalanan pulang, lalabag, pintu ke pintu, dll) berdasarkan keperluan penghantaranTambahkan nota ke rakan penghantar dan pilih kaedah pembayaran (pembayaran tunai atau dompet kredit)Letak kod kupon ‘LALAMOVEIT’Sahkan pesanan anda dan mulai menghantar!ATAU
Pilihan 2
AdvertisementBuka bahagian ‘wallet’ di aplikasi LalamoveTekan sesi ‘Kupon’Masukkan ‘LALAMOVEIT’ untuk tebus kupon ini ke dalam dompet kredit Lalamove andaSekiranya pesanan penghantaran anda sesuai dengan kriteria, kupon ini akan ditebuskan secara automatik untuk pesanan anda.Banyak kelebihan guna Lalamove!Harga yang berpatutan! 
Kalau anda kerap menggunakan perkhidmatan penghantaran ni, kami boleh cakap Lalamove ni memang the best.
Penulis personally pun gunakan perkhidmatan Lalamove masa pindah rumah. Tak pening kepala nak cari lori sewa atau risau membayar lebih untuk menyewa kenderaan yang terlalu besar.
Lalamove ada pilihan kenderaan pelbagai jenis dan harga penghantaran barangan besar atau pukal. Kalau nak guna pikap trak mereka, harga penghantaran bermula serendah RM22 saja!
Tapi bukan itu je tau, Lalamove punya sistem harga adalah berdasarkan ‘bayar-selepas-penghantaran’. Ini semestinya membantu meringankan beban kos tetap untuk peniaga-peniaga kecil.
Pilihan kenderaan penghantaran yang pelbagai! 
Lalamove ni juga mempunyai flit penghantaran yang terluas dengan pelbagai pilihan kenderaan seperti motosikal, kereta sedan, trak pikap 4×4 , van 7ft, van 9ft, lori kecil hingga besar untuk menghantar apa saja barang atau saiz.
Bukan saja untuk pindahan rumah, flit penghantaran Lalamove juga sesuai untuk para PKS yang perlu menghantar produk-produk pukal kepada pelanggan mereka secara segera.
Lalamove kini menyokong sebanyak 250,000 pengguna biasa dan PKS dengan penyelesaian penghantaran mereka dengan cepat dan fleksibel ini.
Padanan rakan penghantar dengan cepat, 8 saat saja! 
Dengan flit penghantaran mereka yang semakin meningkat, pelanggan-pelanggan Lalamove dapat mencapai purata masa padanan penghantar dalam 8 saat saja! Laju kan?
Ini membolehkan barang-barang dihantar dalam masa yang sangat pendek, tidak kira barang kecil atau barang besar.

Semasa musim puncak seperti Raya, Ramadhan ataupun jualan Cyber seperti 9.9, 10.10, 11.11 dan lain-lain, anda tidak perlu risau lagi tentang penghantaran yang lambat.
Anda boleh menggunakan Lalamove untuk mengambil barang-barang anda dari penjual selepas membeli. Baguskan?
Untuk para PKS juga, tidak perlu risau lagi pelanggan-pelanggan akan komplain lagi tentang penghantaran lambat.
Lalamove boleh tolong anda menghantar dalam masa sejam dengan motosikal atau kereta mereka! Apa yang lagi best adalah penghantaran barang besar juga boleh dapat diselesaikan dalam hari yang sama.
Ini agak fleksibel untuk orang yang ingin pindah rumah ataupun untuk peniaga yang memerlukan flit alternatif untuk menghantar barang semasa musim puncak.
Tunggu apa lagi? Jom ‘Lalamove It’!Buat masa sekarang perkhidmatan Lalamove hantar tersedia di kawasan Lembah Klang, Johor dan Pulau Pinang. Penghantaran merentas negeri disediakan juga untuk pengguna-pengguna dengan flit trak pikap, van atau lori Lalamove.
Peniaga-peniaga yang mempunyai rangkaian perniagaan di merata-rata tempat dah tidak perlu bersusah payah nak mencari penyelesaian logistik, Lalamove-kan ada!
Dengan sistem penjejakan penghantaran pada masa nyata Lalamove ini, anda boleh mengetahui lokasi rakan penghantar bila-bila masa tanpa risau.
Dah selesa beri penghantaran kepada rakan penghantar Lalamove yang tertentu? Masukkan mereka sebagai ‘Favourite Driver’ anda dan penghantaran anda yang seterusnya akan dipadankan dengan rakan-rakan penghantar yang ada suka terlebih dahulu. Canggih kan sistem ini?
Jom gunakan perkhidmatan Lalamove hari ini. Jika anda nak mengetahui lebih tentang bagaimanakah Lalamove boleh membantu anda dengan lebih lanjut, klik di SINI untuk kunjungi laman web Lalamove, ataupun muat turun aplikasi mereka di Google Playstore atau Apple App Store sekarang.  
Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.
The post Lalamove Tawar Diskaun 50% Untuk Pengguna Baru, Rugi Kalau Korang Tak Rebut! first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/09/hiburan-lalamove-tawar-diskaun-50-untuk.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Rugi Anugerah Allah Berikan Suara Merdu Saya Tak Gunakan Aliff Syukri Mahu Rakam Lagu Baru

Hiburan Rugi Anugerah Allah Berikan Suara Merdu Saya Tak Gunakan Aliff Syukri Mahu Rakam Lagu Baru

papar berkaitan - pada 2/9/2021 - jumlah : 188 hits
Rasanya semua sedia maklum bahawa setiap tindak tanduk Datuk Aliff Syukri akan mendapat perhatian ramai Malah lelaki itu menggunakan peluang tersebut untuk kelebihannya ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementMeskipun menerima pelbagai kritikan namp...
Hiburan Rugi Rm70k Andi Bernadee Buat Laporan Polis Didakwa Kena Aniaya Dengan Rakan Baik

Hiburan Rugi Rm70k Andi Bernadee Buat Laporan Polis Didakwa Kena Aniaya Dengan Rakan Baik

papar berkaitan - pada 26/8/2021 - jumlah : 875 hits
Penyanyi dan juga penyanyi Andi Bernadee telah membuat laporan polis setelah ditipu rakan baik yang juga merangkap pembantu peribadinya pada pagi rabu lalu ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementKata Andi dia telah mengalami kerugian sebanyak RM70 ...
Hiburan Teruja Bakal Dapat Adik Baru Yamani Abdillah Mahu Adik Lelaki

Hiburan Teruja Bakal Dapat Adik Baru Yamani Abdillah Mahu Adik Lelaki

papar berkaitan - pada 8/9/2021 - jumlah : 233 hits
Sedia maklum ramai yang teruja apabila penyanyi veteran Datuk Jamal Abdillah berkongsikan khabar berita gembira tentang kehamilan isterinya Datin Zai Izzati baru baru ini ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementBukan peminat sahaja yang teruja mende...
Hiburan Nak Jadi Ibu Baru Jebat Kena Lalu Saya Dulu Noor Nabila

Hiburan Nak Jadi Ibu Baru Jebat Kena Lalu Saya Dulu Noor Nabila

papar berkaitan - pada 1/9/2021 - jumlah : 170 hits
Sempena hari kelahiran anak sulung pelakon Sharnaaz Ahmad ada menitipkan ucapan buat Jebat Jayden yang kini sudah mencecah umur tiga tahun ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementNamun apa yang menarik perhatian peminat adalah komen yang ditinggalka...
Hiburan Segalanya Atas Kerelaan Pu Azman Bantu Saudara Baru Peluk Agama Islam

Hiburan Segalanya Atas Kerelaan Pu Azman Bantu Saudara Baru Peluk Agama Islam

papar berkaitan - pada 30/8/2021 - jumlah : 211 hits
Pelakon dan juga pendakwah selebriti Pencetus Ummah Azman meluahkan rasa syukur dan gembira apabila dapat membantu seorang wanita yang berhajat untuk memeluk Islam menerusi siaran langsung Instagramnya baru baru ini Ujar PU Azman perkara te...
Hiburan Bukan La Mewah Mana Riena Diana Syukur Terima Kereta Baru

Hiburan Bukan La Mewah Mana Riena Diana Syukur Terima Kereta Baru

papar berkaitan - pada 8/9/2021 - jumlah : 652 hits
Cukup terkenal dengan lakonannya dalam siri Kampung People Riena Diana dilihat berkongsi kejayaan baharunya memiliki sebuah kereta jenis Mazda CX 5 Dia meluahkan rasa syukur di Instagram selepas akhirnya berjaya memiliki kereta yang bernila...
Hiburan Usik Ibu Di Ig Peminat Pilih Fikry Ibrahim Sebagai Hero Malaya Baru

Hiburan Usik Ibu Di Ig Peminat Pilih Fikry Ibrahim Sebagai Hero Malaya Baru

papar berkaitan - pada 25/8/2021 - jumlah : 181 hits
Pelakon Fikry Ibrahim nampaknya menjadi tumpuan netizen di media sosial apabila dia tampil bergurau senda dengan ibunya Bibi Zaleha 73 di Instagram ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementFikry 27 memuat naik video dia bersama ibunya itu untuk tatap...
Hiburan Bella Ciao Versi Mendayu Dan Gemalai Yuna Beri Nafas Baru Runut Bunyi Drama Money Heist

Hiburan Bella Ciao Versi Mendayu Dan Gemalai Yuna Beri Nafas Baru Runut Bunyi Drama Money Heist

papar berkaitan - pada 7/9/2021 - jumlah : 263 hits
Pastinya anda sedia maklum dengan lagu berjudul Bella Ciao yang menjadi siulan peminat drama popular daripada Sepanyol Money Heist ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementSering menjadi perhatian penyanyi terkenal Yuna khabarnya memberi nafas baru t...
Hiburan Asid Tranexamic Trend Baru Lawan Masalah Tona Kulit Tak Sekata Anda Perlu Cuba

Hiburan Asid Tranexamic Trend Baru Lawan Masalah Tona Kulit Tak Sekata Anda Perlu Cuba

papar berkaitan - pada 28/8/2021 - jumlah : 230 hits
Serabut betul memikirkan pelbagai cela di wajah Paling memeningkan apabila parut jerawat tompokan hitam membuatkan tona kulit nampak tak sekata Sedih sangat Pelbagai cara dan petua sudah dicuba bahkan kandungan seperti Vitamin C Niacinamide...
Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen

Ceramah Pn Tidak Dapat Sambutan Di Kuala Kubu Baharu Pas Boikot Calon Bersatu Prk Kkb

Absolute Power Corrupts Absolutely

Mesyuarat Negara Negara Asean Dalam Bidang Sains Dan Teknologi Kuantum

Potensi Pemulihan Ringgit Terancam Jika Data Pekerjaan As Mengejutkan Negatif

Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

Pas Quashing Of Zafrul S Affidavit Raises Concerns About Govt S Integrity



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Bella Astillah Feat Didi Astillah Bermanja Manja Chord

Perjalanan Mendapat Haji Yang Mabrur

Moto Distracto Steady Garage Customizes The New Honda Motocompacto

Udon Noodle Soup

Beli Hadiah Untuk Ibu Tanpa Rasa Terbeban Siap Dapat Diskaun Boleh Bayar Kemudian Guna Je Aplikasi Best Ni