Hiburan Jangan Berlengah Lagi Dapatkan Badan Impian Anda Bersama Dorra



Dorra Slimming  adalah pakar pelangsingan badan dari Perancis yang lebih menumpukan kepada penyelesaian pengurangan berat bawah badan. Segalanya berasaskan kepada seni kecantikan pelangsingan bahagian bawah daripada Perancis, ala-ala teknologi termaju dari Eropah buat masa ini. Jangan tak tahu yang Dorra Slimming yang unik dan berprestasi tinggi telah terbukti melalui kejayaan ribuan wanita Perancis. Tapi, jangan tak tahu yang formula pelangsingan dari Perancis telah diperhalusi dan disesuaikan mengikut keperluan wanita Asia.  Dah banyak pun pengikftiran di peringkat global dan Malaysia yang dicapai oleh Dorra Slimming ini.

Macam yang diberitahu tadi, rawatan Dorra Slimming ini sebenarnya lebih fokus kepada bahagian bawah badan seperti perut, pinggul dan paha. Dan jangan risau, Dorra Slimming tidak menggunakan sebarang suntikan atau pengambilan sebarang pil-pil ataupun menahan lapar. Dan setiap rawatan Dorra ini direka khas mengikut keadaan berat badan setiap pelanggan dan Dorra Slimming MENJAMIN pengurangan sebanyak 5cm atau lebih dalam rawatan pertama.
Perghhh menariknya. Nah kami tengoklah sendiri kejayaan pelanggan Dorra Slimming di bawah dalam menjalani rawatan-rawatan yang ditawarkan.
1. Melissa

SEBELUM: 85kgSELEPAS: 49kgKEJAYAAN: Turun 36kg dalam 12 bulan!Dengan bantuan Dorra Slimming, beliau bukan sahaja berat mencapai berat idaman beliau iaitu, 50kg malah beliau Berjaya mengurang sehingga mencapai 49kg dalam masa 12 bulan sahaja!
Kini, beliau bebas membeli apa-apa stail baju yang disukai tanpa perlu risau tentang saiz badan. Beliau tidak lagi diejek dan makin berkeyakinan dan bangga dengan penampilan sendiri.
2. Titien Nurjeicyla

SEBELUM: 60kgSELEPAS: 46kgKEJAYAAN: Turun 14kg dalam 12 bulan!Titien berasa sangat tertekan semasa mengandung disebabkan berat badan yang makin meningkat dan saiz badan yang makin membesar. Mujur beliau berjumpa dengan pakar Dorra dan berjaya membakar lemak tepu di bahagian perut.
Ukuran pinggang beliau mengecut dari 29 inci kepada 22 inci dan berat beliau pun turun sebanyak 14kg dalam beberapa sesi rawatan sahaja. Sekarang, beliau bukan sahaja dapat memakai balik baju-baju XS beliau dulu, malah juga banyak dipuji oleh rakan-rakan yang nampak macam tidak pernah bersalin!

So ..teruja kan ? Nah Dorra Slimming buat masa ini sedang menawarkan pakej istimewa KHAS hanya kepada 100 pembaca wanita Beautiful Nara.

Jangan tak tahu yang harga asal Pakej Super Deal ini adalah RM2868, TAPI kali ini hanya RM660 untuk 30 SESI RAWATAN seperti di bawah. Berbaloi-baloi tu dan inilah PELUANG TERBAIK anda untuk mendapatkan bentuk badan idaman pada harga penjimatan SUPER.
10 Rawatan Kapsul Infra Spa10 Rawatan Ramping Badan Bentuk S10 Sesi Bakar Lemak1 Krim SelulitSiapa cepat, dia dapat. CEPAT !!  Klik  link ini untuk tebus Pakej Super Deal Dorra Slimming anda sekarang.  Jangan salahkan kami pula kalau terlepas peluang terbaik 2019 Dorra Slimming.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.superpantas.com/2019/07/hiburan-jangan-berlengah-lagi-dapatkan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jangan Pandang Ringan Penjagaan Badan Mental Wanita Selepas Bersalin

Jangan Pandang Ringan Penjagaan Badan Mental Wanita Selepas Bersalin

papar berkaitan - pada 26/6/2019 - jumlah : 293 hits
Tanyalah pada mana mana ibu yang sudah melalui fasa mengandung dan bersalin memang bukan mudah untuk mengembalikan badan seperti anak dara mahupun The post appeared first on
Jangan Tunggu Saat Akhir Untuk Dapatkan Psv

Jangan Tunggu Saat Akhir Untuk Dapatkan Psv

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 257 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Urut Sukan 10 Tips Yang Perlu Anda Tahu Sebelum Dapatkan Rawatan Ini

Urut Sukan 10 Tips Yang Perlu Anda Tahu Sebelum Dapatkan Rawatan Ini

papar berkaitan - pada 15/7/2019 - jumlah : 298 hits
Ramai di antara kita bukanlah seorang ahli sukan jadi pasti ada yang tidak biasa dengan urut sukan bukan Lazimnya kita hanya dengan urutan seperti urut tradisional ala Thai atau urut cara Melayu oleh orang tua tua kita Tapi urut sukan ini a...
Ejen Tuduh Barcelona Bersandiwara Sebenarnya Berkomplot Jual Coutinho Untuk Dapatkan Neymar

Ejen Tuduh Barcelona Bersandiwara Sebenarnya Berkomplot Jual Coutinho Untuk Dapatkan Neymar

papar berkaitan - pada 15/7/2019 - jumlah : 127 hits
Ejen kepada Coutinho menuduh Barcelona menipu dan sekadar bersandiwara apabila berkata mahukan pemain itu terus kekal bersama mereka Hakikatnya juara La Liga itu sebenarnya hanya mahu menjadikan pemain itu sebagai sebahagian daripada pakej ...
Bermain Bantu Perkembangan Jangan Biarkan Gadget Rampas Fungsi Bermain Anak Anak

Bermain Bantu Perkembangan Jangan Biarkan Gadget Rampas Fungsi Bermain Anak Anak

papar berkaitan - pada 24/6/2019 - jumlah : 299 hits
Mula daripada umur kanak kanak hinggalah warga emas gadget sudah menjadi sebahagian benda penting dalam keseharian hidup kita sebagai manusia Sehari tanpa gadget seseorang tentu merasa sangat kurang geliah dan tidak tahu hendak berbuat apa ...
Exco Perak Didakwa Bocorkan Minit Mesyuarat Kerajaan Negeri Untuk Dapatkan Komisyen

Exco Perak Didakwa Bocorkan Minit Mesyuarat Kerajaan Negeri Untuk Dapatkan Komisyen

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 297 hits
Exco Perak didakwa bocorkan minit mesyuarat kerajaan negeri Seorang ahli PKR membuat laporan polis berhubung dakwaan seorang ahli exco kerajaan negeri telah membocorkan kertas minit mesyuarat exco kerajaan negeri Ahli Jawatankuasa PKR Parit...
Ingatkan Ada Lelaki Dalam Hidup Boleh Berehat Tapi Tidak Ezlynn Akui Masa Untuk Dapatkan Zuriat Semakin Singkat

Ingatkan Ada Lelaki Dalam Hidup Boleh Berehat Tapi Tidak Ezlynn Akui Masa Untuk Dapatkan Zuriat Semakin Singkat

papar berkaitan - pada 13/7/2019 - jumlah : 363 hits
Ezlynn mahu seorang suami yang bertanggungjawab dalam memikul amanah Allah SETELAH hampir dua tahun memegang status janda penyanyi Ezlynn berkata dia masih belum menemui pengganti yang layak menjadi teman hidupnya Menurut Ezlynn atau nama s...
Dapatkan Rawatan Kulit Bersama Pakar Di Mbh Medispa Yang Kini Telah Dibuka Di Seri Manjung Perak

Dapatkan Rawatan Kulit Bersama Pakar Di Mbh Medispa Yang Kini Telah Dibuka Di Seri Manjung Perak

papar berkaitan - pada 12/7/2019 - jumlah : 813 hits
MBH Medispa Kini Dibuka Di Seri Manjung Perak Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Bila usia menganjak ke angka 30 an Sha sedar bahawa Sha memerlukan penjagaan kulit yang lebih daripada biasa Hal ini disebabkan oleh kawasan tempat kerja Sha ...
Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Lahirkan Generasi Fasih Digital Kpm Mahu Guru Jauhari Digital Jadi Pembimbing

Kes Denggi Meningkat



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Filem Ngesot

Zikir Hari Isnin Fadhilat Membacanya

Monosterio Jadi Raya Tak Jadi Chord

Shinta Angely Nyaman Ku Harap Luka Ku Dapat Chord

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office