Hiburan Jenama Ini Hanya Boleh Di Beli Di Watsons Tempat Lain Confirm Tak Ada


Nama Watsons sememangnya tidak perlu diperkenalkan lagi. Watsons adalah pilihan jutaan rakyat Malaysia apabila ingin membeli alat kosmetik, barangan penjagaan diri, produk penjagaan kulit serta produk kesihatan. Dengan ratusan jenama untuk dipilih, semua yang anda inginkan boleh dicari di Watsons dengan mudah, murah dan pantas.

Satu lagi sebab utama Watsons menjadi pilihan ramai ialah kerana kehadiran jenama-jenama popular, berkualiti dan bertaraf antarabangsa yang dijual secara ekslusif HANYA di Watsons. Kalau cari kat tempat lain, memang tak akan jumpa jenama-jenama ini. Secara keseluruhannya kurang 40 jenama ekslusif yang bertapak di bawah Watsons. Cuba tengok kot-kot ada salah satu daripadanya adalah jenama kegemaran anda.
Kosmetik
1. Oh Most Wanted
Sebuah jenama tempatan yang diasaskan oleh selebriti terkenal Nora Danish, Oh Most Wanted (OMW) dibina dengan konsep menggabungkan bidang iaitu kosmetik dan farmasi. Mula bertapak sejak tahun 2015, OMW mengambil masa 2 tahun untuk menjalankan R&D sebelum mula dijual di pasaran pada tahun 2018.

Dapatkan bibir yang plum, juicy dan memikat dengan Oh Most Wanted Pout-fect Lip Cream 09 Ambitious 1’s yang kaya dengan vitamin E, Argan dan Black Seed Oil ini. Cuma RM39 sahaja.
2. Simply Siti
Siapa tak kenal produk Simply Siti nie kan? Diasaskan oleh Datuk Siti Nurhaliza sendiri, produknya terdiri daripada Matte Lip Cream, Compact Powder dan juga blusher.

Serlahkan kecantikan anda dengan rangkaian produk Simply Siti ini. Kalau dah cuba tu, tinggalkan review anda di ruangan komen.
PS : Harganya bermula dari RM42.90 hingga RM72.90. Memang mampu milik.
Penjagaan Kulit
1. Haruharu
Ingin memberikan penggunanya wajah sempurna yang diidamkan selama ini, jenama dari Korea ini menawarkan pelbagai produk penjagaan kulit yang diperbuat daripada ramuan semulajadi.

Krim Wonder Maqui Honey Green Brilliant akan memastikan wajah anda terselamat daripada sebarang pencemaran udara apabila berada di luar rumah. Cuma RM125.10 sahaja.
2. Melano CC
Merupakan jenama nombor 1 di Jepun untuk produk pencerahan kulitnya, Melano CC menawarkan pengguna satu rangkaian produk yang berkualiti dan efektif untuk memperbaiki masalah kulit, terutamanya pigmentasi dan bintik hitam.

Mempunyai masalah kulit kusam, warna kulit tidak sekata atau wajah anda sering nampak lesu? Gunakan je Melano CC Pure Vitamin CC ini untuk menghilangkan segala masalah tersebut di samping menganjal dan mengurangkan kesan parut jerawat di muka anda. Cuma RM50.15 sahaja.
3. Collagen by Watsons Two-Way Clay Mask

Serlahkan kejelitaan anda dengan Collagen by Watsons Two-Way Clay Mask ini. Dengan hanya RM39.13 kini anda boleh lengkapkan rutin penjagaan muka dengan produk yang mampu meratakan dan juga membersihkan segala kekotoran di dalam pori-pori muka anda.
Penjagaan Diri
1.Ryo
Mempercayai bahawa rambut yang sihat datangnya daripada kulit kepala yang sempurna, jenama dari Korea ini memastikan anda tidak lagi mempunyai sebarang masalah rambut apabila menggunakan produk mereka.

Rambut sering gugur? Tengah sikat rambut tiba-tiba rambut terputus? Hilangkan semua masalah tersebut dengan menggunakan Ryo Hair Loss Care Shampoo + Treatment ini. Ia adalah produk lengkap untuk mengatasi permasalahan rambut anda. Cuma RM32.40 sahaja.
2. Naturals by Watsons

Jenama yang diasaskan oleh Watsons sendiri semakin mendapat tempat di kalangan rakyat Malaysia kerana penggunaan ramuan semulajadi 100% di dalam kesemua produknya. Cuma RM20.32 sahaja.
Produk terbaru Naturals by Watsons ini dicipta khas untuk penggemar kopi yang inginkan bau kopi wangi sentiasa melekat di rambut.
3. Rangkaian Penjagaan Rambut Klorane Hair

Rangkaian penjagaan rambut Klorane ini memang sesuai untuk mereka yang sering mengalami masalah kulit rambut yang sensitif. Secara jujurnya, kami di Beautifulnara sendiri telah menggunakan produk dari Klorane selama beberapa bulan dan ternyata ia cukup membantu melegakan kulit kepala sensitif. Harga syampunya ialah RM50.15 dan Gel Kondisinya RM41.65. Worth it!
Produk Kesihatan1. Nature’s Bounty
Mempunyai makmal dan telah melepasi audit oleh United States Pharmacopeia and STR (Specialized Technology Resources), Nature’s Bounty meletakkan kualiti yang sangat tinggi dalam menghasilkan produk-produk mereka.

Buat anda yang tidak mempunyai masa untuk menjaga rambut, kulit dan kuku, boleh cuba mengunyah NATURE’S BOUNTY For Hair, Skin & Nails Gummies with Biotin 60’s ini. Cuma RM69.90 sahaja.
2. NH
Mula bertapak sejak tahun 1995, jenama NH sememangnya tidak perlu diperkenalkan lagi di kalangan rakyat Malaysia. Cukup popular dengan produk collagen, detox dan slimming, NH sentiasa berinovasi di dalam mencari formula kecantikan terbaik untuk para penggunannya.

Kecantikan luaran bermula dari dalaman. Untuk itu, NH mengeluarkan Colla-Plus 3 yang membantu mengembalikan semula kulit mati, melempabkan kulit dan menghalang kedutan. Perbezaan boleh dirasakan secepat 3 hari!!!
3. Watsons Evening Primose Oil dan Omega-3 Fish Oil

Kalau anda semua tak tahu, Watsons juga mengeluarkan rangkaian produk kesihatan mereka sendiri. Anda tak perlu was-was dari segi kualitinya kerana mereka memang cukup menitikberatkan bab-bab kualiti nie. Contohnya Watsons Evening Primrose Oil 1000mg dan juga Omega-3 Fish Oil 1000mg yang berharga RM44.70 dan RM34.90 setiap satu.
Ha amcam power kan Watsons kerana berjaya mendapatkan “exclusivity” jenama-jenama ini? Memang mengkagumkan sungguh. Dan hari ini kami ada berita baik untuk anda semua. Bermula dari 3 Jun sehingga 13 Julai ini, anda akan menerima diskaun RM10 (dengan pembelian sebanyak RM60 ke atas) apabila membeli produk dari jenama-jenama ekslusif ini di Watsons. Jadi inilah masa terbaik untuk anda mencuba atau meng”restock” produk kegemaran anda. Pastikan anda masukkan kod “JEBRM10” baru boleh dapat diskaun ekslusif.

Untuk senarai penuh jenama-jenama ekslusif di Watsons, sila layari www.watsons.com.my dan juga Facebook Watsons Malaysia. Selamat membeli-belah!!!

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.superpantas.com/2019/06/hiburan-jenama-ini-hanya-boleh-di-beli.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Saya Hanya Nak Selamatkan Beruang Itu Bagi Makan Sedap Sedap Zarith Sofia

Hiburan Saya Hanya Nak Selamatkan Beruang Itu Bagi Makan Sedap Sedap Zarith Sofia

papar berkaitan - pada 11/6/2019 - jumlah : 512 hits
Baru baru ini tular sebuah video seekor beruang matahari yang dilihat mengeluarkan bunyi bising sambil cuba keluar dari tingkap sebuah kondominium Beruang itu kemudiannya telah berjaya diselamatkan oleh Jabatan Perhilitan Malaysia Atas kesa...
Hiburan Baru 19 Tahun Ismail Izzani Beli Kereta Mewah Mercedes Benz Cla 200

Hiburan Baru 19 Tahun Ismail Izzani Beli Kereta Mewah Mercedes Benz Cla 200

papar berkaitan - pada 14/6/2019 - jumlah : 695 hits
Setiap orang di dunia mempunyai impian untuk memiliki sesuatu dan pastinya dengan usaha dan kerja keras apa yang dimahukan tidak mustahil akan menjadi kenyataan Baru baru ini penyanyi Ismail Izzani begitu teruja berkongsi foto dirinya denga...
Hanya Kabinet Boleh Putuskan Cadangan Pengambilalihan Lebuh Raya

Hanya Kabinet Boleh Putuskan Cadangan Pengambilalihan Lebuh Raya

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 196 hits
Baru Bian KUALA LUMPUR Sebarang cadangan pengambilalihan mana mana lebuhraya akan hanya diputuskan oleh Jemaah Menteri Menteri Kerja Raya Baru Bian memaklumkan sebarang keputusan Kabinet itu boleh dibuat selepas kajian dan syor daripada Kem...
Kini Anda Boleh Beli Barangan Halal Di Pasar Berdekatan Masjid Terbesar Tokyo

Kini Anda Boleh Beli Barangan Halal Di Pasar Berdekatan Masjid Terbesar Tokyo

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 515 hits
Terdapat begitu banyak perkara yang kita sukai tentang Tokyo dari budaya yang menarik hinggalah tarikan menarik dan makanan halal yang enak Sekarang ada satu lagi sebab untuk mencintai Tokyo Tokyo Camii baru sahaja membuka pasar halal di pr...
Kecewa Suami Beli Rumah Untuk Wanita Lain Wanita Nekad Gantung Diri

Kecewa Suami Beli Rumah Untuk Wanita Lain Wanita Nekad Gantung Diri

papar berkaitan - pada 14/6/2019 - jumlah : 441 hits
Wanita gantung diri anaknya sebab suami belikan rumah sebelah untuk perempuan simpanan Seorang wanita di Thailand yang tertekan dengan tindakan suaminya membeli rumah sebelah untuk didiami oleh perempuan simpanannya membunuh diri bersama de...
Hanya Berkongsi Gambar Di Media Sosial Boleh Dapat Duit Dalam Usd

Hanya Berkongsi Gambar Di Media Sosial Boleh Dapat Duit Dalam Usd

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 387 hits
CN percaya pasti rata rata dikalangan kita ada satu akaun media sosial sama ada facebook atau instagram Ataupun konon konon media social influencer macam CN ni mesti ada kedua dua akaun facebook dan instagram untuk menyebarkan pengaruh dan ...
Hiburan 3 Lokasi Awesome Di Vietnam Yang Anda Boleh Terokai Musim Panas Ini

Hiburan 3 Lokasi Awesome Di Vietnam Yang Anda Boleh Terokai Musim Panas Ini

papar berkaitan - pada 20/6/2019 - jumlah : 209 hits
Pejam celik pejam celik kita sudah pun berada di bulan Jun Pantas sungguh kan masa berlalu Apa perancangan anda musim panas ini Takkan terperosok duduk di rumah je kan Ha apa kata kali ini kita sama sama terokai keindahan dan keunikan Vietn...
Staff Goverment Perlukan Loan Tinggi Dah Cuba Apply Tempat Lain Tak Lepas Iza Cuba Bantu Anda

Staff Goverment Perlukan Loan Tinggi Dah Cuba Apply Tempat Lain Tak Lepas Iza Cuba Bantu Anda

papar berkaitan - pada 13/6/2019 - jumlah : 321 hits
Hai semua Iza nak share kepada staff Kerajaan yang gaji rendah tapi ada income luar dan perlukan bantuan kewangan segera dalam kadar yg tinggi iza boleh bantu Jika anda dah cuba apply banyak company tapi tak ada yang boleh approvekan loan d...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Menangkan Jackpot Di Game Jekpot88 Di Berbagai Permainan

Tukar Lesen Memandu Malaysia Ke Lesen Nsw Australia

Wordpress Block Patterns Give You Superpowers

Video 2 Helikopter Bertembung Ketika Raptai Di Pangkalan Tldm Lumut

9 Tips Mengajar Murid Kelas Belakang

Status Puasa Qadha Puasa 6 Syawal