Guardian Sambut Ulang Tahun Ke 53 Dengan Stor Konsep Baru Untuk Transformasi Pengalaman Membeli Belah


Hi Korang,
Stor utama Guardian Malaysia di Suria KLCC telah diberi wajah baru bagi mengukuhkan lagi posisinya sebagai destinasi farmasi, kesihatan dan kecantikan nombor satu di kota ini. 

Diubahsuai dan dilancarkan untuk sambutan ulang tahun ke-53 Guardian di Malaysia, Soren Lauridsen, Ketua Pegawai Eksekutif Guardian Health and Beauty, Asia Tenggara berkata: 
“Stor Guardian Suria KLCC adalah sangat istimewa. Ia merupakan stor utama Guardian Malaysia yang memberi perkhidmatan kepada jutaan pelanggan di pusat membeli-belah bertaraf dunia itu sejak 1998. Ia telah membangun menjadi stor nombor SATU kami dari segi jualan dan juga merupakan stor terbesar dalam rangkaian stor kami dan menetapkan standard stor Guardian di seluruh negara.” 
Tambah beliau: 

“Stor konsep baru ini mencerminkan sasaran Guardian untuk terus berkembang melangkaui jangkaan pelanggan. Sebagai peneraju dalam farmasi, kesihatan dan kecantikan runcit, Guardian Malaysia telah memberi respon pantas kepada perubahan dengan tawaran ‘Nilai Terbaik’ setiap hari untuk barangan keperluan harian pelanggan kami dan membawakan trend Kecantikan & Jenama yang terkini dari seluruh dunia.” 
Objektif utama kami adalah untuk mewujudkan amalan-amalan terbaik dalam industri peruncitan; menghubungkan pelanggan kami dengan produk dan membantu mereka memilih produk yang tepat dengan nilai yang hebat, sama ada ia barangan farmasi, kesihatan atau kecantikan.” 
“Segar dan menarik, para pelanggan kami akan teruja apabila mendapati kebanyakan perubahan yang dilakukan pada stor adalah berdasarkan maklum balas yang mereka berikan. Sama pentingnya, produk yang ditawarkan juga dipilih dengan teliti agar menepati keperluan membeli-belah pelanggan,” jelas Soren. 



Pelbagai usaha telah dilakukan dalam pengubahsuaian pengalaman membeli-belah agar Guardian Suria KLCC sentiasa kekal sebagai destinasi farmasi, kesihatan dan kecantikan utama. 
Mengetuai lawatan di stor itu, Mr. Lauridsen berkata: 
“Bermula dengan logo oren khas kami, persekitaran stor kami adalah cerminan tenaga yang lahir daripada kecantikan sihat. Semua kemasan dan lekapan telah direkabentuk untuk meningkatkan keterlihatan produk dan memberikan suasana membeli-belah yang lebih selesa, sama ada ia bahagian Korea atau Jepun. Setiap sudut padat dengan ciri menarik yang pasti membuat pelanggan teruja.”
“Selain membuka beberapa stor konsep lagi di kawasan-kawasan utama, untuk memberi pelanggan akses yang lebih baik kepada rangkaian produk berkualiti yang komprehensif dengan harga yang kompetitif, kami telah menjalinkan kerjasama eksklusif dengan Korea, Jepun, Malaysia dan jenama-jenama antarabangsa lain agar permintaan pelanggan untuk barangan kecantikan sihat berkualiti dapat dipenuhi,” jelas beliau. 
Antaranya ialah: 
- Teknologi umur kulit Eucerin iaitu DermaAnalyser yang membantu pelanggan memahami kulit mereka dengan lebih baik 
- Stor Maybelline - dipasang dengan Augmented Reality Filter yang menampilkan solekan maya dan alat solek dalam talian untuk membantu pelanggan mencari produk solekan terbaik. 
- Bahagian khas untuk produk penjagaan kulit, kosmetik dan penjagaan rambut Korea dan Jepun. 
- Dinding Kundal yang mempamerkan jenama penjagaan rambut terkemuka Korea yang hanya boleh didapati di Guardian. 
- Perkhidmatan farmasi tersedia 7 hari seminggu di stor ini menawarkan perhatian penuh kepada pelanggan - terutamanya untuk tujuan pengisian ubat, pemeriksaan dan perundingan kesihatan 
- Bahagian Penjagaan Kesihatan yang diperluas merangkumi ruang khas untuk produk diabetes, mendidik pelanggan mengenai rancangan diet dan tip-tip pencegahan. 
- Rangkaian produk Own Brand Guardian yang pelbagai menawarkan kualiti dan nilai wang akan turut dipamerkan dengan jelas. 


Bagi meraikan pencapaian ini dan Ulang Tahun ke-53 Guardian, Guardian Malaysia akan melancarkan peraduan Sambutan Ulangtahun Fit & Fab. Banyak hadiah hebat menanti para pelanggan yang menyertai Cabaran #GuardianFITnFAB di TikTok yang mana akan berlangsung pada 16 Oktober sehingga 15 November. Hadiah-hadiah termasuk sebuah iPhone 11 Pro Max untuk pemenang utama, pengering rambut Dyson Supersonic untuk video Paling Kreatif, SONY PlayStation 4 untuk Video Paling Comel dan 8 hadiah saguhati iaitu baucar Guardian bernilai RM500 setiap seorang. 

Selain itu, di stor-stor terpilih dan dalam masa tertentu, setiap pelanggan pertama yang berbelanja minimum sebanyak RM53, akan menerima Kotak Hadiah Ulang Tahun Guardian bernilai RM153. Kotak-kotak ini mengandungi kejutan istimewa daripada penaja-penaja yang terlibat, BioEssence, L’oreal, Maybelline, Pantene, Sunsilk, Canmake dan Catrice. Maklumat lanjut boleh didapati di Facebook Guardian Malaysia




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ciklilyputih.com/2020/10/guardian-sambut-ulang-tahun-ke-53.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Selamat Ulang Tahun Noah Bcl Sambut Birthday Anak Pertama Kali Tanpa Suami Disisi

Selamat Ulang Tahun Noah Bcl Sambut Birthday Anak Pertama Kali Tanpa Suami Disisi

papar berkaitan - pada 24/9/2020 - jumlah : 783 hits
Kulihat dia tersenyum Dalam kehilangannya yg begitu besar Berusaha menerima Yang Tuhan takdirkan untuknya Semoga bisa bahagia Harapku untuknya Apapun jalannya Ku kan berjuang untuknyasource
Sambut Ulang Tahun Kelahiran Isteri Johan Akui Hanya Mampu Hadiahkan Jam Tangan Baby G

Sambut Ulang Tahun Kelahiran Isteri Johan Akui Hanya Mampu Hadiahkan Jam Tangan Baby G

papar berkaitan - pada 22/9/2020 - jumlah : 319 hits
Umum mengetahui kebanyakan selebriti kini dilihat sangat sinonim dengan barangan mewah seperti beg tangan berjenama serta mempunyai koleksi barang kemas yang tinggi nilai harganya if console log beautifulnara innity universal
Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Ke 9 Norman Hakim Hadiahkan Jambangan Duit Kepada Memey Suhaiza

Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Ke 9 Norman Hakim Hadiahkan Jambangan Duit Kepada Memey Suhaiza

papar berkaitan - pada 25/9/2020 - jumlah : 310 hits
Menyambut ulang tahun perkahwinannya yang kesembilan semalam pasangan pelakon Memey Suhaiza dan Norman Hakim yang meraikannya di sebuah restoran yang terletak di Menara Kuala Lumpur mencuri tumpuan netizen if console log beau
Ac Mizal Isteri Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Ke 18

Ac Mizal Isteri Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Ke 18

papar berkaitan - pada 11/10/2020 - jumlah : 459 hits
Tanggal 10 Oktober 2002 merupakan tarikh dimana pengacara dan pelakon Datuk AC Mizal dan Datin Emylia disatukan sebagai suami isteri Semalam merupakan ulang tahun perkahwinan yang ke 18 pasangan ini source
Ulang Tahun Oh K Ke 6 Dengan Kings And Queens K Drama

Ulang Tahun Oh K Ke 6 Dengan Kings And Queens K Drama

papar berkaitan - pada 29/9/2020 - jumlah : 306 hits
Siaran Media Satu sambutan sinematik dijadualkan menggegarkan layar skrin bulan ini apabila Oh K menyambut ulang tahun ke 6 bersama peminat setia K drama di Malaysia Istimewa Untuk Kings and Queens K Drama Oh K memberi tribute kepada yang b...
Ulang Tahun Alif Ziyad Ke 5

Ulang Tahun Alif Ziyad Ke 5

papar berkaitan - pada 22/9/2020 - jumlah : 519 hits
AssalamualaikumUlang Tahun Alif Ziyad Ke 5 30 08 2020 tempohari genap usia Muhammad Alif Ziyad 5 tahun Semakin pintar dan semakin petah bercakap Bab melayan dia bercerita tu kadang tak tahan nak melayan Saya kira agak mengambil masa untuk u...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman



Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan


Ulangtahun Kelahiran Nagamanja

How To Be Happy

Pre Season Perlawanan Ud Castellonense Vs Jdt

Melaksanakan Perintah Allah Itu Bagaikan Obat Pahit Tetapi

Warrant Woes In El Paso An Attorney Can Help You Get Back On The Road

Media Orang Ramai Diingatkan Tidak Sebar Video Nahas Helikopter Tldm