Gintell S7 Superchair Kerusi Urut Paling Canggih Dengan Teknologi Terkini


Hai pembaca kesayangan,
Gintell membawakan Gintell S7 superchair, kerusi urut paling canggih dengan teknologi terkini yang diinovasi berilhamkan kereta sport McLaren 720s.  Dengan slogan "Brilliance of wellness" atau "Kecemerlangan dalam kesejahteraan" Gintell S7 superchair adalah kerusi urut pintar pertama di Malaysia dilengkapi teknologi terkini bagi memberi keselesaan kepada penggunanya. 



Misz-ella berpeluang menghadirkan diri ke roadshow pameran Gintell S7 Superchair di IOI City Mall baru-baru ini dan telah berpengalaman merasai sendiri kehebatan kerusi urut serba moden dan canggih ini.




Misz-ella sebenarnya bukan lah peminat apa-apa jenis urutan atau suka berurut tapi saya teruja untuk mencuba.
So let's do it!! Pertama sekali, duduk dengan selesa. Sepertimana kereta sport McLaren 720s yang mementingkan keselesaan dimana tempat duduknya boleh diselaraskan mengikut ketinggian dan struktur badan pemandunya, begitulah juga dengan kerusi urut Gintell S7 Superchair ini. 


Bila kita duduk je atas kerusi ni, perkara pertama yang akan berlaku adalah proses scan ketinggian dan struktur badan kita. 
Untuk memulakan urutan, kita tak perlu buat apa-apa kecuali dengan memberi arahan suara kepada kerusi pintar ini iaitu :
Misz-ella - Hai Hai GintellGintell S7 - I am hereMisz-ella - Begin massageGintell S7 - Massage begin
dan proses urutan pun bermula .. bermula dari pinggul, ke bahu dan anggota badan yang lain, Misz-ella boleh rasa seluruh anggota badan diurut oleh kerusi urut serba canggih ini.


Hebat, kan. Ini adalah kerana kerusi urut Gintell S7  Superchair adalah satu-satunya kerusi urut di Malaysia yang dilengkapi teknologi dipanggil AI Vi-Tec (AI senses voice intelligent technology) ini. Teknologi ini membolehkan kerusi urut ini mendengar, memahami dan menganalisa keperluan badan penggunanya.


Lepas tu adalah masa untuk kita pilih program urutan apa yang kita mahukan. Terdapat 20 jenis urutan yang boleh kita pilih dan kerusi urut Gintell S7 Superchair ini boleh menyimpan sehingga 10 rekod individu .. bermakna satu keluarga boleh menggunakannya! Bila nak guna sebut je mom massage atau apa-apa nama yang kita save di dalam kerusi ini. 


Kerusi urut Gintell S7 Superchair juga ada bluetooth. Sambil urut sambil dengar lagu-lagu kegemaran kita .. boleh hiburkan hati sambil berurut lah! Malah kerusi urut S7 ini boleh mengurut badan kita mengikut irama muzik yang kita pilih. Wow sangat, kan!

Kita boleh juga cas telefon sambil berurut

Satu lagi yang menarik tentang kerusi urut Gintell S7 Superchair ini adalah ianya lengkap dengan program 'stretching' atau regangan di mana kerusi urut ini boleh membantu badan kita melakukan regangan. Seperti yang kita ketahui, regangan adalah penting dan selalu kita amalkan sebelum dan selepas bersenam bagi mengelakkan risiko kekejangan atau kecederaan  pada otot akibat dari bersenam. 
Sistem regangan yang dipanggil CL stretch selama 3 minit ini diilhamkan oleh Dato Chris Leong, pakar penetapan tulang terkemuka yang menggunakan kaedah Perubatan Tradisional Cina. 
CL stretch ini baik untuk selaraskan badan, untuk elakkan masalah bongkok, untuk kurangkan sakit pinggang dan untuk mereka yang menghadapi masalah 'lower back'


Buat mereka yang mahukan urutan yang lebih santai dan menenangkan, kerusi urut Gintell S7 Superchair ada 'air bag' iaitu pelapik 'cushion' yang boleh mengurangkan tekanan kepada anggota badan kita.


Badan saya sedang diurut oleh kerusi urut Gintell S7 Superchair. 


Nak tau tak apa yang saya rasa? Memang boleh rasa bagaikan ada tangan sedang menekan bahu saya, belakang badan saya, pinggul, kaki dan tapak kaki. Semasa regangan badan sedang dijalankan, kita kena perlu banyak bertenang dan tidak mengetatkan badan .. almaklumlah .. Gintell  S7 Superchair nak tarik otot-otot badan, kan. Yang penting, lepas satu badan serta tapak kaki diurut dengan Gintell S7 Superchair ini, Misz-ella boleh berjalan kaki dengan kasut wedges setinggi 2 inchi itu tanpa rasa penat pun. Berkilo-kilometer Misz-ella berjalan hingga ke malam you alls ..


Bersempena dengan pra-pelancaran kerusi urut Gintell S7 Superchair ini, Gintell sedang menjalankan promosi dengan potongan harga yang sangat istimewa buat bakal pemiliknya. 
Ada potongan harga istimewa serta rebate, ada hadiah istimewa dari jenama Gintell untuk pelanggan bertuah dan bermacam lagi.
So pembaca kesayangan, jangan lupa layari serta ikuti :-
Laman web :www.gintell.com 
Facebook Gintell : www.facebook.com/gintellmalaysia
Instagram Gintell:www.instagram.com/gintellmalaysia


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://misz-ella.blogspot.com/2021/04/gintell-s7-superchair-kerusi-urut.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Demon Slayer The Movie Filem Anime Paling Laris Di Malaysia

Demon Slayer The Movie Filem Anime Paling Laris Di Malaysia

papar berkaitan - pada 26/3/2021 - jumlah : 555 hits
Filem anime Demon Slayer Kimetsu No Yaiba The Movie Mugen Train membuktikan bahawa penonton di Malaysia masih berminat untuk menonton filem di layar lebar Menurut pengedar filem tempatan GSC Movies setelah 12 hari dilancarkan Demon The post...
9 Jenis Wisata Petualangan Paling Diminati Nggak Terlalu Membutuhkan Pengalaman Dan Berisiko Rendah

9 Jenis Wisata Petualangan Paling Diminati Nggak Terlalu Membutuhkan Pengalaman Dan Berisiko Rendah

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 216 hits
Nggak melulu mendaki gunung lewati lembah 9 wisata petualangan berisiko rendah ini bisa jadi alternatif
Umno Paling Banyak Dapat Duit 1mdb Melalui Najib Pendakwaan

Umno Paling Banyak Dapat Duit 1mdb Melalui Najib Pendakwaan

papar berkaitan - pada 27/3/2021 - jumlah : 171 hits
malaysiakini comDiterbitkan 26 Mar 2021 10 56 pmMahkamah Tinggi hari ini diberitahu bahawa Umno merupakan parti politik yang paling banyak menerima wang perolehan 1Malaysia Development Berhad menerusi akaun peribadi bekas perdana menteri Da...
Pendakwaan Maklum Umno Paling Banyak Terima Wang 1mdb

Pendakwaan Maklum Umno Paling Banyak Terima Wang 1mdb

papar berkaitan - pada 27/3/2021 - jumlah : 236 hits
Pendakwaan Maklum Umno Paling Banyak Terima Wang 1MDB Mahkamah Tinggi hari ini diberitahu bahawa Umno parti politik paling banyak menerima wang perolehan menerusi akaun peribadi bekas perdana menteri Najib Razak Timbalan Pendakwa Raya Faten...
Pada Garis Waktu Yang Paling Tepat

Pada Garis Waktu Yang Paling Tepat

papar berkaitan - pada 28/3/2021 - jumlah : 168 hits
PADA GARIS WAKTU YANG PALING TEPAT Assalammualaikum wbt Setiap kita tlah Tuhan sediakan garis waktu masing masing Tak ada siapa pun yang tahu yang tahu cuma Allah SWT sahaja Sejak kita belum lahir lagi Semua telah ada Ya TELAH ADA TERSEDIA ...
Pasaran Saham Malaysia Paling Corot Di Dunia Kesan Darurat Dilaksana

Pasaran Saham Malaysia Paling Corot Di Dunia Kesan Darurat Dilaksana

papar berkaitan - pada 24/3/2021 - jumlah : 178 hits
March 24 2021 Kerajaan PN kata perlaksanaan Darurat dan penggantungan perlembagaan negara sejak lebih dua bulan lalu tidak memberi apa apa kesan terhadap ekonomi Malaysia Malah akan membantu ekonomi kata menteri PN Tapi realitinya ialah seb...
Perlu Mitigasi Bencana Dengan Memanfaatkan Teknologi

Perlu Mitigasi Bencana Dengan Memanfaatkan Teknologi

papar berkaitan - pada 11/4/2021 - jumlah : 123 hits
Badan Meteorologi Klimatologi dan Geofisika telah melakukan riset pascabencana di Adonara NTT Masyarakat yang selamat dari musibah bencana di wilayah tersebut karena mendapat informasi dari grup WhatsApp
Hubungan Diantara Sains Amp Pembangunan Teknologi

Hubungan Diantara Sains Amp Pembangunan Teknologi

papar berkaitan - pada 10/4/2021 - jumlah : 179 hits
Pembangunan sesuatu teknologi adalah hasil daripada pemahaman ilmu sains tertentu dan juga kebolehan untuk mencipta Sekiranya seseorang itu mempunyai ilmu yang mendalam dalam bidang sains ditambah dengan
Igp Chief Editor Of English Portal To Be Questioned Over Forest City Casino Claim

8 Tip Tingkatkan Sales Homestay Anda

Cara Memasarkan Homestay Anda

Dapatkan Porsche Design Honor Magic6 Rsr Di Honor Experience Store Terpilih Pada 5 Mei

Samsung Knox Empowering Consumer Security In The Galaxy A55 5g

Dr Zaliha Terus Kunci Mulut Berkaitan Titah Adendum Minta Rujuk Ulasan Pm

Help Shape Ai With Malaysian Values Says Anwar

Moisturizer Terbaik 2024 Tekstur Water Based 9 Kebaikan Yang Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Terkejut Dr M Rakib Sampai Di Pelabuhan Udara Bandung

Cara Atasi Rambut Gugur Dengan Mudah

Medical Follow Up With Dato Dr Marina Di Kpj Seremban

Sarapan Di Kacang Pool Haji Larkin

Menginap Di Swiss Garden Hotel Melaka