Gabby Petito Polis Jumpa Mayat Dipercayai Youtuber Yang Hilang Lepas Pergi Road Trip Dengan Tunang


Subreddit Gabby Petito Dikunci/Disekat Setelah Polis Menjumpai Mayat Manusia Menyamai Deskripsi Gadis Tersebut Ikuti kami di Facebook, Telegram, and Telegram untuk berita terkini setiap hari.
Baru-baru ini kehilangan YouTuber Gabby Petito telah mengejutkan rakyat di Amerika Syarikat. Kehilangan wanita ini dilaporkan selepas 10 hari tunangnya pulang ke rumah sendirian setelah pergi merentas negara bersama-sama.


Halaman Reddit yang didedikasikan untuk mengungkap dan berkongsi maklumat mengenai Gabby Petito, seorang gadis berusia 22 tahun yang hilang - telah menyekat post baru setelah pihak berkuasa mengatakan bahawa mayat yang ditemui di Hutan Nasional Bridger-Teton, Wyoming konsisten dengan keterangan ciri wanita itu.


Sejak sehari selepas Petito dilaporkan hilang pada 12 September, subreddit tersebut telah menjadi tempat yang popular untuk membincangkan teori, maklumat, dan petunjuk mengenai kehilangannya, yang telah menghimpunkan kalangan pengguna berita dan media sosial.

Hanya dalam seminggu, forum itu telah mengumpulkan lebih dari 90,000 pelanggan. Menurut Subreddit Stats, sebuah laman web yang mengumpulkan data Reddit, ia mendapat purata lebih dari 6,400 komen sehari.


Petito hilang pada akhir Ogos setelah memulakan perjalanan darat lintas negara dengan tunangnya, Brian Laundrie. Menurut Newsday, pasangan itu memulakan perjalanan mereka pada 2 Julai dari Blue Point, New York, dan menyiarkan gambar di Instagram sepanjang perjalanan mereka.

Catatan terakhir Petito ditandai di Grand Teton National Park di Wyoming pada 24 Ogos sebelum akaunnya senyap sunyi daripada sebarang kemaskini perjalanan.

Temui mayat wanita di Wyoming
Selepas melakukan pencarian di tempat terakhir Gabby ini disyaki berada, pihak polis semalam akhirnya menemui mayat seorang wanita yang sepadan dengan keterangan yang diberikan tentang YouTuber itu, lapor Guardian.

Awal pagi hari ini (semalam) satu mayat telah ditemui dan iainya konsisten dengan deskripsi yang diberikan tentang Gabrielle ‘Gabby’ Petito. Siasatan forensik terhadap mayat yang ditemui masih belum sahkan yang mayat tersebut adalah Gabby, namun keluarganya telah pun diberitahu tentang penemuan ini.”



Selain itu, pihak polis juga masih belum menemui punca kematian.


Sejak dilaporkan hilang pada 11 September lalu, pihak berkuasa telah mencari Gabby di hutan negara di barat Wyoming dipercayai menjadi tempat terakhir YouTuber ini bercakap dengan keluarganya pada akhir Ogos lalu.


Saya ucapkan takziah ke atas keluarga Gabby dan meminta semua orang menghormati privasi keluarga ini pada saat yang sukar ini. Tunang hilangkan diri


Tunang Gabby Petito, Brian Laundrie telah diisytiharkan sebagai suspek namun enggan memberikan kerjasama kepada pihak polis untuk membantu mencari wanita tersebut.

Malah Jumaat lalu, ibu bapa Brian mengatakan yang mereka dah tak jumpa anaknya itu selama beberapa hari dan mendakwa yang anaknya itu hilang.

Namun keluarga Gabby mengeluarkan kenyataan mengatakan yang Brian tidak hilang tapi berada dalam persembunyian.

Sebelum ini, pihak polis menekankan walaupun Brian merupakan suspek kes kehilangan Gabby, tapi dia belum disyaki membuat apa-apa jenayah kerana belum mengetahui nasib wanita tersebut.


Pihak polis masih menjalankan pencarian mereka di atas kehilangan Brian ini.

SOURCE: Lobak Merah

Kongsikan artikel ini: ***Jangan lupa like dan follow facebook kami di Kickbola Network dan langgan saluran Telegram BeritaUp2Date untuk kemas kini berita terkini.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://beritaup2date.blogspot.com/2021/09/gabby-petito-polis-jumpa-mayat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Story Instagram Hilang Audio Lepas Update Ios15 Guna Trick Ni Untuk Betulkan

Story Instagram Hilang Audio Lepas Update Ios15 Guna Trick Ni Untuk Betulkan

papar berkaitan - pada 22/9/2021 - jumlah : 384 hits
Baru nak enjoy iOS15 tahu tahu Instagram hilang sound nbsp Semalam kemaskini untuk versi iOS terbaru iaitu iOS15 telahpun dikeluarkan dan ramai yang dah kemaskini iPhone mereka bagi menikmati ciri ciri terbaru yang tersedia di dalam iOS15 n...
Lebih 40 000 Kes Hilang Kerja Setakat Ogos Lepas

Lebih 40 000 Kes Hilang Kerja Setakat Ogos Lepas

papar berkaitan - pada 8/9/2021 - jumlah : 215 hits
Perkeso sedang pantau trend bagi memberikan perlindungan KUALA LUMPUR Sejumlah 40 680 kes hilang pekerjaan direkodkan dalam negara setakat bulan Ogos lepas dengan purata 5 811 kes setiap bulan kata Menteri Sumber Manusia Datuk Seri M Sarava...
Jumpa Paip Misteri Sedalam 125 Kaki Youtuber Ini Masukkan Gopro Tak Sangka Ini Yang Dia Jumpa

Jumpa Paip Misteri Sedalam 125 Kaki Youtuber Ini Masukkan Gopro Tak Sangka Ini Yang Dia Jumpa

papar berkaitan - pada 26/9/2021 - jumlah : 173 hits
09 07 2021 by Rasa ingin tahu dalam diri setiap manusia tak akan pernah padam dari sekecil kecil zarah hingga ke seluas lautan semuanya telah diselidiki dan dikaji Sama juga apabila melibatkan sesuatu benda yang berada di bawah tanah Bila t...
Dapat Call Kucing Tak Dapat Diselamatkan G1gih Pergi Jumpa Doktor Dalam Keadaan Sedih

Dapat Call Kucing Tak Dapat Diselamatkan G1gih Pergi Jumpa Doktor Dalam Keadaan Sedih

papar berkaitan - pada 27/9/2021 - jumlah : 375 hits
Jika seseorang itu pencinta kucing mesti ianya akan mengerti tentang kehilangan kucing yang disayangi yang dijaga siang dan malam Kucing yang melekat di hati ini susah untuk dilupakan walaupun ianya telah men1nggalkan kita Umum mengetahui b...
Ini Huruf Nombor Anak Selalu Tulis Terbalik Lepas 6 Tahun Masih Sama Jumpa Pakar

Ini Huruf Nombor Anak Selalu Tulis Terbalik Lepas 6 Tahun Masih Sama Jumpa Pakar

papar berkaitan - pada 13/9/2021 - jumlah : 289 hits
Dah tegur puas dah ajar lepas tu tulis terbalik lagi Geram je Dah kenapa ni Mulalah ibu ibu risau dan bila google keluar macam macam jawapan Pernah tak ibu yang ada anak di usia 5 hingga 6 tahun dalam proses belajar menulis alami situasi in...
Jumpa Mayat Lelaki Belakang Kuil

Jumpa Mayat Lelaki Belakang Kuil

papar berkaitan - pada 9/9/2021 - jumlah : 99 hits
Jumpa mayat lelaki belakang kuil IPOH Mayat seorang lelaki ditemui di kawasan belukar di belakang sebuah kuil di Jalan Lahat dekat Simpang Pulai di sini hari ini Ketua Polis Daerah Ipoh Asisten Komisioner Yahaya Hassan berkata mayat lelaki ...
Cut Nasi Tanpa Susu Drop Berpantang Tanpa Nasi Izreen Azminda Mahu Turun 30kg Lepas Pantang

Cut Nasi Tanpa Susu Drop Berpantang Tanpa Nasi Izreen Azminda Mahu Turun 30kg Lepas Pantang

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 205 hits
Selamat melahirkan anak ketiganya pada 21 September lalu Izreen Azminda kini begitu gembira menjalani rutin berpantang yang kini sudah pun masuk hari ke tujuh Inginkan kelainan kata Izreen kali ini dia mahu menggantikan nasi dengan oat sepa...
Isteri Tertekan Fizz Fairuz Kena Penyakit Misteri Lepas Habis Shooting

Isteri Tertekan Fizz Fairuz Kena Penyakit Misteri Lepas Habis Shooting

papar berkaitan - pada 26/9/2021 - jumlah : 193 hits
Melalui satu perkongsian seorang pelakon Datin Almy Nadia di Instagramnya dia meluahkan rasa sedih apabila suaminya Dati Fizz Fairuz diserang penyakit misteri sejurus pulang dari sesi penggambaran sebuah cerita seram Menurut Almy suaminya i...
Meninggal Dunia Depan Rumah Lepas Pulang Kayuh Basikal

Meninggal Dunia Depan Rumah Lepas Pulang Kayuh Basikal

papar berkaitan - pada 27/9/2021 - jumlah : 208 hits
Oleh KULIM Seorang lelaki meninggal dunia di hadapan rumahnya selepas pulang daripada melakukan aktiviti berbasikal di Taman Mutiara Sungai Kob di sini pagi tadi Dalam kejadian kira kira jam 7 10 pagi itu mangsa berusia 52 tahun yang baru p...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi

Keyakinan

Fam What Happened To The World Cup Tickets

Let S Be Reasonable Tun M Don T Call The Kettle Black

Agriculture And Food Security Ministry Rice Thrown At Temerloh Dumpsite Spoilt Unsafe For Consumption