Hiburan Boleh Ke Muka Flawless Tanpa Mekap Langkah Ini Beri Efek Kulit Glowing Paling Power


‘Less is more’, ungkapan ini selalu menjadi pegangan untuk menggambarkan sesuatu yang ringkas boleh memberikan impak yang lebih tanpa perlu terlalu mencuba. Begitu juga kalau bercakap tentang penjagaan kulit dan mekap, pakar menyarankan untuk tidak menggunakan bedak asas dan penutup cela bagi meminimumkan geseran dan kelembapan di bawah mask. Ini kerana boleh mengakibatkan pembentukan jerawat akibat memakai mask atau maskne. Tapi tahu tak, korang boleh nampak cantik tanpa perlu pakai bedak asas ataupun penyamar cela?
Paling penting, wajah nampak segar berseri tanpa secalit mekap tapi masih kekal terlindung dari pancaran matahari berbahaya. Menarik kan? Apa yang korang perlukan dalam rutin penjagaan kulit wajah sekarang adalah beauty sunscreen! Itulah rahsia kulit kekal cantik bermaya namun bebas dari solekan.
AdvertisementKredit foto: Goody 25
Nasib baik ada Sunplay Skin Aqua Tone Up UV iaitu Beauty Sunscreen yang sangat hit di Jepun! Sebabnya, ia bertindak sebagai sunscreen dan masa yang sama memberikan wajah sihat berseri tanpa perlu mekap! Kalau korang kulit kusam hingga nampak pucat, Sunplay Skin Aqua Tone Up UV boleh bantu mendapatkan kulit wajah kelihatan glowing dan flawless walaupun ketika memakai mask.
Pilih Sunplay Skin Aqua Tone Up UV Happiness Aura yang mempunyai warna merah jambu bunga ros untuk efek berseri secara semulajadi, sesuai untuk kulit kusam dan pucat. Bukan warna je bunga rose, ia juga mempunyai haruman sama untuk melegakan stres dan menenangkan minda dan badan.
Kredit foto: Goody 25
Selain tu, sunscreen ini juga mempunyai serbuk mutiara bagi menjadikan wajah cerah berseri dan dalam masa sama menyembunyikan cela. Terus nampak flawless tanpa perlu banyak produk. Senang kan? 2 dalam 1!
Macam mana banyak sangat manfaat sunscreen Sunplay Skin Aqua Tone Up UV ni? Haa, ini sebabnya ianya diformulasikan dengan bahan yang menghidrasikan kulit seperti Hyaluronic Acid, Vitamin C dan Pure Nuance Complex yang diekstrak dari buah markisa, prune dan chestnut rose.
Kredit foto: Goody 25
Selain Happiness Aura, varian Skin Aqua Tone Up UV ini juga didatangkan dengan 2 lagi varian iaitu Lavender dan Mint Green. Lavender dirumus khas untuk kulit kusam dan tidak sekata. Warna lavendernya boleh menyerikan kulit kusam korang yang tidak sekata dapat disembunyikan tanpa perlu bermekap tebal. Yang penting, kulit kekal terlindung dengan SPF 50+!
AdvertisementKorang kulit kemerah-merahan dan cenderung berjerawat?  Skin Aqua Tone Up UV Mint Green dicipta khas untuk korang! Warna hijau pudina dapat berfungsi sebagai color corrector yang sesuai untuk kulit berjerawat/kemerahan dan dalam masa sama memberikan kesan pencerahan dan sedia untuk selfie bila-bila masa!
Dengan tekstur ringan, tidak melekit dan cepat diserap, Sunplay Skin Aqua Tone Up UV adalah jawapan untuk korang yang masih tercari-cari pelindung suria sehari-hari. Lebih-lebih lagi di musim pandemik ketika ini, pergi mana-mana pun kena pakai mask. 
Selain memakai sunscreen yang sesuai seperti Sunplay Skin Aqua Tone Up UV ni, untuk mendapatkan kulit glowing, bahan skincare dipakai wajib ada bahan pencerah seperti Vitamin C. Vitamin C kaya dengan antioksidan dan mempunyai molekul untuk mengalakkan penghasilan kolagen serta sel kulit baru.
Alpha Hidroxy Acid (AHA) juga penting kerana menyingkirkan sel kulit mata untuk memberi laluan kepada kulit yang sihat dan anjal. Kulit yang sihat, anjal dan glowing tak akan tercapai kalau tidak dihidrasi secukupnya. Untuk itu, gunakan Hyaluronic Acid dalam rutin skincare yang akan menggantikan kelembapan yang hilang setiap hari.
Dapatkan Skin Aqua Tone Up UV Happiness Aura di Watsons, Shopee dan Lazada anda untuk perlindungan dari sinar suria berbahaya dan efek kulit berseri tanpa mekap. Paling penting, boleh ucapkan selamat tinggal jerawat!
 
The post Boleh Ke Muka Flawless Tanpa Mekap? Langkah Ini Beri Efek Kulit Glowing Paling Power first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.

sumber: beautifulnara.com #superpantas

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://superterkini.blogspot.com/2021/04/hiburan-boleh-ke-muka-flawless-tanpa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Kulit Muka Dah Setebal Simen Michael Ang Melahar Lagi Berang Sikap Individu Tak Tahu Adab

Hiburan Kulit Muka Dah Setebal Simen Michael Ang Melahar Lagi Berang Sikap Individu Tak Tahu Adab

papar berkaitan - pada 7/4/2021 - jumlah : 189 hits
Pengarah drama tempatan terkenal Michael Ang kembali dengan hantaran laharannya di mana dia telah meluahkan rasa berang dengan sikap pekerja yang biadab terhadap majikan serta tidak melakukan tugas dengan sebaiknya View this post on Instagr...
6 Langkah Dalam Rutin Harian Penjagaan Muka Untuk Kulit Kekal Cantik Dan Sihat

6 Langkah Dalam Rutin Harian Penjagaan Muka Untuk Kulit Kekal Cantik Dan Sihat

papar berkaitan - pada 31/3/2021 - jumlah : 318 hits
Ramai yang tak berapa tahu rutin harian penjagaan muka terutama di waktu pagi Meh k fiezz kongsikan sikit info yang k fiezz cari dari Mr Google Hasil carian di Mr Google k fiezz jumpa langkah penjagaan muka ni di Pinterest Jadi K fiezz kong...
Hiburan Saya Tak Boleh Terima Gara Gara Tak Pakai Pelitup Muka Aeril Zafril Digelar Anak B Bi

Hiburan Saya Tak Boleh Terima Gara Gara Tak Pakai Pelitup Muka Aeril Zafril Digelar Anak B Bi

papar berkaitan - pada 28/3/2021 - jumlah : 359 hits
Susulan kes sebuah butik pakaian terkemuka yang menganjurkan pertunjukan fesyen namun tidak mematuhi Prosedur Operasi Standard yang ditetapkan kerajaan nampaknya pelakon dan juga usahawan Aeril Zafril turut menerima tempias View this post o...
Hiburan Jangan Siasat Saya Dan Scha Buka Pelitup Muka Awal Ashaari Kata Mereka Patuh Sop Di Majlis Kahwin Neelofa

Hiburan Jangan Siasat Saya Dan Scha Buka Pelitup Muka Awal Ashaari Kata Mereka Patuh Sop Di Majlis Kahwin Neelofa

papar berkaitan - pada 31/3/2021 - jumlah : 328 hits
Pelakon dan pengacara Awal Ashaari menerusi sebuah hantaran di Instagramnya berharap bahawa dia dan isteri Scha Alyahya tidak dipanggil untuk siasatan selepas kecoh mengenai majlis perkahwinan Neelofa dan PU Riz telah disiasat oleh pihak po...
Kentut Di Muka Boleh Rawat Penyakit

Kentut Di Muka Boleh Rawat Penyakit

papar berkaitan - pada 6/4/2021 - jumlah : 221 hits
CAPE TOWN Seorang paderi di Afrika Selatan mendakwa mampu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit dengan hanya berkentut di hadapan muka pesakit yang datang menemuinya lapor Suara com hari ini Christ Penelope dari Bandar Siyandani Limpopo berk...
Hiburan Sedar Diri Dah Makin Lanjut Usia Mona Allen Belum Sedia Timang Anak Tahun Depan Baru Boleh Fikir

Hiburan Sedar Diri Dah Makin Lanjut Usia Mona Allen Belum Sedia Timang Anak Tahun Depan Baru Boleh Fikir

papar berkaitan - pada 2/4/2021 - jumlah : 360 hits
Pelakon Mona Allen mengakui dia sering kali diajukan dengan soalan mengenai bilakah akan menimang cahaya mata namun bagi dirinya dia masih belum terfikir untuk memiliki anak dalam masa terdekat ini View this post on InstagramAdvertisementMo...
4 Langkah Mudah Kulit Cantik Dengan Cosmoderm Perfect Balanced Series

4 Langkah Mudah Kulit Cantik Dengan Cosmoderm Perfect Balanced Series

papar berkaitan - pada 27/3/2021 - jumlah : 561 hits
4 Langkah Mudah Kulit Cantik Dengan Cosmoderm Perfect Balanced Series Hai Assalamualaikum Lama busyra tak share pasal skincare di blog kan haaa kebetulan sangat ni sebab busyra baru je try produk terbaru dari cosmoderm Hampir 2 minggu busyr...
Hiburan Video Wayang Kulit Seni Warisan Yang Hampir Lenyap Mampukah Tok Dalang Dari Kelantan Ni Sambung Legasi

Hiburan Video Wayang Kulit Seni Warisan Yang Hampir Lenyap Mampukah Tok Dalang Dari Kelantan Ni Sambung Legasi

papar berkaitan - pada 8/4/2021 - jumlah : 375 hits
Jika berbicara tentang wayang kulit generasi hari ini mungkin mengenalinya sebagai salah satu warisan Melayu Malah tidak keterlaluan jika dikatakan ada yang tidak pernah melihatnya secara nyata Tahukah korang di Malaysia terdapat 4 jenis wa...
Hiburan Badan Berpeluh Peluh Dan Tidak Boleh Tidur Uyaina Arshad Alami Mental Breakdown

Hiburan Badan Berpeluh Peluh Dan Tidak Boleh Tidur Uyaina Arshad Alami Mental Breakdown

papar berkaitan - pada 9/4/2021 - jumlah : 216 hits
Pelakon dan juga pengacara Uyaina Arshad memberitahu bahawa dia telah mengalami mental breakdown yang teruk sejak beberapa hari yang lalu View this post on InstagramAdvertisementUjar Uyaina dia berasa negatif pada setiap masa dan mengalami ...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Lindungi Peranti Galaxy Anda Dengan Samsung Care

Khutbah Jumat Jika Seorang Muslim Memperhatikan Shalat Asalnya Agama Dia Itu Baik

Adab Apabila Menghadiri Majlis Kenduri Kahwin

Menjadi Kesalahan Dan Teladan Buruk Jika Kerajaan Tidak Akur Dekree Ydpa

Bicara Profesional Pengarah Pendidikan Negeri Johor Bersama Pengetua Sekolah Negeri Johor 2024

Beyond The Pew The Bridal Heart Guides Your Daily Walk With Christ