Hiburan Fizo Mawar Kitchen Sah Tutup Mawar Karim Mohon Orang Terdekat Berhenti Buat Cerita


Selepas berpisah, Mawar Karim dan Fizo Omar membuat keputusan untuk menutup perniagaan mereka yang dikenali sebagai Fizo Mawar Kitchen. Pun begitu, timbul pula khabar angin di mana restoran itu akan dibuka semula dan diberi penjenamaan baru.
Fizo juga kelihatan bersungguh-sungguh untuk menjadikan perkara itu sebagai satu kenyataan menerusi beberapa temu bual yang dilakukannya sebelum ini. Walaubagaimanpun, berita itu nampaknya hanya angan-angan sahaja kerana Mawar Karim telah tampil dan menafikan perkara tersebut dan menyatakan bahawa penutupan Fizo Mawar Kitchen adalah muktamad.
 
View this post on Instagram 
Salam semua. Pertama sy ingin mengucapkan terima kasih yg tak terhingga khususnya buat pelanggan yg sentiasa supports FMK selama ini. Hari ini adalah hari terakhir operasi FMK. Menjadi 1001 kenangan selepas ini. Ini hg gambar terakhir kami bertiga di FMK Rata2 sy mendapat feedback memberi pendapat ‘rebranding’ restaurant ini. Sy dan Fizo mempunyai alasan yg sngt personal. Terima kasih kalian yg sangat memahami situasi kami. Di sini jgk terlalu peribadi utk sy ceritakan berapa ‘modal / pelaburan yg telah sy dan Fizo keluarkan’, ‘keuntungan pernah atau pun tidak pernah langsung sy terima selama 4 tahun FMK.’ Mari kita doakan Semoga Fizo dapat terus kan usaha dalam F&B selepas ini, kerana minat beliau dlm bidang ini sangat mendalam. Diharap kan sangat lepas ini tiada lg cerita dari mana2 pihak especially yg ada ‘kaitan’ antara sy atau Fizo mengeluarkan status /cerita di media sosial yg ‘konon tahu cerita ‘sekaligus akan menimbulkan ‘pelbagai tanggapan dari pihak ramai’. Tidak perlu la ‘orang terdekat’ mencampuri urusan sy dan Fizo. Anda hanya melihat,mendengar tetapi sy dan Fizo shj yg tahu perkara /merasa perkara yg sebenar berlaku. Erti kata tidak perlu menuang minyak ke dlm api ataupun tidak perlu la menegak benang yg basah. Walaupun kami berdua sudah tiada kaitan lg tapi masih ada amanah tanggungjawab membesar,memberi didikan kepada Maryam. Focus utama adalah Maryam. Maryam pengubat hati sy selama ini . Terima kasih semua sentiasa mendoakan kebaikan. Semoga kita semua sentiasa,diberkati,dipelihara oleh-Nya. . #iniadalahsatu2nyagambarlastkamidifmkdiharapkanjanganpulakadaygtakbolehtidomalamtengokgambarniatausakithatiyatinggalkenangansematamata #ygpastikitaperluberhati2denganmanusiatalambanyakmukamulutdepanmanismacamgulaacah2lemahlembuttuturbahasasopansantuntapibelakangmasinyaampun #takperlugigihsangatstgimulalasampaifakeaccmunculdekatwallacah2taucerita #anggapsajatiadakaitanantarahidupdanmaticumaperingatansemata2 #hashtagkaliniagakpanjangtaktaublhbacakatak ?
A post shared by Mawar Karim (@mawar_karim) on Oct 27, 2019 at 5:30am PDT

Mawar meluahkan perasaannya menerusi satu entri di laman Instagramnya dan turut berharap agar tiada pihak yang cuba menyebarkan cerita sehingga boleh mengeruhkan keadaan.
Diharapkan sangat lepas ini tiada lagi cerita daripada mana-mana pihak terutamanya yang ada kaitan antara saya atau Fizo mengeluarkan status atau cerita di media sosial yang konon tahu cerita.
Tidak perlu orang terdekat mencampuri urusan saya dan Fizo. Anda hanya melihat, mendengar tetapi saya dan Fizo sahaja yang tahu dan merasa perkara yang sebenar.
Erti kata lain, tidak perlu menuang minyak ke dalam api atau jangan menegakkan benang yang basah.

Walaupun ramai peminat yang yang meluahkan rasa kepada Mawar supaya menjenamakan semula Fizo Mawar Kitchen namun usahawan tudung jenama Fareeda ini berkata perkara itu tidak dapat dilaksanakan.
Rata-rata saya mendapat feedback memberi pendapat rebranding restoran ini. Saya dan Fizo mempunyai alasan yang sangat peribadi. Terima kasih kalian yang sangat memahami situasi kami.
Di sini juga terlalu peribadi untuk saya ceritakan berapa modal atau pelaburan yang telah saya dan Fizo keluarkan serta keuntungan pernah atau pun tidak pernah langsung saya terima selama empat tahun FMK.
Saya ingin mengucapkan terima kasih yang tak terhingga khususnya buat pelanggan yang sentiasa menyokong FMK selama ini.

Mawar juga menambah bahawa walaupun dia dan Fizo tidak lagi mempunyai hubungan tetapi mereka masih mempunyai tanggungjawab yang besar bagi membesarkan anak tunggal mereka iaitu Maryam.
Kepada yang masih ingin menikmati juadah di Fizo Mawar Kitchen, bolehlah singgah ke cawangan Bangi atau pun Kota Bharu jika berkesempatan. Restoran ini bakal menamatkan operasinya pada hujung bulan Oktober ini.
Sumber: mStar Online

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.superpantas.com/2019/10/hiburan-fizo-mawar-kitchen-sah-tutup.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tidak Perlu Orang Terdekat Mencampuri Urusan Sy Dan Fizo Mawar Karim Muatnaik Gambar Terakhir Di Fmk

Tidak Perlu Orang Terdekat Mencampuri Urusan Sy Dan Fizo Mawar Karim Muatnaik Gambar Terakhir Di Fmk

papar berkaitan - pada 28/10/2019 - jumlah : 414 hits
Umum pastinya tahu tentang perpisahan selebriti popular Fizo Omar dan Mawar Kareem sebelum ini Malah ramai yang ingin tahu tentang status perniagaan perkongsian mereka iaitu Restoran Fizomawar Kitchen Menerusi laman Instagram Mawar telah me...
Mawar Karim Payung Foto Wajah Kelihatan Remaja Dipuji Macam Budak Spm

Mawar Karim Payung Foto Wajah Kelihatan Remaja Dipuji Macam Budak Spm

papar berkaitan - pada 20/10/2019 - jumlah : 615 hits
Siapa tidak kenal dengan usahawan cantik ini Mawar Karim yang sememangnya sudah tidak asing lagi dan tidak perlu diperkenalkan Mawar Karim payung foto wajah kelihatan remaja dipuji macam budak SPM
Hiburan Netizen Tak Faham Jalan Cerita Jasmine Suraya Respon Kontroversi Video Panas Kisah Cikgu Suraya

Hiburan Netizen Tak Faham Jalan Cerita Jasmine Suraya Respon Kontroversi Video Panas Kisah Cikgu Suraya

papar berkaitan - pada 17/10/2019 - jumlah : 1725 hits
Kecoh dengan kontroversi seorang YouTubers terkenal Alieff Irfan yang dikecam teruk selepas menghasilkan video pendek Cikgu Suraya yang penuh dengan babak seksual keterlaluan Kisah yang dipaparkan Alief itu mencuri perhatian netizen kerana ...
Instagram Menguji Fungsi Yang Menyarankan Akaun Mana Boleh Berhenti Diikuti

Instagram Menguji Fungsi Yang Menyarankan Akaun Mana Boleh Berhenti Diikuti

papar berkaitan - pada 21/10/2019 - jumlah : 228 hits
Secara purata seorang pengguna Instagram mengikuti 300 akaun Tetapi sekiranya anda mengikuti lebih banyak akaun dari purata anda mungkin terfikir akaun manakah yang perlu berhenti diikuti Bagi memudahkan proses ini Instagram dilihat sedang ...
Suami Mohon Lufya Omar Berhenti Berdrama

Suami Mohon Lufya Omar Berhenti Berdrama

papar berkaitan - pada 22/10/2019 - jumlah : 317 hits
Kemelut rumah tangga pelakon Lufya Omar dan suami Dr Che Muhammad Hafiz masih tiada kesudahan lagi Minggu lalu Lufya mendedahkan sudah empat The post appeared first on
Terlena Atas Kerusi Urut Sampai Kedai Tutup Lelaki Guna Twitter Mohon Bantuan

Terlena Atas Kerusi Urut Sampai Kedai Tutup Lelaki Guna Twitter Mohon Bantuan

papar berkaitan - pada 22/10/2019 - jumlah : 446 hits
Seorang lelaki terpaksa membuat tweet untuk mendapatkan bantuan apabila dia terkunci di sebuah gedung membeli belah selepas tertidur di atas kerusi urut Lelaki itu terjaga apabila semua kedai sudah kosong setelah tertidur di kedai elektroni...
Kritik Amanah Dap Khalid Samad Saran Dr Asri Berhenti Jadi Mufti

Kritik Amanah Dap Khalid Samad Saran Dr Asri Berhenti Jadi Mufti

papar berkaitan - pada 24/10/2019 - jumlah : 253 hits
KUALA LUMPUR Pengarah Komunikasi Parti Amanah Negara Khalid Samad menyarankan Dr Mohd Asri Zainul Abidin berhenti menjadi Mufti Perlis kalau nak berpolitik susulan kenyataan Dr Asri yang mengkritik keakraban hubungan Amanah dengan DAP Khali...
British Mengekspresikan Berhenti

British Mengekspresikan Berhenti

papar berkaitan - pada 24/10/2019 - jumlah : 210 hits
Selamat pagi pedagang yang dihormati Saya membentangkan kepada anda idea dagangan untuk pasangan mata wang GBPUSD Semalam satu lagi sejarah undian Brexit berlaku semalam di mana sekali lagi ada yang salah Saya tertanya tanya jika Kesatuan S...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Buat Apa Jika Terseliuh

Lafaz Zikir Hari Jumaat Dan Selawat Nabi Serta Fadhilatnya

Apa Itu Istighfar

21 Amazing Mother S Day Gifts For The Food Lover

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Doktor Kongsi Tip Cepatkan Proses Bersalin Elok Buat Bila Dah Hujung Hujung Kehamilan