Hiburan Bunyi Helikopter Pun Korang Takkan Dengar Kalau Gunakan Huawei Freebuds Pro Ini Hebat Kan


Adakah anda seorang yang gemar mendengar muzik?
Atau anda memang kaki tengok drama dan filem?
Mungkinkah anda juga sering inginkan “me time” tanpa sebarang gangguan termasuklah bunyi bising?
Jika jawapan anda adalah “ya” untuk salah satu soalan di atas, maka anda wajib memiliki HUAWEI FreeBuds Pro yang merupakan fon telinga TWS pertama di dunia dengan pembatalan bunyi pintar secara dinamik.
Dengan harga hanya RM699, anda boleh enjoy sepenuhnya lagu-lagu dan drama-drama tontonan walaupun ada sebuah helikopter yang sedang terbang dengan penuh kebisingan berhampiran anda.

HUAWEI FreeBuds Pro akan hadir ke HUAWEI Store bermula 10 Oktober ini bersama-sama dengan WATCH GT 2 Pro and MatePad T 10s, yang masing-masing berharga RM1,199 dan RM999. Untuk lebih berjimat dan mendapat rebat RM100 serta-merta , bermula 5 Oktober yang lalu, anda boleh menebus kod kupon rebat melalui HUAWEI Member Center.
Kod ini hanya boleh digunakan di HUAWEI Experience Stores (HES)* terpilih dan pada 10 & 11 Oktober 2020 sahaja. Memang inilah masa terbaik untuk anda menjadi pemilik HUAWEI FreeBuds Pro yang sangat awesome ini.

Benda yang paling best tentang HUAWEI FreeBuds Pro ini ialah ia secara bijak akan mengesan keadaan sekeliliing dan mempertingkatkan pengalaman pembatalan bunyi anda.
Dua mikrofon yang tertetak di dalam dan luar fon telinga akan memantau bunyi sekeliling dan bertukar secara automatik ke “mode” pembatalan bunyi di antara Ultra Mode, Cozy Mode dan General Mode. Kesannya, anda akan dapat menikmati apa yang sedang anda dengarsecara optimum.
Ultra Mode
Jika anda seorang kaki travel, anda pasti menyukai Ultra Mode. Sambil berbaring merehatkan badan di atas kapal terbang/bas, anda boleh menenangkan diri mendengar lagu kegemaran tanpa sebarang gangguan luar. Pada masa ini HUAWEI FreeBuds Pro boleh mencapai pembatalan bunyi sehingga 40dB. Senang cakap, memang tak dengar la bunyi enjin bas ke, kapal terbang ke. Dalam tak sedar terus tertidur.
Cozy Mode
Kalau anda jenis dengar lagu ketika bekerja di pejabat, memang Cozy Mode ini wajib anda gunakan. Ia mengurangkan bunyi kertas bertaburan, bunyi taipan, bunyi komputer ditutup buka serta bunyirakan-rakan sepejabat anda berborak. Tapi tak adalah sampai tak dengar bila boss panggil. Barulah anda boleh fokus 100% menyiapkan tugasan yang diberi.
General Mode
Sekiranya anda yang bekerja “on-the-go” dan sering lepak di kedai kopi, restoran ataupun shopping kompleks, General Mode adalah pilihan terbaik untuk anda mengurangkan segala jenis bunyi di sekeliling kawasan tersebut. Memang anda akan lebih tenang dan tidak terganggu dengan bunyi-bunyi bising yang lain. Best kan?
Sebagai kesimpulan, HUAWEI FreeBuds Pro ini menawarkan pengalaman bunyi yang sempurna dengan keselesaan, penuh bergaya dan fungsi bijak automatik. Siap ada dual-antenna Bluetooth untuk memastikan kestabilan sambungan anda. Last but not least, fon telinga ini juga hadir dengan Awareness Mode dan Voice Mode yang membolehkan anda berinteraksi dengan orang sekeliling tanpa menanggalkan HUAWEI FreeBuds Pro anda. Power gila kan?
Cuba tengok video ni, memang terbaik ciri-ciri Huawei FreeBuds Pro.

Seperti yang dimaklumkan di atas, selain daripada HUAWEI FreeBuds Pro ini, HUAWEI turut sama akan melancarkan HUAWEI WATCH GT 2 Pro dan MatePad T 10s bermula 10 Oktober ini.
Jam pintar terbaru HUAWEI ini juga datang dengan rekabentuk yang cukup premium dan ciri-ciri unik seperti Sports Plus Health Monitoring, mod sukan dan macam-macam lagi yang memang sesuai untuk mereka yang aktif.

Ini pilihan warna yang bakal ditawarkan.
ProductColour**RRP (RM)Freebies*HUAWEI FreeBuds ProCeramic White, Silver Frost699Casing and mini speakerHUAWEI WATCH GT 2 ProNight Black1,199Watch strapHUAWEI MatePad T 10sDeep Sea Blue999Flip coverSekali lagi diingatkan anda boleh menebus kupon rebat serta-merta bernilai RM100 untuk HUAWEI FreeBuds Pro dan HUAWEI WATCH GT2 pro menerusi Member Center Rewards. Kupon ini hanya boleh digunakan pada 10 dan 11 Oktober di HUAWEI Experience Stores terpilih dan selagi stok masih ada. Jadi kena cepat-cepat buat keputusan untuk membeli kedua-dua produk ini.

Maklumat lanjut layari Facebook HUAWEI Malaysia dan juga laman web HUAWEI. Selamat mencuba!
**Warna SilverFrost Mempunyai Jumlah Stok Terhad
*Sementara Stok Masih Ada

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2020/10/hiburan-bunyi-helikopter-pun-korang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ulasan Huawei Freebuds Pro Boleh Tahan Wei

Ulasan Huawei Freebuds Pro Boleh Tahan Wei

papar berkaitan - pada 9/10/2020 - jumlah : 228 hits
Pasaran kini dipenuhi dengan lambakan fon telinga TWS pada pelbagai tanda harga Ada yang boleh dimiliki pada harga serendah RM50 dan ada juga yang mencecah ribuan ringgit Jurang perbezaan harga ini menyukarkan pengguna untuk melakukan pemil...
Markah Penanda Aras Huawei Mate 40 Pro Dengan Kirin 9000 Tetiris Menewaskan Snapdragon 865

Markah Penanda Aras Huawei Mate 40 Pro Dengan Kirin 9000 Tetiris Menewaskan Snapdragon 865

papar berkaitan - pada 13/10/2020 - jumlah : 189 hits
Huawei Mate 40 Pro akan dilancarkan pada 22 Oktober hadapan dengan cip terkini Kirin 900 Ia merupakan cip yang menggunakan teknologi 5nm yang sepatutnya memberikan saingan kepada Apple A14 dan Snapdragon 875 Tetapi markah penanda aras awal ...
Hiburan 5 Benda Best Korang Boleh Buat Bila Internet Laju Di Dalam Luar Rumah

Hiburan 5 Benda Best Korang Boleh Buat Bila Internet Laju Di Dalam Luar Rumah

papar berkaitan - pada 13/10/2020 - jumlah : 319 hits
Mempunyai capaian Internet berkelajuan tinggi adalah idaman kesemua rakyat Malaysia Tak kiralah sama ada ketika berada di rumah minum kopi di kafe kegemaran ataupun ketika bercuti menikmati keindahan pulau Internet yang pantas memastikan an...
Hiburan Orang Tahu Bercakap Je Nampak Macam Senang Kan Raja Afiq Akui Kahwin Tak Mudah

Hiburan Orang Tahu Bercakap Je Nampak Macam Senang Kan Raja Afiq Akui Kahwin Tak Mudah

papar berkaitan - pada 30/9/2020 - jumlah : 406 hits
Mengakui mendirikan rumah tangga adalah merupakan perkara yang bukan mudah apatah lagi perbezaan jarak usia lima dengan isterinya Soffwany Yusoff pelakon Raja Afiq mendedahkan hanya mereka berdua sahaja yang menyimpan kisah tersirat Bagaima...
Polis Minta Penduduk Jangan Cemas Dengar Bunyi Letupan Di Ipoh Manjung

Polis Minta Penduduk Jangan Cemas Dengar Bunyi Letupan Di Ipoh Manjung

papar berkaitan - pada 9/10/2020 - jumlah : 263 hits
Orang ramai terutama penduduk di sekitar Ipoh dan Manjung dinasihatkan tidak cemas sekiranya mendengar bunyi letupan pada Ahad ini sehingga Jumaat depan Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik Perak Supt Zakaria Abd Rahman berkata ...
Kita Yang Kurang Sabar Bukan Anak Yang Tak Mahu Dengar Cakap Perbaiki Diri Sendiri

Kita Yang Kurang Sabar Bukan Anak Yang Tak Mahu Dengar Cakap Perbaiki Diri Sendiri

papar berkaitan - pada 25/9/2020 - jumlah : 225 hits
Jika anda mendapat anak yang susah mendengar cakap jangan terus menyangka memang nasib anda dapat anak yang begitu Itu maksudnya menyalahkan nasib atau menyalahkan Tuhan Kedegilan anak ada satu peluang untuk anda belajar bagaimana untuk mem...
Suri Rumah Jangan Terlalu Selesa Gunakan Kepakaran Kalian Untuk Buat Duit

Suri Rumah Jangan Terlalu Selesa Gunakan Kepakaran Kalian Untuk Buat Duit

papar berkaitan - pada 13/10/2020 - jumlah : 552 hits
Dulu saya sentiasa menanti duit suami tiap bulan Orang cakap apa yang diberikan oleh suami Hargai dan bersyukur Memang lah bersyukur Tetapi sedih lah kan takkan kita tak hulurkan langsung duit pada kedua orang tua Takkan nak berikan duit me...
Polri Dana Pengamanan Demo Uu Cipta Kerja Gunakan Anggaran Perlengkapan Dalmas

Polri Dana Pengamanan Demo Uu Cipta Kerja Gunakan Anggaran Perlengkapan Dalmas

papar berkaitan - pada 10/10/2020 - jumlah : 184 hits
Awi menegaskan pihaknya transparan dalam menggunakan anggaran Masyarakat pun dapat mengakses data tersebut lewat Layanan Penyediaan Secara Elektronik Polri
Siri Iqoo Z9 Yang Dikuasakan Oleh Snapdragon 7 Gen 3 Kini Dilancarkan Di Malaysia

Uitm Ijn Gave Assurance On Surgery Course S Diversity Say Foreign Advisers

Projek Perumahan Lumira Di Eka Heights Menawarkan Sentuhan Moden Dan Tema Reka Bentuk Avant Garde

Shanghai Dim Sum Dan Big Bowl Noodles Di Dorsett Grand Subang

Zim Zim Ala Kazim

Simpan Duit Kertas Rm5

In Focus As Malaysia Corruption Dragnet Widens Pm Anwar S Political Payback Threatens To Hurt Business Sentiment

Pas No Decision Yet On Pn S Pm Candidate But Bersatu Backs Muhyiddin



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Selamat Hari Ibu

Holy Spirit Fire Igniting Your Passion For Jesus And His Purpose

Ph Mendahului Kiraan Undi Awal Polis Tentera

Viral Mengajak Youtuber Cantik Korea Selatan Ke Hotel Pegawai Kanan Kementerian Digantung Tugas

Asyraf Claims Ph Victory In Kuala Kubu Baharu

Prk Kkb Undi Polis Tentera Swing Kepada Ph