Guardian Menurunkan Dan Kunci Harga Untuk Lebih 1 500 Barang Keperluan Harian





Guardian Menurunkan Dan Kunci Harga Untuk Lebih 1,500 Barang Keperluan Harian. | Assalammualaikum semua! Bermula hari ini, ramai yang sudah mencari barang keperluan harian di pusat membeli-belah. Persiapan untuk lockdown yang berkuatkuasa dari 1 Jun 2021 hingga 14 Jun 2021. Ruby kagum dengan inisiatif Guardian dalam memberi bantuan dari segi penurunan harga dan promosi istimewa kepada pelanggan setianya. Bersyukur sangat-sangat. Tambahan di antara barang keperluan yang Ruby ingin beli adalah mandian Guardian, panadol, kool fever dan syampu rambut. Selain daripada itu adalah vitamin C. Waktu yang tidak terduga ini, kebanyak stok merosot. Itu yang banyak pula kena shopping pada saat akhir. Ruby jarang keluar rumah. Nak berjimat, perlulah plan kumpul senarai keperluan dan baru ke Guardian berdekatan untuk membeli. Di Guardian, kalau malas nak ke cawangan. Ruby akan beli secara online di laman web rasmi www.guardian.com.my. Mudah kan? Hehe.

Guardian Menurunkan Dan Kunci Harga Untuk Lebih 1,500 Barang Keperluan Harian.Guardian Malaysia hari ini melancarkan inisiatif seluruh negara untuk menurunkan dan mengunci harga 1,500 barangan keperluan kesihatan, kecantikan dan penjagaan peribadi untuk membantu mengurangkan impak cabaran kewangan yang diakibatkan oleh pandemik COVID-19.

Harga-harga barangan ini telah diturunkan dan akan dikekalkan untuk sepanjang tahun ini agar pelanggan tidak perlu berkunjung ke banyak tempat untuk mendapatkan tawaran-tawaran hebat, kata Soren Lauridsen, Ketua Pegawai Eksekutif Guardian Asia Tenggara (Guardian SEA), dan Guardian Health And Beauty Sdn Bhd (Guardian Malaysia).
Beliau berkata: “Kami telah mendengar keluhan pelanggan dengan teliti apa yang mereka inginkan, terutamanya berikutan penularan wabak ini dan telah membuat keputusan untuk membantu mereka dengan mengunci harga 1,500 barangan keperluan pada harga yang rendah untuk melindunginya daripada turun naik. 



Inisiatif ‘Harga Rendah DiKunci Untuk Kekal Rendah’ (Low Prices Locked To Stay Low) adalah usaha serantau oleh Guardian SEA yang menggarisbawahi komitment Kumpulan syarikat kami dalam memastikan harga barangan keperluan harian seperti mandian, penjagaan rambut, kebersihan diri, vitamin dan makanan tambahan, kekal berpatutan sepanjang tempoh yang mencabar ini ketika dimana para pelanggan semakin berusaha untuk menambah nilai wang mereka.
“Para pelanggan kami di seluruh negara, termasuk mereka yang gemar membeli secara dalam talian, boleh menikmati harga-harga yang berpatutan dan nilai hebat, setiap hari untuk sepanjang tahun ini. Kami percaya para pelanggan kami akan menghargai bentuk sokongan seperti ini dalam persekitaran yang tidak menentu kini,” tambah beliau.



Lauridsen berkata pemilihan produk harga rendah dikunci adalah berdasarkan kajian Guardian ke atas tabiat membeli dan tingkah laku pengguna. Ia menunjukkan barangan yang sering dibeli seperti mandian Dove, syampu Pantene, Ubat gigi Darlie dan Panadol Actifast.
Produk Jenama Guardian Bantu Pengguna Terus Menjaga Kebersihan DiriPelanggan kami juga menunjukkan bahawa kebolehmilikan (affordability) adalah penting, ia adalah fokus inisiatif kami,” jelas beliau.  
Meninjau hasil kajian tersebut dan mengambilkira keprihatinan mendalam terhadap penjagaan kesihatan, sejumlah 35% daripada keseluruhan barangan adalah barangan keperluan kesihatan, yang dipilih dengan teliti agar ia lebih mudah dimiliki. 
Dalam iklim seperti sekarang, Guardian menyaksikan peningkatan permintaan terhadap produk jenama sendiri Guardian kerana harganya yang menarik dan kualiti yang dipercayai. Oleh itu, semua harga produk Jenama Guardian telah diturunkan dan dikunci dalam inisiatif ini. 



Lauridsen berkata: “Pelaburan kami dalam inisiatif ini adalah selari dengan komitmen Guardian untuk mengutamakan pelanggan dalam apa jua keadaan, memahami keperluan mereka sebagai peneraju destinasi farmasi, kesihatan dan kecantikan yang dipercayai di Malaysia.
“Di samping itu, kami kekal komited untuk meningkatkan pengalaman pelanggan walaupun dalam iklim ekonomi yang mencabar - kami telah melabur dalam penambahbaikan stor dan beberapa pembukaan stor baru pada tahun lalu dengan tumpuan untuk menyediakan lebih banyak akses kepada perkhidmatan dan produk-produk kesihatan dan kecantikan yang berkualiti kepada pelanggan, semuanya di satu destinasi.” 



“Inisiatif kami bukan sekadar harga yg hebat. Kami telah bekerja keras dan telah menjadi pakar yang dipercayai dalam kesihatan komuniti, disokong oleh sekumpulan besar ahli farmasi. Guardian kekal sebagai rakan kongsi jangka panjang yang berdedikasi dalam meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan semua pelanggan kami,” tambah Lauridsen.
Kos Penghantaran Percuma Untuk Pembelian Lebih RM 100 Jika membeli dalam talian di laman web Guardian, anda tidak perlu risau untuk kos penghantaran. Kebiasaannya memang akan berbelanja lebih RM 100, jadi boleh la enjoy FREE DELIVERY. Terima kasih Guardian!



Tentang Guardian MalaysiaGuardian Malaysia bermula sebagai sebuah kedai runcit farmaseutikal berkeluasan 200 kaki persegi, yang menyajikan perkhidmatan kepada komuniti ekspatriat 53 tahun lalu. Hari ini, ia merupakan peneraju rangkaian kesihatan, kecantikan dan farmasi runcit di negara ini, dengan lebih 450 buah stor di seluruh negara, menyediakan pelbagai produk kesihatan, kecantikan dan farmaseutikal yang tiada tandingannya. Rangkaian stor-stor ini menyediakan perkhidmatan kepada lebih 33 juta pelanggan di seluruh Negara.   
Untuk maklumat lanjut tentang inisiatif Harga Rendah DiKunci Untuk Kekal Rendah Guardian, sila layari www.guardian.com.my atau berkunjung ke stor berhampiran. 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2021/05/guardian-menurunkan-dan-kunci-harga.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Emas Mengumpul Lebih Banyak Momentum Kenaikan Harga

Emas Mengumpul Lebih Banyak Momentum Kenaikan Harga

papar berkaitan - pada 20/5/2021 - jumlah : 232 hits
Emas diniagakan pada tahap 1 868 42 di bawah tahap tinggi 1 875 04 Harga telah menurun sedikit setelah rali agresif terakhirnya cuba menangkap lebih banyak momentum kenaikan harga sebelum melonjak lebih tinggi Kecenderungan pasaran menaik w...
Barang Keperluan Yang Perlu Standby Sepanjang Tempoh Covic 19

Barang Keperluan Yang Perlu Standby Sepanjang Tempoh Covic 19

papar berkaitan - pada 26/5/2021 - jumlah : 218 hits
Salam to all readers Barang Keperluan yang Perlu Standby Sepanjang Tempoh Covic 19 Kes makin meningkat saban hari bukan ratus tapi ribu ribu dah hari hari Puluhan orang terkorban setiap hari Jadi mana mana yang masih bernyawa di bumi ini ma...
Pkp 3 0 Lebih 3 000 Kir Dun Satok Terima Bantuan Keperluan Asas

Pkp 3 0 Lebih 3 000 Kir Dun Satok Terima Bantuan Keperluan Asas

papar berkaitan - pada 5/6/2021 - jumlah : 258 hits
Lebih tiga ribu ketua isi rumah di kawasan DUN Satok akan menerima bantuan berbentuk barangan keperluan asas melalui program Food Basket Sarawakku Sayang Program selama empat hari ini bertujuan untuk meringankan beban penduduk kampung ketik...
Guardian Malaysia Lowers And Locks Prices Of 1 500 Essentials

Guardian Malaysia Lowers And Locks Prices Of 1 500 Essentials

papar berkaitan - pada 1/6/2021 - jumlah : 286 hits
To cushion impact of Covid 19 pandemic for consumersSHAH ALAM 28 May 2021 Guardian Malaysia today launched a nation wide initiative tolower and lock the prices of 1 500 items of health beauty and personal care essentials tocushion the impac...
Hiburan Naim Daniel Nasihat Instafamous Dan Selebriti Untuk Lebih Sensitif Ketika Musim Pandemik

Hiburan Naim Daniel Nasihat Instafamous Dan Selebriti Untuk Lebih Sensitif Ketika Musim Pandemik

papar berkaitan - pada 18/5/2021 - jumlah : 341 hits
Naim Daniel 23 menasihati segelintir Instafamous mahupun selebriti yang suka berkongsi foto atau aktiviti mereka di media sosial untuk lebih sensitif dengan keadaan sekeliling dan tidak menaikkan kemarahan orang lain ketika musim pandemik i...
Rina Lebih Gemar Jadi Model Pelakon Daripada Jaga Kebajikan Warga Emas

Rina Lebih Gemar Jadi Model Pelakon Daripada Jaga Kebajikan Warga Emas

papar berkaitan - pada 16/5/2021 - jumlah : 207 hits
By 16 May 2021 Menteri Wanita Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Rina Mohd Harun KUALA LUMPUR Wanita Keadilan hari ini menuntut Menteri Wanita Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Rina Mohd Harun memberi penjelasan berhubung pemberian vaksin ...
Lebih 1 000 Penduduk Taman Rambai Utama Terjejas

Lebih 1 000 Penduduk Taman Rambai Utama Terjejas

papar berkaitan - pada 18/5/2021 - jumlah : 165 hits
Oleh AMRAN MULUPMELAKA Lebih daripada 1 000 penduduk di Taman Rambai Utama dekat sini terjejas teruk ekoran hujan lebat sejak pukul 6 00 pagi tadi Tinjauan Utusan Malaysia di lokasi mendapati setakat ini air yang naik sehingga paras lutut m...
Perbelanjaan Lebih Dari Kebiasaan

Perbelanjaan Lebih Dari Kebiasaan

papar berkaitan - pada 18/5/2021 - jumlah : 203 hits
Assalammualaikum wbtPERBELANJAAN LEBIH DARI KEBIASAAN Banyak sebab atau alasan kita mesti mengeluarkan perbelanjaan lebih dari kebiasaan Salah satu daripada banyak sebab adalah Syawal Sesederhana apa sekalipun perbelanjaan tetap sahaja berl...
7 Cara Untuk Kita Membeli Belah Dengan Lebih Cerdik Dan Cepat

7 Cara Untuk Kita Membeli Belah Dengan Lebih Cerdik Dan Cepat

papar berkaitan - pada 18/5/2021 - jumlah : 288 hits
7 Cara Anda Boleh Membeli Belah Dengan Lebih Cepat SekarangSama ada kita suka menikmati waktu untuk membeli belah barangan runcit ataupun tidak kita pasti akan terpaksa menghabiskan masa selama satu atau dua jam setiap minggu Walau sibuk te...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


5 Hidden Features Of Wordpress Com

Hospital Kuala Pilah

From Gear To Gear Exploring The Mechanics Of Ram And Dodge Transmissions

Satisfy Your Pup S Cravings Exploring The World Of Natural Dog Treats

Semua Pm Setuju Isu Subsidi Bersasar

Rancangan Televisyen Itali Menjemput Bayi Kembar Sembilan