Hiburan Jumpa Ben Amir Di Marathon Bersalji Peluang Menangi Hadiah Bernilai Hampir Rm27 000



Sejak kebelakangan ini, larian marathon semakin hari semakin popular di Malaysia. Sekiranya anda seorang kaki marathon, pastinya anda tidak terlepas untuk mengakhiri larian tahun ini dengan menyertai OPPO Reno Festive Run yang sangat istimewa dan unik!!!
Tarikh: 21 Disember 2019 (Sabtu)
Masa: 6 pm
Lokasi : KL Sports City, Bukit Jalil
Cenderahati: T-shirt, Bib Number, Woven Bag, Medal, E-Certificate and barangan sponsor
Khas untuk para pelanggan yang membeli mana-mana telefon OPPO bermula sekarang sehingga 15 Disember, anda akan memperolehi 1 penyertaan percuma ke festival larian ini menerusi kod IMEI. Ia boleh ditebus menerusi laman rasmi OPPO
2 Tema
1. Rumah hantu
2. Rumah bertemakan Krismas
Sekiranya anda peminat pelakon kacak Ben Amir, jangan lepaskan peluang ini untuk bertemu dengan Ben Amir juga akan turut hadir ke OPPO Reno Festive Run ini.
Bolehlah melihat kehenseman dan ketampanan Ben Amir secara face to face. Barulah lebih bersemangat sebelum memulakan larian.

Kumpulan penyertaan & harga pendaftaran
5KM – Harga biasa RM55, early bird RM50
10KM – Harga biasa RM70, early bid RM65
Hadiah


Aktiviti-aktiviti
1. Peraduan gambar: Muatnaik gambar/video dengan hashtag #OPPORenoFesRun2019 dan #OPPOReno2 ke Instagram dengan menggunakan telefon OPPO Reno 2 series (milik sendiri atau mana-mana Reno2 di stesen disediakan). Gambar yang diambil mestilah menggunakan Ultra Dark Mode beserta watermark untuk gambar yang lebih jelas pada waktu malam. Untuk video pula, jangan lupa gunakan Ultra Steady Video untuk memastikan video anda lebih stabil. Penyertaan paling kreatif akan memenangi hadiah utama.
2. Cabutan bertuah sebanyak 3 pusingan yang bernilai RM10,000.
PENDAFTARAN

Sekali lagi diingatkan anda boleh mendaftar secara PERCUMA sekiranya membuat pembeliaan mana-mana telefon OPPO bermula sekarang sehingga 15 Disember. Anda akan menerima satu kod IMEI yang boleh ditebus SINI
Untuk bukan pelanggan yang ingin mendaftar secara normal, boleh pergi ke pautan https://www.racexasia.com/event/oppo-reno-festive-night-run/ untuk pendaftaran. Jangan lupa untuk periksa dulu saiz t-shirt anda di bawah sebelum melengkapkan pendaftaran.

Zaman sekarang ini, ramai yang ingin merakamkan kenangan dan mengabadikan momen istimewa dengan menggunakan telefon pintar. Namun, tidak semua mampu mendapatkan hasil yang memuaskan. Agak geram juga apabila berpuluh jenis foto dan video yang diambil tetapi mungkin satu atau dua sahaja yang berkualiti.
Kini, anda tidak perlu risau lagi kerana model terbaru OPPO Reno2 iaitu telefon pintar berkuasa tinggi dengan 4 kamera utama yang bukan sahaja meningkatkan kualiti foto tetapi rakaman video juga.


Dilengkapi teknologi Ultra Dark Mode dan Ultra Steady Video. Memang cun habis, lepas ini bolehlah muat naik foto dan video gempak berkualiti tinggi. Malah, selebriti popular Neelofa juga mengakui kualiti OPPO Reno2 sangat hebat luar daripada jangkaannya.
Berikut antara ciri-ciri awsome OPPO Reno2. Check it out!
5x Hybrid Zoom

Nak ambil gambar sejauh yang anda mahu? Jangan risau OPPO Reno2 ada 5x hybrid zoom yang akan memudahkan anda merakam objek kegemaran anda tanpa menghampirinya.



20x Digital Zoom
Tak cukup dengan 5x hybrid zoom? Anda juga boleh melakukan digital zoom sehingga 20x dengan OPPO Reno2 ini. Jangan risau bab kualiti kerana gambar anda tetap jelas, tepat dan mantap.

Ultra Steady Video
Suka jogging? Suka berlari? Selalu naik basikal? Atau gemar bercuti main ski? Dengan OPPO Reno2, anda boleh abadikan segala detik-detik istimewa ketika melakukan sebarang aktiviti dalam bentuk video 60 FPS tanpa sebarang gegaran kerana ia dilengkapi dengan Electronic Image Stabilization (EIS) dan Optical Image Stabilization (OIS).Teknologi ini akan membolehkan video anda dirakam anda lebih jelas, stabil dan lancar. Pastinya selepas ini, anda akan bertambah asyik merakamkan video kerana kualiti yang dihasilkan memang ‘tip top’.
Bokeh Effect VideoSelain itu, ada ciri yang lebih best iaitu fungsi Bokeh Effect Video yang mengaburkan latarbelakang sebelum anda mengambil video untuk kamera hadapan dan belakang. Barulah gambar yang diambil lebih menonjol. Tambah menarik, fungsi Background Noise Reduction turut terpasang sekaligus menghalang bunyi bising di latarbelakang dan memudahkan rakaman suara manusia sahaja.
Audio Zoom

Terdapat juga fungsi Audio Zoom yang memperkuatkan bunyi objek apabila anda meng”zoom” objek tersebut. Memang sesuai ketika penggambaran dalam keadaan angin kencang ataupun jalan yang penuh dengan manusia. Hebat kan? Ultra Dark Mode


Memudahkan anda mengambil gambar di waktu malam walaupun tanpa cahaya yang secukupnya. Menghasilkan foto yang sangat terang dan jelas. Bahkan setiap butiran atau perincian gambar yang tidak boleh dilihat dengan mata manusia tetap terlihat. Lagi hebat, kamera OPPO Reno2 akan secara automatic mencerahkan gambar yang diambil tanpa penghasilan noise apabila sumber cahaya kurang daripada 5 lux.

Buat anda yang masih keliru untuk mendapatkan sama ada OPPO Reno 2 atau RENO 2F, berikut kami sediakan perbandingan antara kedua telefon pintar ini.

Perbandingan OPPO Reno2 & Oppo Reno2 F
SpecsOPPO Reno2OPPO Reno2 FScreen6.5 Full AMOLED Screen

Front: 6th generation Corning Gorilla Glass

Back: 5th generation Corning Gorilla Glass
6.5 Full AMOLED Screen

5th generation Corning Gorilla Glass (front and back)
ColorSunset Pink and Luminous BlackSky White and Lake GreenRear cameras48MP Main Camera + 13MP (telephoto) + 8MP (wide angle) + 2MP (Mono Lens)

5x Hybrid Zoom

Ultra Dark Mode

Ultra Steady Video
48MP Main Camera + 8MP (wide angle) + 2MP (Mono Lens) + 2MP (Portrait lens)

Ultra Night Mode 2.0Front camera16MP + Soft front light. AI Beauty Mode16MP + Atmosphere light. AI Beauty ModeStorage8GB RAM + 128GB Storage and 4000 mAh battery8GB RAM + 128GB Storage and 4000 mAh batteryChargeVOOC 3.0 Flash ChargeVOOC 3.0 Flash ChargeUntuk maklumat lanjut tentang OPPO Reno2 dan OPPO Reno2 F, ada boleh layari OPPO Online Store dan juga OPPO Concept Store.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.superpantas.com/2019/11/hiburan-jumpa-ben-amir-di-marathon.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Temui Zul Ariffin Dan Dapatkan Hadiah Bernilai Rm 1 466 Di Pelancaran Kedai Flagship Oppo Di The Gardens

Hiburan Temui Zul Ariffin Dan Dapatkan Hadiah Bernilai Rm 1 466 Di Pelancaran Kedai Flagship Oppo Di The Gardens

papar berkaitan - pada 23/11/2019 - jumlah : 451 hits
Anda peminat pelakon sado Zul Ariffin Teringin nak berjumpa dan melihat kekacakan Zul Ariffin secara face to face Ha peluang yang anda nanti nantikan selama ini akhirnya telah tiba Zul Ariffin bakal tampil di majlis pelancaran kedai flagshi...
Syoknya Join Surfcasting Tours 2019 Hadiah Bernilai Dan Lumayan

Syoknya Join Surfcasting Tours 2019 Hadiah Bernilai Dan Lumayan

papar berkaitan - pada 16/11/2019 - jumlah : 307 hits
SURFCASTING TOURS 2019 Syukur syukur masih bernyawa How s your day today Moga elok elok je Ok baru baru ni 9 11 19 aku pergi Pantai Tambak Pontian Johor untuk sama sama meriahkan acara Surfcasting Tour 2019 Rindu Nihla dulu tempat outing de...
Bn Dahului Hampir 10 000 Undi

Bn Dahului Hampir 10 000 Undi

papar berkaitan - pada 17/11/2019 - jumlah : 356 hits
LAPORAN LANGSUNG BN dahului hampir 10 000 undi 7 20 petang Menurut keputusan tidak rasmi dari Suruhanjaya Pilihan Raya calon BN Wee Jeck Seng mendahului hampir 10 000 undi BN menerima 15 341 undi manakala calon Pakatan Harapan Karmaine Sard...
6 000 Doktor Dihasilkan Setiap Tahun Tapi Tiada Peluang Pekerjaan

6 000 Doktor Dihasilkan Setiap Tahun Tapi Tiada Peluang Pekerjaan

papar berkaitan - pada 14/11/2019 - jumlah : 298 hits
Sebuah organisasi perubatan tidak berasaskan keuntungan menggesa kajian semula sistem kontrak untuk doktor di hospital awam dan kekurangan peluang untuk menjadi pakar Malaysian Medics International menyuarakan kebimbangan terhadap peningkat...
Borobudur Marathon 2019 Akan Diikuti 30 000 Orang Dari 35 Negara

Borobudur Marathon 2019 Akan Diikuti 30 000 Orang Dari 35 Negara

papar berkaitan - pada 17/11/2019 - jumlah : 229 hits
Borobudur Marathon 2019 akan Diikuti 30 000 Orang dari 35 Negara Budiman mengatakan ribuan orang yang ikut serta itu tak hanya berasal pelari lokal namun ada 300 pelari dari 35 negara Peserta lanjut dia akan memperebutkan hadiah sekitar Rp ...
Airasia Tambah 65 000 Kursi Hadapi Libur Natal Dan Tahun Baru 2020

Airasia Tambah 65 000 Kursi Hadapi Libur Natal Dan Tahun Baru 2020

papar berkaitan - pada 29/11/2019 - jumlah : 228 hits
AirAsia Indonesia akan mendatangkan satu unit armada tambahan Airbus A320 dan menambah frekuensi penerbangan untuk beberapa rute domestik dari dan ke Jakarta
Dapat Rezeki Rm2 8 Juta Selepas Pinjamkan Rm1 000 Kepada Pelancong Dubai Yang Ditimpa Kesusahan

Dapat Rezeki Rm2 8 Juta Selepas Pinjamkan Rm1 000 Kepada Pelancong Dubai Yang Ditimpa Kesusahan

papar berkaitan - pada 28/11/2019 - jumlah : 259 hits
Rezeki yang tidak disangka sangka apabila kebaikannya dibalas dengan ganjaran yang luar biasa Hanya kerana membantu individu yang tidak dikenali lelaki yang berasal dari Korea Selatan ini menerima durian runtuh dan sekali gus menjadikan dia...
Anak Suami Di Semenanjung Guru Dakwa Hampir Bunuh Diri Dipercayai Tertekan Permohonan Pindah Tak Lulus

Anak Suami Di Semenanjung Guru Dakwa Hampir Bunuh Diri Dipercayai Tertekan Permohonan Pindah Tak Lulus

papar berkaitan - pada 12/11/2019 - jumlah : 597 hits
Tugas menjadi seorang pendidik amat sukar Mendidik seorang anak pun sudah cukup mencabar inikan pula mendidik ratusan malah ribuan anak anak yang diamanahkan kepada kita Oleh itu penting bagi kita sebagai ahli masyarakat untuk memahami tuga...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

The Evolution Of Adult Entertainment

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16