Gempar Mawar Akhirnya Dedah Tangan Kotor Yang Sebarkan Gosip Cinta Dengan Menteri Pas


 
May 30, 2021 Usahawan Mawar Karim mendedahkan wujudnya ‘tangan kotor’ yang sengaja menyebarkan gosip berbaur fitnah tentang hubungan istimewanya dengan pemimpin PAS, Datuk Dr. Mohd. Khairuddin Aman Razali demi kepentingan politik.
Menerusi satu tangkap layar perbualan WhatsApp yang dimuat naik dalam InstaStory, Mawar atau nama lengkapnya, Mawar Abdul Karim, 32, memberi gambaran seolah-olah isu tersebut sengaja dilakukan barangkali demi menjatuhkan reputasi seseorang atau menutup pekung isu-isu negara yang lebih penting ketika ini.
“Minta kerahkan semua orang sebarkan bahan yang kita ada. Pastikan media-media, terutama orang yang kita bayar jadikan ‘headlines’ esok. Masa dah suntuk,” arah seseorang difahamkan berstatus ‘Datuk’.
Arahan itu kemudian dibalas oleh seseorang barangkali ‘cybertrooper’ atau orang suruhan yang dibayar individu berkenaan: “Baik Datuk. Saya akan masukkan dalam ‘page’ dulu kemudian arahan blasting (sebaran) kita minta semua jalankan peranan masing-masing.”
Individu berstatus Datuk itu kemudian membalas: “Anda jangan bimbang. Kita nak pastikan isu diam letup habis-habisan sampai lumat. Mood rakyat akan sambut apa sahaja asalkan dari menteri-menteri.”
Individu juga berkongsi satu keratan artikel yang telah berjaya disampaikan kepada umum dengan bait kata: “Kena banyakkan lagi keluar macam ini. Saya nak isu sampai pada orang-orang PAS.”
Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan isu apa yang dimaksudkan, sama ada benar-benar ingin menjatuhkan reputasi seseorang atau mengalihkan perhatian rakyat yang kian tersepit selepas negara mencatatkan kes positif Covid-19 harian tertinggi semalam iaitu hampir 10,000 kes.
Mawar yang juga merupakan bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar itu mempersoalkan taktik busuk individu terbabit.
“Saya ada beberapa perbualan ‘Datuk’ ini yang motif sebenarnya? Hmm.
“Seronok sangat ke dapat sebar berita fitnah ya? Apa maksud ‘masa dah suntuk?’ Apa motif dan apa agenda orang yang digelar ‘Datuk’ ini’.
TANGKAP layar daripada InstaStory Mawar yang membuka plot baharu dalam  cerita gosip hubungannya dengan Khairuddin.Ibu kepada seorang cahaya mata itu turut berkongsi sekeping gambar mendedahkan orang suruhan ‘Datuk’ berkenaan tergolong daripada gambar yang telah dikongsikan.
“Minta perhatian Tun M tiada mengena dalam hal ini. Tuan-tuan jangan libatkan Tun M, ya.
“Tak sangka salah ‘seorang’ antara yang menjadi orang suruhan ‘Datuk’ penulis, penyebar dan pereka cerita-cerita fitnah orangnya salah seorang dalam gambar. Terima kasih kerana anda telah menyebar fitnah dengan jayanya.
Sejak Rabu lalu, tular maklumat dalam aplikasi WhatsApp berhubung Mohd. Khairuddin yang juga Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi ditahan dalam satu sekatan jalan raya (SJR) Perasing, di Kemaman, Terengganu pada 16 Mei lalu.
Dalam mesej tular tersebut, ketika ditahan, Ahli Parlimen Kuala Nerus itu didakwa berada dalam kenderaan bersama seorang wanita yang didakwa sebagai Mawar.
Sebelum ini, Nora turut terkena gosip hubungan istimewa bahkan dikatakan sudah bernikah dengan Menteri Wilayah Persekutuan, Tan Sri Annuar Musa namun kedua-dua pihak menafikan perkara tersebut. 






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://wrlr.blogspot.com/2021/05/gempar-mawar-akhirnya-dedah-tangan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tiba2 Dikaitkan Dengan Menteri Mawar Karim Dedah Ada Pihak Sengaja Fitnah

Tiba2 Dikaitkan Dengan Menteri Mawar Karim Dedah Ada Pihak Sengaja Fitnah

papar berkaitan - pada 31/5/2021 - jumlah : 224 hits
Bekas isteri aktor Fizo Omar iaitu Mawar Karim mendakwa ada pihak sengaja menyebarkan fitnah kononnya dia mempunyai hubungan istimewa bersama Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali Menurut laporan U...
Did4kwa Sudah Jadi Isteri Menteri Akhirnya Mawar Karim Buka Mulut Ded4h Ada Dimana

Did4kwa Sudah Jadi Isteri Menteri Akhirnya Mawar Karim Buka Mulut Ded4h Ada Dimana

papar berkaitan - pada 30/5/2021 - jumlah : 172 hits
SELEPAS penyanyi Datuk Nora Ariffin did4kwa berkahwin dengan seorang Menteri Kabinet kali ini bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar iaitu Mawar Karim pula dikaitkan mempunyai hubungan istimewa dengan pemimpin politik daripada PAS G0sip itu ...
Isr4el Dibenar Ceroboh Udara Negara Menteri Pas Dan Umno Setuju Ke

Isr4el Dibenar Ceroboh Udara Negara Menteri Pas Dan Umno Setuju Ke

papar berkaitan - pada 30/5/2021 - jumlah : 182 hits
May 30 2021Kenyataan Media1 Kementerian Pengangkutan telah mengakui bahawa lintasan pesawat Israel di ruang udara Malaysia sememangnya dibenarkan oleh pihak kerajaan Malah dalam kenyataan tersebut seakan akannya kita tidak boleh langsung me...
Menteri Pas Dakwa Diserang Sebahagian Pimpinan Umno

Menteri Pas Dakwa Diserang Sebahagian Pimpinan Umno

papar berkaitan - pada 3/6/2021 - jumlah : 186 hits
Malaysiakini Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi Mohd Khairuddin Aman Razali mendakwa bahawa dirinya difitnah oleh laman Facebook yang terdiri daripada mereka yang mesra dengan sebahagian pimpinan Umno yang berusaha menyerangnya Ia ...
Sebarkan Skandal Tanah Lembaga Getah Malaysia Yb Menteri Khairuddin At Takiri Sila Jawab

Sebarkan Skandal Tanah Lembaga Getah Malaysia Yb Menteri Khairuddin At Takiri Sila Jawab

papar berkaitan - pada 28/5/2021 - jumlah : 140 hits
SHAHBUDIN HUSINSEDAR Malaysia telah menerima satu doket yang dipenuhi maklumat mengenai dua skandal berkaitan tanah yang dimiliki oleh Lembaga Getah Malaysia Kami menggesa YB Menteri Khairuddin At Takiri untuk memberi penjelasan Skandal per...
Ditahan Di Sjr Polis Akan Panggil Menteri Pas Khairuddin

Ditahan Di Sjr Polis Akan Panggil Menteri Pas Khairuddin

papar berkaitan - pada 2/6/2021 - jumlah : 178 hits
FMT ReportersKhairuddin Aman Razali dalam kenyataan ringkas Sabtu lalu menafikan tuduhan dirinya ditahan di sekatan jalan raya di Perasing Kemaman Terengganu bulan lalu PETALING JAYA Polis akan memanggilllllllll Menteri Perusahaan Perladang...
Isu Skandal Tanah Lgm Bekas Pengerusi Nazlan Idris Dakwa Menteri Campur Tangan

Isu Skandal Tanah Lgm Bekas Pengerusi Nazlan Idris Dakwa Menteri Campur Tangan

papar berkaitan - pada 1/6/2021 - jumlah : 177 hits
PETALING JAYA Bekas Pengerusi Lembaga Getah Malaysia Ahmad Nazlan Idris menafikan dakwaan beliau terlibat dalam skandal tanah membabitkan perbadanan milik LGM iaitu LGM Properties Corporation Ahli Parlimen Jerantut itu berkata ketika memega...
Seronok Sebar Fitnah Mawar Karim Dedah Bukti Individu Bergelar Datuk Sengaja Kaitkan Dia Khairuddin

Seronok Sebar Fitnah Mawar Karim Dedah Bukti Individu Bergelar Datuk Sengaja Kaitkan Dia Khairuddin

papar berkaitan - pada 5/6/2021 - jumlah : 233 hits
Baru baru ini Ketua Polis Terengganu Roslee Chik telah mengesahkan yang Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi Datuk Khairuddin Aman Razali telah ditahan dan diperiksa di salah sebuah sekatan jalan raya di Kemaman pada 16 Mei lepas lap...
Tahniah Datuk Nora Akhirnya Dedah Ada Terima Lamaran Selpas Ramai Ingat Dia Dengan Annuarmusa

Tahniah Datuk Nora Akhirnya Dedah Ada Terima Lamaran Selpas Ramai Ingat Dia Dengan Annuarmusa

papar berkaitan - pada 19/5/2021 - jumlah : 189 hits
KUALA LUMPUR Penyanyi terkenal Datuk Nora Ariffin mengakui beliau ada menerima lamaran pernikahan namun bukanlah daripada Menteri Wilayah Persekutuan Tan Sri Annuar Musa seperti yang did akwa sebelum ini Nora 48 yang juga b alu komposer ter...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Makanan Perlis Paling Popular

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Panduan Produk Kesihatan

Tafsir Mimpi Gajah

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Lyodra Tak Selalu Memiliki Chord

No Campaign Elements In Kkb Hari Raya Open House Selangor Mb Tells Bersih

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan