Hadiah Perkahwinan Kamal Uqasha



Hadiah perkahwinan Kamal, Uqasha
Bukan sengaja mahu merahsiakan tarikh perkahwinan, sebaliknya pemenang trofi Gandingan Serasi Drama Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-34, Kamal Adli, 35, dan Uqasha Senrose, 29, belajar daripada pengalaman yang pernah dilalui.
Pasangan sama cantik, sama padan yang mula menjalin hubungan istimewa selepas bergandingan dalam drama Setelah Terlafaznya Akad, dua tahun lalu itu sepatutnya sudah diijabkabulkan pada Jun lalu.
Namun, majlis pernikahan dan resepsi yang dirancang berlangsung di sebuah pusat peranginan tanah tinggi itu terpaksa ditangguhkan ekoran pandemik COVID-19, selain mereka mahu mahu hari bersejarah dapat disaksikan ahli keluarga dan rakan taulan.
Bakal menjadi iman kepada pelakon jelita, Uqasha, Kamal berkata, mereka enggan menghebohkan tarikh pernikahan lantaran bimbang hari bahagia tergendala sekali lagi.
“Sebelum ini, kami pernah mengumumkan mengenai majlis perkahwinan, tetapi pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) menyebabkan majlis terpaksa ditangguhkan.
“Kami tidak pernah berniat mahu menipu atau menyorokkan benda baik.
“Insya-Allah, apabila tiba masanya dan sudah dapat tarikh yang sesuai, kami akan berkongsi. Kemenangan ini juga umpama hadiah perkahwinan kami,” katanya kepada BH Online.
Kamal berkata, persiapan melangkah ke gerbang perkahwinan sudah dilakukan, namun, mereka masih perlu mengumpul beberapa barangan menjelangnya hari bahagia itu.
Mengulas keistimewaan dimiliki Uqasha yang membuatkan hatinya tertawan, Kamal berkata, mereka mempunyai banyak persamaan.
Baca Artikel Menarik : Sanusi sindir TMJ lagi, diet sakan tak boleh menang juga Pedofil paksa remaja ukir nama pada payudara Rupanya objek keras dan tajam – Daphne Iking Peminjam B50 boleh mula mohon URUS “Antaranya, kami gemar menikmati makanan yang enak, suka melancong dan menonton wayang.
“Persamaan inilah menyebabkan kami mudah serasi. Uqasha sentiasa menyokong apa sahaja yang saya lakukan dan saya memang memerlukan ‘partner in crime’ sepertinya.
“Alhamdulillah, hubungan kami berjalan lancar tanpa diganggu gugat sesiapa sepanjang lapan bulan mengikat tali pertunangan. Kami saling mempercayai dan seronok dengan perhubungan ini.
“Setiap kali berada di sisi Uqasha, saya rasa tenang. Sekiranya ada masalah atau rasa tidak puas hati, kami tidak suka simpan lama-lama. Saya akan berusaha memujuk Uqasha, begitu juga dengannya,” kata Kamal.
Katanya, dia dan Uqasha sebolehnya tidak mencampur adukkan antara kerja dan hubungan peribadi, biarpun sering berlakon bersama.
“Sebolehnya, saya dan Uqasha mengelakkan daripada terjadinya perbalahan kerana enggan menyusahkan orang lain.
“Kami bersikap profesional dengan tidak mencampur adukkan hal peribadi ketika di lokasi penggambaran.
“Jika tidak puas, kami lebih suka berbincang dan bercakap baik-baik,” kata Kamal yang kini sibuk dengan kerja pengarahan drama Sihir.
Mengulas kemenangan kategori Gandingan Serasi Drama selama dua tahun berturut-turut, Kamal berkata, mereka bagaikan tidak percaya dapat mempertahankan kedudukan dalam ABPBH 34, tahun ini.
Baca Artikel Menarik : PRN Melaka: Aku Janji PN hanya silap mata Muhyiddin? PRN Melaka: Calon PN hanya mampu jaja nama ‘Abah’ Siakap vs empurau, mana lagi mahal? Namun, katanya, semua itu tidak akan menjadi kenyataan tanpa adanya sokongan dan undian peminat yang teguh berada di belakang mereka.
“Terima kasih tidak terhingga kepada peminat yang memilih saya dan Uqasha sekali lagi, tahun ini. Sesungguhnya, kami tidak sangka mampu mempertahankan trofi untuk dua tahun berturut-turut.
“Lagipun, melihat pesaing lain bertanding, semuanya kuat-kuat, jadi kami tidak meletakkan sebarang harapan.
“Namun, kami bersyukur, selepas drama Setelah Terlafaznya Akad, peminat sekali lagi memberikan kepercayaan kepada kami menerusi drama Perempuan Tanpa Dosa.
“Kami berharap peminat akan tidak jemu untuk mengundi dan terus menyokong saya dan Uqasha untuk drama terbaharu kami, tahun depan,” katanya. BH
Hadiah perkahwinan Kamal, Uqasha Baca Artikel Menarik : Makanan paling mahal dalam dunia, ayam selasih 5 Makanan Kayangan Paling Mahal Yang Boleh Didapati Di Malaysia Doktor bidas Rita Rudaini Lokasi Kaum Thamud Yang Diazab Oleh Allah S.W.T Dan Kisah Nabi Salleh A. S [FOTO] Layari Laman Facebook MYKMU</a
‘Jika Tak Suka Sangat Pun Berilah Satu ‘HA’ Tanda Hargai Usaha’-Shahrol Shiro

Muhyiddin lebih gemar serang BN daripada kempen untuk PN

The post Hadiah perkahwinan Kamal, Uqasha appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2021/11/15/hadiah-perkahwinan-kamal-uqasha/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nikah Khitbah Perkahwinan Kampus

Nikah Khitbah Perkahwinan Kampus

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 162 hits
Khitbah Bukan TunangSalah seorang remaja dari salah sebuah IPT di Gombak pernah mengatakan Alah takkan tak boleh couple ustaz kita ni bukan hidup zaman dulu lagi Lagipun bukan buat apa apa untuk suka suka aje Penulis menjawab Siapa kata tak...
Pakej Perkahwinan Murah Mudah Serendah Rm1000 Sahaja

Pakej Perkahwinan Murah Mudah Serendah Rm1000 Sahaja

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 378 hits
Assalamualaikum Soalan mana nak cari pakej perkahwinan murah mudah sekarang ni Masih adakah lagi pakej perkahwinan serendah RM1000 sahaja complete semuanya Mana ada itulah jawapan andai ditanya soalan macam ni Jawapan sebenarnya ada ya mema...
Majlis Perkahwinan Di Kluang Makcik Kahwin

Majlis Perkahwinan Di Kluang Makcik Kahwin

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 177 hits
Assalamualaikum yey akhirnya tamat dah majlis perkahwinan di rumah atuk lynn lepas nie majlis perkahwinan dekat rumah pakcik dan makcik je la turn sepupu sepapat kahwin sepupu sepapat pun ade banyak batch batch lynn n kakak lynn n sepupu ya...
5 Tahun Pertama Perkahwinan Fasa Paling Menduga Suami Isteri

5 Tahun Pertama Perkahwinan Fasa Paling Menduga Suami Isteri

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 196 hits
gambar hiasan Assalamualaikum acik cukup tertarik dengan perkongsiaan berdasarkan pengalaman beliau sendiri dan acik kongiskan kembali 5 tahun pertama di alam perkahwinan orang tua pesan ini fasa yang paling susah sekali kalau kita mampu ha...
Mengapa Cincin Perkahwinan Disarungkan Di Jari Manis

Mengapa Cincin Perkahwinan Disarungkan Di Jari Manis

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 110 hits
Info ini Dahujan copy dari sebuah blog yang idea nya boleh masuka akal juga satukan kedua tangan anda dan tekuk jari tengah ke bahagian dalam kemudian 4 jari lainnya pertemukan ujungnya permainan dimulai 5 pasang jari tetapi hanya sepasang ...
Cool Gambar Perkahwinan Ala Tentera

Cool Gambar Perkahwinan Ala Tentera

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 214 hits
Mungkin dorang pasangan gamer first person shooter freak Tapi cool boleh la lepas ni orang lain cuba
Rekaan Pelamin Pelamin Majlis Perkahwinan Yang Indah Dan Menarik

Rekaan Pelamin Pelamin Majlis Perkahwinan Yang Indah Dan Menarik

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 744 hits
REKAAN PELAMIN PELAMIN MAJLIS PERKAHWINAN YANG INDAH DAN MENARIKSetiap tahun pastiya ramai pasangan pasangan yang akan melangsungkan majlis perkahwinan Maklumlah dah sampai jodoh yang disatukan dan dipertemukan Pastinya untuk melangsungkan ...
Ramai Terkejut Dengan Perkahwinan Caprice Sekali Farra Inalis Dedah Apa Yang Buat Dia Terbuka Hati

Ramai Terkejut Dengan Perkahwinan Caprice Sekali Farra Inalis Dedah Apa Yang Buat Dia Terbuka Hati

papar berkaitan - pada 17/11/2021 - jumlah : 484 hits
Isteri kepada penyanyi rap Caprice iaitu Farra Inalis akhirnya membuka cerita mengenai detik perkahwinan mereka
Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Enhance Your Look With Special Occasion Makeup

Lirik Lagu Perih Jerih Masdo

Rumah Terbuka Anisya And The Geng

Security Status Not Satisfied

How Often Should You Clean Your Air Ducts A Guide For Laval Homeowners

Ugutan Klopp Punca Salah Berang