Heo Yijae Dedah Bersara Dari Lakonan Dek Gangguan Seksual Netizen Petik Nama Pelakon Lelaki Ini


Baru-baru ini, pelakon Heo Yi-jae membuat pengakuan berani mengenai sebab utama dia memilih untuk bersara daripada dunia lakonan pada tahun 2015.
Dilayan tanpa perasaan Menerusi video saluran YouTube milik Way (bekas anggota kumpulan Crayon Pop) dia menjelaskan ianya berpunca daripada gangguan seksual seorang pelakon terkenal ketika mereka berlakon bersama.
Dia kata, hubungilah dia semasa hari cuti. Tetapi ketika itu saya sangat naif dan tak faham maksudnya, lalu menjawab, kita sudah berjumpa dan bekerja selama 20 jam sehari, jadi memang tidak perlu saling berhubungan.
Namun semuanya berubah selepas penolakan itu apabila Heo Yi-jae mula dihambur kata-kata cacian. Bahkan pelakon itu bertindak menyalahkannya apabila dia tidak mampu untuk menjayakan sesuatu lakonan meskipun wanita tersebut tidak berada dalam babak yang sama.Oleh sebab itu, Heo Yi-jae cuba berbincang dengan pelakon senior terbabit di dalam sebuah bilik, namun jawapan yang diberikannya sangat mengejutkan. Apabila dikatakan bahawa lakonan mereka sebagai pasangan bercinta nampak tidak meyakinkan, pelakon lelaki berkenaan memberikan cadangan yang tidak masuk akal.
Dia kata, kami perlu tidur bersama. Tapi saya tidak mahu melakukannya. Dia naik marah dan mula membaling barang di hadapannya selain mencarut kepada saya.
Luahan tersebut nyata mendapat perhatian ramai selain ada yang cuba mengorek siapakah identiti pelakon lelaki tersebut. Berasa kasihan dengan nasib yang menimpa Heo Yi-jae, mereka berharap agar pelakon yang masih aktif itu dan juga sudah mempunyai keluarga kini agar didedahkan supaya dia tidak dapat melakukan hal yang sama pada pelakon wanita lain.
Siapa pelakon lelaki itu? Daripada hasil terjahan netizen, Oh Ji-ho menjadi nama yang disebut ramai. Menerusi sebuah video YouTube, pemiliknya telah memadankan kesemua bukti yang mengatakan bahawa pelakon lelaki itu menunjukkan ke arah Oh Ji-ho sebagai pelakunya.
Pertama sekali, Heo Yi-jae menyebut bahawa perkara itu berlaku ‘semasa merakamkan drama ketika masih naif’. Hal itu membuatkan ramai mengagak bahawa projek yang disebutkan ialah “Single Dad In Love” semasa dia berusia pertengahan 20 tahun.Malah pelakon wanita itu ada menyebut semasa kejadian itu berlaku, pelakon lelaki berkenaan masih lagi belum berpunya namun sudah pun berkahwin kini. Perkara itu juga menguatkan dakwaan bahawa Oh Ji-ho ialah pelakunya.
Bukti lain ialah, pada ketika “Single Dad In Live” ditayangkan, terdapat komen yang mengatakan mereka nampak tidak sepadan sebagai pasangan kekasih memandangkan keduanya mempunyai jarak umur sebanyak 10 tahun, Selain pada itu, terdapat satu babak ciuman yang berlangsung selama sejam kerana kesukaran untuk menjayakannya.
Sekadar tebakan Meskipun namanya disebut ramai, namun pihak Oh Ji-ho masih lagi tidak mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi mengenai hal ini. Malah Heo Yi-jae sendiri meminta semua orang agar tidak ‘memetik’ nama sesiapa kerana memikirkan pelakon lelaki itu yang sudah berkeluarga.
Dalam pada itu, persatuan peminat rasmi Oh Ji-ho telah mengeluarkan kenyataan agar tidak menuduh pelakon berkenaan dengan dakwaan yang tidak pasti. Ini kerana mampu merosakkan imej mereka dalam jangka masa panjang.
Sama-sama kita nantikan berita lanjut mengenai hal ini.
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/heo-yijae-dedah-bersara-dek-gangguan-seksual-netizen-petik-nama-pelakon-lelaki-ini/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Zul Huzaimy Tak Setuju Pelakon Buat Kelas Lakonan Merosakkan Industri Seni

Hiburan Zul Huzaimy Tak Setuju Pelakon Buat Kelas Lakonan Merosakkan Industri Seni

papar berkaitan - pada 6/9/2021 - jumlah : 368 hits
Pelakon versatil Zul Huzaimy berpendapat bahawa tindakan pelakon yang tidak mempunyai kelayakan akademi mahupun pernah merangkul trofi anugerah membuat kelas lakonan boleh merosakkan industri seni ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementMenurutnya l...
Hiburan Saya Tidak Bersara Daripada Lakonan Atau Melakukan Penghijrahan Zul Ariffin

Hiburan Saya Tidak Bersara Daripada Lakonan Atau Melakukan Penghijrahan Zul Ariffin

papar berkaitan - pada 14/9/2021 - jumlah : 225 hits
Semakin berubah daripada penampilan imej sejak kebelakangan ini selain bertindak menarik diri daripada pencalonan Anugerah Bintang Popular Berita Harian pada tahun ini ramai yang menebak bahawa Zul Ariffin mungkin bakal berehat daripada dun...
Hiburan Nama Itu Satu Doa Ayda Jebat Dan Nabil Mahir Dedah Masih Belum Pilih Nama Anak

Hiburan Nama Itu Satu Doa Ayda Jebat Dan Nabil Mahir Dedah Masih Belum Pilih Nama Anak

papar berkaitan - pada 3/9/2021 - jumlah : 218 hits
Penyanyi dan pelakon Ayda Jebat serta suaminya Nabil Mahir mendedahkan bahawa masih belum mempunyai nama buat puteri sulung mereka yang bakal dilahirkan tidak lama lagi ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementBagaimanapun pasangan selebriti tersebut...
Apa Itu Gangguan Seksual

Apa Itu Gangguan Seksual

papar berkaitan - pada 14/9/2021 - jumlah : 452 hits
Gangguan seksual adalah sebarang bentuk perkataan atau tingkah laku berunsur seksual yang tidak diingini dan memberi kesan sebagai satu gangguan sama ada secara lisan bukan lisan visual psikologi atau fizikal kepada diri mangsa Gangguan sek...
Menteri Rina Harun Lembab Luluskan Ruu Anti Gangguan Seksual

Menteri Rina Harun Lembab Luluskan Ruu Anti Gangguan Seksual

papar berkaitan - pada 13/9/2021 - jumlah : 395 hits
Jangkaan Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Rina Harun bahawa Rang Undang undang Anti Gangguan Seksual akan dibentang pada tahun ini tidak boleh diterima Menurut Pengerusi Biro Guaman dan Pembangunan Komuniti Wani...
Hiburan Scammer Guna Nama Untuk Penipuan Ummi Nazeera Minta Netizen Jangan Terpedaya

Hiburan Scammer Guna Nama Untuk Penipuan Ummi Nazeera Minta Netizen Jangan Terpedaya

papar berkaitan - pada 3/9/2021 - jumlah : 214 hits
Pelakon Ummi Nazeera memberi peringatan kepada pengikut media sosialnya agar tidak mudah terpedaya dengan taktik penipuan yang menggunakan namanya untuk tujuan berkenaan ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementUmmi atau nama sebenarnya Ummi Nazeera ...
Suami Layan Ragam Mengidam Netizen Malaysia Cemburu Pelakon Indonesia Video Call Song Joongki

Suami Layan Ragam Mengidam Netizen Malaysia Cemburu Pelakon Indonesia Video Call Song Joongki

papar berkaitan - pada 1/9/2021 - jumlah : 426 hits
Wanita mengandung kadang kadang boleh tahan mengidamnya kan Sama lah seperti pelakon Indonesia Felicya Angelista yang teringin betul nak bersembang dengan Song Joong ki Namun bukan sekadar impian kosong hasratnya itu berjaya dikabulkan dek ...
Malek Husin Dedah Tuan Ibrahim Bukan Nama Sebenar

Malek Husin Dedah Tuan Ibrahim Bukan Nama Sebenar

papar berkaitan - pada 8/9/2021 - jumlah : 399 hits
September 7 2021 Nama sebenar Menteri Alam Sekitar dan Air yang juga Timbalan Presiden Pas rupa rupanya bukan Tuan Ibrahim Tuan Man Ahli Parlimen Kubang Kerian itu sebenarnya bernama Tuan Ibharim bin Tuan Man Setiausaha Parlimen kepada Ketu...
Tular Video Call Dek Mengidam Song Joongki Diumum Duta Produk Kecantikan Pelakon Indonesia

Tular Video Call Dek Mengidam Song Joongki Diumum Duta Produk Kecantikan Pelakon Indonesia

papar berkaitan - pada 5/9/2021 - jumlah : 407 hits
Pastinya semua ingat mengenai pelakon Indonesia Felicya Angelista yang dapat bercakap dengan Song Joong ki menerusi satu video call baru baru ini ARTIKEL BERKAITAN Katanya kerana mengidam suaminya Caesar Hito sanggup bersusah payah mengabul...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Wee Barking Up The Wrong Tree

Jangan Terpedaya Kolaborasi Dengan Zico Netizen Gesa Untuk Boikot Lagu Baru Jennie Bp Atas Sebab Ini



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Insider Tricks Stylists Use To Make Clothes Fit Perfectly

Mobile Friendly Free Money The Community Has You Covered

Pelajar Lelaki 14 Tahun Meninggal Dunia Ketika Merentas Desa

Umur 7 Tahun Sudah Bergelar Tunangan Orang

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang