Hadiah Wang Tunai Rm20000 Dari Pringles Malaysia


Teka Perisa Misteri Kerepek Pringles untuk Hadiah Tunai RM20,000! - Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua ! Apa khabar? Entri kali ini, mummy nak share opportunity pada korang (pembaca blog mummy) tentang satu peraduan yang hadiahnya agak lumayan ! HADIAH WANG TUNAI RM20000 DARI PRINGLES MALAYSIA !



Sesebelum ini, mummy suka beli Pringles perisa original atau pun sour cream & onion. Mummy tak pasti korang ada minat flavor yang sama macam mummy tak? Tak kisah perisa apa pun dari Pringles yang pastinya...pringles memang kegemaran kami sekeluarga !

HADIAH WANG TUNAI RM20000 DARI PRINGLES MALAYSIA !
HADIAH WANG TUNAI RM20000 DARI PRINGLES MALAYSIA !? Ye betul ! Bukan acah-acah mahupun omong-omong kosong tau ! Jom sertai cabaran untuk meneka cita rasa korang dengan perisa misteri serba baharu edisi terhad dari Pringles.



Semua orang suka kejutan yang menyeronokkan, terutama dengan makanan ringan. Terbayang akan snek semestinya Pringles menjadi kegemaran di pesta dan keramaian. Dikenali di seluruh dunia kerana bentuk kerepek yang unik dan disusun bertingkat-tingkat, kewujudan Pringles adalah untuk membawa keseronokan kepada semua orang. Sama ada anda mengidamkan snek dengan perisa hebat, atau sesuatu yang agak masam dan pedas, setiap kerepek Pringles yang berperisa sungguh rangup, dan tidak berminyak pada jari atau di mulut. 
PERISA MESTERI DARI PRINGLES MALAYSIA !
Buat pertama kalinya di Malaysia, Pringles menawarkan peminat snek dengan Perisa Misteri yang baharu! Hanya boleh didapati untuk masa yang terhad mulai 1 Mac, Perisa Misteri Pringles didatangkan dalam tin putih, maka anda boleh meneka sebelum menyuapnya ke dalam mulut! 
Dicipta khas untuk mencabar cita rasa peminat Pringles di Malaysia, Perisa Misteri boleh didapati di kedai runcit utama serta laman e-dagang di seluruh negara mulai 1 Mac hingga 30 April 2020. Untuk menjadikannya lebih menarik, seorang (1) pemenang bertuah akan membawa pulang hadiah tunai bernilai RM20,000 jika mereka dapat meneka Perisa Misteri dengan betul! 
"Pringles telah diperkenalkan kepada rakyat Malaysia lebih 40 tahun lalu. Hari ini, ia telah menjadi salah satu kerepek kegemaran Malaysia untuk dijadikan kudapan. Sepanjang dekad yang lalu, kami kekal sejati dengan jenama kami, "Sekali anda makan, keseronokannya tidak akan berhenti!" Inilah sebabnya kami terus mencipta dan mengeluarkan perisa baharu kerepek Pringles untuk menjadikan setiap pengalaman snek sungguh menyeronokkan bagi seisi keluarga," kata Bose Sanjib, Pengarah Pemasaran Kellogg di Asia Tenggara. 
"Kini terdapat lapan perisa, termasuk perisa kegemaran klasik seperti Asli dan Krim Masam & Bawang, serta kombinasi lain yang lazat seperti Keju Cheesy, Panas & Pedas dan banyak lagi. Kami juga mempunyai perisa hanya untuk masa terhad atau bermusim yang diidamkan oleh rakyat Malaysia sepanjang tahun. Mulai 1 Mac, kami akan melancarkan Perisa Misteri yang menyeronokkan dan meriangkan semasa memakannya, kerana itulah Pringles yang sebenar! Sekarang, anda boleh menyertai permainan meneka bersama rakan dan keluarga, serta mendapat ganjaran untuk "meneka" perisa dengan betul. Walaupun jika anda tidak dapat memberi jawapan yang betul, anda akan berseronok bersama dengan orang yang tersayang sambil mencuba meneka perisa Pringles!" kata Sanjib. 



Sungguh mudah untuk menyertai peraduan "Meneka Perisa Misteri"! 
• BELI mana-mana 2 tin kerepek Pringles (jangan lupa untuk menyimpan bukti pembelian anda!) 
• Log masuk ke laman web Pringles Malaysia di www.pringles.com. TEKA Perisa Misteri & maklumkan kepada kami misteri kegemaran anda tidak lebih daripada 25 perkataan. 
• Sertai peraduan untuk MEMENANGI hadiah wang tunai RM20,000! 
Untuk menambah keseronokan cabaran Perisa Misteri, Pringles Malaysia akan memberi satu (1) petunjuk setiap dua (2) minggu di halaman Facebooknya. 




Ada empat (4) petunjuk untuk dikumpulkan, jadi jangan ketinggalan mendapatkan petua ini untuk membantu anda "menyelesaikan" perisa dengan betul! 
Dapatkan kerepek Pringles Perisa Misteri hari ini dan sertai cabaran "Guess the Flavour" untuk merebut peluang memenangi hadiah wang tunai RM20,000! 
Untuk maklumat lanjut tentang peraduan Perisa Misteri Kerepek Pringles, sila layari 
Website : https://www.pringles.com/my/mystery-flavour/home.html 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2020/03/hadiah-wang-tunai-rm20000-dari-pringles.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Teka Perisa Misteri Pringles Menang Wang Tunai Rm20 000

Teka Perisa Misteri Pringles Menang Wang Tunai Rm20 000

papar berkaitan - pada 10/3/2020 - jumlah : 340 hits
Assalamualaikum Sebut Pringles memang all time favourite BBL Tak kisah lah masa tengok wayang bekal pergi camping atau kudapan dalam kereta time balik kampung Senang citer makan Pringles ni satu favourite rakyat Malaysia Dah la ada macam ma...
Naik Pentas Pakai Baju Shell Big Boss Shell Malaysia Turun Padang Amp Titip Hadiah

Naik Pentas Pakai Baju Shell Big Boss Shell Malaysia Turun Padang Amp Titip Hadiah

papar berkaitan - pada 6/3/2020 - jumlah : 1196 hits
Semalam tular di media sosial mengenai seorang remaja yang dikenali sebagai Amir dengan bangganya diumumkan antara pelajar yang memperolehi keputusan SPM dengan mengenggam 5A Lebih menarik perhatian remaja ini dilihat naik ke pentas untuk m...
Petugas Klinik Kesihatan Sungai Buloh Terima Bantuan Makanan Wang Tunai

Petugas Klinik Kesihatan Sungai Buloh Terima Bantuan Makanan Wang Tunai

papar berkaitan - pada 21/3/2020 - jumlah : 429 hits
SUNGAI BULOH 20 MAC Kerajaan Negeri memberi bantuan kepada petugas Klinik Kesihatan Sungai Buloh yang bertugas memantau dan menyaring pesakit Covid 19 hari ini EXCO Generasi Muda dan Sukan dan Pembangunan Modal Insan Mohd Khairuddin Othman ...
Minnature Malaysia Galeri Miniatur Mini Stories Of Malaysia Di Jumpa Sungei Wang Plaza Kl Mesti Dikunjugi

Minnature Malaysia Galeri Miniatur Mini Stories Of Malaysia Di Jumpa Sungei Wang Plaza Kl Mesti Dikunjugi

papar berkaitan - pada 9/3/2020 - jumlah : 500 hits
hai assalammualaikumMinnature Malaysia Galeri Miniatur Mini Stories Of Malaysia Di JUMPA Sungei Wang Yang Menakjubkan Mesti Dikunjungi Haritu nad pergi ke pembukaan Minnature Malaysia di JUMPA Sungei Wang Tingkat 1 Tengok sendiri depan mata...
Ambil Slip Spm Pakai Baju Shell Bos Besar Shell Malaysia Panggil Nak Bagi Hadiah

Ambil Slip Spm Pakai Baju Shell Bos Besar Shell Malaysia Panggil Nak Bagi Hadiah

papar berkaitan - pada 6/3/2020 - jumlah : 473 hits
Keputusan Sijil Peperiksaan Malaysia yang keluar semalam menjadi satu titik permulaan kepada seorang pelajar yang tular memakai baju pekerja Shell Dalam satu video yang tular semalam menunjukkan Amirfufu tampil ke atas pentas dengan sorakan...
Bank Malaysia Tawar Kad Debit Khas Iran

Bank Malaysia Tawar Kad Debit Khas Iran

papar berkaitan - pada 10/3/2020 - jumlah : 193 hits
Malayan Banking Bhd menawarkan kad debit kepada pelanggan warga Iran untuk kegunaan urus niaga tempatan membabitkan transaksi ringgit selepas beberapa bank lain mengancam menutup akaun mereka Tahun lalu CIMB Group Holdings dan RHB Bank meng...
Kabinet Malaysia Tahun 2020 Barisan Yang Sangat Mantap

Kabinet Malaysia Tahun 2020 Barisan Yang Sangat Mantap

papar berkaitan - pada 11/3/2020 - jumlah : 1183 hits
Kabinet Malaysia Tahun 2020 Barisan Yang Sangat Mantap Umum yang sudah ketahui TSMY telah pun mengumumkan barisan kabinet baru yang akan teraju Malaysia bersama beliau Kelainan yang ada disini adalah hanya 4 Menteri Kanan yang utama akan te...
Marah Betul Gereja Kristian Luar Negara Bila Malaysia Kembali Di Perintah Oleh Majoriti Pemimpin Islam

Marah Betul Gereja Kristian Luar Negara Bila Malaysia Kembali Di Perintah Oleh Majoriti Pemimpin Islam

papar berkaitan - pada 11/3/2020 - jumlah : 1140 hits
Mereka yang kapir marah apabila Malaysia kini di perintah oleh majoriti pemimpin Islam Gereja mereka mengukutk Malaysia Di Malaysia ada kumpulan Melayu Islam marah juga dengan Perikatan Nasional memerintah Di Malaysia ini kumpulan AMANAH da...
Abah Kj Mohon Sokongan Rakyat Malaysia Galas Tugas Baharu Dalam Barisan Kabinet

Abah Kj Mohon Sokongan Rakyat Malaysia Galas Tugas Baharu Dalam Barisan Kabinet

papar berkaitan - pada 11/3/2020 - jumlah : 416 hits
Istiadat mengangkat sumpah berlangsung di hadapan Yang DiPertuan Agong Al Sultan Abdullah Ri ayatuddin Al Mustafa Billah Shah di Istana Melawati di Putrajaya pada hari ini berjalan dengan lancar Susulan daripada itu YB Khairy Jamaluddin ber...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Perasaan Bila Orang Namakan Kucing Mereka Dgn Nama Anda

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


What Are The Chances That Anwar Will Honour His Promise To Raise The Salary Of Civil Servants

Is The Government Getting Paranoid About The Media

Bila Rakyat Kurang Faham Jangan Kata Lantaklah Ka Siong

Liverpool Memporak Perandakan Harapan Spurs Untuk Empat Teratas Sementara Villa Membidik Liga Juara Juara

Vivo X100 Ultra X100s Akan Dilancarkan Pada 13 Mei

Lahirkan Generasi Fasih Digital Kpm Mahu Guru Jauhari Digital Jadi Pembimbing