Hiburan Kisah Seram Podcast Noktah Misteri Minggu Ini Rumah Sewa Jahanam


Adat hidup menyewa, pasti ada saja cerita dan kisah yang mungkin dilalui oleh penyewa, tidak kiralah pengalaman suka duka ataupun yang menyeramkan.
Namun, apa yang terjadi pada wanita ini mungkin akan membuatkan ‘meremang’ bulu roma kerana dia ada berkongsi pengalaman tinggal di sebuah rumah sewa yang pernah menjadi tempat kes pembunuhan di mana mayat mangsa telah dikerat dan ditanam di belakang rumah tersebut.
AdvertisementSumber : Google | Podcast Noktah Misteri  
Kata wanita yang dikenali sebagai Nazira ini, peristiwa seram mula dialaminya setelah dia dan suami menyewa di sebuah rumah yang agak besar namun yang peliknya, kadar sewa setiap bulan yang dikenakan tuan rumah sangatlah murah.
Enggan melepaskan peluang pasangan suami isteri itu bersetuju untuk menyewa kediaman tersebut tanpa menyedari kejadian-kejadian aneh yang bakal menimpa mereka berdua.
Mula Diganggu 
AdvertisementSumber : Google | Podcast Noktah Misteri  
Kata Fazira, mereka mula diganggu setelah genap hari ke-7 menetap di rumah tersebut di mana dia mula melihat bayangan seorang tua yang pendek dan memandangnya dengan tajam di depan pintu bilik.
Terkejut dengan situasi itu, Fazira segera mengejutkan suaminya yang tidur di sebelah dan kemudian kelibat tersebut seolah-olah terbang dibawa angin menuju ke dapur.
Sumber : Google | Podcast Noktah Misteri  
Malangnya, gangguan demi gangguan terus  berlaku sehinggakan di waktu siang di mana ketika Fazira mendakwa dia terdengar satu bisikan halus ketika membasuh pinggan di dapur.
Malah, dia pernah bermimpi seseorang dibunuh dan dikerat-kerat di rumah tersebut dan darah mangsa memenuhi dinding kediaman itu.
Katanya lagi, dia berulang kali bermimpi perkara yang sama dan ianya seolah-olah memberi ‘petunjuk’ mengenai satu tragedi yang sangat ngeri telah berlaku di rumah itu.
Siasat Sendiri 
AdvertisementSumber : Google | Podcast Noktah Misteri  
Fazira kemudiannya mengambil keputusan untuk menyiasat sendiri mengenai ‘mimpi’ tersebut dan telah pergi ke belakang rumah serta menemui satu kawasan mendap seolah-olah pernah digali oleh seseorang.
Paling mengejutkan apabila dia mula terlihat percikan darah di dinding rumah,  sama seperti mimpi-mimpinya sebelum ini dan mula diganggu dengan bunyi tapak kaki berjalan di atap, di bilik dan dapur rumah selain bunyi cakaran di pintu.
Tidak tahan diganggu, pasangan suami isteri ini kemudiannya membuat keputusan untuk berjumpa seorang ustaz bagi merungkai segala misteri yang berlaku di rumah itu.
Ustaz itu kemudian meminta pasangan suami isteri ini untuk merenjiskan air penawar dan tiba-tiba sahaja ada satu bungkusan berisi ibu jari manusia jatuh di pintu hadapan.
Semenjak daripada itu, mereka berdua semakin kerap diganggu dan sering saja bermimpi perkara ngeri seperti jin, mayat dikerat-kerat, bau kemeyan dan sebagainya.
Ambil Keputusan Pindah 
Setelah itu, Nazira dan suami akhirnya menemui jawapan dan rumah itu sebenarnya pernah didiami bekas bomoh serta pernah melakukan pembunuhan di rumah tersebut.
Maklumnya lagi, mereka sempat tinggal di rumah tersebut selama empat bulan sahaja sebelum mengambil keputusan untuk berpindah keluar.
Suka dengar kisah seram? Dengari podcast rasmi kami di aplikasi Spotify Noktah Misteri di mana setiap hari Khamis akan ada cerita seram akan dimuatnaik untuk anda.
Dan jika anda mempunyai cerita seram untuk dikongsikan dan diceritakan kembali oleh kami di Spotify Noktah Misteri, boleh ‘submit’ kisah anda di Facebook rasmi BeautifulNara.com.

7 hari laluSuka Dengar Kisah Seram? Ini Antara Sebab Kenapa 'Noktah Misteri' Mampu Menaikkan Bulu Roma Anda!The post Kisah Seram Podcast Noktah Misteri Minggu Ini : Rumah Sewa ‘Jahanam’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2022/03/hiburan-kisah-seram-podcast-noktah.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Kejadian Tanah Runtuh Di Ampang 4 Mangsa Terkorban 15 Buah Rumah Rosak

Hiburan Kejadian Tanah Runtuh Di Ampang 4 Mangsa Terkorban 15 Buah Rumah Rosak

papar berkaitan - pada 11/3/2022 - jumlah : 110 hits
Tular di laman video memaparkan kejadian tanah runtuh di Jalan Teratai 1 2J Taman Bukit Permai Ampang Selangor petang semalam Menurut laporan Kosmo kira kira 15 buah rumah dan 10 kenderaan mengalami kerosakan akibat kejadian itu Advertiseme...
Kisah Seram Najib

Kisah Seram Najib

papar berkaitan - pada 28/2/2022 - jumlah : 153 hits
MultimediaBERITA Feb 25 2022 8 05 PM1 Jho Low senaraikan Najib antara individu perlu disuap kata LeissnerBekas pegawai Goldman Sachs itu berkata bekas perdana menteri itu dan Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan dari UAE berada dalam senarai ...
Hiburan Resit 2 3 Minggu Dah Kabur Musim E Filing Kembali Netizen Beri Cadangan Lhdn Buat Aplikasi Khas Simpan Maklumat

Hiburan Resit 2 3 Minggu Dah Kabur Musim E Filing Kembali Netizen Beri Cadangan Lhdn Buat Aplikasi Khas Simpan Maklumat

papar berkaitan - pada 14/3/2022 - jumlah : 175 hits
Saban tahun pastinya tiba masa untuk rakyat yang membayar cukai untuk mengemukakan borang nyata tahun saraan dan tahun taksiran bagi menuntut pelepasan cukai masing masing Bermula 1 Mac lalu pembayar cukai kini boleh mengemukakan Borang Nya...
Shin Hyun Been Goo Kyo Hwan Diumpan Kuasa Misteri Dalam Poster Drama Seram Akan Datang Monstrous

Shin Hyun Been Goo Kyo Hwan Diumpan Kuasa Misteri Dalam Poster Drama Seram Akan Datang Monstrous

papar berkaitan - pada 8/3/2022 - jumlah : 156 hits
Drama seram akan datang Monstrous telah mendedahkan poster terbaru mereka Monstrous mengisahkan tentang orang yang terperangkap oleh kutukan daripada benda itu yang tidak sepatutnya muncul ke dunia ini dan menceritakan kisah ahli arkeologi ...
Hiburan Paksa Buat Loan Sebagai Ganti Rugi Bela Saya Kisah Derita Jadi Anak Angkat Curi Perhatian Ramai

Hiburan Paksa Buat Loan Sebagai Ganti Rugi Bela Saya Kisah Derita Jadi Anak Angkat Curi Perhatian Ramai

papar berkaitan - pada 12/3/2022 - jumlah : 306 hits
Kisah penderitaan seorang individu yang menderita sepanjang bergelar sebagai anak angkat telah mencuri perhatian ramai dan ianya dikongsikan oleh pengacara Fedtri Yahya di Twitter Lihat pada ciapan tersebut mangsa telah menghantar mesej kep...
Hiburan Gaji Kalah Engineer Wanita Ini Cari Pembantu Rumah Offer Gaji Rm3 800 Sebulan

Hiburan Gaji Kalah Engineer Wanita Ini Cari Pembantu Rumah Offer Gaji Rm3 800 Sebulan

papar berkaitan - pada 12/3/2022 - jumlah : 193 hits
Sebuah perkongsian daripada seorang individu yang sedang mencari pembantu rumah di telah berjaya mencuri perhatian warga maya apabila rata ratanya terpegun dengan gaji yang ditawarkan individu itu Dalam hantaran tersebut wanita tersebut men...
Hiburan Netizen Kagum 4 Madu Dibelikan Satu Kereta Setiap Rumah Ikut Giliran Jemput Suami

Hiburan Netizen Kagum 4 Madu Dibelikan Satu Kereta Setiap Rumah Ikut Giliran Jemput Suami

papar berkaitan - pada 25/2/2022 - jumlah : 155 hits
Sememangnya ramai yang merasakan apabila suami mempunyai isteri lebih dari satu dia merupakan seorang yang bertuah tetapi realitinya hidup berpoligami bukanlah perkara yang mudah Suami perlu bijak dalam uruskan rumah tangga dan paling penti...
Hiburan Datang Wedding Orang Tanpa Izin Untuk Makan Free Netizen Suruh Tuan Rumah Anggap Macam Sedekah

Hiburan Datang Wedding Orang Tanpa Izin Untuk Makan Free Netizen Suruh Tuan Rumah Anggap Macam Sedekah

papar berkaitan - pada 15/3/2022 - jumlah : 129 hits
Rasanya ramai yang tidak peka dengan hukum datang ke majlis perkahwinan seseorang tanpa izin dan hanya ingin makan secara percuma adalah sama sekali Seperti video yang dikongsikan di TikTok ini kelihatan dua orang individu ini telah singgah...
Hiburan Siap Bawak Anak Bini Beli Rumah Tapi Pekerja Asing Tinggal Dulu Owner Dakwa Sudah Lama Bayar Ansuran Bulanan

Hiburan Siap Bawak Anak Bini Beli Rumah Tapi Pekerja Asing Tinggal Dulu Owner Dakwa Sudah Lama Bayar Ansuran Bulanan

papar berkaitan - pada 9/3/2022 - jumlah : 120 hits
Tular di media sosial apabila seorang pengguna mendedahkan sebuah tangkap layar memaparkan pemilik rumah PR1MA merungut kerana rumah yang dibelinya telah didiami oleh pekerja pembinaan terlebih dahulu Kata wanita itu dia telah membeli rumah...
Falling Trees Reveal Nation S Rotting Roots

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Khai Bahar Bawa Hatiku Bersama Kamu Chord

Is Anwar Ever Going To Release Najib



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Gulai Udang Nenas

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

Mitarashi Dango